Seksittömyys

Anonyymi-ap

Onko muillakin tälläisiä 1-4 viikon taukoja seksistä ilman syytä?. Monesti vain huomaa että läheisyys yms katoaa täysin ei puhuta yms päiviin , sit ei aina ole edes riitaa?.

Onko tälläiseen mahdollista muutosta tehdä vai onko tuhoon tuomittu.
Mies rakastaa naistaan yli kaiken ja nainen sanojensa mukaan miestä.

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se vaatii yhteistyötä. Vihjailua, flirttiä, leikittelyä jne.

    • Anonyymi

      Liittyykö noihin taukoihin muutakin? Voivatko olla vaikkapa jotain hormonaalista tai muuton terveydellistä, mielenterveyteen liittyvää, tmv? Vaikea vain pelkän tuollaisen kuvauksen perusteella on mitään sen selvempää sanoa.

      Ok, on tuollaisia 1-4viikon välejä ... kuinka usein nuo toistuvat? Kauanko se toinen ns. "normaali" vaihe kestää? Vai ovatko nuo 1-4 viikkoiset niitä "normaaleja" ja sitten ne toiset vaiheet kestävät vähemmän aikaa? Vai ovatko nuo suurinpiirtein tasapitkiä aikoja.

      Onko toiselle ehkä jotain muutakin mietittävää, esim. työstressiä? Tai ehkä hän vaan on sellainen "puolierakko", jolla nyt ei vaan aina ole tarvetta sosialisoida kenenkään kanssa, tai harrastaa seksiä. Kyllähän noita vaihtoehtoja on vaikka kuinka.

    • Anonyymi

      Voi on, meillä pariskunta 64 ja 67 ikäiset ja seksitauot lasketaan kuukausissa, ei viikoissa. Läheisyyttä onneksi on jonkun verran.

      Mutta toki nuorempanakin oli taukoja, muttei kuitenkaan viikkoja. Tämä on asia, joka vaihtelee todella paljon; toiset tykkää rakastella päivittäin, toiset viikoittain ja joillekin riittää vähempikin. Nämä kertamäärät eivät mitenkään korreloi rakkauden määrän kanssa.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Noin se on.


    • Anonyymi

      Mitenköhän se noilla nenderthaalin tyypeillä kävi.

    • Anonyymi

      Ap tässä


      Niinhän se on että vaatii flirttiä yms suhteen kipinän ylläpitoa, mutta kun tuntuu että koko parisuhde on vieritetty minun harteilleni. MINÄ OLEN SE joka valvoo miettien öitä, ja tutkii mm netistä että missä vika mitä väärin teen yms, monesti mitään puhu mutta illalla kelpaa antaa pienet pusut. Itse haluaisin päivällä syödä edes kerran päivässä yhdessä, istua lähekkäin niin että saa koskea toiseen (siis päivittäin näitä kaipaan). Ja tuosta helposti voisi edetä milloin mihhinkin saakka. Jotenkin tuntuu että nainen KUVITTELEE minun olevan kone ja tarpeen tullen NAPS olen päällä mutta kun ei, minä kaipaan lämmitystä/pusuja/kosketusta kaikkea sitä ennen varsinaista seksiä

      • Anonyymi

        Oletko kertonut tarpeistasi kumppanillesi? Puhutteko ylipäätään ongelmista?


    • Anonyymi

      Seksittömyys on luonnollinen seuraus siitä jos ei puhuta päiviin. Keskustelun ylläpitäminen on parisuhteessa kaiken muun perusta, tunneyhteys katoaa ilman puhumista eikä koskettaminen tule enää mieleenkään. Vieraannutaan vähitellen ja kohta on ero edessä, ellei jäädä kämppäkavereiksi.

    • Anonyymi

      Vuosi väliä, niin ettei muista milloin viimeksi.

    • Anonyymi

      Joo pitkiä taukoja. 47 ja 40 on meidän iät. Tuntuu että seksistä puhuminen kaikuu kuuroille korville… Kuten kun kysyin fantasioista, niin vastaus oli että ne samat (siis 15v sitten kerrotut). Minä sellaisia enää muista… Jaksa enää ees aloitetta tehdä. Alettava vissiin katella uutta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe