Ei sillä ihme vanhalla äijänkäkkyrällä ole oikeutta keksiä

Anonyymi-ap

Toisille jotain ihme metatyötä! Ei hänellä ole oikeutta puhua ainakaan minun suullani eikä esittää jotain valhetta maasta. Ei hänellä ole oikeutta kehitellä jotain yhtenäistä suomea jossa HÄN saa aina kaiken ja muiden tulisi jotenkin kunnioittaa häntä!

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänellä on aina valmiina oma mielikuvitusmaailman jossa muut mukamas ovat samaa mieltä. Tekisikö hän maan eteen jotain jos ei saisi mitään? vain HÄN saa kaikkea kivaa jatkuvasti! VAIN HÄN! Tai onhan niitä muitakin, tehkööt itse paskatyöt!!!!!!!
      Minua ei kiinnosta tämä maa yhtään! ärsyttää vain kun joku yrittää keksiä meille jotain velvollisuutta, joku joka itse saa aina kaikkea.

      • Anonyymi

        En taatusti tule täyttämään hänen keksimänsä maan vaatimusta olla joku näkymätön mielistelijä jollekin tärähtäneelle vanhalle kusettaja äijälle!


    • Anonyymi

      Eikä minua kiinnosta olla jonkun minua tyhmempänä pitävän naisen apuna kun hän , ensin tultuaan miehen raiskaamaksi, vaatii vain toselta naiselta kaikkea.

      • Anonyymi

        se nainen on sellainen, että, ensin sille tekee joku vanhempi mies jotain ja sitten se kiukuttelee toiselle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se nainen on sellainen, että, ensin sille tekee joku vanhempi mies jotain ja sitten se kiukuttelee toiselle naiselle.

        se nainen jätti itse kostamatta raiskaajalleen ja sitten olettaa meidän korjaavan kaiken!
        tämmöinen maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se nainen jätti itse kostamatta raiskaajalleen ja sitten olettaa meidän korjaavan kaiken!
        tämmöinen maa.

        Se nainen siirrätti kätevästi itsensä hoidettavaksi muille naisille! ei kiitos, ei kiinnosta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen siirrätti kätevästi itsensä hoidettavaksi muille naisille! ei kiitos, ei kiinnosta !

        Ei kiinnosta olla loppuelämäni hoitaja niille lukemattomille raiskatuille ja hyväksikäytetyille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta olla loppuelämäni hoitaja niille lukemattomille raiskatuille ja hyväksikäytetyille!

        Suurin osa niistä on loppuelämän päästään pielessä ja sen sijaan, että antaisivat taksin sairastuttavat muutkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe