Puumien Tosi-TV... Nyt meni way over...

63

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apua, ei pystyisi 😱 Nyt löytyi näköjään oma raja näin nuoren miehen äitinä, tuollaiseen en lähtisi koskaan mukaan 😬

      • Anonyymi

        Terveet tekee rikollisista kun tähtiä niin eipä tos NY ihmeellistä !! Oliko MTV vai nelkku kun tuo nyt ohjelman Jammu sedän lasten leikkihetki !!


      • Anonyymi

        Formaatin keksijä haluaa luultavasti ravistella "puuma" asetelmaa ja herättää puumanaisen havaitsemaan ikä-asia, kun linjalle asetettiinkin jokaisen oma samanikäinen poika, kuin joita naiset olisivat olleet vonkaamassa.
        Ilmeisesti olisi helppoa hankkia "toyboy" kun pojan äitiin tai muuhunkaan sukuun ei ole mitään kontaktia. Nyt kun ovat laitettu samalle viivalle, ja joutuvat katsoa kuinka oma poika päätyy puumien käsittelyyn, samalla kun itse ovat poikiensa ikäisiä toyboyta etsiskelemässä, jaa-a...
        Ehkä formaatin kehittäjä haluaa avata vain kaikkien silmiä näkemään suurempina nuo kokonaisuudet.


    • Anonyymi

      Jööses sentään, todellakin, turhan överiä kerrassaan.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Mutta rändelle mieleen.


      • Menee tosiaan aika yli, pokailla jotain kaverinsa lasta???


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Menee tosiaan aika yli, pokailla jotain kaverinsa lasta???

        Missä tossa annettiin ymmärtää, että nuo naiset tuntis toisiaan etukäteen tai olis kavereita keskenään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä tossa annettiin ymmärtää, että nuo naiset tuntis toisiaan etukäteen tai olis kavereita keskenään?

        Ei missään. Minun virheeni.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei missään. Minun virheeni.

        Ok, jäin miettimään että mitä mä en nyt huomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, jäin miettimään että mitä mä en nyt huomaa.

        Päinvastoin, olit erittäinkin tarkkanäköinen, kiitos siitä 👍


    • Anonyymi

      Tämä on sitä korkeastikoulutettua jännäelämää ja jännää touhua nyt on sairasta mut korkeastikoulutetut ymmärtää ja saa kiksejä nuo naiset ja moni korkeastikoulutettu toivoo et olis lapsen lapsia tai lasten lasten lapsia ja yksikään ei ole edes hyvän näköinen tai seksikäs niin meksikossa on seksikkäitäkin naisia

      • No toivottavasti kaikki osallistujat ymmärtävät, mulla meni kyllä aika yli toi...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No toivottavasti kaikki osallistujat ymmärtävät, mulla meni kyllä aika yli toi...

        No ei normaalit ihmiset ymmärräkkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei normaalit ihmiset ymmärräkkään

        Maailma muuttunut sairaaksi ehkä maailma tarvitsee ydinsodan tai kunnon luonnon mullistuksen tai iso asteroidi osuu maahan ja maapalloa ei enään ole tai kaikki ihmiset häviää maailmasta


      • Anonyymi

        Mistä lähtien kuvittelet joidenkin kiinteistönvälittäjien olevan automaattisesti korkeakoulutettuja? silloink un mitä tuota puuhaa tein, niin valtaosa oli ihan peruskoulupohjalta ja sitten pomoilla oli joku juristin tutkinto.


      • Anonyymi

        Kiintestönvälittäjä ja hyvinvointivalmentaja, jolla on 6 lasta ... sulla on Välis TODELLA kummalliset käsitykset korkeastikoulutetuista. Mahtaakohan noilla yhdelläkään olla yhtään ainoaa akateemista loppututkintoa tehtynä. Yhdysvaltoja tuntien, todennäköisesti ei.


      • Kas kun et keksinyt syyttää vihreätä siirtymää.

        Vai että korkeastikoulutettujen vika X-D


    • Anonyymi

      Ei näissä oikeastaan enää mikään yllätä. En mä tajua kuka näitä katsoo, mutta ilmeisesti joku sitten katsoo.

      Vaan ovatko nuo naiset sitten jotenkin kavereita keskenään? Jäi ainakin itselleni täysin epäselväksi pitikö noiden kaikkien tuntea toisensa etukäteen. Lisäksi pohdiskelin sitä, miksi "kauhistelet" vain tuota puumajuttua? Eikö tuo kuvio ole ihan yhtä sekopäinen niiden heidän poikiensa osalta? Mennä nyt johonkin äitinsä eteen pokailemaan yhtään ketään, saati sitten jotain äidin ikäisiä naisia. Minusta tuo on aivan yhtä kummallinen valinta niiltä pojilta. Että lienee nyt sitten kuitenkin niin, että sellainen jälkikasvu kuin on äitikin ja vice versa. Antaa palaa vaan, jos heitä kiinnostaa ja jotakuta kiinnostaa katsella. Mä jätän tämän(kin) väliin.

      • Ilmeisesti joku katsoo, ei niitä muuten tehtäisi... Odotan enää sitä Tosi-TV:tä, jossa ohjelman tarkoituskin on, että joku kuolee...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ilmeisesti joku katsoo, ei niitä muuten tehtäisi... Odotan enää sitä Tosi-TV:tä, jossa ohjelman tarkoituskin on, että joku kuolee...

        Ihan varmasti pian tulee jokin eutanasia tosi tv.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ilmeisesti joku katsoo, ei niitä muuten tehtäisi... Odotan enää sitä Tosi-TV:tä, jossa ohjelman tarkoituskin on, että joku kuolee...

        Vaikka sinällään tietenkin iskemiset ja seksi ovat mielestäni vielä kaukana kuolemasta. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinällään tietenkin iskemiset ja seksi ovat mielestäni vielä kaukana kuolemasta. 😀

        Onhan ne, mutta hiljalleen noi menee aina vaan enemmän ihmisten sietokykyä kokeilevampaan suuntaan, sillä fundeerasin että pian tulee joku Tapa tai tule tapetuksi -Tosi-TV.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onhan ne, mutta hiljalleen noi menee aina vaan enemmän ihmisten sietokykyä kokeilevampaan suuntaan, sillä fundeerasin että pian tulee joku Tapa tai tule tapetuksi -Tosi-TV.

        Kai se joillekuille noin menee. Itselleni ei kylläkään vielä tuollainen tuon ohjelman puuha madalla lainkaan kynnystä kenenkään tappamiseen. Jos olis joku väkivalta tosi-tv, niin se sehkä kenties voisi noin toimiakin. Jotenkin vapaaehtonen seksi ei mulle rinnastu väkivaltaan.


    • Anonyymi

      Todella järkyttävä ohjelma, kaikkea ne keksivätkin.

    • Anonyymi

      Mikäs tossa ihmeellistä? Toi vois ihan hyvin tapahtua vaikka baarissa.

      • Anonyymi

        Ei voi jos menee sellaiseen baariin missä alaikäraja on vaikkapa 50.


      • No enpä usko, että kotimaisessa baarissa mutsit parittais poikiaan bestiksilleen. Ei ainakaan pk-seudulla, muista seuduista en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi jos menee sellaiseen baariin missä alaikäraja on vaikkapa 50.

        Ja ootko paljonki nähny sellasia baareja...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No enpä usko, että kotimaisessa baarissa mutsit parittais poikiaan bestiksilleen. Ei ainakaan pk-seudulla, muista seuduista en tiedä.

        Ite pelkään et siskon lasta päädyn panemaan jos tinderissä tms tulee vastaan. En ole koskaan häntä tavannut mutta vastaa juuri sitä kategoriaa mitä haen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite pelkään et siskon lasta päädyn panemaan jos tinderissä tms tulee vastaan. En ole koskaan häntä tavannut mutta vastaa juuri sitä kategoriaa mitä haen.

        No kannattaa olla tarkkana. Vaikka toisaalta, onko sillä mitään väliä, vaikka päätyisittekin petiin sattumalta?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kannattaa olla tarkkana. Vaikka toisaalta, onko sillä mitään väliä, vaikka päätyisittekin petiin sattumalta?

        Joo en tiä onko laitonta sukurutsaa. Ehkä pitäydyn 29 vuotiaissa, hän syntynyt 98. Netissä kyllä yleisesti valehdellaan ikä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo en tiä onko laitonta sukurutsaa. Ehkä pitäydyn 29 vuotiaissa, hän syntynyt 98. Netissä kyllä yleisesti valehdellaan ikä.

        No luultavasti kasvot tunnistaisit joka tapauksessa, niin pääset väistämään ajoissa 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No enpä usko, että kotimaisessa baarissa mutsit parittais poikiaan bestiksilleen. Ei ainakaan pk-seudulla, muista seuduista en tiedä.

        Mistä me tiedetään kuka "parittaa" ketään tai parittaako kukaan? sinällään olis ihan mielenkiintoista tietää miten tuon ohjelman osallisujien hakuprosessi on mennyt. Ovatko ilmoittajat olleet äidit vai pojat vai miten tuo toimii. Mä koen aika kaksinaismoralistiseksi paheksua lähinnä vain noita äitejä, kun ei tuo toisinkaan päin ole mun silmiini ihan täysijärkisen puuhaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No luultavasti kasvot tunnistaisit joka tapauksessa, niin pääset väistämään ajoissa 😉

        Hän on puoliks ulkomaalainen ja aina asunut ulkomailla (kunnes jokunen vuos sit tuli stadiin opiskelee) et minua hän ei kyl muistuta paljoakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä me tiedetään kuka "parittaa" ketään tai parittaako kukaan? sinällään olis ihan mielenkiintoista tietää miten tuon ohjelman osallisujien hakuprosessi on mennyt. Ovatko ilmoittajat olleet äidit vai pojat vai miten tuo toimii. Mä koen aika kaksinaismoralistiseksi paheksua lähinnä vain noita äitejä, kun ei tuo toisinkaan päin ole mun silmiini ihan täysijärkisen puuhaa.

        En minä paheksu äitejä tai poikia, en edes ohjelmaformaattia, en vain ymmärrä sitä formaattia ja vielä vähemmän sitä että ketkä tuota katsovat. Mutta jotkut katsovat, ei sitä muuten olisi tehty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on puoliks ulkomaalainen ja aina asunut ulkomailla (kunnes jokunen vuos sit tuli stadiin opiskelee) et minua hän ei kyl muistuta paljoakaan.

        No sitten olet pulassa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En minä paheksu äitejä tai poikia, en edes ohjelmaformaattia, en vain ymmärrä sitä formaattia ja vielä vähemmän sitä että ketkä tuota katsovat. Mutta jotkut katsovat, ei sitä muuten olisi tehty.

        Reagoinkin tuohot "parittaa" termiin, jota käytit. Minun nähdäkseni se on kyllä varsin merkityksillä latautunut termi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En minä paheksu äitejä tai poikia, en edes ohjelmaformaattia, en vain ymmärrä sitä formaattia ja vielä vähemmän sitä että ketkä tuota katsovat. Mutta jotkut katsovat, ei sitä muuten olisi tehty.

        Katoitko sillon kun tuli "lapsi tuntemattoman kanssa"-sarja. Aika vtun kipeetä telkkaris jonneki mukiin ruiskia. Kaikkihan odottaa millon se "Ensipano alttarilla"-ohjelma alkaa. Aina kun pareilla ongelma, se johtuu varmasti siitä että panevat liian vähän tai eivät lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reagoinkin tuohot "parittaa" termiin, jota käytit. Minun nähdäkseni se on kyllä varsin merkityksillä latautunut termi.

        Niin? Mikä siinä äitejä halveksuisi? Yleensähän miehet parittavat naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katoitko sillon kun tuli "lapsi tuntemattoman kanssa"-sarja. Aika vtun kipeetä telkkaris jonneki mukiin ruiskia. Kaikkihan odottaa millon se "Ensipano alttarilla"-ohjelma alkaa. Aina kun pareilla ongelma, se johtuu varmasti siitä että panevat liian vähän tai eivät lainkaan.

        En kato paljonkaan tösöä, niin olen tasaisen varmasti pihalla melkein kaikesta mitä sieltä tulee. Toi Ensipano alttarilla kuulostaa kyllä jo melkein asialliselta 😁


      • Ok, annetaan olla, ei toimi meidän välillä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ok, annetaan olla, ei toimi meidän välillä.

        Huomaatko ... kontekstista irrotettuna sensuroitiin. Eli ei se ihan ok ollut. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko ... kontekstista irrotettuna sensuroitiin. Eli ei se ihan ok ollut. 😉

        Enemmän sillä on väliä kuka sen kirjoittaa, trust me. Osittain juuri siitä syystä tein sen Roolisi palstalla -aloituksen, jotta edes osa ymmärtäisi sen roolin merkityksen, hyödyt ja haitat.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Enemmän sillä on väliä kuka sen kirjoittaa, trust me. Osittain juuri siitä syystä tein sen Roolisi palstalla -aloituksen, jotta edes osa ymmärtäisi sen roolin merkityksen, hyödyt ja haitat.

        Tietysti on. Rekatuilta sallitaan huonompaa kieltä. Kyllä kai sen nyt jokainen tietää? Vaan ei se silti itse asiaa muuta, eli sitä, että ei ollut ok tekstiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on. Rekatuilta sallitaan huonompaa kieltä. Kyllä kai sen nyt jokainen tietää? Vaan ei se silti itse asiaa muuta, eli sitä, että ei ollut ok tekstiä.

        Ei rekatuilta yksiselitteisesti, kyse on enemmänkin siitä miten keskimäärin toimii ja kuinka "hyödyllinen" on palstalle eli mediarakenteelle, siis klikkaukset eli raha. Siitä siinä on kyse.

        Olisiko siis ollut parempi, että olisin sanonut pojat parittavat äitejään toisilleen? Olisiko se vähemmän loukkaaavaa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei rekatuilta yksiselitteisesti, kyse on enemmänkin siitä miten keskimäärin toimii ja kuinka "hyödyllinen" on palstalle eli mediarakenteelle, siis klikkaukset eli raha. Siitä siinä on kyse.

        Olisiko siis ollut parempi, että olisin sanonut pojat parittavat äitejään toisilleen? Olisiko se vähemmän loukkaaavaa?

        Kyllä se huomattavasti enemmän on ihan vaan siitä rekkaamisesta kiinni. Rekisteröidyn merkin kanssa saa kirjotella miltei mitä vaan. Eikä tarvitse mitenkään isommin kirjotella. Testattu on.

        No kuten jo yllä sanoin, niin kuka nyt muka ketä parittaa kenellekään? Korkeintaan ohjelman tekijät noita kaikkia toisilleen. On paljon todennäköisempää, että noista jokainen on siellä ensisijasesti parittamassa itse itseään ja se äiti tai poika on sitten se mahdollistaja, että on edes päässyt tuonne.


    • Anonyymi

      Joissain sarjoissa jotkut näyttelijät voivat olla tahattomastikin koomikkoja, naurettavia näyttelijäsuoritukseltaan, tai hauskoja.

      Mutta ilmeisesti joku Salattujen Eläimien tuottaja on tahtomattaan tyhmä :D

    • Anonyymi
    • Olisin ollut huomattavasti yllättyneempi jos tuolla formaatilla olisi tehty roolit toisiinpäin eli isät iskee toistensa tyttäriä.

      Olisivat nyt kunnolla ravistelleet ja pistäneet sarjan jossa joka toisessa jaksossa äidit iskee toistensa tyttäriä ja isät toistensa poikia.

      • Se tulee varmaan seuraavaksi, kun ovat ensin koeponnistaneet MILF-skenellä. Vuoden parin päästä tulee sitten DILF-kattaus...


    • Äitiys on seksikästä, mutta tosi-tv yksi jättimäinen turn off.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen ajatukseni: vastenmielistä.

      Noi on kuitenkin käsikirjoitettuja ohjelmia. Noi tyypit ovat siellä tekemässä mitä tahansa saadakseen julkisuutta. Sinne on kirjoitettu pakolliset mustasukkaisuusdraamat ja huolenpidot, tappelut ja hempeilyt.

      Eli ihan jo lähtökohtaisesti siellä ei ole ainuttakaan ihmistä, jolla olisi samanlaisia arvoja kuin mulla. Mun ei tarvitse tuollaista moskaa katsella. Luultavasti katsojakunta on hyvin amerikkalaista - eivät ole kovin fiksua väkeä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Minäkään en koskaan katso minkäänlaisia tuollaisia ja vastaavia käsikirjoitettuja ohjelmia. Ihan turhia ohjelmia.


    • Aika ällöttävä formaatti. Miten niin kun äitinä ilkeää osallistua tuollaseen missä oma lapsi on pokailemassa ja niin ikään ikäisensä naiset ovat samaa joukkuetta, kavereita tavallaan tuossa tilanteessa...

      Aikuisia ovat toki, mutta ajatus on jotenkin vastenmielinen. Ikään kuin pokailisi ystävänsä lasta tai lastensa kavereita, en tykkää. Mautonta. Ei sovi mun arvomaailmaan.

      • Väkisin tulee ajatus, että olis ryhmä äitejä jotka on piilopedofiilisellä tavalla kasvattamassa poikiaan toisilleen. Jotenkin sellainen äitimäinen suojaus tässä nousee vastaan, että pysy lehmä kaukana lapsestani. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Väkisin tulee ajatus, että olis ryhmä äitejä jotka on piilopedofiilisellä tavalla kasvattamassa poikiaan toisilleen. Jotenkin sellainen äitimäinen suojaus tässä nousee vastaan, että pysy lehmä kaukana lapsestani. 😂

        Siis vaikkei mulla poikalapsia olekkaan, niin silti tulee se tunne, että älä naapurin mummo yritäkkään mun poikaani. 😆


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Siis vaikkei mulla poikalapsia olekkaan, niin silti tulee se tunne, että älä naapurin mummo yritäkkään mun poikaani. 😆

        Ole huoleti. Ei mummoja kiinnosta nuoret miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole huoleti. Ei mummoja kiinnosta nuoret miehet.

        Riippuu ihan mummosta. Enkä kyllä tykkäisi naapurin mummojen tai pappojen vikittelevän tyttöjänikään. Vanhat kalkkiaivot pysyköön lestissään.


    • Anonyymi

      Uusi aluevaltaus TLC-kanavalla (Total Lard Channel) jossa lähes yksinomaisena sisältönä on olleet rumapainoiset ja järkyttäväpainoiset naissukupuoliset erilaisissa epä-tosi-TV rooleissa. Nyt lisänä wanhat rumilukset.

      TLC-kanava (Total Lard Channel) on 'Warner Bros. Discovery' -yrityksen tuotos, firmaan kuuluu myös mm. Animal Planet, HGTV. HBO, CNN, TNT, Max, discovery+, Turner Sports, Warner Brosin elokuvastudio ja valtavasti muuta mediatoimintaa.

    • TLC on edelläkävijä. Kaikesta paheksunnasta huolimatta tämäkin sarja kerää katsojansa.

      Voimaantuneille naisille tässä on hyviä esimerkkejä ja kenties esikuviakin, että vähän vanhempikin nainen kelpaa. Pojat ehkä jää tuossa vähän sivuosaan, mutta saattaahan sieltäkin löytyä jotain mielenkiintoista.

    • Anonyymi

      Olenko mä ainoa joka ihmettelee miks tää on muka ok? No, varmaan on seuraavaksi vanhat iskät ja tyttäret...
      Sitten katsotaan, miten sitä voimaannutaan?

      • No se on laillista ja joku maksaa siitä eli katsoo sitä, joten se on ok. Se, onko jonkun henkilön moraalin mukaisesti ok onkin ihan eri asia, mutta tuskin sitä moraalisesti arveluttavana pitävät edes katsovat sitä. Ja kas, sekin on ok.


    • Anonyymi

      Nyt kun ohjelasarja on edennyt, olikin havaittavissa kuinka suljetussa tilassa suljetussa piirissä, ideana "löytää" joku kumppani noinkin älyttömästä asetelmasta, loi paineen löytää joku.
      Kun porukka asetettiin uuteen tilanteeseen, että olisitteko yhteydessä ja jatkaisitte suhdetta "talon" ulkopuolella, huomasivatkin sekä lapset, että äitinsä, etteivät oikeastaan haluakaan jatkaa talon ulkopuolella.
      Hommassa oli kyse vain näennäisestä paineesta löytää joku, mutta kun väki herätettiin pohtimaan arkea, ei ketään enää kiinnostanutkaan jatkaa.
      Kaikki parit muodostuivat siis vain keinotekoisesti luodun paineen ilmapiirissä.
      Paine löytää olevista vaihtoehdoista joku, ja sen paineen alaisina toimivat kuin hölmöt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe