Lääkkeiden syöntikilpailu voi loppua jos lääkkeiden syöntikilpailuttaja ei lopeta lääketehtaiden lopettamista
Olen BlackRock varainhoitoyhtiön työkalulla tekemässä töitä nyt ja vaadin lisää yksityisyyttä ja tasa-arvoa kaikille
Lääkkeet ei ole pahoja jos lääkkeet tehdään lääketehtaassa sillä toimivuudella mitä käsikirja antaa sen lääketehtaan toimia, noudattaen tietenkin kaikkien lääketehtaan käsikirjojen yhteensopivuutta, yhteentoimivuudella ja meidän pitää kunnioittaa lääketehtaan työntekijöitä tasa-arvoisesti jotta KAIKKI saa tasa-arvoisesti yhtä hyviä lääkkeitä
Lääkkeiden syöntikilpailu voi loppua
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitin aloituksen ja haluan sen lisätä että minun mielestä kirjoitin tuon lääketehtaiden toimivuuden epäselvästi.
Lääketehdas pitää toimia niin että se on tasapainoinen työpaikka ja koti työntekijöille ja pomoille.
Annan hyvän vertauskuvan siitä miten lääketehdas ei pitäisi toimia koska lääketehtaissa jalostetaan tasapainoisista materiaaleista lääkkeitä
Esim. Kala on hyvä vertauskuva. Kalanjalostuksessa pidetään joskus fileoinnissa työhallin ovia auki kuin ulkona on kylmää koska kylmä ilma tulee sisälle niin kaloja voi käsitellä niitä vahingoittamatta. Tämä ei kumminkaan virallisesti ole laillista koska laki määrää että fileointihallissa pitää olla ovet kiinni ja kylmälaitteiden pitää puhaltaa kylmää ilmaa fileointihalliin, eikä käytännössä kukaan noudata lakia kalanjalostuksessa tätä asiaa, sama ei voi olla lääkkeiden jalostuksessa lääketehtaissa kuin fileointihalleissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708