Sellaista täysin estotonta töräyttelyä oikein änkeämällä ja vielä ylpeänä näistä kaasuistaan?
Me naiset emme haise ikinä, päästelemme vain suloisia mangomelonin tuoksuisia kuiskauksia näin on
Miksi parisuhteessa pitää alkaa haisemaan?
5
98
Vastaukset
Ota se positiivisena asiana. Kumppanisi on vapautunut ja rentoutunut. Myös syönyt hyvin. Silloin ilma liikkuu ja niinhän sitä sanotaan, että se joka pierua pidättää sillä on muutakin salattavaa.
All is well.- Anonyymi
Naiset haisee kyllä huomattavasti pahemmalle olettaen että ruokavalio kunnossa ja suolisto, jolloin sitä kaasua tuleekin ja kaikki sellerisoseet haistaa
- Anonyymi
Hyvä vitsi oli
Kaipa se on jotain primitiivistä... Silloin on kotonaan ja rentoutunut, kun uskaltaa piereä, mutta jos suoli käy jostain syystä liian ahkerasti? Syöty jotain epäsopivaa? Kakkahätä? Käske mennä vessaan pieremään. Eihän tuo kyllä mitään hienoa ole.
- Anonyymi
Isoisä aikoinaan väitti että ruusuvedellehän nämä tuoksuvat kun syntyi sanaharkkaa aiheesta isoäidin kanssa :), jostain syystä asiasta ei päästy koskaan yksimielisyyteen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711722
- 585529
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462837- 402435
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152264Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut321937Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,451909Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131901Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61556Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421508