Kaverit eivät pyydä mukaan

Anonyymi-ap

Tosiaan mietin että miksi kaverit eivät enää pyydä mukaan mihinkään.
Erityisesti sillon mua kyllä pyydettiin kun pääsi mun kyydissä johonkin mutta kas kummaa kun rupesivat saamaan omia autoja niin rupesi vähenemään mun pyytäminen mukaan ja nykyään sitten ei enää ollenkaan niin on vähän hyväksikäytetty fiilis.
Joskus pari vuotta sitten yhtäkkiä pyysivät ja vastasin että mistäs nyt tuulee nii vastasivat että eivät ole pyytäneet kun en jaksaisi kuitenkaan tulla heidän luokse asti mutta sitten vastasin että jostain syystä ei ole kuulunut mitään kun olette ollut jossain muualla lähempänä mun kotia niin vastaukseksi sain vain että ei ole tullut mieleen niin enpä usko että olisi siitä kiinni.
Onko muilla tälläsiä kokemuksia?
Yksi heistä kehtasi laittaa viestiä että hei voisiksä lainata mulle vähä rahaa vaikka ei ollut yli vuoteen yhteyksissä no ei herunut.

1

957

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä on vähän samantyyppinen kokemus. Kaveriporukassa mua alettiin ignooraan ja mun kaverit alkoi tekemään suunitelmii mun edessä niin niin että ne ois vaan neljästään ja ei edes huomioinut mua. Eikä ne pyydä mua enää mihinkään.Koulussa oon just siirtymässä seiskalle ja olin toivonut niitä neljää kaveria jo ja ollaan nyt saatu tietää ne luokat ja pääsin samaan luokkaan niitten kaa mutta en tiedä oliko se virhe koska mulla on muitakin kavereita ja mietin että oisko vaan pitäny jättää vanhat kaverit ja toivoa niitä muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      93
      2194
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1945
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1523
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1476
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      152
      1450
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1364
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1284
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1146
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1074
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1070
    Aihe