MaanantaiVisa - Puupäitä, onko heitä?

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

12/12 "Metsä kaikkine puineen on kuin toinen kotisi!"

Olis tuossa pari, joissa puusepänopinnoista oli hyötyä. Tuskin olisin muutoin tiennyt.

• Mahtava tulos!

Huhhei, olipas kova veto, todellakin tunnet visan asiat 😯

• Anonyymi

Mäkin sahaan toisen käteni irti niin saan invalidi tunnuksen!!!

• Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi

Teet mielelläsi retken metsään aina kun aika antaa myöten!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

Juu-uuu..

- Sheena

• Loistava tulos!

Miten... Sinähän et muistaakseni ollut sinällään metsäihmisiä?

• Anonyymi

Metsä kaikkine puineen on kuin toinen kotisi!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen.
      Sen ns. niinipuun mä kyllä arvasin oikein, en ollut kuullut aikaisemmin sitä nimitystä.
      trollikka

• Mahtava tulos!

Kovaa jälkeä! Itselle tuo niinipuu oli vanha tuttu.

• Tulos: Teet mielelläsi retken metsään aina kun aika antaa myöten.

• Mistä näitä kyselyitä oikein löytyy. 😁 9/12 metsät kiinnostaa vapaa-ajalla, mutta enpä ole yksityiskohtia opiskellut.

• Loistava tulos!

No tuoltahan niitä, umpimettästä 😁

• randombypasser kirjoitti:

Loistava tulos!

No tuoltahan niitä, umpimettästä 😁

Metsässä puista puuttuu info-laput suvuista yms. Jos olisi kysytty minkälaisessa ympäristössä luonnonvaraisia tammia ja vaahteroita kasvaa tai kuussa tai mäntyjä, tai mistä löydän herkkutatit, kanttarellit tai suppilovahverot olisin osannut paremmin. 😂

• Citrinella kirjoitti:

Metsässä puista puuttuu info-laput suvuista yms. Jos olisi kysytty minkälaisessa ympäristössä luonnonvaraisia tammia ja vaahteroita kasvaa tai kuussa tai mäntyjä, tai mistä löydän herkkutatit, kanttarellit tai suppilovahverot olisin osannut paremmin. 😂

Querqus robus, Pinus sylvestris, Tilia cordata ja sitten alkaa lyömään tyhjää näin iltaväsyllä. Yksi exäni oli tuleva biologi, mikä sopi hyvin minun metsänpeikon kanssa, mutta sieltäpä tuli sitten sarjatulella luentoa kun oltiin metsässä. Eikä siinä hauskaahan se oli 😁
        Minä opetin mitä mistäkin löytyy ja miksi, hän kertoi mikä ja millainen se on, mikä sen funktio metsälle on jne. Ihan hyvä diili sen aikaa kun sitä kesti.

Metsäosaaminen on enimmäkseen muuta kuin tunnistaa kaikki lajit tms. Se on juuri sitä, että kun kuusen kyljestä löytyy jäkälää X, niin kymmenen metrin sisällä on harakan pesä ja hitosti herkkutatteja, ainakin tuloillaan.

• Täältä rva. Puupään vastaukset. Yksi huti, muuten meni ihan hyvin. 😁

"Teet mielelläsi retken metsään aina kun aika antaa myöten!

Vastasit oikein 11 kysymykseen"

Kiitos. Ei mennyt täysin metsään tämä visa. 😊

• Loistava tulos!

Näkeehän sinuakin. Tosin enpä ole jaksanut reilu viikkoon visoja laitellakaan, niin ei ole ollut sinulle syöttiäkään täällä 😂

Loistava tulos!

Näkeehän sinuakin. Tosin enpä ole jaksanut reilu viikkoon visoja laitellakaan, niin ei ole ollut sinulle syöttiäkään täällä 😂

Kiitos! Valitettavasti velvollisuudet haittaavat hauskanpitoa. Tänään on aikaa palstailla ja laiskotella. 😂

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitos! Valitettavasti velvollisuudet haittaavat hauskanpitoa. Tänään on aikaa palstailla ja laiskotella. 😂

No hitsi, kai mun pitää sitten iltaa kohden puskea jokunen visa palstalle, ettet päädy pelkästään höpöttelemään 😁

No hitsi, kai mun pitää sitten iltaa kohden puskea jokunen visa palstalle, ettet päädy pelkästään höpöttelemään 😁

Se olisi mukavaa. Ja noin ihan itse tarjoiduit laittamaan visoja palstalle. En olisi kyllä kehdannut ehdottaa, mutta kun noin tarjoudut, niin mielelläni käyn niitä ratkomassa.
        😂😂😂

• tosi.typy kirjoitti:

Se olisi mukavaa. Ja noin ihan itse tarjoiduit laittamaan visoja palstalle. En olisi kyllä kehdannut ehdottaa, mutta kun noin tarjoudut, niin mielelläni käyn niitä ratkomassa.
        😂😂😂

Tottakai, mitä muutakaan Valtiattaren edessä voisi... 😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      82
      6345
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5440
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4131
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2890
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2832
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2083
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe