Yarja Elisabet R. olit kolmekymppinen jahdatessasi vain 15-vuotiasta tytärtäni!!!

Anonyymi-ap

Mitä ihmettä päässäsi oikein liikkuin lahjoessasi tyttöä jouluna viinipullolla tämän iltatyöpaikalla kaupan kassalla???!! Tämä kertoi jonkun TÄDIN käyvän joka päivä ja tuovan kahjoja..
Pedofiili siirtyy aina vain nuorempiin, joten nyt näitä tyttölapsia pitää suojelle, koska kohta hän jahtaa 6-10-vuotiaita!!
Pedofiilin sairaat halut kasvavat.

4

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lahjoja

• Anonyymi

Lapsi oli tästä kaikesta huomiosta kovasti hämillään ja antoi meille vanhemmille sen viinipullon, koska eihän lapset juo viiniä!!
      Etkö edes sitä ajatellut?? No, pedofiilillä ei varmaan tuollaiset ajatukset käy mielessä...

• Anonyymi

Asiasta pitää tehdä ilmoitus ja tutkia ainakin alkoholirikoksena.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      407
      3675
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      90
      3480
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      336
      1777
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      488
      1507
    5. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      11
      1189
    6. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      54
      1157
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1070
    8. Tauski etsii tasoistaan kumppania, joka on samanlainen kuin hän itse

Hirvittää ajatella, millainen daami Tauskin määritelmään kuuluu. Siis nainen, jolla lapsia usealle eri miehelle, monta kaatunutta avioliittoa takana,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      873
    Aihe