SöntaakiVisa - Hantuuki, näästyyki, pöytätuuki, hantaaki, mikä ei kuulu joukkoon?

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009279007.html

Otsikonkin kysymykseen voi vastata, koska yksi noista tosiaan ei kuulu muiden joukkoon. Oman tulokseni osalta huvittavaksi sen tekee se, että kahden kysymyksen kohdalla vastasin oikein eri perusteilla kuin mikä oli ns. oikea peruste 😂


Hienoa! Kuulut joukkoon, joka suoriutui tästä visasta kiitettävästi.

Vastasit oikein 10 kysymykseen

31

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ei oikein irronnut. Urheilu ja maantieto eivät vaan ole mun lajejani...

      Ja tuosta pöytätuukista en ole kuullut, mutta arvataan, että hantaaki ei kuulu joukkoon. Se on kai joku kädensija ja muut jonkinmoisia liinoja. Oikeat vastaukset kerrotaan varmaan myöhemmin? 🙂

      Hienoa! Kuulut joukkoon, joka suoriutui tästä visasta kiitettävästi.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      • Kelpo tulos!

        Oikea vastaus kerrotaan vaikka heti, koska avasit sen itse jo tuossa yksityiskohtaisesti. Eli oikein meni, prikulleen oikein perusteluitaan myöten 😉


    • Tässä oli haastetta. Jouduin muutaman kysymyksen kohdalla miettimään tarkkaan ja käytin kaikki vihjeet. Onneksi tässä ei pelattu aikaa, muuten en olisi ehtinyt vastaamaan. Yksi huti. Olen tyytyväinen tulokseen.

      "Hienoa! Kuulut joukkoon, joka suoriutui tästä visasta kiitettävästi.

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Thänks! 😀

      • Loistava tulos jälleen kerran!

        Omasta mielestäni tuo oli aika helppo visa... Ja asetelmaltaan kovin kivakin, noita voisi tulla lisääkin 🤗


      • Vihjeet. Taas ne vihjeet. Unohdin 😔

        Seuraavalla kertaa käytän kaikki kaverille kilautuksetkin 💪😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Vihjeet. Taas ne vihjeet. Unohdin 😔

        Seuraavalla kertaa käytän kaikki kaverille kilautuksetkin 💪😁

        Minen en ikinä käytä niitä, menen visoihini niin sanotusti nakuna ja sitten katsotaan totuutta silmiin 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Vihjeet. Taas ne vihjeet. Unohdin 😔

        Seuraavalla kertaa käytän kaikki kaverille kilautuksetkin 💪😁

        Joo, ne meinaa unohtua. Eikä niitä edes ole kaikissa visapläjäyksissä. Koska yrittää innolla heitäytyä vastaamaan, niitä vihjeitä ei edes huomaa, kun vasta lopussa ja silloin se on jo myöhäistä. 🤔


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos jälleen kerran!

        Omasta mielestäni tuo oli aika helppo visa... Ja asetelmaltaan kovin kivakin, noita voisi tulla lisääkin 🤗

        Olihan siinä vaihtelua, mutta kun näihin ängetään väkisin urheilukysymyksiä. Ensin pitää tajuta, mikä se ryhmä on ja sitten poistaa sieltä se väärä. Urheilukysymysten kohdalla pitäisi olla sitä urheilutuntemusta, jotta voi yleensä poistaa mitään. Kieroa! 🤔
        Mulle ne on aina haastavia.

        Muuten oli kiva visa. 😃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Olihan siinä vaihtelua, mutta kun näihin ängetään väkisin urheilukysymyksiä. Ensin pitää tajuta, mikä se ryhmä on ja sitten poistaa sieltä se väärä. Urheilukysymysten kohdalla pitäisi olla sitä urheilutuntemusta, jotta voi yleensä poistaa mitään. Kieroa! 🤔
        Mulle ne on aina haastavia.

        Muuten oli kiva visa. 😃

        No juu, ymmärrän kyllä ja kun tuli se sporttikysymys, niin tulit heti mieleeni, typy ei tästä nyt tykkää. Olet ilmeisesti ehdollistanut minut, Pavlovin palstalainen 😂

        Mutta se kyselytapa oli kiva, voisi tulla lisää vastaavia ilman urheiluaiheita, olisi tosi kiva noita tehdä.


      • randombypasser kirjoitti:

        No juu, ymmärrän kyllä ja kun tuli se sporttikysymys, niin tulit heti mieleeni, typy ei tästä nyt tykkää. Olet ilmeisesti ehdollistanut minut, Pavlovin palstalainen 😂

        Mutta se kyselytapa oli kiva, voisi tulla lisää vastaavia ilman urheiluaiheita, olisi tosi kiva noita tehdä.

        "tulit heti mieleeni, typy ei tästä nyt tykkää"

        Hehe! Mä elän ilmaiseksi vuokralaisena sun korvien välissä.
        Kiitos päivän nauruista! 😂😂😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        "tulit heti mieleeni, typy ei tästä nyt tykkää"

        Hehe! Mä elän ilmaiseksi vuokralaisena sun korvien välissä.
        Kiitos päivän nauruista! 😂😂😂

        Aaaaa, nyt selvisi ne äänet mitä kuulen, se oletkin sinä! Jiiihaa, soitan heti aamulla laitokseni vastaavalle psykiatrille, että voitaisiinko keskustella lääkityksestäni ja vapauttamisestani 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaaa, nyt selvisi ne äänet mitä kuulen, se oletkin sinä! Jiiihaa, soitan heti aamulla laitokseni vastaavalle psykiatrille, että voitaisiinko keskustella lääkityksestäni ja vapauttamisestani 😂

        Onneksi et tajunnut heti pyytää multa vuokranmaksua takautuvasti. 😂

        Kuuletko kuinka hypin ja tanssin täällä "vintillä" ilosta. Kohta pistän ripaskaksi.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Onneksi et tajunnut heti pyytää multa vuokranmaksua takautuvasti. 😂

        Kuuletko kuinka hypin ja tanssin täällä "vintillä" ilosta. Kohta pistän ripaskaksi.

        Pyytäisinkin sitä, mutta minun on mahdoton todistaa tuota vuokranmaksun velvoitetta 😂
        Siksihän alkujaankin olen päätynyt osastolle ja vahvoihin lääkkeisiin, kun selitin että kuulen ääniä, naisen ääniä, ne käskevät minua, välillä jättämään tekemättä jotain ja välillä tekemään jotain, useimmiten tekemään visoja palstalle. 🤣

        Nuo ripaska-sessiosi selittävätkin ne pirulliset päänsärkyni, voisitko kokeilla joskus vaikka flamencoa, kiitos 🤗


    • Anonyymi

      Hantuuki, näästyyki, pöytätuuki, ovat kangasta ja hantaaki on käsikahva!
      Jokainen rantaruottalainen kyllä tuntee ilmaisut, vaikka ruotsia nuo sanat tuolaisenaan eivät ole! Siis pyyheliina, nenäliina ja pöytäliina = kankaisia ........trollikka trollikka

      • Täysin oikein, perusteluita myöten! Nuo on Perämeren nykyajan termejä, tiiän tuon taustan ja sikäli nuo on varsin hauskoja, tykkään tuosta kun vanhemmat ihmiset vielä käyttää noita termejä, se on jotenkin... No söpöä ja kotoista, jotain sellaista.


      • Anonyymi

        Hups, kysymyksiä olikin enemmän, joten suoritin testin uusiksi.

        Hienoa! Kuulut joukkoon, joka suoriutui tästä visasta kiitettävästi.
        Vastasit oikein 7 kysymykseen.
        .........trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hups, kysymyksiä olikin enemmän, joten suoritin testin uusiksi.

        Hienoa! Kuulut joukkoon, joka suoriutui tästä visasta kiitettävästi.
        Vastasit oikein 7 kysymykseen.
        .........trollikka

        Kelpo tulos!

        Sattuuhan sitä tarpeetonta vikkelyyttä välillä itselle kullekin :)


    • Anonyymi

      Hienoa! Kuulut joukkoon, joka suoriutui tästä visasta kiitettävästi.
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      Kuninkaalliset lapset eivät osuneet oikeaan. Yksi arvaus. Hyvä tulos 😁

      • Loistava tulos!

        En ittekään tiennyt mistä muksuista siinä oli kyse, vain yksi nimi soitti kunkkukellojani, mutta yhdistin kaksi muuta nimeä siihen yhteen, siis sisarukset ja valkkasin sitten sen mustan lampaan. Oikein meni, ihan vaan alitajunnan tiedoilla.


    • Anonyymi

      Hantaaki ei kuulu joukkoon, kaikki muut ovat jonkin sortin liinoja.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      12/12

      "Mahtavaa! Kuulut siihen harvalukuiseen joukkoon, joka ylsi erinomaiseen tulokseen.
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      • Anonyymi

        Eikä vinkkejä käytetty. Osui varmaan helpot kysymykset.


      • Mahtava tulos!

        Sinä sikapossunen, jumankekka, vedit täydet pisteet, HUIKEETA! Ja onneksi olkoon 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vinkkejä käytetty. Osui varmaan helpot kysymykset.

        Ne oli tiettävästi kaikille samat. Itselleni tuo testi oli helppo, muutkin saivat nähdäkseni hyviä pisteitä, mutta olet eka joka veti täydet 👍


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Sinä sikapossunen, jumankekka, vedit täydet pisteet, HUIKEETA! Ja onneksi olkoon 😁

        Ainostaan Nalle Wahroosia mietin pitkään, kun en meinannut millää keksiä sitä yhdistävää tekijää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainostaan Nalle Wahroosia mietin pitkään, kun en meinannut millää keksiä sitä yhdistävää tekijää

        Hyvä että keksit, saatiin yksi jackpot tähän aloitukseen 🤗
        Kieltämättä itsekin sitä hetken puntaroin, mutta kun pysähdyin toisen kerran Stephen Elopin kohdalle, niin peli oli selvä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyvä että keksit, saatiin yksi jackpot tähän aloitukseen 🤗
        Kieltämättä itsekin sitä hetken puntaroin, mutta kun pysähdyin toisen kerran Stephen Elopin kohdalle, niin peli oli selvä.

        Jep, tuo sama herra oli mulla se joka sekoitti. En kertakaikkiaan meinannut saada päähän mistä tuo nimi on tuttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuo sama herra oli mulla se joka sekoitti. En kertakaikkiaan meinannut saada päähän mistä tuo nimi on tuttu.

        IT-alalla toimineena se oli ittelleni hyvinkin tuttu ja kun nimilistan kahlasi toisen kerran läpi, niin homma oli selvä. Olen myös talouselämää ikäni seurannut, niin Nalle oli sikäli hyvin tuttu hahmo.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        IT-alalla toimineena se oli ittelleni hyvinkin tuttu ja kun nimilistan kahlasi toisen kerran läpi, niin homma oli selvä. Olen myös talouselämää ikäni seurannut, niin Nalle oli sikäli hyvin tuttu hahmo.

        Niin, no kun mäkin ainakin tavallaan toimin IT-alalla - ohjelmistojen kanssa nyt ainakin. Tuon herran "valtakausi" vaan osuu sellaiseen kohtaan, että ei olisi voinut vähempää kiinnostaa seurata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no kun mäkin ainakin tavallaan toimin IT-alalla - ohjelmistojen kanssa nyt ainakin. Tuon herran "valtakausi" vaan osuu sellaiseen kohtaan, että ei olisi voinut vähempää kiinnostaa seurata.

        No olis menny itteltäkin ehkä muuten ohi, mutta kun on talouselämää ja sijoittamista seuraillut pienen ikänsä, niin nimi Elop... No ei mennä siihen sen enempää 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe