Vaimo haluaa kokeilla seksiä naisen kanssa. Mitä aiheesta pitäisi tuumia miehenä?

Anonyymi-ap

Kirjoitan tätä, sillä kaipaan näkökulmia ja kokemuksia. Tunnistan vaaranpaikat ja riskit, mutta olen kiinnostunut mahdollisuuksista ja onnistumisista.

Olen neljissäkymmenissä oleva perheellinen mies. Meillä on kaksi yhteistä teini-ikäistä poikaa. Vaimon kanssa olemme olet yksissä jo pian kaksikymmentä vuotta. Avioliitto on ollut ylä- ja alamäkeä. Seksiä on, mutta melko harvoin, muutaman kerran kuukaudessa. Asiasta on keskusteltu, mutta asia korjaantuu hetkeksi ja sitten taas liusutaan vanhaan kaavaan. Aiemmin vaimo on kuvannut itseään aseksuaaliksi. Pettämistä ei puolin tai toisin ole ollut.

Saimme taannoin hyvän keskustelun seksistä ja seksuaalisuudesta. Vaimo yllätti kertomalla, että hän on pohtinut seksiä toisen naisen kanssa. Luonnollisesti yllätyin ja järkytyin. Nyt tämän ajatuksen kanssa on hieman hankala olla. Olen varmasti valmis asian hyväksymään, mutta miten ja millä ehdoin se kannattaa?

Katson tätä nyt tylysti omasta näkövi kkelistäni. Arvostan suoraa puhumista, mutta tieto on pienoinen sokki. Pitäisikö minun hyväksyä asia ja antaa mahdollisuus kokeilla seksiä naisen kanssa? Itse en tule asiaan liittymään, mutta onko minulla oikeus tietää tai kysyä kokemuksesta? kieltää en voi, enkä aio. Miten kokeilun voisi järjestää... Miten turva seksi... Mitä jos kokeilussa tulee tulokseksi, että juuri tätä hän on aina halunnut... Kannattaako kokeilla tuttua vai randomina vaan jotain... Muodostuuko minulle oikeus samalla tavalla toteuttaa fantasiani...

Hyvät ja asiallisille näkemyksille iso kiitos jo etukäteen. Provoilijoiden kommentit jätän omaan arvoonsa, joten molempien aikaa säästääksemme voit provota jossain muualla.

14

1707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna mennä. Jos saisit kiimaiselta eukoltas useemmin. Jos ei lohkee niin eukkovaihtoon. Tai vaadit päästä mukaan. Panette porukalla.

    • Anonyymi

      Jos mieheni ilmottaisi haluavansa seksiä toisen miehen kanssa. Se nyt olisi sama kuin haluaisi panna vierasta naista. Joo miehellä olisi jotain mitä minulla ei ole. Mutta ei toisen naisenkaan kanssa samalta tuntuisi kuin minun. Luulen ettet edes harkitsisi asiaa jos vaimosi haluasi panna toista miestä. Ihan yhtä hyvin hän voi rakastua naiseen tai ehkä on jo rakastunut kun tuollaista pohtii.

    • Tuo on niin kovin yksilöllistä, ei oikein voi sinällään neuvoa, semminkään kun ei ole suoraa ensikäden kokemusta siitä, kuinka sitten sen kokeilun jälkeen menivät.

      Itsellä on käynyt niin, kaksi neljästä pitkän suhteen kumppanistani on ollut erittäin kiinnostunut vastaavasta kokeilusta. Molemmissa tapauksissa näytin muitta mutkitta vihreää valoa, kokeilkoon niin tuntee itsensä paremmin, ei ole pois minulta. Toki voisihan suhde siihen päättyäkin, mutta koin sen niin, että jos tuolla tavalla löytää itselleen paremman itsensä, niin johan oli korkea aikakin ja minun pitää olla vain onnelllinen, että kykenin tukemaan siinä prosessissa. Toki se ero, että kummassakaan tapauksessa meillä ei ollut lapsia.

      No lopulta suhteitten aikana mitään ei tapahtunut, vaikka asia nousi säännöllisesti keskusteluun, kuin vertainen vertaiselle. Melkein voisi sanoa, että kaksi kundia puhui toisilleen naisista ja seksistä, olihan se aika erikoisen tuntuista aluksi. Yhdessä kun kävimme baarissa tanssimassa, saatoimme keskenään kuolata baarin naisia ja keskustella siitä mikä kumpaakin jossakussa viehätti tai ei viehättänyt. Se oli virkistävää ja hauskaa.

      En osaa valitettavasti sinua mitenkään muuten neuvoa, kuin että kysy itseltäsi sattuuko ajatus sellaisenaan (että kumppanisi sekstaa naisen kanssa) ja kuinka paljon pelkäät suhteenne mahdollista päättymistä sellaisen seurauksena. Ne on ne olennaiset, mielestäni, mutta tämä on vain yksi näkemys.

      • "Randomi" puhuu taas viisaita.

        Itse olisin oikeastaan onnellinen, jos vaimo moista haluaisi, varsinkin jos kyse olisi seksistä, eikä rakkaudenkaipuusta. Itse asettaisin ehdon, päästä näkemään, jos en mukaan leikkiin pääsisi.

        Itse asiassa exä halusi ja hommasimmekin toisen pariskunnan, jonka kanssa oli myös naistenvälisiä.

        Jos pelkäät vaimosi rakastuvan naiseen ja jättävän sinut, niin näen seuraavia vaihtoehtoja:
        - kiellät ehdottomasti ja toivot, ettei hänelle ikinä tule mitään muuta tilaisuutta
        - hommaatte varatun naisen
        - hommaatte prostituoidun
        - vaadit päästä itse mukaan

        Toisaalta toisin mukaan sellaisen katsantokannankin, että jos sinulla ei yhtään mahdollisuus vatsanpohjassa kutkuta, niin olisiko se myös syy, miksi nainen haluaa kokeilla jotain uutta ja erilaista.


    • Anonyymi

      Siitäkin voisi puhua, että miten vaimo on päätynyt tuohon ajatukseen. Onko esimerkiksi jotakin, jota hän kaipaa seksissä ja jota ei ole sinulta tai muiltakaan miehiltä saanut? Jos vaikka siksi haluaisi kokeilla seksiä sellaisen kanssa, jonka voisi paremmin kuvitella ymmärtävän, mitä hän haluaa.

      Mitä tuntemuksia sinulla on ollut tuon tiedon jälkeen? Onko sinusta tuntunut pahalta, että vaimosi haluaa seksiä jonkun toisen, naisen kanssa? Jotenkin minulla on ajatus, että naisten välinen seksi ei ole miehelle niin paha juttu, kun ilmeisesti aika monet miehet fantasioivatkin sellaisesta, mutta kai se joistakin voi tuntua ihan vaan pahalta?

      Mielestäni ei ole mitään yleisiä, absoluuttisia sääntöjä, mitä pitää tai saa tehdä, vaan kaikki on oman kumppanin kanssa sovittavissa. Minulla ei ole kokemusta halusta olla muiden kanssa, mutta yhdessä olette päättäneet suhteenne laadusta, oletteko suljetussa vai avoimessa, niin sen mukaan saa mennä. Eli jos olette ryhtyneet kahdenkeskiseen suhteeseen, ei sinun mielestäni tarvitse antaa panna muiden kanssa, jos et itse halua. Ihan teidän yhteisestä sopimuksesta on kiinni, saatko kysyä ja kuulla kokemuksesta.

      • Anonyymi

        Ap

        Laitan tähän väliin muutaman ajatuksen ja kokemuksen. Olemme jatkaneet keskustelua. Ei, tämä asia ollut uusi tai loppu viimein yllöttäväkään. Vaimoni on aina ollut kova tyttö halailemaan ja pussailemaan toisia naisia. Hän kertoi, että naiset ovat kiinnostaneet häntä teinistä. Vasta 40 vuotiaana hän uskalsi myöntää sen itselleen. Ja muutamaa vuotta myöhemmin minulle. Hän oli päättänyt, ettei asiasta koskaan kerro.

        Arvostan tuota rohkeutta. Tieto järkytti alkuun kovasti. Se, että aikanaan solmittu sopimus vain toiselle kuulumisesta sai melko kolauksen. Lommo jää pysyvästi, mutta sen kanssa oppii elämään. Alkuun pohdin, että avioliitto on tässä. Jos ei kelpaa, niin ei sitten. Keskustelun jälkeen seksielämämme sai uuden alun. Siinä on kiihkoa ja estottomuutta puolin ja toisin. Asiaa on pohdittu yhdessä. Haettu erilaisia vaihtoehtoja. Sopiva löytyy varmasti aikanaan.

        Tässä ollaan perustavaa laatua olevien kysymysten äärellä. En halua olla toisen fantasian esteenä. Ja olen valmis siihen, että vaimo saa kokea jotain, mitä en itse voi tarjota. Ymmärrän hyvin, että vaimo ei halua minua mukaan. Kolmen kimppa tuntuu myös itsestäni väärältä. En myöskään ole varma olisinko itse halukas toimimaan toisen asemassa niin. Vaimoni kuitenkin kuvasi, että se saattaisi olla tekemätön paikka, jos hän näkisi minut toisen kanssa. Se kuitenkin särähti korvaani. Minusta tasapuolisuus myös tässä. Kyseessä on seksuaalisen halun tyydyttäminen. Molemmilla halu kohdistuu naiseen.

        Se mitä tulee tahtumaan, on kaikille arvoitus. Mutta rohkaisin tarttumaan tilaisuuteen, jos sellainen avautuu. Toisaalta työnsin itse pääni hirttosilmukkaan. Nyt vain odotan että kiristyykö köysi vai roikkuuko silmukka kaulassani ikuisesti. Pyrimme lisäämään avoimuutta ja vuorovaikutusta. Toivottavasti kun se hetki tulee, niin vaimoni on rohkea. Se miten itse reagoin jää nähtäväksi. Ja onhan siinä sekin hyvä puoli, että voimme katsella tyttöjä yhdessä. Meillä on aika sama maku.

        Ehkä jatkan tätä vielä, mutta koska. Se ei ole kenenkään tiedossa.


    • Anonyymi

      Itse näkisin asian niin että. Jos hyväksyt asian niin siinä ei ole ongelmaa mutta jos et hyväksy vaan pidät sitä pettämisenä kuten itse pitäisin niin kokeilu ei tule kysymykseenkään.

    • Anonyymi

      Annat naisellesi luvan kokeilla, mutta:
      - vain biologisen naisen kanssa
      - ensimmäisen kerran jälkeen hänen on suostuttava kolmen kimppaan sinun ja tämän naisen kanssa (olisi myös hyvä, että nainen kuvaa seksikokeilunsa naisen kanssa sinulle katsottavaksi jos et pääse mukaan)
      - toiseen naiseen ei saa rakastua, naisella on velvollisuus pysyä kanssasi yhdessä

      Eli mikäli tämä takaa sinulle pääsyn kolmen kimppaan, anna palaa. Se on kuitenkin se ultimaattisin palkinto minkä melkein kaikki heteromiehet haluavat.

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa sellaiseen voi suostua, seksi kuuluu miehen ja naisen avioliittoon. Jos puolisoni ehdottaisi tuollaista en ikinä antaisi lupaa tai sitten avioliitto päättyisi siihen.

    • Anonyymi

      Vaimosi oli rehti kun puhui suotaan toiveistaan sinulle.

      • Anonyymi

        Vaimmosi oli rehti, kun työnsi ongelman sun harteilles. Peri v mäinen temppu.


    • Anonyymi

      Ei kukaan täysjärkinen kysele puolisoltaan, voisiko käydä vieraissa

    • Anonyymi

      Sodomia juttuihin/kysymyksiin (sodomia kirjoittajille, lespo, homo, transsu) ei kannattaisi vastata yhtään mitään, koskaan, ikinä. Ne valtaavat aivan kaikki alustat jotka kykenevät valtaamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe