Stalkkerin Sivistyksestä

Anonyymi-ap

Hienoa kun olit osannut paskasi pönttöön tehdä tällä kertaa, tosi hienoa 🥳 Olet edennyt älykkyyden tasolla👍

Sivistys tarkoittaa kasvatuksen kautta omaksuttua tietoa ja henkistä kehittyneisyyttä.

Kiva kun et eritteellä sotkenut nyt asuntoa kun taas siellä piti laittomasti käydä.

Kyllä sinulle vielä järki mahdollisesti voi ylös asti nousta, jeee 🚽

Kiitos kun sotkit valkoisen maton jonka olin pessyt, se aiheutti sinulle pahan mielen, ei hätää saat tikkarin 🍭

Mitä mahdollisuuksia olisi perustaa päiväkoti aikuisille jotka eivät ole oppineet miten kanssa ihmisten parissa eletään sivistyneesti. Kaikki Gangstalking jälkeenjääneet olisi hyvä laittaa sinne opettelemaan tapoja jotka normaalisti noin 2- vuotias osaa.

Olen hämilläni millaista ihmis- roskaa täällä planeetalla elää 🤦🥳

16

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun sivistystaso on kaukana kirjoittelustasi päätellen. Ei pidä vaatia muilta mihin ei itse pysty.

• Anonyymi

Nooh jos toisten asuntoihin murtautuu ja eritteillä sotkee paikkoja niin toki sinusta se voi hyvin sivistynyttä olla 🤷 Pidä sinä tuo juttu jos se kivaa on 👍 Ei se vika minussa ole jos toinen toimii ja tekee tollasta, sori nyt vaan 🤦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooh jos toisten asuntoihin murtautuu ja eritteillä sotkee paikkoja niin toki sinusta se voi hyvin sivistynyttä olla 🤷 Pidä sinä tuo juttu jos se kivaa on 👍 Ei se vika minussa ole jos toinen toimii ja tekee tollasta, sori nyt vaan 🤦

Miten kauan hallusinaatiot ovat jatkuneet? Onko niitä yritetty saada kuriin esim. lääkityksen avulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kauan hallusinaatiot ovat jatkuneet? Onko niitä yritetty saada kuriin esim. lääkityksen avulla?

Oletko siis saanut lääkkeet jo? Hienoa, kyllä olen lukenut noita sun vihamielisiä kirjoituksia ja uhkailuja sekä noita sun touhuja ja ajattelet että miten ihminen voi tollasta touhuta. Onko sinulla hallusinaatioita vai, no se kuulostaa kurjalta. Koita vaikka lopettaa se sun pakkomielteinen viha jos vaikka helpottaisi 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen gang stalking mielenterveystrolli kirjoitteli tuon edellisen viestin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen gang stalking mielenterveystrolli kirjoitteli tuon edellisen viestin.

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis saanut lääkkeet jo? Hienoa, kyllä olen lukenut noita sun vihamielisiä kirjoituksia ja uhkailuja sekä noita sun touhuja ja ajattelet että miten ihminen voi tollasta touhuta. Onko sinulla hallusinaatioita vai, no se kuulostaa kurjalta. Koita vaikka lopettaa se sun pakkomielteinen viha jos vaikka helpottaisi 👍

🤣Hukkaan meni kirjoituksesi. Toi on muuten vanha, kulunut ja epätoivoinen kikka yrittää kääntää itseensä kohdistunut teksti toiseen.

Sinulla on outo viehätys asua eritteiden keskellä, jos siis kyse ei olekaan hallusinaatioistasi. Mistä sellainen juontaa juurensa?

• Anonyymi

Ja tietotasosi organisoidusta vainosta. Siinä tuota sinun stalkkeriasi käytetään tekemään paskahommia, joita muut eivät viitsi tehdä. Saa taskurahaa siitä. ELI TEKEE TÖITÄ. Mitä pitää tehdä, siihen tulee määräys ylempää. LUVATON KOTIKÄYNTI on tuon stalkkauksen nimi.

Pahempia paskahommia, eli iljettäviä tekoja, joita tavis ei voisi toiselle ihmiselle tehdä, tekevät perpit eli perpetraattorit. Ovat rikollisia tai mielenterveystapauksia. Esim. pahoinpitelyt, raiskaamiset, jne.

Minä olen sivistykseni ja tietoni hankkinut suurelta osin omin päinkin.

Opiskele sinä nyt gang stalking asioita.

• Anonyymi

No ei se hölmö ole joka pyytää vaan se joka tekee 👍🤦😂 Minä en mistään hinnasta menisi toisen kotiin luvattomasti ja eritteillä sotkisi 🤦😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se hölmö ole joka pyytää vaan se joka tekee 👍🤦😂 Minä en mistään hinnasta menisi toisen kotiin luvattomasti ja eritteillä sotkisi 🤦😂😂

Kuule kyllä menisit, jos stalkkeri vaatisi. Kieltäytymisestä olisi pahat seuraukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule kyllä menisit, jos stalkkeri vaatisi. Kieltäytymisestä olisi pahat seuraukset.

En menisi, ehkä sun kannattaa etsiä terveempää seuraa. Kenties vaihtaa työpaikkaa....aika erikoisia hommia näyttää sinun työpaikalla olevan.

• Anonyymi

Ehkä kyse ei ole stalkkerista vainoterminä. Olet ehkä luokannut jotakin ihmistä pahasti ja hän kostaa näin. Haistattaa paskat sinulla.

• Anonyymi

Todennäköisimminhän kaikki on ihan vain turhan vilkasta mielikuvitusta.

• Anonyymi

Kypsää, en ole ketään loukannut ja jos olen niin viisas ihminen sitten kertoo mikä pakkomielle hänellä on kostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisimminhän kaikki on ihan vain turhan vilkasta mielikuvitusta.

näin kirjoittaa tyypillinen gang stalking-trolli

• Anonyymi

HOH HOH HOO, armeijassakin on talkkari, HOH HOH HOO.

HuoltavaSotilas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      3908
    2. Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa

Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian
      Maailman menoa
      123
      1308
    3. Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän

Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i
      Maailman menoa
      168
      1113
    4. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      106
      867
    5. Nyt lopeta.. jumalauta

Ole niin hyvä. En rakasta sinua enää.
      Ikävä
      46
      851
    6. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad
      Sinkut
      253
      849
    7. Milloin mies näimme viimeksi

Ja millainen fiilis siitä jäi?
      Ikävä
      43
      824
    8. Hyvää päivää

Naiselle hyvin samanlaiselle
      Ikävä
      101
      766
    9. Yksi tavoite tälle vuodelle

Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.
      Ikävä
      50
      762
    Aihe