Ei siis yhtään kiinnostaa

Anonyymi-ap

Mulle ei ole koskaan sanottu mitään kaunista.

16

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kaikille sanottu joskus jotain. :)

• Anonyymi

Sullekin ja jos ei oo sanottu niin nyt sanon että äitisi ja isäsi tekivät kauniisti kun sinut tekivät. ❤️

• Vaikea sanoa, kun ei tiedä kuka olet. Eipä täällä enää minullekaan kukaan mitään mukavaa kirjoittele.

• Anonyymi

Oletko oppinu ajattelemaan omaa käytöstäsi sinuna kävisin itse ilmoittautumassa poliisille ennen kuin joku kostaa sulle sen mitä olet heille tehnyt ja tämä ei ole uhkaus vaan varoitus mieti miten kohtelet muita ihmisiä sinua en itse kutsuisi edes ihmiseksi mitä on sun kirjoituksia lueskellut ja huomannu kuinka sairas olet

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko oppinu ajattelemaan omaa käytöstäsi sinuna kävisin itse ilmoittautumassa poliisille ennen kuin joku kostaa sulle sen mitä olet heille tehnyt ja tämä ei ole uhkaus vaan varoitus mieti miten kohtelet muita ihmisiä sinua en itse kutsuisi edes ihmiseksi mitä on sun kirjoituksia lueskellut ja huomannu kuinka sairas olet

Itse olet tulkinnut kaiken väärin ja sairaasti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä???

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Itse olet tulkinnut kaiken väärin ja sairaasti...

Lueskeleppa mitä olet kirjoitellu sulla taitaa olla isokin ongelma luetun ymmärtämisessä ja si kannattaa ottaa lakikirja viereen mitä se sanoo

• Anonyymi kirjoitti:

Lueskeleppa mitä olet kirjoitellu sulla taitaa olla isokin ongelma luetun ymmärtämisessä ja si kannattaa ottaa lakikirja viereen mitä se sanoo

Mitäköhän olen kirjoitellut? Täysi-ikäiselle naiselle toivottanut huomenta ja hyvää yötä. Eikä kuulu sinulle yhtään se.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mitäköhän olen kirjoitellut? Täysi-ikäiselle naiselle toivottanut huomenta ja hyvää yötä. Eikä kuulu sinulle yhtään se.

Ai juu ja kaivata ne aiemmat profiiliesi kirjoitukset jostain minne olet ne tallentanu voidaksesi tarkistella välillä että se kulissin ylläpito sujuu paremmin

• Prinssi_J kirjoitti:

En ole ahdistellut ala-ikäisiä koskaan. Laita se jo kaaliisi. Kukaan muu, kuin sinä ei ole täälläkään valittanut toimistani.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En ole ahdistellut ala-ikäisiä koskaan. Laita se jo kaaliisi. Kukaan muu, kuin sinä ei ole täälläkään valittanut toimistani.

Näinhän sinä luulet

• Anonyymi kirjoitti:

Näinhän sinä luulet

Ei kiinnosta edes, tuollaiset ahdasmieliset. On olemassa muitakin mielipiteitä. On olemassa myös nuoria, jotka pitävät minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä???

Siksi olisi hyvä muistaa kuinka muita kohtelee kun usein moni haluaa kostaa jopa samaansa huonon kohtelun vaikka olisit vain haistattanu vitut jollekulle

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei kiinnosta edes, tuollaiset ahdasmieliset. On olemassa muitakin mielipiteitä. On olemassa myös nuoria, jotka pitävät minusta.

Sinäkö se poistatit sen kirjoituksen jossa mainitsin miksi tunnistan narsistisen käytöksen ja miksi miellän sinut myös heihin kuuluvaksi

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö se poistatit sen kirjoituksen jossa mainitsin miksi tunnistan narsistisen käytöksen ja miksi miellän sinut myös heihin kuuluvaksi

Minä en poistata mitään. Se lähti muusta syystä. En jaksa sinua nyt yhtään.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minä en poistata mitään. Se lähti muusta syystä. En jaksa sinua nyt yhtään.

Silti vastailet

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      720
      8388
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      94
      1894
    3. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      267
      1625
    4. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1518
    5. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      12
      1438
    6. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      702
      1247
    7. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      167
      1197
    8. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      105
      1129
    9. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      73
      977
    10. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      87
      938
    Aihe