Kokiko joku, että oma varustus on riittämätön? Ei huolta, asiaan on saatu lisää tietoa ja tilanne on ehkä jopa suorastaan hyvä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009344464.html
Pieni kikkeli... keskustelu
259
6264
Vastaukset
- Anonyymi
Ätmeillä on pienet kikkelit ja lihaksikas vartalo eli ätmeistä on tehty patsaat niin ätmit on köyhiä heillä ei oo rahaa mut jännämiehillä on rahaa ja isot kikkelit
- Anonyymi
Ätmit rakensi kreikan ja ätmit armeijassa puolusti kreikkaa eli ätmit piti kreikkaa pystyssä samoin ätnit mut maailmassa ei ole enään montakaan ätmiä jäljellä eli aitoja oikeita miehiä ja alle kymmenen on maailmassa enään jäljellä ja nekin suomessa eli aidot ätmit on niitä täydellisiä miehiä ja pelkät ätmit on miehiä mut kaikkia yhdistää köyhyys ja työläisyys
- Anonyymi
.
Vain - PieniMunaiset ajelee Bemarilla ! - niin se vain On !
Tämä pitää paikkansa, homot on itse asian tutkineet, koska ajavat vain Bemarilla !
I - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.
Vain - PieniMunaiset ajelee Bemarilla ! - niin se vain On !
Tämä pitää paikkansa, homot on itse asian tutkineet, koska ajavat vain Bemarilla !
IMä ajan bemarilla ja mulla on myös 18 cm penis
t. lennonjohtaja
- Anonyymi
Juhlakunnossa 8cm, elämä ollut nöyryytystä syntymästä lähtien
- Anonyymi
Syntymästä lähtien juhlakunnossa,sehän on hienoa.
- Anonyymi
Olet tavannut idiootteja. Ei mitään vikaa mitassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymästä lähtien juhlakunnossa,sehän on hienoa.
Hmm...Syntymähumala,otaksun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tavannut idiootteja. Ei mitään vikaa mitassa
OK, 5 cm juhlakunnossa riittää asian toimittamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, ei kyllä 5-8 cm riitä yhdellekään naiselle. Ne, jotka sanovat "ettei se koko, vaan miten sitä käyttää" valehtelevat. Toki jos sellaisen sujuvasti valehtelevan naisen löytää, häntä kannattaa pitää oikein hyvänä.
- Anonyymi
Pieni pippeli on oikein hyvä anaaliseksissä. Iso sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koolla merkitystä ole jos rakastaa on yhteys ja lapsia saa sillä eikä seksi ole mitään rynkytystä. Vähän muutakin. Siis rakkaus. Väkivalta ei edes ole rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, ei kyllä 5-8 cm riitä yhdellekään naiselle. Ne, jotka sanovat "ettei se koko, vaan miten sitä käyttää" valehtelevat. Toki jos sellaisen sujuvasti valehtelevan naisen löytää, häntä kannattaa pitää oikein hyvänä.
Kyllä jos on rakkautta niin seksikin on muuta kuin runkkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maijalla oli 8 cm pitkä clitoris ,se oli upee !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos on rakkautta niin seksikin on muuta kuin runkkaamista.
Mulla 11cm ja oon sillä hoidellut naiset ja miehet. .Lehmät ja koirat kukaan ei oo valittanut.
- Anonyymi
18senttiä kivan paksuus siinä paras😘nam
Paksuus 18cm? Siis halkaisija vai ympärysmitta? Aika rapsakka aitatoppa se on joka tapauksessa....
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Paksuus 18cm? Siis halkaisija vai ympärysmitta? Aika rapsakka aitatoppa se on joka tapauksessa....
Pituus 40cm paksuus 18cm 💪💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituus 40cm paksuus 18cm 💪💪💪
Pikku piliin pumpattu Botoxia niin ei tarvitse kokea hevosen vierellä alemmuuskompleksia.
- Anonyymi
Ehkä löydät oikeaa seksiä joku päivä eikä mitään teknoa
- Anonyymi
Iso ja paksu kukkaro niin on torttua tarjolla
- Anonyymi
Raha on rakkaus aito rakkaus onkin tai ainakin siihen asti kunnes nainen huomaa varakkaamman miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha on rakkaus aito rakkaus onkin tai ainakin siihen asti kunnes nainen huomaa varakkaamman miehen
Vaan rahojen loputtua.On voimansa menettänyt tuokin soturi.
- Anonyymi
Musta Amex niin pimmpiä riittää
- Anonyymi
Badbabyrubez ei jostain syystä herätä yhtään sellaisia oikeita badbaby -värinöitä, vaikka minkälaista bikinikuvaa postaa.
Mulla on sitä paitsi parempi selitys ( ja ihan hihasta ).
Antiikin kreikassahan homostelu oli yhteiskunnallisesti hyvin sallittua ja jopa muotia.
Suurinta eroottista nautintoa oli kahden jumalaisen mieskehon kohtaaminen.
Kuvanveistäjät olivat varmasti muotitietoisia, ehkä jopa suunnannäyttäjiä.
Tästä jokainen voi vetää oma johtopäätöksensä. Mikä on maksimihalkaisija mitä haluatte saviruukkuunne? :)
-keinovaginamies-- Anonyymi
Tuota selitystä ei uskoisi, jos on joskus nähnyt niitä .naalitappeja, jota homomiehille kaupitellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota selitystä ei uskoisi, jos on joskus nähnyt niitä .naalitappeja, jota homomiehille kaupitellaan.
Mitä minä olen kuvastoja selaillut, niin anaalitappeja ei mielestäni ole erikseen naisille ja miehille?
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä olen kuvastoja selaillut, niin anaalitappeja ei mielestäni ole erikseen naisille ja miehille?
-keinovaginamies-Onpas. Miesten tapit myydään K-Raudassa ja naisten esim. Kaalimato.comissa. 🤣
- Anonyymi
Onpas. Miesten tapit myydään K-Raudassa ja naisten esim. Kaalimato.comissa. 🤣
Ilmankos kiihotun aina rautakaupassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Et selvästikään ole selannut oikeita kuvastoja. Vinkkinä, että niissä kuvastoissa ei myydä keinovaginoita.
Ei minulla oikeastaan ole tähän keskusteluun mitään annettavaa. Kunhan tulin kiittämään aloituksesta 🤭
Olen saanut jo paristakin kommentista päivän parhaat naurut. Tämä vasta piristi 👍😁Vajavaisuus ei siis ongelmani vaan se että olen syntynyt väärään aikaan ja väärään paikkaan.
Sitä huolta ei ole ollut koskaan. :)
- Anonyymi
Näyttää se tuon kuvatuksen persekin okevan varsin sosiaalinen konstruktio. 🥱
- Anonyymi
Tämä koon ympärillä käytävä keskustelu ja kuhina on kyllä hämmentävää. Ihminen pystyy hyvin vähän, jos ollenkaan, vaikuttamaan omien lemmenvälineidensä kokoon, joten siihen nähden asiasta käydään ihmeellisen paljon keskustelua. Ymmärrän että tuntuma on erilainen eri kokoisten kesken, mutta eiköhän sitä jokaiselle se sopivan kokoinen löydy ja aina voi soveltaa.
Mutta ihan mielenkiintoista historiatietoahan tuollainen on. En kyllä lähtenyt tarkistamaan lähteitä pitikö tämän Rubyn väitteet paikkaansa 😁Noooh, koko on ikuisuusmurhe miehillä, oli siihen syytä tahi ei. Rubyn väitteet ilmeisesti eivät ole aivan tuulesta temmatut ainakaan, mutta en nyt itsekään jaksanut tehdä faktan tarkastusta. Kikkelit on, se siitä. Niin ja joskus ne on kokoisiakin, jonkun, se siitä.
- Anonyymi
Noooh, koko on ikuisuusmurhe miehillä, oli siihen syytä tahi ei. Rubyn väitteet ilmeisesti eivät ole aivan tuulesta temmatut ainakaan, mutta en nyt itsekään jaksanut tehdä faktan tarkastusta. Kikkelit on, se siitä. Niin ja joskus ne on kokoisiakin, jonkun, se siitä.
Ymmärrän miesten murheen nykyisessä asenneilmapiirissä, kun koosta meuhkataan niin paljon, vaikka oikeasti asia ei ole yhtään niin oleellinen, kuin mitä annetaan ymmärtää. Jokainen on sellaisenaan oikein hyvä 😊
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän miesten murheen nykyisessä asenneilmapiirissä, kun koosta meuhkataan niin paljon, vaikka oikeasti asia ei ole yhtään niin oleellinen, kuin mitä annetaan ymmärtää. Jokainen on sellaisenaan oikein hyvä 😊
Onhan tämä vähän hassu aika, kun kaiken pitäisi olla isoa. Isot tissit, isot persiit, isot hauikset, isot reidet, isot mulkut, vain pieni pää ja ego ovat ok pieninä.
- Anonyymi
Onhan tämä vähän hassu aika, kun kaiken pitäisi olla isoa. Isot tissit, isot persiit, isot hauikset, isot reidet, isot mulkut, vain pieni pää ja ego ovat ok pieninä.
Kylläpä nauratti.
- Anonyymi
Niinpä, mitta noinhan se on aina ihmisen historiassa ollut, että tiettyinä aikoina ihannoidaan tiettyjä piirteitä. Toki eri kulttuureissa on vaihtelua, mutta tyypillistä joka tapauksessa, että kauneusihanteet vaihtelevat.
Nykyään kaikki tuntuu vain menneen todella pitkälle. Itsensä leikkely saati kaikenlaisten täyteaineiden käyttö ei ole enää Suomessakaan harvinaista. Enkä tuomitse, jokainen tehköön itselleen mitä haluaa, mutta itse kapinoin noita vastaan ja viihdyn ihan tällaisena kuin luonto minut on luonut. - Anonyymi
Ai ... mun mielestäni tämä on kyllä suorasta superturvonneiden egojen aikakausi.
Anonyymi kirjoitti:
Ai ... mun mielestäni tämä on kyllä suorasta superturvonneiden egojen aikakausi.
On, sitä tämä todellakin on, egojen ja itsekeskeisyyden aikaa. On oma napa ja sitten ei muuta oikein olekaan. Ja se oma napakin... Siinä on jotain vikaa, sitä pitää leikellä ja/tai meikata, noin vertauskuvaannollisesti. O tempora, o mores, kuten aikanaan on sanottu 😁
- Anonyymi
On, sitä tämä todellakin on, egojen ja itsekeskeisyyden aikaa. On oma napa ja sitten ei muuta oikein olekaan. Ja se oma napakin... Siinä on jotain vikaa, sitä pitää leikellä ja/tai meikata, noin vertauskuvaannollisesti. O tempora, o mores, kuten aikanaan on sanottu 😁
Minä olen aivan varma, että niitä napoja leikellään ihan kirjaimellisestikin ja myös meikataan ja erityisesti filtteroidään. Mä olen täysin 100%.:sen varma, että on olemassa filtteröintiohjelmia, joilla filtteröidään sellaisia kuvia, joissa napa näkyy.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aivan varma, että niitä napoja leikellään ihan kirjaimellisestikin ja myös meikataan ja erityisesti filtteroidään. Mä olen täysin 100%.:sen varma, että on olemassa filtteröintiohjelmia, joilla filtteröidään sellaisia kuvia, joissa napa näkyy.
Olet oikeassa varmuutesi kanssa, kyllähän niitä on leikelty ja paljon leikkelyn luvatussa maassa USA:ssa. FIltteröinnistä en tiedä, mutta olisin ihmeissäni jos napafiltteriä ei olisi keksitty 😁
- Anonyymi
No voi hittolainen. Olen aina ollut kiinnostunut antiikista ja historiasta, mutta näin vanhana ja vanuneena sitä tarvii jo riittävän ison, tai muuten... Dämit. 👵
Kikkeli... Ehkä maailman tylsimpiä puheenaiheita, mutta aina se ihmisiä puhututtaa.
Siitä puhe mistä puute….vanhankansan viisaus. Kun useampi on vaiheessa, jossa mietitään S24:stä ulos astumista tai jopa on jo vähän astuttu, ja samaan aikaan vanha ex suhde alkaa olla podettu loppuun tai jo kauan sitten podettu, niin seksuaalisuus alkaa heräillä talviunestaan. Ei kovin vaarallista, ja oikeastaan hyvin luonnollista. Tietysti hieman eri kohdassa elämää elävälle, se voi olla hieman rasittavaa seurattavaa. 😂
Tiedätkö mitä käy kun suht.täyden ketsuppipurkille tapahtuu, kun korkkiin kuivuu tulppa, sitten purkkia alkaa ravistaa saadakseen tavarat liikkeelle ja lopuksi purista purkkia. Niin valtoimenaanhan se tulee ulos…. Tässä on kyse samasta ilmiöstä. 😁 Enkä paheksu yhtään enkä irvailee, vaan yksinkertaisesti totean, samassa veneessä tässä on jo ainakin 3v istuttu… Ihan perus elämää. 🤣Citrinella kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute….vanhankansan viisaus. Kun useampi on vaiheessa, jossa mietitään S24:stä ulos astumista tai jopa on jo vähän astuttu, ja samaan aikaan vanha ex suhde alkaa olla podettu loppuun tai jo kauan sitten podettu, niin seksuaalisuus alkaa heräillä talviunestaan. Ei kovin vaarallista, ja oikeastaan hyvin luonnollista. Tietysti hieman eri kohdassa elämää elävälle, se voi olla hieman rasittavaa seurattavaa. 😂
Tiedätkö mitä käy kun suht.täyden ketsuppipurkille tapahtuu, kun korkkiin kuivuu tulppa, sitten purkkia alkaa ravistaa saadakseen tavarat liikkeelle ja lopuksi purista purkkia. Niin valtoimenaanhan se tulee ulos…. Tässä on kyse samasta ilmiöstä. 😁 Enkä paheksu yhtään enkä irvailee, vaan yksinkertaisesti totean, samassa veneessä tässä on jo ainakin 3v istuttu… Ihan perus elämää. 🤣Juu, ymmärrän tuonkin näkökulman. Itselleni kikkeli puheenaiheena on ollut aina niitä puheenaiheita mitkä ei kiinnosta, mutta jotka menee shitchättinä paremman puheenaiheen puutteena.
Oikeastihan kikkelissä ei ole mitään puhuttavaa, kuin lääketieteen kannalta korkeintaan. Pituus, paksuus, muoto jne. aivan turhaa höpinää. 🥴
Eikä siinä ole myöskään mitään näkemistä.
Lähinnä ihmettelee, että miten niinkin sivuroolin elin saa niin paljon puhetta aikaan. Mutta nenästä, mikä on jo paljon oleellisempi ei puhu kukaan.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Juu, ymmärrän tuonkin näkökulman. Itselleni kikkeli puheenaiheena on ollut aina niitä puheenaiheita mitkä ei kiinnosta, mutta jotka menee shitchättinä paremman puheenaiheen puutteena.
Oikeastihan kikkelissä ei ole mitään puhuttavaa, kuin lääketieteen kannalta korkeintaan. Pituus, paksuus, muoto jne. aivan turhaa höpinää. 🥴
Eikä siinä ole myöskään mitään näkemistä.
Lähinnä ihmettelee, että miten niinkin sivuroolin elin saa niin paljon puhetta aikaan. Mutta nenästä, mikä on jo paljon oleellisempi ei puhu kukaan.Onhan se kikkeli pääosassa parisuhteessa, ainakin jos mieheltä kysyt 😂
Vuosikymmenten kokemuksella ainakin mulle (ja monelle kaverille) on osuneet kohdalle miehet, joille viimeisen sanan sanoo pippeli, sen hyvinvointi ja lelliminen. Dissenkin kaveri muisti erotessaan kertoa, miten pili oli jäänyt paitsioon.
Mulle siitä vekottimesta tulee tärkeä, jos se josta se roikkuu ei ymmärrä pitää sitä puhtaana. Pimppi kun ei ole mikään munanpuhdistuslaitos, vaikka tuo yllätyksenä on joillekin tullutkin.
Monelle ukolle suhteen tila on sama kuin pippelin käyttöaste viihdykkeenä.
Musta tuntuu että kaikki mitä parisuhteessa puhutaan ja tehdään, liittyy loppujen lopuksi jollain tavalla aina pippeliin.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kikkeli pääosassa parisuhteessa, ainakin jos mieheltä kysyt 😂
Vuosikymmenten kokemuksella ainakin mulle (ja monelle kaverille) on osuneet kohdalle miehet, joille viimeisen sanan sanoo pippeli, sen hyvinvointi ja lelliminen. Dissenkin kaveri muisti erotessaan kertoa, miten pili oli jäänyt paitsioon.
Mulle siitä vekottimesta tulee tärkeä, jos se josta se roikkuu ei ymmärrä pitää sitä puhtaana. Pimppi kun ei ole mikään munanpuhdistuslaitos, vaikka tuo yllätyksenä on joillekin tullutkin.
Monelle ukolle suhteen tila on sama kuin pippelin käyttöaste viihdykkeenä.
Musta tuntuu että kaikki mitä parisuhteessa puhutaan ja tehdään, liittyy loppujen lopuksi jollain tavalla aina pippeliin.
xLinerNo tuossa oot kyllä varmasti asian ytimessä, että pippeli mittaa parisuhteen hyvyyttä ja tilaa. Mikäli pippeli jää vähälle huomiolle näkyy se miehen silmissä niin, että rakkaus on loppunut. 🤣
Tavan hölmöt kun ovat. Ei pienessä päässä säteile, ettei se pippeli ole monestikkaan naisille se suhteen mittari ja oleellisin asia ollenkaan. Kyllä se on se muu kanssaeläminen miehen eikä miehen pippelin kanssa. 😄
Välillä jälkiviusaana mietin, että miksi helvetissä ikinä kajosin tuohon yksinkertaisempaan sukupuoleen, jonka elämä on pippelin ja pippelillä mittailua. 😐🤔- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No tuossa oot kyllä varmasti asian ytimessä, että pippeli mittaa parisuhteen hyvyyttä ja tilaa. Mikäli pippeli jää vähälle huomiolle näkyy se miehen silmissä niin, että rakkaus on loppunut. 🤣
Tavan hölmöt kun ovat. Ei pienessä päässä säteile, ettei se pippeli ole monestikkaan naisille se suhteen mittari ja oleellisin asia ollenkaan. Kyllä se on se muu kanssaeläminen miehen eikä miehen pippelin kanssa. 😄
Välillä jälkiviusaana mietin, että miksi helvetissä ikinä kajosin tuohon yksinkertaisempaan sukupuoleen, jonka elämä on pippelin ja pippelillä mittailua. 😐🤔Just niin! 🤣🤣🤣
xLiner - Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No tuossa oot kyllä varmasti asian ytimessä, että pippeli mittaa parisuhteen hyvyyttä ja tilaa. Mikäli pippeli jää vähälle huomiolle näkyy se miehen silmissä niin, että rakkaus on loppunut. 🤣
Välillä jälkiviusaana mietin, että miksi helvetissä ikinä kajosin tuohon yksinkertaisempaan sukupuoleen, jonka elämä on pippelin ja pippelillä mittailua. 😐🤔"Ei pienessä päässä säteile, ettei se pippeli ole monestikkaan naisille se suhteen mittari ja oleellisin asia ollenkaan."
Niipä juuri, miehet ja tytöt aivan tässäkin asiassa NIIN suuresti erilaisia. Anonyymi kirjoitti:
"Ei pienessä päässä säteile, ettei se pippeli ole monestikkaan naisille se suhteen mittari ja oleellisin asia ollenkaan."
Niipä juuri, miehet ja tytöt aivan tässäkin asiassa NIIN suuresti erilaisia.On toki poikkeuksiakin, niin miehissä kun naisissakin. Ei jotkut naisetkaan ymmärrä juuri muuta, kuin pippelin ja pillunsa ympärillä pyöriä. Ja osa miehistä ei ole innostunut pyörimään kummankaan ympärillä, vaan kiinnostaa ihan muut asiat, kun alapäät.
G-LoveR kirjoitti:
On toki poikkeuksiakin, niin miehissä kun naisissakin. Ei jotkut naisetkaan ymmärrä juuri muuta, kuin pippelin ja pillunsa ympärillä pyöriä. Ja osa miehistä ei ole innostunut pyörimään kummankaan ympärillä, vaan kiinnostaa ihan muut asiat, kun alapäät.
Tuollasen miehen kanssa elämä voi hyvälle maittaakin, jolla ei ole genitaalimittausta käytössä, suhteen laatua arvioitaessa. Nuo genitaalimittaus miehet on järjestään tyyppejä mitä en jaksa ollenkaan.
Kyllä se taitaa kuitenkin pillupuheet olla yleisempiä, mutta toki nekin lähinnä miesten suusta, ainakin sanoisin, että pissivälinekeskustelut varmaan useimmiten ovat miesten aloittamia, niin palstalla kuin IRL:kin.
Kyllä se taitaa kuitenkin pillupuheet olla yleisempiä, mutta toki nekin lähinnä miesten suusta, ainakin sanoisin, että pissivälinekeskustelut varmaan useimmiten ovat miesten aloittamia, niin palstalla kuin IRL:kin.
No kyllä ne pääsääntöisesti on miesten aloittamia joo. Naisetkin kyllä osaa olla ihan sika härskejä jutuissaan työpaikallakin. On tullut kuultua roiseja juttuja. Pahempia kun miesten suusta ikinä.
Mutta pääasiassa alapääjutut on miesten juttuja.G-LoveR kirjoitti:
No kyllä ne pääsääntöisesti on miesten aloittamia joo. Naisetkin kyllä osaa olla ihan sika härskejä jutuissaan työpaikallakin. On tullut kuultua roiseja juttuja. Pahempia kun miesten suusta ikinä.
Mutta pääasiassa alapääjutut on miesten juttuja.Miehet vaan puhuu tavanomaisesti vähän siistimpää puhekieltä käyttäen niistä. Ja herkuttelee puheillaan ja puheissaan niillä. Poikkeus rääväsuisemmat miehet.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Välillä jälkiviusaana mietin, että miksi helvetissä ikinä kajosin tuohon yksinkertaisempaan sukupuoleen, jonka elämä on pippelin ja pippelillä mittailua. 😐🤔Se asian, mikä jää monilta vielä useammin huomaamatta on, että se muu kanssaeläminen määrittää todella usein myös sitä pippelin käyttöastetta, ei toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei pienessä päässä säteile, ettei se pippeli ole monestikkaan naisille se suhteen mittari ja oleellisin asia ollenkaan."
Niipä juuri, miehet ja tytöt aivan tässäkin asiassa NIIN suuresti erilaisia.Terävä havainto. Tytöillä ei tosiaan ole pippeliä.
G-LoveR kirjoitti:
Mutta pääasiassa alapääjutut on miesten juttuja.Aamen. Härskeimmät jutut ja puheet on munkin kohdalla tippuneet naisten suusta, siinä pikkupojulla ekoilla kerroilla jäi haavi auki ja posket punotti kuin syksyinen puolukka konsanaan 😂
G-LoveR kirjoitti:
Miehet vaan puhuu tavanomaisesti vähän siistimpää puhekieltä käyttäen niistä. Ja herkuttelee puheillaan ja puheissaan niillä. Poikkeus rääväsuisemmat miehet.
Joo, miehet on ehkä tottuneet siihen, että kun käyttää vähän siivompia sanoja, ei tule "tuomiota" niin herkästi. Tai sitten miehiä vain nolostuttaa hiukan 😂
Anonyymi kirjoitti:
Se asian, mikä jää monilta vielä useammin huomaamatta on, että se muu kanssaeläminen määrittää todella usein myös sitä pippelin käyttöastetta, ei toisinpäin.
Kyllä. Erittäin siis alleviivaan erittäin hyvä pointti. 👍👍👍
Aamen. Härskeimmät jutut ja puheet on munkin kohdalla tippuneet naisten suusta, siinä pikkupojulla ekoilla kerroilla jäi haavi auki ja posket punotti kuin syksyinen puolukka konsanaan 😂
Ne kuulostaa jopa ällöiltä. 🤢😬
Joo, miehet on ehkä tottuneet siihen, että kun käyttää vähän siivompia sanoja, ei tule "tuomiota" niin herkästi. Tai sitten miehiä vain nolostuttaa hiukan 😂
Ehkä. Ehkä miehillä on myös jollain tavalla luontaisempaa mässäillä genitaaleilla. Niihin lienee liittyy myös hiukan erilainen lataus, kun naisilla?
G-LoveR kirjoitti:
Ne kuulostaa jopa ällöiltä. 🤢😬
En kokenut pahimpiakaan ällöiksi, mutta kyllä ne ehdottomasti oli K30 -tavaraa, oli niin roiseja kuvailuja ja villiä menoa...
G-LoveR kirjoitti:
Ehkä. Ehkä miehillä on myös jollain tavalla luontaisempaa mässäillä genitaaleilla. Niihin lienee liittyy myös hiukan erilainen lataus, kun naisilla?
Paha sano, kun en ole nainen. Mutta juttujen perusteella naisilla on enemmän on merkitystä sillä toiminnalla, mitä kaikkea ja miten tapahtui, miehillä ehkä sitten huomio useammin kiinnittyy pieniin yksityiskohtiin, kuten pissavehkeisiin. Ehkä.
En kokenut pahimpiakaan ällöiksi, mutta kyllä ne ehdottomasti oli K30 -tavaraa, oli niin roiseja kuvailuja ja villiä menoa...
Okei. Minua välillä syletti kuunnella yhden työkaverin seksiseikkailuja ulkoiluvahtina. Ei mua todellakaan kiinnostanut mitä hän kenenkin panokaverinsa tai ryhmässä teki.
Ihan liikaa infoa mulle. Niin tuli ihan oksu suuhun.G-LoveR kirjoitti:
Okei. Minua välillä syletti kuunnella yhden työkaverin seksiseikkailuja ulkoiluvahtina. Ei mua todellakaan kiinnostanut mitä hän kenenkin panokaverinsa tai ryhmässä teki.
Ihan liikaa infoa mulle. Niin tuli ihan oksu suuhun.No joo, ei niitä tosiaan tartte repostella. Eri asia jos on hyvä ystävä, niin on ymmärrettävä aihe, mutta en kyllä lähtis työkavereille mitään panojuttuja puhumaan...
Paha sano, kun en ole nainen. Mutta juttujen perusteella naisilla on enemmän on merkitystä sillä toiminnalla, mitä kaikkea ja miten tapahtui, miehillä ehkä sitten huomio useammin kiinnittyy pieniin yksityiskohtiin, kuten pissavehkeisiin. Ehkä.
Tjaa, kyllä nämä naisetkin hyvin tarkkaan kuvaili sukuelimet, omat että toisenkin puheissaan. Pystyi ihan mielikuvittamaan pillun tai pippelin ulkonäön. 😂
No joo, ei niitä tosiaan tartte repostella. Eri asia jos on hyvä ystävä, niin on ymmärrettävä aihe, mutta en kyllä lähtis työkavereille mitään panojuttuja puhumaan...
En kyllä puhus edes ystäville silleen seksiasioitani. Miten nämä eukot on puhuneet.
Eri juttu on kumppanin kanssa avautua ja puhua nätisti ja rumasti, mikä mitenkin tarpeelliseksi koetaan, muttei muille niin huvita puhua. Kyllähän minäkin aika suoraan voin sanoa jotakin, mutta en yleensä kyllä tee aloitetta asiaan.G-LoveR kirjoitti:
Tjaa, kyllä nämä naisetkin hyvin tarkkaan kuvaili sukuelimet, omat että toisenkin puheissaan. Pystyi ihan mielikuvittamaan pillun tai pippelin ulkonäön. 😂
No se olikin ehkä 😁
Mun kuulemissa jutuissa pääosissa oli aika pitkälti se kuinka ja missä asennoissa nainen otettiin jne. Tai millä porukalla ja kuka teki mitäkin milloinkin. No joo, se siitä.randombypasser kirjoitti:
No se olikin ehkä 😁
Mun kuulemissa jutuissa pääosissa oli aika pitkälti se kuinka ja missä asennoissa nainen otettiin jne. Tai millä porukalla ja kuka teki mitäkin milloinkin. No joo, se siitä.Okei. Jep. 👍
Toikin on jännä, että nainen otettiin ilmaisu. Kyllähän se nainenkin voi ottaa eikä vain antaa. 😉G-LoveR kirjoitti:
Okei. Jep. 👍
Toikin on jännä, että nainen otettiin ilmaisu. Kyllähän se nainenkin voi ottaa eikä vain antaa. 😉Puolikuukin laulaa, ota minut nyt. Ota vaikka väkisin, hämärässä, jotta minä näkisin... Jne. 😛
G-LoveR kirjoitti:
Puolikuukin laulaa, ota minut nyt. Ota vaikka väkisin, hämärässä, jotta minä näkisin... Jne. 😛
Siis tämä biisi.
https://youtu.be/PtczEiDsVJEG-LoveR kirjoitti:
Okei. Jep. 👍
Toikin on jännä, että nainen otettiin ilmaisu. Kyllähän se nainenkin voi ottaa eikä vain antaa. 😉Jep. Ehkä monilla naisilla on halu tulla ns. otetuksi toisinaan, en tiedä, mutta paljon se asiana nousee esille palstallakin. Kyllä miehen voi ottaa yhtä helposti, se on jopa varsin suositeltava kokemus miehille. Itse nautin suuresti kun nainen ilmoitti että suu kiinni ja tottele, hänellä on muut asiat mielessä 😁
G-LoveR kirjoitti:
Puolikuukin laulaa, ota minut nyt. Ota vaikka väkisin, hämärässä, jotta minä näkisin... Jne. 😛
Hämmentävä anekdootti tuohon ottamiseen liittyen on se, että ns. väkisin ottaminen, väkivallaton raiskaus on yllättävän yleinen fantasia naisilla.
G-LoveR kirjoitti:
Siis tämä biisi.
https://youtu.be/PtczEiDsVJEMikähän Kari Pesosen silmänympäryksiä vaivasi? Mulla on ikääntyessä tullut sama vaiva, tummuu luomet. Tai punertaa kuin kivespussit. 😂
G-LoveR kirjoitti:
Mikähän Kari Pesosen silmänympäryksiä vaivasi? Mulla on ikääntyessä tullut sama vaiva, tummuu luomet. Tai punertaa kuin kivespussit. 😂
Ai jaa? Olen kyllä joskus törmännyt tohon, on metkan näköstä, vaikka ei tietty niitten silmien omistajasta varmaan ole yhtään metkaa.
Jep. Ehkä monilla naisilla on halu tulla ns. otetuksi toisinaan, en tiedä, mutta paljon se asiana nousee esille palstallakin. Kyllä miehen voi ottaa yhtä helposti, se on jopa varsin suositeltava kokemus miehille. Itse nautin suuresti kun nainen ilmoitti että suu kiinni ja tottele, hänellä on muut asiat mielessä 😁
Kenties? 🤷🏼♂️
Multa tuo otetuksi tulemisen hinkuminen puuttuu tykkänään. Aina puuttunut, jotenkin vammainen tapaus.
Nojoo, ymmärrän. 😊randombypasser kirjoitti:
Hämmentävä anekdootti tuohon ottamiseen liittyen on se, että ns. väkisin ottaminen, väkivallaton raiskaus on yllättävän yleinen fantasia naisilla.
Joo, ei kyllä kuulu minun fantasioihin. Mutta kuulemma.
G-LoveR kirjoitti:
Joo, ei kyllä kuulu minun fantasioihin. Mutta kuulemma.
Kuulemma, tosiaan. Olin aika yllättynyt asiasta, vaikka tarkemmin mietittynä ei se niin ihmeellistä olekaan, se väkivallattomuus on olennaista ja tietysti asiaan sisältyy se että se on ns. leikki, ottamiseen on jonkinlainen suostumus sen varjolla.
Ai jaa? Olen kyllä joskus törmännyt tohon, on metkan näköstä, vaikka ei tietty niitten silmien omistajasta varmaan ole yhtään metkaa.
Onhan se aika epämukava ulkonäkö seikka. Äitiltä varmaan periytynyt... Hälläkin on. Kuulemma suolistosairaudet, sappi voisi myös liittyä asiaan. Vaan en tiiä.
Kestopigmentti luomissa. 😂
Ei tartte savusilmiä maalata. Kesällä päivettynyt iho antaa anteeksi värivirheen.G-LoveR kirjoitti:
Onhan se aika epämukava ulkonäkö seikka. Äitiltä varmaan periytynyt... Hälläkin on. Kuulemma suolistosairaudet, sappi voisi myös liittyä asiaan. Vaan en tiiä.
Kestopigmentti luomissa. 😂
Ei tartte savusilmiä maalata. Kesällä päivettynyt iho antaa anteeksi värivirheen.Joo, meikkiä säästyy kyllä 😁
Kuulemma, tosiaan. Olin aika yllättynyt asiasta, vaikka tarkemmin mietittynä ei se niin ihmeellistä olekaan, se väkivallattomuus on olennaista ja tietysti asiaan sisältyy se että se on ns. leikki, ottamiseen on jonkinlainen suostumus sen varjolla.
On se silti vähän jännää, että monikin tykkää olla vikisijä eikä viejä.
Joo, meikkiä säästyy kyllä 😁
Vaikka ehkä pitäisi meikata ne piiloon. 🤷🏼♂️
G-LoveR kirjoitti:
On se silti vähän jännää, että monikin tykkää olla vikisijä eikä viejä.
Kun yhteinen suostumus, niin se aika epäselvää kuka todella vie ja kuka vikisee, ei se niin yksiselitteistä ole. Ja vaihtelua vain, ellei muuta, pilluhan tätä maailmaa määrää.
Kun yhteinen suostumus, niin se aika epäselvää kuka todella vie ja kuka vikisee, ei se niin yksiselitteistä ole. Ja vaihtelua vain, ellei muuta, pilluhan tätä maailmaa määrää.
Heh, määrää vai?! En oo huomannu. 🤣
G-LoveR kirjoitti:
Heh, määrää vai?! En oo huomannu. 🤣
Ai niin, helvata, se on salaisuus jota ei saisi ikinä paljastaa naisille. Prkl. Lupaatko pitää vain omana tietonasi? Joohan, pliis? 😂
Ai niin, helvata, se on salaisuus jota ei saisi ikinä paljastaa naisille. Prkl. Lupaatko pitää vain omana tietonasi? Joohan, pliis? 😂
Olen kusi sukassa. 🤫🤭
G-LoveR kirjoitti:
Olen kusi sukassa. 🤫🤭
Vaihda kuivat tassuihin, muuten tulee lunssi ja kuolemantauti vielä 😯😂
Vaihda kuivat tassuihin, muuten tulee lunssi ja kuolemantauti vielä 😯😂
Käytiin kävelyllä ja kastui oikeesti sukat tuolla moskassa. 😅
G-LoveR kirjoitti:
Käytiin kävelyllä ja kastui oikeesti sukat tuolla moskassa. 😅
No niin, mähän sanoin, vaihda ne kuiviin, hassu 😂
No niin, mähän sanoin, vaihda ne kuiviin, hassu 😂
Vaihdoin kyllä heti, kun muksun kanssa päästiin kotiin. Sitten ei auttanut, kun paistaa kanaa ja tehdä tacoja, muksut tilas. 😊
Nyt istun hetken, kun jalat joutu koville.G-LoveR kirjoitti:
Vaihdoin kyllä heti, kun muksun kanssa päästiin kotiin. Sitten ei auttanut, kun paistaa kanaa ja tehdä tacoja, muksut tilas. 😊
Nyt istun hetken, kun jalat joutu koville.Miks mua ei ole kutsuttu sapuskalle?!?!?!?! Teet tommosia ja en ole nähnyt kutsua, nih 😁
Miks mua ei ole kutsuttu sapuskalle?!?!?!?! Teet tommosia ja en ole nähnyt kutsua, nih 😁
Öööm ööm tuota, hmm. 🤔😬😁
G-LoveR kirjoitti:
Öööm ööm tuota, hmm. 🤔😬😁
No hitto, oliskohan pakkasessa jotain syötävää... kele... Jääpaloja ainakin... joo... Eli päivälliseksi on jääpaloja ja ketsuppia 😂
No hitto, oliskohan pakkasessa jotain syötävää... kele... Jääpaloja ainakin... joo... Eli päivälliseksi on jääpaloja ja ketsuppia 😂
Mut nehän on hyviä. 😅
G-LoveR kirjoitti:
Mut nehän on hyviä. 😅
SKrunshhh, krankshhhs, mjam mjam mjam... Taidan ottaa tähän vielä sinappiakin... Ja kurkkusalaattia, täähän on kuin nakkikiskalla olis!!! 😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
En kyllä puhus edes ystäville silleen seksiasioitani. Miten nämä eukot on puhuneet.
Eri juttu on kumppanin kanssa avautua ja puhua nätisti ja rumasti, mikä mitenkin tarpeelliseksi koetaan, muttei muille niin huvita puhua. Kyllähän minäkin aika suoraan voin sanoa jotakin, mutta en yleensä kyllä tee aloitetta asiaan.Tuo kuvailemasi kuulostaa kyllä ikävältä toiminnalta. Seksistä voi ja saa puhua, mutta itse lähestyn asiaa siitä näkökulmasta, että kunnioitan kumppaniani pitämällä tietyt jutut yksityisinä. Yleisellä tasolla ja esim. omasta seksuaalisuudestaan voi puhua, mutta itse en kyllä koskaan ole puhunut yksityiskohtaisesti seksielämästäni edes ihan lähimmille ystäville. Ei se meidän ystäväporukassa kyllä muillakaan tapana ole, kaikki kunnioittavat suhteitaan niin paljon, ettei tällaisilla asioilla repostella ympäriinsä.
SKrunshhh, krankshhhs, mjam mjam mjam... Taidan ottaa tähän vielä sinappiakin... Ja kurkkusalaattia, täähän on kuin nakkikiskalla olis!!! 😂
Vain mielikuvitus on rajana!! 😉👍
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuvailemasi kuulostaa kyllä ikävältä toiminnalta. Seksistä voi ja saa puhua, mutta itse lähestyn asiaa siitä näkökulmasta, että kunnioitan kumppaniani pitämällä tietyt jutut yksityisinä. Yleisellä tasolla ja esim. omasta seksuaalisuudestaan voi puhua, mutta itse en kyllä koskaan ole puhunut yksityiskohtaisesti seksielämästäni edes ihan lähimmille ystäville. Ei se meidän ystäväporukassa kyllä muillakaan tapana ole, kaikki kunnioittavat suhteitaan niin paljon, ettei tällaisilla asioilla repostella ympäriinsä.
Se on minustakin hyvin ikävää kuunneltavaa.
Juu, siksi minunkin puheissa korostuu niin paljon minä, kun en oikein voi puhua kuin itseni kautta asioita ja kokemuksia. Mun on vaikea puhua toisesta ikään kuin asiantuntijana ja en oikeastaan halua edes toimia niin. Ja omat näkökulmat on aina omia, ei mitään ehdottomia totuuksia yleisesti.
Ja yksityisyydenraja on se mikä pitäusi aina koittaa muistaa. Itsekin koen joskus lipsuvani.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Se on minustakin hyvin ikävää kuunneltavaa.
Juu, siksi minunkin puheissa korostuu niin paljon minä, kun en oikein voi puhua kuin itseni kautta asioita ja kokemuksia. Mun on vaikea puhua toisesta ikään kuin asiantuntijana ja en oikeastaan halua edes toimia niin. Ja omat näkökulmat on aina omia, ei mitään ehdottomia totuuksia yleisesti.
Ja yksityisyydenraja on se mikä pitäusi aina koittaa muistaa. Itsekin koen joskus lipsuvani.Puhun myös seksistä itseni kautta tai hyvin yleisellä tasolla "tuntuu hyvältä, jos mies.."-tyylisesti viittaamatta keneenkään yksilöön. Enkä koskaan kerro eteenpäin mitään todella intiimejä asioita, joista toinen ihminen on minulle uskoutunut, en edes niille lähimmille ystävilleni. Enkä silloinkaan, vaikka tämä henkilö olisi miten ikävästi tehnyt minua kohtaan eli en koskaan käytä seksiä lyömäaseena.
Muutoin seksistä voin kyllä puhua ja aihe itsessään on mielenkiintoinen. Vasärsinkin näin sinkkuna huomaan kiinnittävän erityisen paljon huomiota kaikkeen seksiin liittyvään 😄 Anonyymi kirjoitti:
Puhun myös seksistä itseni kautta tai hyvin yleisellä tasolla "tuntuu hyvältä, jos mies.."-tyylisesti viittaamatta keneenkään yksilöön. Enkä koskaan kerro eteenpäin mitään todella intiimejä asioita, joista toinen ihminen on minulle uskoutunut, en edes niille lähimmille ystävilleni. Enkä silloinkaan, vaikka tämä henkilö olisi miten ikävästi tehnyt minua kohtaan eli en koskaan käytä seksiä lyömäaseena.
Muutoin seksistä voin kyllä puhua ja aihe itsessään on mielenkiintoinen. Vasärsinkin näin sinkkuna huomaan kiinnittävän erityisen paljon huomiota kaikkeen seksiin liittyvään 😄Niinhän se viisain tapa noin onkin puhua. Itse olen kuin avoin kirja helposti, mutta muiden elämää yritän muistaa suojella ja olla puhumatta liikaa ja liian yksityiskohtaisesti.
Noniin, se on sinkkuna helposti ikävä ihmisen syliin. On se joskus näin varattunakin, kun ei se syli ole aina itsestään selviö silloinkaan. Minä nyt lähinnä kaipaan muuta hellyyttä ja huomioimista, kun seksiä. On jotenkin tuo seksi päässyt tilaan ettei niin kiinnosta. 🥴- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niinhän se viisain tapa noin onkin puhua. Itse olen kuin avoin kirja helposti, mutta muiden elämää yritän muistaa suojella ja olla puhumatta liikaa ja liian yksityiskohtaisesti.
Noniin, se on sinkkuna helposti ikävä ihmisen syliin. On se joskus näin varattunakin, kun ei se syli ole aina itsestään selviö silloinkaan. Minä nyt lähinnä kaipaan muuta hellyyttä ja huomioimista, kun seksiä. On jotenkin tuo seksi päässyt tilaan ettei niin kiinnosta. 🥴Ei hellyyden ja/tai seksin kaipuu aina parisuhdestatuksesta tosiaan kiinni ole. Suhteessa voi kokea jopa riipaisevampaa läheisyyden puutetta oman kokemukseni mukaan, jos toinen kirjaimellisesti kääntää selän kaikelle hellyydelle ja läheisyydelle.
Mieleeni on jäänyt eräs hetki erityisen hyvin, kun edellisen suhteeni viimeisinä aikoina yritin vielä päästä silloista miestäni lähelle kysymällä häneltä saisinko tulla kainaloon. Jo tuo, että koin tarvetta kysyä kainaloonpääsyä suhteessa, jossa olin ollut yli 10 vuotta kertoo siitä, miten kaukana olimme toisistamme. Sain "luvan", mutta kun olin fyysisesti kainalossa niin toinen olikin henkisesti jossain aivan muualla. En ollut miehelle enää mitään eikä hän halunnut minua siihen. Lähdin siitä pois kyyneleet silmissä, mies ei reagoinut mitenkään. Tuosta on vuosia, mutta yksin on parempi kuin tuollaisen "läheisyyden" kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Ei hellyyden ja/tai seksin kaipuu aina parisuhdestatuksesta tosiaan kiinni ole. Suhteessa voi kokea jopa riipaisevampaa läheisyyden puutetta oman kokemukseni mukaan, jos toinen kirjaimellisesti kääntää selän kaikelle hellyydelle ja läheisyydelle.
Mieleeni on jäänyt eräs hetki erityisen hyvin, kun edellisen suhteeni viimeisinä aikoina yritin vielä päästä silloista miestäni lähelle kysymällä häneltä saisinko tulla kainaloon. Jo tuo, että koin tarvetta kysyä kainaloonpääsyä suhteessa, jossa olin ollut yli 10 vuotta kertoo siitä, miten kaukana olimme toisistamme. Sain "luvan", mutta kun olin fyysisesti kainalossa niin toinen olikin henkisesti jossain aivan muualla. En ollut miehelle enää mitään eikä hän halunnut minua siihen. Lähdin siitä pois kyyneleet silmissä, mies ei reagoinut mitenkään. Tuosta on vuosia, mutta yksin on parempi kuin tuollaisen "läheisyyden" kanssa.Kyllä vain. Ja kun voi olla niinkin ettei toinen kaipaa hellyyttä ja haleja, kuin seksiin suunnattaessa. Ettei ole ollenkaan tapana halia ja helliä "pilanpäin", vain siksi että tekisi mieli näyttää tunteitaan.
Silloinkin se menee tuohon, että joutuu pyytämään, eikä se tunnu kivalle. Se on kurjaa. Vaikka toinen tykkäisikin, mutta hellyyden tarpeet ja syyt ei kohtaa.G-LoveR kirjoitti:
Kyllä vain. Ja kun voi olla niinkin ettei toinen kaipaa hellyyttä ja haleja, kuin seksiin suunnattaessa. Ettei ole ollenkaan tapana halia ja helliä "pilanpäin", vain siksi että tekisi mieli näyttää tunteitaan.
Silloinkin se menee tuohon, että joutuu pyytämään, eikä se tunnu kivalle. Se on kurjaa. Vaikka toinen tykkäisikin, mutta hellyyden tarpeet ja syyt ei kohtaa.Ja minun kumppanit sattuu olemaan kaikki sitä sortimenttia, joiden hellyyden saa sitten kun on seksiä tiedossa. Muutoin joutuu pyytämään hellyyttä.
Kieltämättä olisin tyytyväisempi, jos pyytämättäkin saisi haleja ja kainaloa, ilman että sen on oltava seksiin liittyvää mitenkään. Ihan vaan välittämistä.G-LoveR kirjoitti:
Ja minun kumppanit sattuu olemaan kaikki sitä sortimenttia, joiden hellyyden saa sitten kun on seksiä tiedossa. Muutoin joutuu pyytämään hellyyttä.
Kieltämättä olisin tyytyväisempi, jos pyytämättäkin saisi haleja ja kainaloa, ilman että sen on oltava seksiin liittyvää mitenkään. Ihan vaan välittämistä.Ja tykkäisin itsekin silitellä ihoa ja hiuksia, halia ja paijata, suukotella mutten viitsi järin tehdä niin, kun huomaan ettei se toista muuta kuin häiritsee tai sen pitäisi johtaa seksiin, jota taas ei tee mieli automaattisesti, vaikka hellyyttä tekeekin mieli ja hellimistä.
Mikä lienee niin vaikeaa seksittä tuokin suoda..G-LoveR kirjoitti:
Kyllä vain. Ja kun voi olla niinkin ettei toinen kaipaa hellyyttä ja haleja, kuin seksiin suunnattaessa. Ettei ole ollenkaan tapana halia ja helliä "pilanpäin", vain siksi että tekisi mieli näyttää tunteitaan.
Silloinkin se menee tuohon, että joutuu pyytämään, eikä se tunnu kivalle. Se on kurjaa. Vaikka toinen tykkäisikin, mutta hellyyden tarpeet ja syyt ei kohtaa.Sivusta, pahoitteluni että koikkelehdin tänne sotkemaan.
Tuo on vaan kovin tyypillistä, että miehelle halit yms. ohimennenkin heitetyt hellittelyt tarkoittaa aina seksiä. Ja mullakin on siinä vielä paljon poisoppimista, vaikka aika hyvin on jo koulutusta tullut. Mutta tuo olis semmoinen, että siinä miehille pitäis järjestää kymppiluokan lisäksi yhdestoista luokka, vuosi pelkkää halimista ja pehmeiden puhumista, omista tunteista kertomista, aaaaaa että 😁- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Silloinkin se menee tuohon, että joutuu pyytämään, eikä se tunnu kivalle. Se on kurjaa. Vaikka toinen tykkäisikin, mutta hellyyden tarpeet ja syyt ei kohtaa.Aivan totta. Jos hellyys on vain tapa saada seksiä, niin siitä herkästi tulee ehdollistettua eikä se enää ole läheisyyteen ja tunteeseen pohjautuvaa, vaan tarpeeseen. Minulla on vahva seksuaalivietti ja nautin seksistä, mutta siihen ei saa liittyä mitään painostusta tai ehtoja vaan seksi on läheisyyden yksi muoto, tapa päästä lähelle toista. Antaa ja saada hyvää oloa.
On toki tavallista, että osapuolten läheisyyden tarpeet eroaa toisistaan, mutta itse ajattelen, että molempien olisi tärkeää pyrkiä tulemaan toista vastaan. Kummankaan ei pidä tietenkään tehdä mitään vastentahtoisesti, mutta ymmärtämällä toisen tarpeita ja toiveita on mahdollista löytää sopiva tapa osoittaa hellyyttä niin, että molemmilla olisi hyvä olla. randombypasser kirjoitti:
Sivusta, pahoitteluni että koikkelehdin tänne sotkemaan.
Tuo on vaan kovin tyypillistä, että miehelle halit yms. ohimennenkin heitetyt hellittelyt tarkoittaa aina seksiä. Ja mullakin on siinä vielä paljon poisoppimista, vaikka aika hyvin on jo koulutusta tullut. Mutta tuo olis semmoinen, että siinä miehille pitäis järjestää kymppiluokan lisäksi yhdestoista luokka, vuosi pelkkää halimista ja pehmeiden puhumista, omista tunteista kertomista, aaaaaa että 😁No näin on moni muukin sanonut, että olisi miessukupuolelle tyyppivika. 😅
En kuitenkaan millään tahtoisi sitä uskoa todeksi, ei voi olla niin vaikeaa. Mutta kun kaikki mieskumppanit mitä on ollut ovat yhtä pönttöjä asian suhteen, niin kait on vaan uskottava, tyyppivika. 😬
Kyllä sen halin saa, ilman seksiäkin sitten kun menee itse sitä monkumaan tai itse halimaan. Miesten aloitteet on vähissä tai nollissa. Pitää ainakin oyytää, että voisitko halata edes töistä tullessa tai edes lähteissäs, edes kerran päivässä ihan vaan jos tykkäät. Voi onnistua, voi unohtua. 🤷🏼♂️😄G-LoveR kirjoitti:
No näin on moni muukin sanonut, että olisi miessukupuolelle tyyppivika. 😅
En kuitenkaan millään tahtoisi sitä uskoa todeksi, ei voi olla niin vaikeaa. Mutta kun kaikki mieskumppanit mitä on ollut ovat yhtä pönttöjä asian suhteen, niin kait on vaan uskottava, tyyppivika. 😬
Kyllä sen halin saa, ilman seksiäkin sitten kun menee itse sitä monkumaan tai itse halimaan. Miesten aloitteet on vähissä tai nollissa. Pitää ainakin oyytää, että voisitko halata edes töistä tullessa tai edes lähteissäs, edes kerran päivässä ihan vaan jos tykkäät. Voi onnistua, voi unohtua. 🤷🏼♂️😄Toisaalta mun isäni on piristävä poikkeus tossa. Osaa paijata äitiäkin ilman mitään seksuaalista. Toki on sitten taas ollutkin varsin lähmy äitiä kohtaan nähtenikin. Vähemmän hieno piirre.
G-LoveR kirjoitti:
Kyllä sen halin saa, ilman seksiäkin sitten kun menee itse sitä monkumaan tai itse halimaan. Miesten aloitteet on vähissä tai nollissa. Pitää ainakin oyytää, että voisitko halata edes töistä tullessa tai edes lähteissäs, edes kerran päivässä ihan vaan jos tykkäät. Voi onnistua, voi unohtua. 🤷🏼♂️😄Se on mallivika, valitettavasti. Miehet pitää kouluttaa siitä pois, niin asiat alkavat etenemään. Samalla ne pitää kouluttaa siihen, että kun ne riittävästi halii NN-ajassa, seksin todennäköisyys kasvaa. Ja mitä enemmän, sitä enemmän -sääntö pätee tuohon yhtälöön, sitä kannattaa korostaa, se kannustaa kummasti. Se ihan oikeasti myös toimii, mutta hidasta se on, pari vuotta saa varata helposti siihen koulutukseen, että ihan jokaiselle kesäkollille ei kannata alkaa halisulkeisia vetämään.
Itse olen ihan tyypillinen katsastuksessa hylätty mallikappale. Mutta pienellä pintarempalla ja sitkeällä koulutuksella aloin päästä aika kivasti jo sisään kuvioihin. Nyt koulutus on keskeytynyt, toivottavasti vain toistaiseksi, niin katsotaan sitten miten jatkossa. Mutta vanhat opetukset on mielessä, että ihan toivotonta tää ei varmaan ole, vielä on aikaa kun on vasta 50v. 🤣Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta. Jos hellyys on vain tapa saada seksiä, niin siitä herkästi tulee ehdollistettua eikä se enää ole läheisyyteen ja tunteeseen pohjautuvaa, vaan tarpeeseen. Minulla on vahva seksuaalivietti ja nautin seksistä, mutta siihen ei saa liittyä mitään painostusta tai ehtoja vaan seksi on läheisyyden yksi muoto, tapa päästä lähelle toista. Antaa ja saada hyvää oloa.
On toki tavallista, että osapuolten läheisyyden tarpeet eroaa toisistaan, mutta itse ajattelen, että molempien olisi tärkeää pyrkiä tulemaan toista vastaan. Kummankaan ei pidä tietenkään tehdä mitään vastentahtoisesti, mutta ymmärtämällä toisen tarpeita ja toiveita on mahdollista löytää sopiva tapa osoittaa hellyyttä niin, että molemmilla olisi hyvä olla.Sehän se onkin, kun tuo vastaan tuleminenkin, senkin soisi olevan miehen itsekin ymmärrettävissä oleva asia. Ilman, että sekin pitää ratakiskosta vääntää.
Voisi osata itsekin vähän ajatella, itsenäisesti toista ja toisenkin tarpeita, eikä vaan omiaan. Hölmöä joutua selittämään, että hei tarttisin aloitteellisuuttasi haliin. 😆
Ilman että joudun pyytämään sitä joka kerta erikseen.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Kyllä sen halin saa, ilman seksiäkin sitten kun menee itse sitä monkumaan tai itse halimaan. Miesten aloitteet on vähissä tai nollissa. Pitää ainakin oyytää, että voisitko halata edes töistä tullessa tai edes lähteissäs, edes kerran päivässä ihan vaan jos tykkäät. Voi onnistua, voi unohtua. 🤷🏼♂️😄Joudun valitettavasti tukemaan teoriaasi tyypiviasta 😄
On tottakai miehissäkin heitä, jotka pitävät hellyydestä ihan hellyyden takia, mutta yleistäen se tuntuu menevän niin, että hellyys on miehille portti seksiin. Juttelin hetki sitten parin eronneen tuttavani kanssa ja molemmat puhuivat juuri tuosta hellyyden kohtaamisongelmasta. Se ei ollut ainoa eron syy, mutta kuitenkin yksi tekijä, joka ajoi heitä henkisesti erilleen.
Ihaninta olisi kun hellyys olisi luontainen tapa huomioida toista arjessa, osoittaa pienin elein, että ihana kun olet siinä 😊 G-LoveR kirjoitti:
Toisaalta mun isäni on piristävä poikkeus tossa. Osaa paijata äitiäkin ilman mitään seksuaalista. Toki on sitten taas ollutkin varsin lähmy äitiä kohtaan nähtenikin. Vähemmän hieno piirre.
Oppii miehetkin, kun on hyvä nainen kouluttamassa, siitä tuo osittain on isäsikin kohdalla. Osittain, on siellä pohjalla se perustaito, halu helliä vaikka arjessa ohimennen ❤️
G-LoveR kirjoitti:
Sehän se onkin, kun tuo vastaan tuleminenkin, senkin soisi olevan miehen itsekin ymmärrettävissä oleva asia. Ilman, että sekin pitää ratakiskosta vääntää.
Voisi osata itsekin vähän ajatella, itsenäisesti toista ja toisenkin tarpeita, eikä vaan omiaan. Hölmöä joutua selittämään, että hei tarttisin aloitteellisuuttasi haliin. 😆
Ilman että joudun pyytämään sitä joka kerta erikseen.Vaan olenkin päättänyt, että minun kohdallani parisuhteet päättyy tähän, jos päättyy. En ala enää opettamaan enää ketään minun tarpeita huomioimaan, en viitti enkä vaivaudu. Olkoon.
Liian isotöinen homma ja itseni kaltaista halijaa ei löydy takuulla, ei ole löytynyt tähänkään asti. Joten olkoon keskenään nämä halin seksiä varten, muuten oon niin pönttö etten älyä.
Nostan kädet pystyyn. ☺️- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Toisaalta mun isäni on piristävä poikkeus tossa. Osaa paijata äitiäkin ilman mitään seksuaalista. Toki on sitten taas ollutkin varsin lähmy äitiä kohtaan nähtenikin. Vähemmän hieno piirre.
Minun isäni oli samanlainen, osasi paijata äitiä. Äiti ei paijannut tai halannut isää, että joskus noinkin päin. Isälläni oli kaksitoista sisarusta, ehkä sillä oli oma vaikutuksensa, mene ja tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
Joudun valitettavasti tukemaan teoriaasi tyypiviasta 😄
On tottakai miehissäkin heitä, jotka pitävät hellyydestä ihan hellyyden takia, mutta yleistäen se tuntuu menevän niin, että hellyys on miehille portti seksiin. Juttelin hetki sitten parin eronneen tuttavani kanssa ja molemmat puhuivat juuri tuosta hellyyden kohtaamisongelmasta. Se ei ollut ainoa eron syy, mutta kuitenkin yksi tekijä, joka ajoi heitä henkisesti erilleen.
Ihaninta olisi kun hellyys olisi luontainen tapa huomioida toista arjessa, osoittaa pienin elein, että ihana kun olet siinä 😊On se, valitettavasti. Tai no onko se nyt valitettavaa, kunhan mies oppii tavoillekin 😁
Se hellyyden tarve pitää osata kertoa, sillon rakastumisvaiheessa jo, ja näyttää miten sitä osoitetaan esimerkiksi. Ja siinä samalla havainnollistaa, että se ei aina johda seksiin, mutta niinkin voi käydä. Ja sitkeästi havainnollistaa, että mitä enemmän hellyyttä ilman seksin jahtaamista, sitä enemmän seksiä tuleekin. Vähemmän on enemmän!!! OMG!!!
Mutta niin se vaan usein on. Miesten kanssa.randombypasser kirjoitti:
Se on mallivika, valitettavasti. Miehet pitää kouluttaa siitä pois, niin asiat alkavat etenemään. Samalla ne pitää kouluttaa siihen, että kun ne riittävästi halii NN-ajassa, seksin todennäköisyys kasvaa. Ja mitä enemmän, sitä enemmän -sääntö pätee tuohon yhtälöön, sitä kannattaa korostaa, se kannustaa kummasti. Se ihan oikeasti myös toimii, mutta hidasta se on, pari vuotta saa varata helposti siihen koulutukseen, että ihan jokaiselle kesäkollille ei kannata alkaa halisulkeisia vetämään.
Itse olen ihan tyypillinen katsastuksessa hylätty mallikappale. Mutta pienellä pintarempalla ja sitkeällä koulutuksella aloin päästä aika kivasti jo sisään kuvioihin. Nyt koulutus on keskeytynyt, toivottavasti vain toistaiseksi, niin katsotaan sitten miten jatkossa. Mutta vanhat opetukset on mielessä, että ihan toivotonta tää ei varmaan ole, vielä on aikaa kun on vasta 50v. 🤣En mä jaksa opettaa. Nyksänkin pitäisi jo pian 13v kokemuksella tietää, mutta yhä vaan menee ohi että vihellys käy.
Tyydyn mitä saan tai pistän suhteelle pisteen, jos on olo ettei tämä näin riitä. Olen yrittänyt opettaa liian montaa, liian kauan tässä asiassa. Opetushommat saa jäädä jonkun nuoremman tai ainakin loputtomasti viitsivän murheeksi. 😁Anonyymi kirjoitti:
Joudun valitettavasti tukemaan teoriaasi tyypiviasta 😄
Ihaninta olisi kun hellyys olisi luontainen tapa huomioida toista arjessa, osoittaa pienin elein, että ihana kun olet siinä 😊"Se ei ollut ainoa eron syy, mutta kuitenkin yksi tekijä, joka ajoi heitä henkisesti erilleen."
Tuo henkisesti erilleen ajautuminen, se on fakta kun jää vaille puolin tai toisin sitä mitä suhteelta kaipaa.
Niinpä, itselleni se on elämäntapa, asia joka ei unohdu koskaan osoittaa, hellyys ja rakkaus. Ehkä siksi vaadin liikaa toiselta, joka ei siihen ole luonnollisesti orientoitunut.randombypasser kirjoitti:
Oppii miehetkin, kun on hyvä nainen kouluttamassa, siitä tuo osittain on isäsikin kohdalla. Osittain, on siellä pohjalla se perustaito, halu helliä vaikka arjessa ohimennen ❤️
Isää ei ole kukaan opettanut, hän on luonnostaan hellyydenkipeä kuten minäkin. Äiti on kylmäkiskoisempi.
Anonyymi kirjoitti:
Minun isäni oli samanlainen, osasi paijata äitiä. Äiti ei paijannut tai halannut isää, että joskus noinkin päin. Isälläni oli kaksitoista sisarusta, ehkä sillä oli oma vaikutuksensa, mene ja tiedä.
Näin meilläkin. Äiti oli ja on se kylmäkiskoisempi, jota pitää pyytää hellyyteen. Isä on siitä monesti sanonutkin äidillekin.
Jää tyhjiö, halipula.G-LoveR kirjoitti:
En mä jaksa opettaa. Nyksänkin pitäisi jo pian 13v kokemuksella tietää, mutta yhä vaan menee ohi että vihellys käy.
Tyydyn mitä saan tai pistän suhteelle pisteen, jos on olo ettei tämä näin riitä. Olen yrittänyt opettaa liian montaa, liian kauan tässä asiassa. Opetushommat saa jäädä jonkun nuoremman tai ainakin loputtomasti viitsivän murheeksi. 😁No eihän siinä ole kuin kaksi mahdollisuutta.
Koulutat ja saat luultavasti enemmän nyxästäsi irti. Et kouluta, saat tyytyä nykyiseen tasoon tai vaihtaa ukkelia.
Harvemmin niitä hyvin koulutettuja vapailla markkinoilla liikkuu, että sen varaan en paljon laskisi, kyllä ne tuppaa menemään sitä mukaa kun vapautuvat.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Isää ei ole kukaan opettanut, hän on luonnostaan hellyydenkipeä kuten minäkin. Äiti on kylmäkiskoisempi.
"En ala enää opettamaan enää ketään minun tarpeita huomioimaan, en viitti enkä vaivaudu."
En ymmärtänyt tuota koska ei tuollaista voi opettaa, sehän on tunnepuolella se halu koskettaa tai olla koskematta. Jos haluaa hellyyttä pitää muuttaa omaa käyttäytymistä, ei yrittää muuttaa toisen käyttäytymistä (keskittyä vain siihen).
AV - Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
En mä jaksa opettaa. Nyksänkin pitäisi jo pian 13v kokemuksella tietää, mutta yhä vaan menee ohi että vihellys käy.
Tyydyn mitä saan tai pistän suhteelle pisteen, jos on olo ettei tämä näin riitä. Olen yrittänyt opettaa liian montaa, liian kauan tässä asiassa. Opetushommat saa jäädä jonkun nuoremman tai ainakin loputtomasti viitsivän murheeksi. 😁Meni itsellä ehkä viestejä sekaisin, päivittyy näköjään erikoisesti, mutta sanon vielä sen, että ymmärrän tuon, ettei jaksaisi aikuista miestä loputtomiin opettaa ja muistuttaa. Kyllähän hellyys ihan perustarve ihmiselle on ja sitä olisi kiva saada ilman, että joutuu erikseen jatkuvasti anomaan. Itselle on tärkeää, että se toinenkin haluaa koskea minua ja tuntee halua olla lähelläni. Seksi on ihanaa ja minut saa siihenkin herkästi innostuttua, mutta se ei saa olla itsetarkoitus.
No eihän siinä ole kuin kaksi mahdollisuutta.
Koulutat ja saat luultavasti enemmän nyxästäsi irti. Et kouluta, saat tyytyä nykyiseen tasoon tai vaihtaa ukkelia.
Harvemmin niitä hyvin koulutettuja vapailla markkinoilla liikkuu, että sen varaan en paljon laskisi, kyllä ne tuppaa menemään sitä mukaa kun vapautuvat.Kun olen jo kouluttaa yrittänyt. Jos ei pököpää pässi opi, menee oppi hukkaan. 😆
Anonyymi kirjoitti:
"En ala enää opettamaan enää ketään minun tarpeita huomioimaan, en viitti enkä vaivaudu."
En ymmärtänyt tuota koska ei tuollaista voi opettaa, sehän on tunnepuolella se halu koskettaa tai olla koskematta. Jos haluaa hellyyttä pitää muuttaa omaa käyttäytymistä, ei yrittää muuttaa toisen käyttäytymistä (keskittyä vain siihen).
AVNo ei tuokaan auta, käyttäytymisen muuttaminen. Yhtään enempää ei se kosketushalu siitä lisäänny, jos siinä kohtaa työkalupakkia työkalut tyypiltä puuttuu, eikä auta lainakalutkaan.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
"Se ei ollut ainoa eron syy, mutta kuitenkin yksi tekijä, joka ajoi heitä henkisesti erilleen."
Tuo henkisesti erilleen ajautuminen, se on fakta kun jää vaille puolin tai toisin sitä mitä suhteelta kaipaa.
Niinpä, itselleni se on elämäntapa, asia joka ei unohdu koskaan osoittaa, hellyys ja rakkaus. Ehkä siksi vaadin liikaa toiselta, joka ei siihen ole luonnollisesti orientoitunut.Kun parisuhde on kestänyt hyvin kauan tuollaisessa tilassa, siinä ajautuu erilleen sekä henkisesti että fyysisesti ja siitä seuraa ero. Ero on silloin yleensä helpotus sille osapuolelle, joka on kärsinyt hellyysvajeesta ja huomioimisvajeesta.
Anonyymi kirjoitti:
Meni itsellä ehkä viestejä sekaisin, päivittyy näköjään erikoisesti, mutta sanon vielä sen, että ymmärrän tuon, ettei jaksaisi aikuista miestä loputtomiin opettaa ja muistuttaa. Kyllähän hellyys ihan perustarve ihmiselle on ja sitä olisi kiva saada ilman, että joutuu erikseen jatkuvasti anomaan. Itselle on tärkeää, että se toinenkin haluaa koskea minua ja tuntee halua olla lähelläni. Seksi on ihanaa ja minut saa siihenkin herkästi innostuttua, mutta se ei saa olla itsetarkoitus.
Kyllä vain. Mutta menköön nyt näin. Tiedän vaan, että minun parisuhde innostus on tullut tiensä päähän. Ei enää yhtään hotsita.
Menee miten menee, kestää minkä kestää. Tajuu mitä tajuu. 😊G-LoveR kirjoitti:
Kun olen jo kouluttaa yrittänyt. Jos ei pököpää pässi opi, menee oppi hukkaan. 😆
Väkisin ei voi. Siinä se on, kertoo kaiken.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Kyllä vain. Mutta menköön nyt näin. Tiedän vaan, että minun parisuhde innostus on tullut tiensä päähän. Ei enää yhtään hotsita.
Menee miten menee, kestää minkä kestää. Tajuu mitä tajuu. 😊Toivon sinulle kuitenkin hellyyttä lisää, jospa se tajuaminen joku päivä tapahtuisi 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kun parisuhde on kestänyt hyvin kauan tuollaisessa tilassa, siinä ajautuu erilleen sekä henkisesti että fyysisesti ja siitä seuraa ero. Ero on silloin yleensä helpotus sille osapuolelle, joka on kärsinyt hellyysvajeesta ja huomioimisvajeesta.
No se ei haittaa, olen sitä mieltä. Loputtomasti ei jaksa jankuttaa, eikä loputtomasti pyytää. Kun aika on erilleen, aika on. ☺️
Se on sitten niin. What will be, will be tjns. 😁- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Menee miten menee, kestää minkä kestää. Tajuu mitä tajuu. 😊Outoa että janoat noin paljon kosketusta, läheisyyttä ja hyväksyntää.
Eilen muuten ex laittoi kätensä olkapäälleni, se on jo suuri rakkaudenosoitus ihmiseltä.
AV randombypasser kirjoitti:
Väkisin ei voi. Siinä se on, kertoo kaiken.
Niinpä. Ensin kylmettää itsensäkin, sitten onkin jo valmis häipymään. 😛
Joku vastuu sillä toisellakin osapuolella pitää oppimisessa olla. Mitä tulee oppia tuntemaan toisen tarpeet. Toinen juttu on että jos tietää ne eikä vaan piittaa...Anonyymi kirjoitti:
Toivon sinulle kuitenkin hellyyttä lisää, jospa se tajuaminen joku päivä tapahtuisi 😊
Toivossa on hyvä elää totesi lapamatokin. 😅👍❣️
Anonyymi kirjoitti:
Outoa että janoat noin paljon kosketusta, läheisyyttä ja hyväksyntää.
Eilen muuten ex laittoi kätensä olkapäälleni, se on jo suuri rakkaudenosoitus ihmiseltä.
AVWow, onhan sekin parempi kun ei mitään. 👍
G-LoveR kirjoitti:
Niinpä. Ensin kylmettää itsensäkin, sitten onkin jo valmis häipymään. 😛
Joku vastuu sillä toisellakin osapuolella pitää oppimisessa olla. Mitä tulee oppia tuntemaan toisen tarpeet. Toinen juttu on että jos tietää ne eikä vaan piittaa...No se kannattaa varmistaa, että toinen tietää mitä halutaan. Ja jos tietää, varmistetusti, niin ittepähän sen varmistimen aseesta päältä otti.
No se kannattaa varmistaa, että toinen tietää mitä halutaan. Ja jos tietää, varmistetusti, niin ittepähän sen varmistimen aseesta päältä otti.
Juu, tietää. Minä en oo niitä tyyppejä jotka tuumii hiljaa ittekseen, vaan puhuu ja kertoo kaiken ääneen. Jos joku ei mun kanssa tiedä mitä mä toivon, odotan ja ajattelen ylipäänsä, se ei johdu siitä etten olis usein kertonut. Se johtuu siitä ettei mua ole kuunneltu tai otettu todesta.
Siksi mä kehtaankin peräänkuuluttaa toisenkin vastuuta suhteen tilasta.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Wow, onhan sekin parempi kun ei mitään. 👍
Hän tietää kyllä että hänestä tykkään, vieläkin, koska näytän sen arkipäivässä. Teoilla jotka tuntuvat pieniltä ja arkipäiväisiltä. Se tunne että toinen tykkää ei välttämättä tarvitse edes kosketusta, se on tyyntä mieltä, sisäistystä siitä että se toinen on vierellä tapahtuipa mitä tahansa. Arjen sujuessa ei tarvita niin paljon "kulta, minä rakastan sinua" meininkiä. Se tunne on koko ajan olemassa. Eihän se tietysti ole enää mitään teinirakkauden tunnetiloja, se on syvällisempää, tunteellisesti tasaisempaa. Ehkä myös pysyvämpää, jos se molemmille riittää.
Kulta, rakastatko minua, jos et sitä näe olet sokea:)
AV G-LoveR kirjoitti:
Juu, tietää. Minä en oo niitä tyyppejä jotka tuumii hiljaa ittekseen, vaan puhuu ja kertoo kaiken ääneen. Jos joku ei mun kanssa tiedä mitä mä toivon, odotan ja ajattelen ylipäänsä, se ei johdu siitä etten olis usein kertonut. Se johtuu siitä ettei mua ole kuunneltu tai otettu todesta.
Siksi mä kehtaankin peräänkuuluttaa toisenkin vastuuta suhteen tilasta.Jaa jaa, no sitten se on menoa...
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää kyllä että hänestä tykkään, vieläkin, koska näytän sen arkipäivässä. Teoilla jotka tuntuvat pieniltä ja arkipäiväisiltä. Se tunne että toinen tykkää ei välttämättä tarvitse edes kosketusta, se on tyyntä mieltä, sisäistystä siitä että se toinen on vierellä tapahtuipa mitä tahansa. Arjen sujuessa ei tarvita niin paljon "kulta, minä rakastan sinua" meininkiä. Se tunne on koko ajan olemassa. Eihän se tietysti ole enää mitään teinirakkauden tunnetiloja, se on syvällisempää, tunteellisesti tasaisempaa. Ehkä myös pysyvämpää, jos se molemmille riittää.
Kulta, rakastatko minua, jos et sitä näe olet sokea:)
AVKosketukset on silti tärkeitä. Teini tai mummeli, ainakin mulle. Enkä mä nöyristele sen takia, että joku ei ymmärrä minua tai mun hellyydentarvetta, olkoon ymmärtämättä ja pönttö.
Jaa jaa, no sitten se on menoa...
Aika näyttää. Jos hyvin käy lamppu syttyy ajoissa. ☺️
Jos huonosti, himmenee lopullisesti. Vaan nyt on tarve nukkua, jäi päikkäritkin väliin kun käytiin muksun kanssa tunnin kävelyllä. Hyvää yötä. 🤗- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää totesi lapamatokin. 😅👍❣️
Lapamadot ovat vähään tyytyväisiä 😁
Kyllähän toivon voimalla pitkälle pääsee, mutta toivottavasti saat kaipaamaasi hellyyttä elämääsi. Itse vahvasta hellyys-, kosketus- ja seksivajeesta kärsivänä tunnen hellyyden puutteen vaikutukset elämässäni joka päivä ja oikein heikkona hetkenä se tuntuu fyysisenä kipuna rinnassa, joka purkautuu itkuna. Se ei todellakaan ole mukava tunne, joten tiedän miten syvältä se saattaa kirpaista. Toivon siis, että tuolta osin tilanteesi paranee ❤️ - Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Kosketukset on silti tärkeitä. Teini tai mummeli, ainakin mulle. Enkä mä nöyristele sen takia, että joku ei ymmärrä minua tai mun hellyydentarvetta, olkoon ymmärtämättä ja pönttö.
Onhan tuo ongelma jos noin on ja haluaisi hellyyttä niin kovasti että tekisi sen syrjähypyn, sehän onkin yksi suurin syy erotilastoissa.
Kannattaa mennä hierojalle hiplattavaksi :)
AV G-LoveR kirjoitti:
Aika näyttää. Jos hyvin käy lamppu syttyy ajoissa. ☺️
Jos huonosti, himmenee lopullisesti. Vaan nyt on tarve nukkua, jäi päikkäritkin väliin kun käytiin muksun kanssa tunnin kävelyllä. Hyvää yötä. 🤗Öitä Jasu 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa että janoat noin paljon kosketusta, läheisyyttä ja hyväksyntää.
AVMiksi kosketuksen janoaminen on mielestäsi outoa?
Anonyymi kirjoitti:
Lapamadot ovat vähään tyytyväisiä 😁
Kyllähän toivon voimalla pitkälle pääsee, mutta toivottavasti saat kaipaamaasi hellyyttä elämääsi. Itse vahvasta hellyys-, kosketus- ja seksivajeesta kärsivänä tunnen hellyyden puutteen vaikutukset elämässäni joka päivä ja oikein heikkona hetkenä se tuntuu fyysisenä kipuna rinnassa, joka purkautuu itkuna. Se ei todellakaan ole mukava tunne, joten tiedän miten syvältä se saattaa kirpaista. Toivon siis, että tuolta osin tilanteesi paranee ❤️Oot kyllä aivan ihana, kiitos. 🤗
Minäkin toivon, että saat kaikkea tuota mitä kaipaat ja rakkautta. ❣️Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo ongelma jos noin on ja haluaisi hellyyttä niin kovasti että tekisi sen syrjähypyn, sehän onkin yksi suurin syy erotilastoissa.
Kannattaa mennä hierojalle hiplattavaksi :)
AVTekisit syrjähypyn vai? Mähän en sitä edes harkitse.
G-LoveR kirjoitti:
Tekisit syrjähypyn vai? Mähän en sitä edes harkitse.
Ja eihän se hierojan kosketus ole sama, kun oman rakastetun. Sulle se voi riittää, että kuka vaan hiplaa, mulla pitää hiplailijan olla se omaksi rakkaaksi koettu ihminen. Piste.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ja eihän se hierojan kosketus ole sama, kun oman rakastetun. Sulle se voi riittää, että kuka vaan hiplaa, mulla pitää hiplailijan olla se omaksi rakkaaksi koettu ihminen. Piste.
Aika paha ongelma on jos se jolta kelpais ei anna ja ne jotka antais eivät kelpaa:)
Jäät siis ilman, tähän päätökseen ei voi hakea valitusoikeutta.
AV Anonyymi kirjoitti:
Aika paha ongelma on jos se jolta kelpais ei anna ja ne jotka antais eivät kelpaa:)
AVEi se mikään ongelma ole mulle, ettei kelpaa muut kun oman kumppanin hellyys. Se voi olla heille ongelma, ei mulle.
Saan hellyyttä kun viittin kinuta tai on seksiä vailla. Joskus muutoinkin, kun sattuu muistamaan mitä olen siitä puhunut ja toivonut. Usein unohtuu.Anonyymi kirjoitti:
AVEttä laita vaan ne hierontaöljysi takaisin kaappiisi. 🙂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
On toki poikkeuksiakin, niin miehissä kun naisissakin. Ei jotkut naisetkaan ymmärrä juuri muuta, kuin pippelin ja pillunsa ympärillä pyöriä. Ja osa miehistä ei ole innostunut pyörimään kummankaan ympärillä, vaan kiinnostaa ihan muut asiat, kun alapäät.
Torpan tyttö on ainakin saanut munaa elämänsä aikana paljon, jossain piireissä lempinimi on munahaukka🤗
Anonyymi kirjoitti:
Torpan tyttö on ainakin saanut munaa elämänsä aikana paljon, jossain piireissä lempinimi on munahaukka🤗
Kiva nimi kuka lietkään on.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Oot kyllä aivan ihana, kiitos. 🤗
Minäkin toivon, että saat kaikkea tuota mitä kaipaat ja rakkautta. ❣️Kiitos ja niin sinäkin oot ihana 🥰
- Anonyymi
Se muuttaa synnitkin ihmisiksi ja heittää tarpeen tullen elävää vettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terävä havainto. Tytöillä ei tosiaan ole pippeliä.
Onpas,se on vain käännetty nurinpäin Luojan toimesta jotta se voisi koota miehisiä kyyneleitä ja suotaa jälkivuotoa etteivät vaan sisuskalut tulehtuisi.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
On nimesi alla ja rakkaus huulillamme jotta tulevaisuutemme näkisimme...
- Anonyymi
Kilteillä miehillä on yleensä joko keksinkertaiset tai lyhyet penikset.
Täten kiltillä ja kunnollisella miehellä sekä keskimittaisella tai lyhyellä peniksellä on jotain yhteistä: kummallakaan ei nainen tee mitään. Modernin feministisen ja itsenäisen naisen ei tarvitse kelpuuttaa mitättömyyttä elämäänsä, sillä komeita ja väkivaltaisia alfauroksia on tinder täynnä.- Anonyymi
Joka kuvaa itseään tittelillä "kitkkimies" on oikeasti arkamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kuvaa itseään tittelillä "kitkkimies" on oikeasti arkamies.
Piti olla: Joka kuvaa itseään tittelillä "kilttimies" on oikeasti arkamies.
- Anonyymi
Ai, sä olet suorittanut empiiristä tutkimusta. Kiehtovaa.
- Anonyymi
Keräännyttekö te "kiltit miehet" johonkin vertailemaan peniksiänne, vai mistä tietosi ovat peräisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keräännyttekö te "kiltit miehet" johonkin vertailemaan peniksiänne, vai mistä tietosi ovat peräisin?
Joo, ne pitää peniskutsuja ja itkee yhdessä naisettomuuttaan. 😂
- Anonyymi
Itse olen kiltti, pitkä, harteikas, ihan komea ja se 20/5,5.
- Anonyymi
Antiikin Kreikassa harjoitettiin pederastiaa ja ihailtiin nuoria poikia.
- Anonyymi
Hanki sille hoitajamitoitus......
- Anonyymi
Ei minulla ole pientä. Sopivan kokoinen naiset on sanoneet.
- Anonyymi
Kulleja kohtaan on kiinnostusta?
- Anonyymi
Onko myös nyrkkinainti ohjelmassa käytössä?
- Anonyymi
Pussi päähän ja polkea suohon elävänä?
Ootte kyl sulosia kun jaksatte nostaa mun aloituksia uudelleen ja uudelleen ylös, kiitos!
Tällä ihan oikeasti tienaa jo sen verran, että vaiva kannattaa, vaikkei rikastumaan pääsekään.
Kiitos!
- Anonyymi
Sovitaan tapaaminen
Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️
- Anonyymi
Nauttisit siitä
- Anonyymi
Tulet saamaan hyvän hoidon
- Anonyymi
Taitaa olla BMW miehiä kun puhutaan että niillä on pieni kikkeli, BMW on kuulemma kikkelin jatke.
- Anonyymi
Mersumiehet on surkeita. Mersu on liian lyhyen kikkelin jatke.
- Anonyymi
Mr. Nysä eli rajusti flopannut Robin.
- Anonyymi
Te sitten jaksatte jauhaa hänestä jostakin ihmeen syystä.
- Anonyymi
Mitä isompi penis sitä suurempi idiootti, useimmat ovat. Barbaarisia? Ei ehkä. Törkyturpaisia ja ahdasmielisiä pullistelijoita jotka alenkatsovat muita ihmisiä, kyllä.
- Anonyymi
Kikkelin koolla ei ole merkitystä kun ei niin kauheasti koko kikkelillä.Luulisin..🤭💩
- Anonyymi
Riippunee kikkelin omistajasta💩
- Anonyymi
Pötypuhetta. Alle 15-senttiset on pieniä. Hohhoijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pötypuhetta. Alle 15-senttiset on pieniä. Hohhoijaa.
Se on makuasia. Mies kun ei ole yhtä kuin kikkeli. Kaikki muu merkitsee enemmän. Vnhemmalla iällä varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on makuasia. Mies kun ei ole yhtä kuin kikkeli. Kaikki muu merkitsee enemmän. Vnhemmalla iällä varsinkin.
Sopiva on sellainen keskimittainen, olisko jotain 15 cm, eikä kovin ohut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhalla juopolla on sama minkä mittainen se vehe on. Harvoin kykenee mihinkään. Ja vielä onnettomampaa jos vehe on alle 15 cm. Juopot ovat ilkeitä, se 'kaikki muu' ei muuta kuin pahentaa asiaa.
- Anonyymi
Mulla on sen kokoinen että joka reikään on voinu. Eipä valittamista, varmaan veri tirskuis akalta ja itteltäkin jos oikeasta elämästä tällä planeetalla puhutaan jos olis mela ku joku pesismaila.
- Anonyymi
Kaikki naiset eivät kyllä pidä kakkoseen (kakkaseen) laittamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset eivät kyllä pidä kakkoseen (kakkaseen) laittamisesta.
Joo se on homppelin merkki se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on homppelin merkki se.
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Tämä ei kyllä sinänsä ole mitään uutta eikä mullistavaa, sehän ollaan tiedetty jo vuosia. Kaikella sitä somevaikuttajat ratsastavat.
- Anonyymi
No kylläpä juurikin tuo himokkuus, ahneus ja barbaarisuus on nykypäivänä vallalla oleva malli. Kaikki pyörii seksin, ulkonäön ja rahan ympärillä ja käytöstavat ja kohteliaisuus on menneen talven lumia. Ihan sama oliko kikkeli sitten iso tai pieni. Ja eipä naisten käytös oo yhtään kummempaa. Henkilökohtaisesti mulle ei munan koko hirveesti merkkaa, koska tykkään anaaliseksistä ja siitä että mies osaa käyttää kieltään. Joten ennemmin miehellä ne käytöstavat kuin se mahtimela, kiitos.
- Anonyymi
Anaaliseksi on kyllä sottaista puuhaa, että mieluummin sitten miehen asunnossa, niin jää lakanat hälle pestäväksi.
- Anonyymi
Melko lyhyt matka se on 20 senttimetriäkin.
- Anonyymi
Se on kuitenkin riittävä ja aivan eri kuin 13-14 cm.
- Anonyymi
Iso kulli on kyllä se ainut oikea väline miehellä hyvään seksiin, ja sitten kun sitä osaa vielä käyttää. Itse lähinnä hermostun prinssinakeista, ei tunnu missään, ja miehillä yleensä myös alhainen itsetunto ja pyytelevät kaikkea anteeksi. Tappaa halut.
- Anonyymi
No nimenomaan. Nämä pienimunaiset ähräävät ja miehellä ajatus on koko ajan vain siinä että onko riittävä. Ei siinä oikein synny yhteyttä. Huolissaan pitää olla naisenkin koko ajan tuollaisesti 'suorittamisesta'.
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan
- Anonyymi
No, kyl toi naapurin "sikke" kehui tiistai iltana mun tavaraa, saatiin orkkukin yhtä aikaa. Tosin sen itteensä täynnä oleva avomies oli töissä ja munkin "elätti" oli välillä käymässä kotipuolessaan. Mut kyl näil mennään ja voidellaan. t. 19 senttii. Mut ei jumankauta, jollain toi 8 senttii ? .....on se kyl....on se kyl eittämättä liian pieni....Eihän noilla vehkeillä ilkee ees saunaan mennä....
- Anonyymi
Kulli kun kulli on surkastunut . Ei ne suuret puheet , mut ne isot teot. Suomen kyrvät, iso mäntä leillaa kii ja ei tuu ku kitinää .
- Anonyymi
Kaikesta sitäkin saadaan juttua aikaan!!
Voi hyvänenaika - Anonyymi
kama sutrassa puhuttiin aiheesta. naisilla oman kokoiset ja miehillä oman kokoiset - piti olla (riittävän) matsaavat että suhteesta tulisi onnellinen.
- Anonyymi
Kunhan on vaan kiinni vikkelässä perseessä...toimii.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä pituudella on kuhan ei ihan kynä ole.
Toki oma naiseni sanoi että kaikki alle 18cm on vain vaippaikäisten mittailuja.
Tämä on totta. Itse en ole kokenut mitään penis kompleksia vaan olen antanut oman naiseni sen mitata, kysyi multa vielä hymyssä suin että veikkaa paljon?
Olin että oolisko jotain 17+ , sanoi lisäähän muutama sentti. Kuulemma 20.8cm oli tarkka mitta (päältä mitattu ei mitään peräreiästä eikä mitään painamalla) vaan naiseni laittoi sen käsin/suullaan pystyyn ja mittasi ;). - Anonyymi
Pahanhajunen kikkeli.
Ongelmani on hiljattain ilmennyt ns. pahanhajuinen kikkeli. Koska kikkelini on minulle myös työkalu, aiheuttaa ko. vaiva muutakin harmia kuin terveydellistä harmia. Asiakaskuntaani kuuluu erittäin korkeatasoisia ja varakkaita kotirouvia mm. Eirasta, Kulosaaresta, Westendistä sekä muutama arvorouva Turusta, joita en tällä hetkellä valitettavasti pysty palvelemaan. Näin ollen myös aikaisemmin erittäin hyvässä kunnossa ollut talouteni kärsii tästä harmillisesta vaivasta. Kikkelini pahaa hajua on jo täysin mahdoton peitellä, saati sitten työskennellä asiakkaideni hyväksi ja iloksi. Pissillä käydessäni on aivan pakko pitää tuuletus täysillä ja vessanpönttö alkaa kiehumaan. En todellakaan tiedä mikä tähän vaivaan auttaisi enkä ole vielä uskaltanut mennä lääkäriin, koska silloin maineeni ja myyntipiirini olisivat vaarassa. Mikä neuvoksi? - Anonyymi
Eduskunnan saunassa on nolo, jos on pieni molo. Isoja mulukkuja kun on sauna täys!
- Anonyymi
Kuinka isoaks olisi niin ei hyötyä ellei osa käyttää
- Anonyymi
Onko tämä nyt niin nerokas oivallus? Historiotsijat ovat tienneet tuosta muinaisen kulttuurin yksityiskohdasta so vuosikausia:
https://youtu.be/vBJPlhnF3ao 😂
Sitä paitsi nyt on nyt. - Anonyymi
koolla juhlitaan sexsi videoissa ,mutta todellisen kuvan saa näyteliöiden varustuksesta mutta todellisen kuvan saa koosta kun penis kategoria jossa perus varustus näyttää isolta kun kuva suudentaa kuvaa kolmanneksen jollon normaali on suudehko,
- Anonyymi
On totta että on olemassa naisia joille ns iso penis on se juttu ja se onkin eräänlainen poikkeava fetissi mutta todellakaan sitä ei kaikki halua. Myös normaali mitoissa olevalla pystyy tyydyttämään naisen kuin naisen. Uskoisin että jopa ns pienellä peniksellä pystyy tyydyttämään naista jos taitoa on. Isoin merkitys on korvien välillä ja naisen huomioon ottamisella yms ei millään reiden paksuisella peniksellä.
- Anonyymi
Ei pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty.
Pystyy.
- Anonyymi
Kyllä se noin on.
- Anonyymi
Niillä patsaillahan on armoton leka. Kelpaisi tyttelin tulla katselemaan minun katkarapua, parhaimmillaan pari senttiä ja kylmällä kelillä vetäytyy kokonaan sisään, eli 0CM!!
- Anonyymi
Toisilla penis suurenee erektiossa paljonkin, kun taas toisilla ei.
Ei sekään ole kovin mukavaa ja käytännöllistä että lahkeessa roikkuu sellainen "metri-lenkki" jota saa koko ajan varoa, kun tekee mitä tahansa.
Mieluummin sellainen "teleskooppi" joka on poissa tieltä silloin kun sitä ei tarvita.
- Anonyymi
En usko että miehen luonteella ja kullin koolla tarvitsee olla paljonkaan vuorovaikutusta. Iso- tai pienikullinen voi olla joko tyylikäs, hillitty herrasmies tai sitten kehuskeleva rääväsuu.
En oikein usko noihin tilastoihinkaan että mistä ne suurimmat löytyvät. Sekin riippuu laajalti siitä että mitkä miehet suostuvat tiedon antamaan tai mitkä tavoitetaan. - Anonyymi
Enemmän olisin huolissani siitä onko körönärököte tehnyt miehistä steriilejä.
Sperman hinta pompsahtaa bentsiinin tavoin pian pilviin mikä tarkoittaa sitä, että rokottamattomat miehet pääsevät jyystämään kuntonsa edestä naisia jotka haluavat lapsia ja tämä kannattaa käyttää hyväksi niin, että "satsi" maksaa 500€ ja mies tietysti vapautettu elatusmaksuista. - Anonyymi
on teillä apinoilla huolet..huh..ja vielä kerran huh..
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt tätä peniksen mittaa ja paksuutta sun muuta.
Eiköhän se kuitenkin ole ENEMMÄN siitä missä se KIINNI roikkuu ja KENESSÄ.
Kaikki on ns sopusuhtaista. Kun olet komea = saat paljon anteeksi alapäässä jos iso niin HUH HUH kaikki enemmän kuin hyvin PIDÄ KIINNI!
Ei niin komea = Kuhan ei ihan mini alakerrasta niin menettelee ja ilkeää deittaillakkin ja vaikka olla loppuelämän tarvittaessa
Ruma/supernörtti = vaikka kuinka olisi iso kalu yms niin ei kelpaa ei edes seksiseuraksi vähänkään itsestään välittävälle yms naiselle. Joutuvat tyytymään leluihin yms satunnaisiin baari hoitoihin.No siis heitin tämän aloituksen huulena, kun edellinen penis-keskustelu meni myös älyttömyyksiin. No tämä keskustelu ei näytä loppuvan, näemmä pelkästään sanat pieni kikkeli yhdessä herättävät roimasti tunteita. En voi kuin ihmetellä tätä.
- Anonyymi
Jo on aikoihin eletty kun kikkeliviestini deletoitiin täältä näköjään vaivihkaa 😱. Missä sananvapauteni oikein on?
- Anonyymi
Työtämme me vain teemme!
t. viestienpoisto
- Anonyymi
Venäläisillä ja Suomalaisilla naisilla on yksi yhteinen piirre.
"Muna jolla on silmät, onnekas joka ei näe totuutta."
Eroottinen komedia?
Joo, taas se hyärytön. - Anonyymi
Eihän mulkun tarvitse olla iso. Kunhan on pitkä ja paksu.
- Anonyymi
Jep. Usein käsivarren mittainenkin riittää.
- Anonyymi
Nykyään bemaria ostettaessa myyjät mittaavat ensin asiakkaan kullin, ja jos menee yli 10cm, niin eivät myy.
- Anonyymi
Näin tasa-arvon aikakautena auton ja kuskin peniksen yhteispituuden täytyy olla kailla sama.
Eli jos kuskin peniksen pituus menee keskiverto bemarikuskin peniksen pituuden yli, niin siinä tapauksessa eivät voi myydä bemaria, vaan joutuvat kompensoimaan tätä pituuseroa myymällä esim. MINI Cooperin tai vieläkin pienemmän auton.
- Anonyymi
Pornovideoilla voi vertailla arabi sivuilla niin ihan on pieniä vehkeitä Afrikassa on niitä eläimiin sekaantuneita vähän kuin aaseilla.
- Anonyymi
Afrikassa sekaantuvat aaseihin ja norsuihin, siksi evoluutio on kasvattanut heille yhtä ison kuin aasilla ja norsulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikassa sekaantuvat aaseihin ja norsuihin, siksi evoluutio on kasvattanut heille yhtä ison kuin aasilla ja norsulla.
Mistähän tuollainenkin käsitys on tullut aikuisviihteeseen että tietyllä rodulla on tietyn kokoinen.
Kuinka moni mies edes kehtaa sitä julkisesti näytellä että tuollaisen edes tietäisi. Ei varmaan suurin osa.
- Anonyymi
Pitkä kullisilla on vaikeuksia WC:ssä kun ei voi istualtaan suorittaa tarpeitaan.
- Anonyymi
Eivätkö seisten voi vedet heittää? Ja kun tarvitsee pudottaa makkarat pyttyyn niin kulli syliin?
- Anonyymi
kaikki on suhteellista, myös "suhdetoiminta" vehkeet. ei mun 22cm kalu näytä isolta 190/115 kropassa
- Anonyymi
Ehkä joku nainen nykyään tuntee että hänellä on liian pieni veitikka. Sehän on niin meternia nykyään.
- Anonyymi
Mikä pikkupoikien juttu tää on
- Anonyymi
Kerran yleisessä saunassa mies nosti kalunsa reiden
päälle ja tokaisi -pitäähän se poikakin pestä - Anonyymi
Sillä Harrilla joka antoi parhaimman orgun minulle oli 17senttiä ja ihana kieli🥰😋rakas
- Anonyymi
Voi sinua, Pena !
- Anonyymi
Parempi pieni ja pystyssä, kuin suuri ja syrjällään !
- Anonyymi
Se on kyllä totta.
- Anonyymi
Kansakoulussa poikien veistotunnilla vertalimme ja metalliviivoittimella mittailimme.
- Anonyymi
Vihaan ihmisiä joilla on pieni kulli
- Anonyymi
Jo toisen kerran tai kolmannen käytettiin sanaa kulli..yleensä miehen elimestä käytetään sanoja:
kikkeli, veitikka, muna, pippeli.. kaikki hellyyttäviä ja mukavia mielleyhtymiä herättäviä. Eikä millään tavalla vihaan, inhoon, halveksuntaan tai epämiellyttävyyteen viittavia mikään noista
Jos puhutaan naisten sukupuolielimistä , niin törmää aina vittuun tai pilluun , kaikki epämiellyttäviä mielleyhtymiä ainakin itsessäni ja monissa muissakin herättäviä, inhottavia ja jotka ikään kuin vain sylkäistään suusta kuin vihreän räkäklimpin, vihaa ja halveksuntaa tuntien , ja aina kirosanoina ja vihan synonyymeinä , kuten …haista vittu…💩😡 tai pillu 👿painu vittuun, pilluun, pillus haisee..saatana mikä vitun huora…pilluhuora👿💩🤮 ..jne.
Korkeintaan sana pimppi, pimpero tai pimpsukka, tussukka tussu, mirri, tuhero..jne.voidan tulkita jollain tapaa positiivisesti, miellyttäviä mielleyhtymiä herättävinä, mutta niitä tuskin koskaan käytetään.
Miksi?
Sen sijaan puhutaan aina vitusta ja pillusta, hyi olkoon..
Ei ole tasa- arvo edennyt sen suhteen.
osa ei varmaan edes tajua tai tiedosta koko asiaa eikä sanoihin ja nimityksiin liityvää stigmaa. Stigma ei poistu vaikka käyttö normalisoidaan ja sen merkitys muuttuisi puhekielessä tai sitä kuulee koko ajan jatkuvasti tai saa lukea siitä. Stigma on ja pysyy, koska , niitä käytetään myös edelleenkin myös vihan, halveksunnan ja nöyryyttämisen ilmaisuun. Jos vertaa sanaan tussu tai mirri , niin mielikuva on ihan eri kuin sanoilla vittu tai pillu..
Tai sanoilla kyrpä tai muna..mielikuva joita sanat herättävät ovat täysin erilaisia.
. Kyrpä on kova sana joka tuo mieleen srkoden, raamikkaan, lihaksikkaan ja agressiivisen miehen joka ottaa naisen väkisin.. lupaa kysymättä. Raiskaa..kyrvällään.
Kun taas muna taas voidaan liittää mihn tahansa ; iloiseen pääsiäisjuhlaan joka edustaa uutta elämää..tai kananmuniin jotka taas ovat ravintoa tai tervehenkiseen nuoreen mieheen joka ajaa työmatkat pyöräillen..
Heitin vain ilmaan kysymyksen johon kukaan tuskin vastaa..ehkä korkeintaan todetaan: vittu mikä vittu..tai pillu, mitä merkitystä, aina kelpaa..oli minkälainen tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo toisen kerran tai kolmannen käytettiin sanaa kulli..yleensä miehen elimestä käytetään sanoja:
kikkeli, veitikka, muna, pippeli.. kaikki hellyyttäviä ja mukavia mielleyhtymiä herättäviä. Eikä millään tavalla vihaan, inhoon, halveksuntaan tai epämiellyttävyyteen viittavia mikään noista
Jos puhutaan naisten sukupuolielimistä , niin törmää aina vittuun tai pilluun , kaikki epämiellyttäviä mielleyhtymiä ainakin itsessäni ja monissa muissakin herättäviä, inhottavia ja jotka ikään kuin vain sylkäistään suusta kuin vihreän räkäklimpin, vihaa ja halveksuntaa tuntien , ja aina kirosanoina ja vihan synonyymeinä , kuten …haista vittu…💩😡 tai pillu 👿painu vittuun, pilluun, pillus haisee..saatana mikä vitun huora…pilluhuora👿💩🤮 ..jne.
Korkeintaan sana pimppi, pimpero tai pimpsukka, tussukka tussu, mirri, tuhero..jne.voidan tulkita jollain tapaa positiivisesti, miellyttäviä mielleyhtymiä herättävinä, mutta niitä tuskin koskaan käytetään.
Miksi?
osa ei varmaan edes tajua tai tiedosta koko asiaa eikä sanoihin ja nimityksiin liityvää stigmaa. Stigma ei poistu vaikka käyttö normalisoidaan ja sen merkitys muuttuisi puhekielessä tai sitä kuulee koko ajan jatkuvasti tai saa lukea siitä. Stigma on ja pysyy, koska , niitä käytetään myös edelleenkin myös vihan, halveksunnan ja nöyryyttämisen ilmaisuun. Jos vertaa sanaan tussu tai mirri , niin mielikuva on ihan eri kuin sanoilla vittu tai pillu..
Tai sanoilla kyrpä tai muna..mielikuva joita sanat herättävät ovat täysin erilaisia.
. Kyrpä on kova sana joka tuo mieleen srkoden, raamikkaan, lihaksikkaan ja agressiivisen miehen joka ottaa naisen väkisin.. lupaa kysymättä. Raiskaa..kyrvällään.
Kun taas muna taas voidaan liittää mihn tahansa ; iloiseen pääsiäisjuhlaan joka edustaa uutta elämää..tai kananmuniin jotka taas ovat ravintoa tai tervehenkiseen nuoreen mieheen joka ajaa työmatkat pyöräillen..
Heitin vain ilmaan kysymyksen johon kukaan tuskin vastaa..ehkä korkeintaan todetaan: vittu mikä vittu..tai pillu, mitä merkitystä, aina kelpaa..oli minkälainen tahansa.Ei ju*****uta, Suomenkielen opettaja taas innostui käsittelemään tätäkin aihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Heitin vain ilmaan kysymyksen johon kukaan tuskin vastaa..ehkä korkeintaan todetaan: vittu mikä vittu..tai pillu, mitä merkitystä, aina kelpaa..oli minkälainen tahansa.Muna sopii lapsen ja nuoren suuhun, kulli miehen; ei ollut sitten mikään homopedofiili kaksimielisyys. Pieni kulli on pippeli, pieni pippeli on katkarapu.
- Anonyymi
Joo Robin Lardot on sellainen. 4cm. Niinkuin Napoleonilla. Sama maa.
- Anonyymi
Mul on ainakin 9cm
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813678
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322459Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932083Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201607Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191103