Lääkkeiden syöntikilpailu voi loppua

Anonyymi-ap

Lääkkeiden syöntikilpailu voi loppua jos lääkkeiden syöntikilpailuttaja ei lopeta lääketehtaiden lopettamista

Olen BlackRock varainhoitoyhtiön työkalulla tekemässä töitä nyt ja vaadin lisää yksityisyyttä ja tasa-arvoa kaikille

Lääkkeet ei ole pahoja jos lääkkeet tehdään lääketehtaassa sillä toimivuudella mitä käsikirja antaa sen lääketehtaan toimia, noudattaen tietenkin kaikkien lääketehtaan käsikirjojen yhteensopivuutta, yhteentoimivuudella ja meidän pitää kunnioittaa lääketehtaan työntekijöitä tasa-arvoisesti jotta KAIKKI saa tasa-arvoisesti yhtä hyviä lääkkeitä

2

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitin aloituksen ja haluan sen lisätä että minun mielestä kirjoitin tuon lääketehtaiden toimivuuden epäselvästi.

Lääketehdas pitää toimia niin että se on tasapainoinen työpaikka ja koti työntekijöille ja pomoille.

Annan hyvän vertauskuvan siitä miten lääketehdas ei pitäisi toimia koska lääketehtaissa jalostetaan tasapainoisista materiaaleista lääkkeitä

Esim. Kala on hyvä vertauskuva. Kalanjalostuksessa pidetään joskus fileoinnissa työhallin ovia auki kuin ulkona on kylmää koska kylmä ilma tulee sisälle niin kaloja voi käsitellä niitä vahingoittamatta. Tämä ei kumminkaan virallisesti ole laillista koska laki määrää että fileointihallissa pitää olla ovet kiinni ja kylmälaitteiden pitää puhaltaa kylmää ilmaa fileointihalliin, eikä käytännössä kukaan noudata lakia kalanjalostuksessa tätä asiaa, sama ei voi olla lääkkeiden jalostuksessa lääketehtaissa kuin fileointihalleissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe