Normaalia käytöstäkö?

Anonyymi-ap

Olemme olleet kymmeniä vuosia yhdessä. Olenko lapsellinen, kun mielestäni on vähintään kohteliasta kertoa minne on lähtenyt kotoa jos toinen on nukkumassa?
Puolisoni saattaa lähteä illalla baariin sen jälkeen, kun olen nukahtanut, eikä ole laittanut mitään viestiä kännykkääni. (En heräisi siihen, kun puhelin on äänettömällä öisin).
Tai aamulla, jos nukun myöhempään kuin hän, hän on saattanut lähteä johonkin. Kun hän tulee kotiin ja kysyn esim: "olitko lenkillä?" Saatan saada tylyn vastauksen, josta tulee selväksi, ettei sopisi kysellä.
Tämä tapa on tosi loukkaavaa, mielestäni kotoa lähdettäessä.huikataan minne mennään tai em. tilanteissa laittaisin tekstarin. Jos jotakin äkillistä tulisi, ettei ehtisi viestiäkään laittaa, selitettäisiin viimeistään kotiin tullessa, että missä on ollut.

Mitäs sanotte?

6

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin normaalia on haluta tietää missä toinen on.

    • Anonyymi

      Joku päivä kun hän lähtee. Keräät kamas ja lähet vittuu sielt. Epäkunnioitettavaa käytöstä. Sillä on jo toinen menossa tai haussa. Joka ei halua muuttaa yhteen. Sä ajat nyt sen asian.

    • Anonyymi

      Sinun käytöksesi on normaalia, miehen ei. Jättäköön vaikka lapun pöydälle, jos pelkää viestillä herättävänsä, Mä en rehellisestä kauaa tuollaista katselisi, vaikka kuinka olisi kymmeniä vuosia takana. Menemisistä ilmoitellaan ja piste. Hitostako sitä muuten tietää edes kaipailla toista tai edes arvata mitä on sattunut ja mistä etsiä.

    • Anonyymi

      Miksi et itse lähtisi? Silläaikaa kun mies on poissa, keräät vain kimpsusi ja kampsusi ja poistut kuvioista.. Hankkisit vihdoinkin oman tuvan, oman luvan!

    • Anonyymi

      Kyse ei ole kohteliaisuudesta vaan luonnollisesta perusasiasta vakiintuneessa parisuhteessa!

    • Anonyymi

      Minun miehelläni oli vähän samoja tapoja. Ne jäivät vuosikausiksi pois kunnes taas eräänä iltana, hän häipyi sanomatta mitään.

      Seuraavana päivänä sanoin hänelle, että tästä lähtien en korvaani lotkauta jos jonnekkin lähdet tai häviät vaikka olisit viikon pois jos ei ole kanttia kertoa minne menee. TOtesin myös, että sitten se on viimeinen kerta kun lähden, en näillä "kilometreillä" (kymmeniä vuosi yhdessä) viitsi enää toisen perään huolestua tai stressata. Tämä hätkähdytti miestäni ja ei ollut tullut mukamas ajatelluksi, että jos piipahtaa yhdellä kun nukun, että pitäisi jotenkin ilmoittaa. Ei pidä mutta onhan se fiksua.

      EIpä ole enää hävinnyt enkä perään soittelisi jos häviäisi; tässä on sekin pointti, ettämieheni touhuaa paljon mökillämme, käy metsästämässä ym. ja soittelen säännöllisin väliajoin että kaikki on kunnossa; tämä loppuu jos katoamistemput alkavat.

      Muutoin meillä menee hyvin ja olemme hyvinkin rakastuneita vielä vuosikymmenten yhdessäolon jälkeenkin;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe