Lauantain MatikkaVisa (ja siis ei kala, vaan...)

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009302806.html

Toivon, että kaikki osallistujat tekevät tämän nimenomaan päässälaskuna, mutta luonnollisestikaan en voi sitä mitenkään valvoa. Omalta osalta meni kivasti, kuten tiesinkin sen menevän, mutta taas tuo hätäily kostautui, asia josta matikanopettajani (kalan opettaja...?) huomautti jo aikoja sitten...


Tuloksesi: 11 / 13
Veitsenterävä laskupää!

Laskimen voi hyvillä mielin jättää taskuun, jos sinä olet paikalla. Sinulla ei mene aivot solmuun hankalammankaan laskun kohdalla.

27

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuten samat tekstit kuin sulla, mutta tuloksen kohdalla luki 13/13

      -keinovaginamies-

      • Mahtava tulos!

        Ja arvaa närästääkö se aloittajaa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Ja arvaa närästääkö se aloittajaa 😂

        Ei se mitään.
        Arvelen että palstan todellinen matemaatikko ei edes alennu osallistumaan näin helppoon.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään.
        Arvelen että palstan todellinen matemaatikko ei edes alennu osallistumaan näin helppoon.

        -keinovaginamies-

        Ei varmastikaan, hän osallistuisi sellaisiin joita minä en edes ymmärtäisi matematiikaksi 😂


    • Anonyymi

      12/13 oli tulos, päässä laskin, siinä jossa oli molemmat miinusetumerkkisiä haksahdin.

      -harmiseikirj-

      • Loistava tulos!

        Sinäkin persketti ylitit minun pisteeni, tästä tulee yksi häpeän ilta minulle 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Sinäkin persketti ylitit minun pisteeni, tästä tulee yksi häpeän ilta minulle 😂

        Me muut ollaankin niin ovelia että silloin kun menee paljon huonommin kuin sulla me ei kerrota siitä, sinä avaajan joudut aina kertomaan :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me muut ollaankin niin ovelia että silloin kun menee paljon huonommin kuin sulla me ei kerrota siitä, sinä avaajan joudut aina kertomaan :D

        -harmiseikirj-

        Ehkä niinkin 😁

        Pidän sitä itselleni kunnia-asiana, että menen joka visaan kylmiltään ja vastailen ilman apuvälineitä ja sivuston toisinaan tarjoamia vihjeitä. Sillä saan tuloksen, joka kertoo... Totuuden? Saatana...😂


    • 12/13 yksi huolimattomuusvirhe kympällä vinoon. Luulenpa, ertä näissä on huolimattamuus yhtä yleinen virhe kuin itse laskeminen. Kerrankin jotain, josta en saa 2/12. 😂

      • Loistava tulos!

        Juu, hätäily kostautuu, matematiikka on armoton siinä suhteessa ja sinällään myös loistava 😁
        Sinäkin voitit minut, taidan kaivautua alasti kinokseen, mutta vain itsesuggestiona.


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Juu, hätäily kostautuu, matematiikka on armoton siinä suhteessa ja sinällään myös loistava 😁
        Sinäkin voitit minut, taidan kaivautua alasti kinokseen, mutta vain itsesuggestiona.

        No pistetilanne on vielä 6-0.1 ainakin oman yleistietoni suhteen, joten et taida kinoksia tähän kohtaan tarvita. 😂 Taitaa olla minulla suurempi syy käydä hankikierroksella. Saako valita mielummin avannon? 😁

        Tosin jos muuten pidät nakuilusta ja sinulla on sauna, voit ilahduttaa naapurustoa käymällä saunan päälle pyörimässä lumessa. 😁 Muista kuitenkin ottaa avaimet ja puhelin mukaan kun suljet oven.


      • Citrinella kirjoitti:

        No pistetilanne on vielä 6-0.1 ainakin oman yleistietoni suhteen, joten et taida kinoksia tähän kohtaan tarvita. 😂 Taitaa olla minulla suurempi syy käydä hankikierroksella. Saako valita mielummin avannon? 😁

        Tosin jos muuten pidät nakuilusta ja sinulla on sauna, voit ilahduttaa naapurustoa käymällä saunan päälle pyörimässä lumessa. 😁 Muista kuitenkin ottaa avaimet ja puhelin mukaan kun suljet oven.

        Kräääh, yleistieto on kuin filosofiaa ja kuten on joskus sanottu, silkkaa paskan jauhantaa 😂
        Avanto on sallittu vaihtoehto itsensä pakastamiselle 👍

        No ei ole omaa saunaa, mutta taloyhtiön on kyllä. Mutta voin jatkaa parvekkeella nakuilua kuten kaikki nämä vuodet, se on aina yhtä palkitsevaa, etenkin kuuman suihkun jälkeen 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kräääh, yleistieto on kuin filosofiaa ja kuten on joskus sanottu, silkkaa paskan jauhantaa 😂
        Avanto on sallittu vaihtoehto itsensä pakastamiselle 👍

        No ei ole omaa saunaa, mutta taloyhtiön on kyllä. Mutta voin jatkaa parvekkeella nakuilua kuten kaikki nämä vuodet, se on aina yhtä palkitsevaa, etenkin kuuman suihkun jälkeen 😁

        Hah hah! Avannosta saa kiksit ja uimahallin kylmävesiallas on kevyempi versio tästä.

        Keräätkö parvekkeelle myös kieriskelylumet? 😉 Meillä on suojainen takapiha, johon näkee vain naapurin makuuhuoneesta (2krs). Siis aika huoletta saisi kieriskellä, mutta olen päättänyt toistaiseksi tyytyä kylmävesialtaaseen. Joskus kesällä kuljen takapihalla vähän niukemmissa vaatteissa kuin muuten kodin ulkopuolella.

        Sauna on ollut päällä viimeksi alkusyksystä, Olen saunaihminen, mutta tuo on 6hh perhesauna, jota pitää lämmittää kauan eikä siltikään saa kunnon löylyjä (Ruotsalaista saunadesignia, katto on liian korkealla ja löylyt saisi vain seisomalla lauteilla).


    • Anonyymi

      12/ 13
      Laskimen voi hyvillä mielin jättää taskuun, jos sinä olet paikalla. Sinulla ei mene aivot solmuun hankalammankaan laskun kohdalla.
      Huolimattomuus virhe, yritin olla liiankin nopea... kostautui, niissä kymmenyksissä sitten väärä vastaus.
      trollikka

      • Loistava tulos!

        Näemmä kaikki mokat on olleet huolimattomuudesta, on kyllä kovia päässä laskijoita palstalla, aika hienoa ❤️


    • Yhden kerran ihan vaan hätäilin ja yhden kerran laskin oikeasti väärin. Tuli siis pilkkuvirhe 😝

      Tuloksesi: 11 / 13
      Veitsenterävä laskupää!
      Laskimen voi hyvillä mielin jättää taskuun, jos sinä olet paikalla. Sinulla ei mene aivot solmuun hankalammankaan laskun kohdalla

      • Loistava tulos!

        Et yllättänyt tai oikeastaan yllätit, koska olin varma että vedät huippupisteet mutta nyt et vetänytkään täysiä pisteitä mitä aavistelin. Mutta voitit minut hätähousun 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Et yllättänyt tai oikeastaan yllätit, koska olin varma että vedät huippupisteet mutta nyt et vetänytkään täysiä pisteitä mitä aavistelin. Mutta voitit minut hätähousun 😂

        Siitä on jo niin pitkä aika, kun olen lukenut matikkaa, että ihminen laiskistuu 😁
        Samat pisteet taisit kyllä saada sinäkin, että ihan hyvinhän me vedetään 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Siitä on jo niin pitkä aika, kun olen lukenut matikkaa, että ihminen laiskistuu 😁
        Samat pisteet taisit kyllä saada sinäkin, että ihan hyvinhän me vedetään 👍

        Voi olla, vaikka muistelen saaneeni "vain" 10 pistettä 😁
        Muistan menneistä, että sinulla on matematiikka verissä, siksi tuo kommentti 😉


    • Tuloksesi: 13 / 13
      Veitsenterävä laskupää!

      Onneksi ei ollut aikarajoitusta. Meni pidemmin aikaa kuin termi päässälasku pitäisi kohtuullisena.

      • Mahtava tulos!

        No kun ei ole aikarajoitusta, niin vain pisteet merkitsevät. Mietin kyllä itse testiä aloittaessani, että mitä hittoa, eikö tässä ole kelloa vieressä painostamassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        No kun ei ole aikarajoitusta, niin vain pisteet merkitsevät. Mietin kyllä itse testiä aloittaessani, että mitä hittoa, eikö tässä ole kelloa vieressä painostamassa 😂

        Samoin ajatuksin, enkä sitten kehdannut vitkastellakaan. Ja huti tuli 🙈


      • Xena-183 kirjoitti:

        Samoin ajatuksin, enkä sitten kehdannut vitkastellakaan. Ja huti tuli 🙈

        Sepä se, liikaa vauhtia eikä turvavyötä 😂


    • Anonyymi

      En olisi ikinä uskonut, mutta:

      Tuloksesi: 13 / 13
      Veitsenterävä laskupää!
      Laskimen voi hyvillä mielin jättää taskuun, jos sinä olet paikalla. Sinulla ei mene aivot solmuun hankalammankaan laskun kohdalla.

    • Yllättävä tulos. Siitä on aikaa, kun viimeksi tein päässälaskuja. Koneet on ihmistä varten. Olen ollut siinä uskossa, ettei tällä puupäällä enää tehdä päässälaskutoimituksia. 😁

      "Tuloksesi: 11 / 13
      Veitsenterävä laskupää!

      Laskimen voi hyvillä mielin jättää taskuun, jos sinä olet paikalla. Sinulla ei mene aivot solmuun hankalammankaan laskun kohdalla."

      Thänks! 😊

      • Loistava tulos!

        Eikös se ole toisinpäin, ihmiset on koneita varten... 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe