Stalkkerin Sivistyksestä

Anonyymi-ap

Hienoa kun olit osannut paskasi pönttöön tehdä tällä kertaa, tosi hienoa 🥳 Olet edennyt älykkyyden tasolla👍

Sivistys tarkoittaa kasvatuksen kautta omaksuttua tietoa ja henkistä kehittyneisyyttä.

Kiva kun et eritteellä sotkenut nyt asuntoa kun taas siellä piti laittomasti käydä.

Kyllä sinulle vielä järki mahdollisesti voi ylös asti nousta, jeee 🚽

Kiitos kun sotkit valkoisen maton jonka olin pessyt, se aiheutti sinulle pahan mielen, ei hätää saat tikkarin 🍭

Mitä mahdollisuuksia olisi perustaa päiväkoti aikuisille jotka eivät ole oppineet miten kanssa ihmisten parissa eletään sivistyneesti. Kaikki Gangstalking jälkeenjääneet olisi hyvä laittaa sinne opettelemaan tapoja jotka normaalisti noin 2- vuotias osaa.

Olen hämilläni millaista ihmis- roskaa täällä planeetalla elää 🤦🥳

17

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun sivistystaso on kaukana kirjoittelustasi päätellen. Ei pidä vaatia muilta mihin ei itse pysty.

      • Anonyymi

        Nooh jos toisten asuntoihin murtautuu ja eritteillä sotkee paikkoja niin toki sinusta se voi hyvin sivistynyttä olla 🤷 Pidä sinä tuo juttu jos se kivaa on 👍 Ei se vika minussa ole jos toinen toimii ja tekee tollasta, sori nyt vaan 🤦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh jos toisten asuntoihin murtautuu ja eritteillä sotkee paikkoja niin toki sinusta se voi hyvin sivistynyttä olla 🤷 Pidä sinä tuo juttu jos se kivaa on 👍 Ei se vika minussa ole jos toinen toimii ja tekee tollasta, sori nyt vaan 🤦

        Miten kauan hallusinaatiot ovat jatkuneet? Onko niitä yritetty saada kuriin esim. lääkityksen avulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan hallusinaatiot ovat jatkuneet? Onko niitä yritetty saada kuriin esim. lääkityksen avulla?

        Oletko siis saanut lääkkeet jo? Hienoa, kyllä olen lukenut noita sun vihamielisiä kirjoituksia ja uhkailuja sekä noita sun touhuja ja ajattelet että miten ihminen voi tollasta touhuta. Onko sinulla hallusinaatioita vai, no se kuulostaa kurjalta. Koita vaikka lopettaa se sun pakkomielteinen viha jos vaikka helpottaisi 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan hallusinaatiot ovat jatkuneet? Onko niitä yritetty saada kuriin esim. lääkityksen avulla?

        Tyypillinen gang stalking mielenterveystrolli kirjoitteli tuon edellisen viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen gang stalking mielenterveystrolli kirjoitteli tuon edellisen viestin.

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis saanut lääkkeet jo? Hienoa, kyllä olen lukenut noita sun vihamielisiä kirjoituksia ja uhkailuja sekä noita sun touhuja ja ajattelet että miten ihminen voi tollasta touhuta. Onko sinulla hallusinaatioita vai, no se kuulostaa kurjalta. Koita vaikka lopettaa se sun pakkomielteinen viha jos vaikka helpottaisi 👍

        🤣Hukkaan meni kirjoituksesi. Toi on muuten vanha, kulunut ja epätoivoinen kikka yrittää kääntää itseensä kohdistunut teksti toiseen.

        Sinulla on outo viehätys asua eritteiden keskellä, jos siis kyse ei olekaan hallusinaatioistasi. Mistä sellainen juontaa juurensa?


    • Anonyymi

      Ja tietotasosi organisoidusta vainosta. Siinä tuota sinun stalkkeriasi käytetään tekemään paskahommia, joita muut eivät viitsi tehdä. Saa taskurahaa siitä. ELI TEKEE TÖITÄ. Mitä pitää tehdä, siihen tulee määräys ylempää. LUVATON KOTIKÄYNTI on tuon stalkkauksen nimi.

      Pahempia paskahommia, eli iljettäviä tekoja, joita tavis ei voisi toiselle ihmiselle tehdä, tekevät perpit eli perpetraattorit. Ovat rikollisia tai mielenterveystapauksia. Esim. pahoinpitelyt, raiskaamiset, jne.

      Minä olen sivistykseni ja tietoni hankkinut suurelta osin omin päinkin.

      Opiskele sinä nyt gang stalking asioita.

      • Anonyymi

        No ei se hölmö ole joka pyytää vaan se joka tekee 👍🤦😂 Minä en mistään hinnasta menisi toisen kotiin luvattomasti ja eritteillä sotkisi 🤦😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se hölmö ole joka pyytää vaan se joka tekee 👍🤦😂 Minä en mistään hinnasta menisi toisen kotiin luvattomasti ja eritteillä sotkisi 🤦😂😂

        Kuule kyllä menisit, jos stalkkeri vaatisi. Kieltäytymisestä olisi pahat seuraukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kyllä menisit, jos stalkkeri vaatisi. Kieltäytymisestä olisi pahat seuraukset.

        En menisi, ehkä sun kannattaa etsiä terveempää seuraa. Kenties vaihtaa työpaikkaa....aika erikoisia hommia näyttää sinun työpaikalla olevan.


    • Anonyymi

      Ehkä kyse ei ole stalkkerista vainoterminä. Olet ehkä luokannut jotakin ihmistä pahasti ja hän kostaa näin. Haistattaa paskat sinulla.

      • Anonyymi

        Todennäköisimminhän kaikki on ihan vain turhan vilkasta mielikuvitusta.


      • Anonyymi

        Kypsää, en ole ketään loukannut ja jos olen niin viisas ihminen sitten kertoo mikä pakkomielle hänellä on kostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisimminhän kaikki on ihan vain turhan vilkasta mielikuvitusta.

        näin kirjoittaa tyypillinen gang stalking-trolli


    • Anonyymi

      HOH HOH HOO, armeijassakin on talkkari, HOH HOH HOO.

      HuoltavaSotilas

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1337
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1230
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1052
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe