Ei siis yhtään kiinnostaa

Anonyymi-ap

Mulle ei ole koskaan sanottu mitään kaunista.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kaikille sanottu joskus jotain. :)

    • Anonyymi

      Sullekin ja jos ei oo sanottu niin nyt sanon että äitisi ja isäsi tekivät kauniisti kun sinut tekivät. ❤️

    • Vaikea sanoa, kun ei tiedä kuka olet. Eipä täällä enää minullekaan kukaan mitään mukavaa kirjoittele.

      • Anonyymi

        Oletko oppinu ajattelemaan omaa käytöstäsi sinuna kävisin itse ilmoittautumassa poliisille ennen kuin joku kostaa sulle sen mitä olet heille tehnyt ja tämä ei ole uhkaus vaan varoitus mieti miten kohtelet muita ihmisiä sinua en itse kutsuisi edes ihmiseksi mitä on sun kirjoituksia lueskellut ja huomannu kuinka sairas olet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oppinu ajattelemaan omaa käytöstäsi sinuna kävisin itse ilmoittautumassa poliisille ennen kuin joku kostaa sulle sen mitä olet heille tehnyt ja tämä ei ole uhkaus vaan varoitus mieti miten kohtelet muita ihmisiä sinua en itse kutsuisi edes ihmiseksi mitä on sun kirjoituksia lueskellut ja huomannu kuinka sairas olet

        Itse olet tulkinnut kaiken väärin ja sairaasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oppinu ajattelemaan omaa käytöstäsi sinuna kävisin itse ilmoittautumassa poliisille ennen kuin joku kostaa sulle sen mitä olet heille tehnyt ja tämä ei ole uhkaus vaan varoitus mieti miten kohtelet muita ihmisiä sinua en itse kutsuisi edes ihmiseksi mitä on sun kirjoituksia lueskellut ja huomannu kuinka sairas olet

        Siis mitä???


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Itse olet tulkinnut kaiken väärin ja sairaasti...

        Lueskeleppa mitä olet kirjoitellu sulla taitaa olla isokin ongelma luetun ymmärtämisessä ja si kannattaa ottaa lakikirja viereen mitä se sanoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lueskeleppa mitä olet kirjoitellu sulla taitaa olla isokin ongelma luetun ymmärtämisessä ja si kannattaa ottaa lakikirja viereen mitä se sanoo

        Mitäköhän olen kirjoitellut? Täysi-ikäiselle naiselle toivottanut huomenta ja hyvää yötä. Eikä kuulu sinulle yhtään se.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitäköhän olen kirjoitellut? Täysi-ikäiselle naiselle toivottanut huomenta ja hyvää yötä. Eikä kuulu sinulle yhtään se.

        Ai juu ja kaivata ne aiemmat profiiliesi kirjoitukset jostain minne olet ne tallentanu voidaksesi tarkistella välillä että se kulissin ylläpito sujuu paremmin


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Mitäköhän olen kirjoitellut? Täysi-ikäiselle naiselle toivottanut huomenta ja hyvää yötä. Eikä kuulu sinulle yhtään se.

        En ole ahdistellut ala-ikäisiä koskaan. Laita se jo kaaliisi. Kukaan muu, kuin sinä ei ole täälläkään valittanut toimistani.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole ahdistellut ala-ikäisiä koskaan. Laita se jo kaaliisi. Kukaan muu, kuin sinä ei ole täälläkään valittanut toimistani.

        Näinhän sinä luulet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän sinä luulet

        Ei kiinnosta edes, tuollaiset ahdasmieliset. On olemassa muitakin mielipiteitä. On olemassa myös nuoria, jotka pitävät minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä???

        Siksi olisi hyvä muistaa kuinka muita kohtelee kun usein moni haluaa kostaa jopa samaansa huonon kohtelun vaikka olisit vain haistattanu vitut jollekulle


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei kiinnosta edes, tuollaiset ahdasmieliset. On olemassa muitakin mielipiteitä. On olemassa myös nuoria, jotka pitävät minusta.

        Sinäkö se poistatit sen kirjoituksen jossa mainitsin miksi tunnistan narsistisen käytöksen ja miksi miellän sinut myös heihin kuuluvaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se poistatit sen kirjoituksen jossa mainitsin miksi tunnistan narsistisen käytöksen ja miksi miellän sinut myös heihin kuuluvaksi

        Minä en poistata mitään. Se lähti muusta syystä. En jaksa sinua nyt yhtään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en poistata mitään. Se lähti muusta syystä. En jaksa sinua nyt yhtään.

        Silti vastailet


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe