Pahimmat varoitusmerkit deiteillä

Anonyymi-ap

Listataan varoitusmerkkejä jotka saavat treffeillä aikaan halun mennä vessaan ja karata ikkunasta.

Limaisten seksivihjailujen jälkeen oma suosikkini on: "Eksäni on narsisti".

54

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletan, että puhutaan ensitreffeistä.🤔
      Seksistä voi minun kanssani kyllä puhua, mutta toki nuo "limaiset vihjailut" kuulostaisi ikävältä.

Minulle ehkä vaikeimpia kysymyksiä ovat sellaiset, jos henkilö kertoo olevansa polyamorinen tai alkoholisti tai alkaa suoraan tiedustella palkkaani tai muusta varallisuudestani. Tai jos hän vaikuttaisi olevan kovin kiinnostunut tyttärestäni.

Minä voisin kyllä todeta suoraankin, että valitettavasti en näe suhteella etenemisen edellytyksiä ja poistun paikalta.
      Tuota vessaan pakoa olen testannut joskus 30 vuotta sitten, jos joku ei-toivottu henkilö alkoi baarissa tulla iholle.

• Anonyymi

Tapaan aika monta kertaa uuden deitin julkisella paikalla ennen kuin menen kahden kesken minnekään. Siksi huomaan oudon käytöksen, ainakin tähän asti olen huomannut. Hyvä kun selvisit narsistista ajoissa.

• Anonyymi

-nörttiys/puhuu kemiasta
      -pahat harhat
      -merkittävä kiinnostus alkoholiin
      -tupakointi
      -viikset
      -hikisyys/likaisuus
      -työttömyydellä ylpeily
      -lapsista puhuminen

Tuossa muutama. Onneksi ihania sinkkumiehiä on joilla ei noita ole.

• Anonyymi

Pakkomielteisyys ja kuvitelmat että mennään naimisiin vaikka kyseessä ekat treffit tuntemattoman kanssa.

• Anonyymi

Tuo liittyy siihen ensisilmäyksellä ihastumiseen. En ole naimisiinmenosta ekan vuoden aikana puhunut mutta jos en ihastu ensitreffeillä, toisia ei tule.

• Anonyymi

Sama kuin kysyisi, että miksi yleensä kävisi treffeillä?

Toiseen tutustuminen treffailemalla on rankka kokemus. Vasta kun toinen on niin kiinnostava, että kuvaamiasi varoitusmerkkejä alkaa sietää eikä enää pidä niitä varoituksina, voisi kuvitella jotakin treffimeininkiä. Mutta ei ennen sitä. Tai sitten treffit treffeinä, ei mitään syvällisempiä odotuksia. Jos se palvelee molemmilla vaikka hetken läheisyyden tarpeiden täyttymistä niin samapa tuo.

Joskus mietin, kuinka paljon vanhojen parien on täytynyt tuntea jotakin, alkaakseen sietää toisessa vaikka itselleen täysin sietämätöntä käytöstä, ajattelua, toimintaa tai mitä tahansa. Tuntea jotakin, siis vaikka vain pelkoa yksin jäämisestä tai muiden ihmisten mielipiteistä, riippuvuutta, "järkiintymistä"... Vai onko se osoitusta todellisesta rakkaudesta, jossa kumppanin omituisuuksia opitaan sietämään ja kestämään?

Yleisesti uuden seuralaisen kanssa ei ole fiksua puida edellisen suhteen jälkiä, ei ainakaan ennen yhteistä näkemystä asioista.

• Hyvä kirjoitus ja samaa mieltä tästä.

• Anonyymi

Naiset sietää narsistisia piirteitä miehessä koska pelkäävät yksin jäämistä.

• Anonyymi

Limaset seksivihjailut toki no no mutta romanttiset seksivihjailut rakkaudesta ok jos sopii tilanteeseen. Joidenkin exä on ihan oikeasti narsisti mutta sellaisesta puhuminen ensitreffeillä on asiatonta. Monilla, itseni mukaan lukien on aina ollut sääntö ettei existä puhuta lainkaan.

• Anonyymi

Ei ekoilla treffeillä.

"Exäni on narsisti" = Olen hankala ihminen joka ei tule toimeen muiden kanssa, haukun muita ihmisiä muille, uhriudun ja esitän viatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ekoilla treffeillä.

"Exäni on narsisti" = Olen hankala ihminen joka ei tule toimeen muiden kanssa, haukun muita ihmisiä muille, uhriudun ja esitän viatonta.

Ei missään nimessä ekoilla treffeillä.
        Kerroin tai en niin itse olen narsisti-magneetti ollut koko elämäni johtuen lapsuuden kaltoinkohtelusta mitä olen jatkanut parisuhteissa. Näen tämän negatiivisena asiana itseni kohdalla ja ulkopuoliset on täysin syyttömiä siihen että vedän magneetin lailla puoleeni narsistisia hyväksikäyttäjiä.
        Usein syynä narsistin kanssa pariutumiseen on nimenomaan henkilö itse. Toki rakastumisen seurauksena kuka tahansa voi joutua suhteeseen narsistin kanssa. Eri juttu taas nämä jotka eron tullen alkavat syyttämään narsisteiksi vaikka exä on vain vihainen tai käyttäytyy huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään nimessä ekoilla treffeillä.
        Kerroin tai en niin itse olen narsisti-magneetti ollut koko elämäni johtuen lapsuuden kaltoinkohtelusta mitä olen jatkanut parisuhteissa. Näen tämän negatiivisena asiana itseni kohdalla ja ulkopuoliset on täysin syyttömiä siihen että vedän magneetin lailla puoleeni narsistisia hyväksikäyttäjiä.
        Usein syynä narsistin kanssa pariutumiseen on nimenomaan henkilö itse. Toki rakastumisen seurauksena kuka tahansa voi joutua suhteeseen narsistin kanssa. Eri juttu taas nämä jotka eron tullen alkavat syyttämään narsisteiksi vaikka exä on vain vihainen tai käyttäytyy huonosti.

Ongelmapesäkkeiden tunnistus on helppoa tuon lauseen avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelmapesäkkeiden tunnistus on helppoa tuon lauseen avulla.

Minkä lauseen? Minähän (jolla traumatausta) nimenomaan en kerro mitään. Suku ja naisystäväni kyllä tietävät kaiken mutta miehet ei mitään, vaikka vuosia olisin parisuhteessa. He vaan ajattelevat "ompas kiltti nainen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä lauseen? Minähän (jolla traumatausta) nimenomaan en kerro mitään. Suku ja naisystäväni kyllä tietävät kaiken mutta miehet ei mitään, vaikka vuosia olisin parisuhteessa. He vaan ajattelevat "ompas kiltti nainen".

Kilttinaiset ja kilttimiehet kyllä tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilttinaiset ja kilttimiehet kyllä tiedetään.

Ai kaikkia kilttejä naisia ja kilttejä miehiä kaltoinkohdeltu lapsena? Voihan se totta ollakin, tai joku ollut koulukiusattu tm eikä siksi halua pahaa muille.

Itsekkään ihmiset on niin hirveitä että oikein kuvottaa, sellaiset jotka uskoo että heille kuuluu kaikki ilman että antavat 100% takaisin.

• Anonyymi

Kai ne on tyypillisimmät kolme turn-offia
      a) pitää monologia eli minäminä-tyyppi jota ei kiinnosta kuin hän itse ja luulee toista kiinnostavan, ei osaa kuunnella yhtään eikä osaa eikä välitä
      b) tuon vastakohta eli mölli joka vaan tuijottaa eikä saa sanaa suustaan tai katselee ujonmykkänä pöytää, kiva deitti juu vaikka ujous nyt muuten on ihan asiaankuuluvaa ja ok
      c) tylsimys, tyhjäpää

• Anonyymi

Niinpä juuri. Mummelit inhoavat ihan kaikkea mikä vähänkin viittaa seksiin.

• Anonyymi

Me naiset kuullaan seksivihjailuja vain kaupassa käydessämme. Hohto on mennyt ja mitta tullut täyteen viimeistään 13-vuotiaana. Mutta eipä siinä jos joku ätmi ei sitä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me naiset kuullaan seksivihjailuja vain kaupassa käydessämme. Hohto on mennyt ja mitta tullut täyteen viimeistään 13-vuotiaana. Mutta eipä siinä jos joku ätmi ei sitä ymmärrä.

Joo seksivihjailuilla ei voi vaikutusta tehdä. Rakkaudella ja romantiikalla voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo seksivihjailuilla ei voi vaikutusta tehdä. Rakkaudella ja romantiikalla voi.

Ehkä niilläkin en kyl tiedä miten "rakkaudella ja romantiikalla" että mitä se olisi konkreettisesti, jokin kliseinen kynttiläillallinenko? ehkä elokuvissa, ja myöhemmin - vaan vaikutuksen voi tehdä vaikka älyllä, empatialla, ylipäänsä yhteisillä kiinnostuksen kohteilla, kertomalla jutuista mitä tekee ja mitkä inspiroi; huumorilla ja inhimillisyydellä mielestäni, puolin toisin, ei tarvita lirkutteluja tai surkutteluja. Ja netti kiinni! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mummelit eivät lämpene millään keinolla. Tyttöjä on helppo valloittaa kaksimielisiä juttuja laukoen. Kumma voima niissä seksihormoneissa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä niilläkin en kyl tiedä miten "rakkaudella ja romantiikalla" että mitä se olisi konkreettisesti, jokin kliseinen kynttiläillallinenko? ehkä elokuvissa, ja myöhemmin - vaan vaikutuksen voi tehdä vaikka älyllä, empatialla, ylipäänsä yhteisillä kiinnostuksen kohteilla, kertomalla jutuista mitä tekee ja mitkä inspiroi; huumorilla ja inhimillisyydellä mielestäni, puolin toisin, ei tarvita lirkutteluja tai surkutteluja. Ja netti kiinni! :)

Jollei tee romanttista vaikutusta on vaarana että nainen pitää tylsänä. Se voi olla kukkia, mun nimen piirtelyä omaan kehoon, joku tehnyt laulun mulle, romanttisia kauniita paikkoja (vaikka puistot, rannat), ruoan valmistus, lämmin katse, kevyt hipaisu, kehuminen....onhan näitä vaikka millä mitalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin!

• Anonyymi

Videopelien pelaaminen, kokemattomuus yli 20-vuotiaana, armeijan käymättömyys, työttömyys, alhainen/olematon koulutus sekä kunnollisuus ja kiltteys.

• Anonyymi

Höpiseminen jännämiehistä, kilttimiehistä, ätmeistä, tasoteorioista...

• Hmm, kaikenlainen ääriajattelu, vihapuhe, myrkyllisyys, pessimistisyys, rumat tavat, möläyttely ja töksäyttely, besserwisseröinti, päteminen, ylijyrääminen, vittuilu, seksuaalinen ahdistelu ja törppö vihjailu, päihtyneisyys, olemus kuin asuisi kastopaikalla, pummaaminen, rään kaivelu ja syöminen jne.

Sen sijaan loistavat treffit olisi tämänkaltaiset.
      https://youtu.be/Cj0uWRZ798g

Ei tarttis jatkuvasti puhua, voisi vaan nauttia yhdessä menosta. 😊👍

Toki puheellekin paikkansa löytyis, mutta ei sekään huonoa oo jos ohjelmassa on jotain aktiviteettiakin möllöttelyn sijaan.

• Tyttö lähti lopussa mukaankin, istui kyytiin ja hauskasti koivet sojottaen. 😂❣️

• Anonyymi

Kerran kävin treffeillä ätmin kanssa joka tilas kebabin. Ja kastikkeet meni naamalle hänelle. Sen takia en voinut edes harkita mitään. Niiden kastikkeiden. Lisäksi hän oli pullea ja työtön mutta kastikkeiden takia päätyi kaverisektorille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerran kävin treffeillä ätmin kanssa joka tilas kebabin. Ja kastikkeet meni naamalle hänelle. Sen takia en voinut edes harkita mitään. Niiden kastikkeiden. Lisäksi hän oli pullea ja työtön mutta kastikkeiden takia päätyi kaverisektorille.

Aha, heh. No selvä. 😄

• Anonyymi

Rään kaivelu ja syöminen :D mutta onhan tosiaan nuo kaikki luetellut siinä edellä osastoa "vankilaan/suoraan vankilaan/kulkematta lähtöruudun kautta"

• Anonyymi kirjoitti:

Rään kaivelu ja syöminen :D mutta onhan tosiaan nuo kaikki luetellut siinä edellä osastoa "vankilaan/suoraan vankilaan/kulkematta lähtöruudun kautta"

Nojoo, on nöhty sekin kun tyyppi sujauttaa räkää suuhunsa, kun palaan vessasta pöytään päin. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Nojoo, on nöhty sekin kun tyyppi sujauttaa räkää suuhunsa, kun palaan vessasta pöytään päin. 😂

Ettei ainakaan mun nähden sitä pidä tehdä, syödä räkää tai muutakaan itsestään, nahkaa, rupia, finnejä jne.

• Anonyymi

Stalkkaaminen eli on etsitty somesta eksät, vanhat työpaikat, sukulaiset ja kaikki vastaava.

• Anonyymi

Nykypäivänä on hyvä stalkata ainakin rikosrekisteri. Olen jättänyt väliin treffit huumerikollisen ja lapseensekaantujan kanssa. Molemmat ihania ja hyvännäköisiä nuoria miehiä. Jotkuthan tarkastaa tulotiedotkin ennen treffeille menoa. Äiti ja isä on hyvä tietää siltä varalta että mies tekee yhdenkin virheliikkeen. Tietenkään en kerro stalkkaamisista. Viimeksi ystäväni kanssa stalkattiin henkilöä ennen treffejä. Muidenkin mielipiteet painaa kun tuntemattomasta kyse.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykypäivänä on hyvä stalkata ainakin rikosrekisteri. Olen jättänyt väliin treffit huumerikollisen ja lapseensekaantujan kanssa. Molemmat ihania ja hyvännäköisiä nuoria miehiä. Jotkuthan tarkastaa tulotiedotkin ennen treffeille menoa. Äiti ja isä on hyvä tietää siltä varalta että mies tekee yhdenkin virheliikkeen. Tietenkään en kerro stalkkaamisista. Viimeksi ystäväni kanssa stalkattiin henkilöä ennen treffejä. Muidenkin mielipiteet painaa kun tuntemattomasta kyse.

Heh, mä voisin hyvin kirjoittaa listan noista kohdista ja esittää rikosrekisteri otteen, sitä tarvitaan lasten parissa työskennellessä, tuttujuttu. Nykyään maksullinen todistus.

Mutta kehtaisko rikollinen noita tietoja itse esittää?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Heh, mä voisin hyvin kirjoittaa listan noista kohdista ja esittää rikosrekisteri otteen, sitä tarvitaan lasten parissa työskennellessä, tuttujuttu. Nykyään maksullinen todistus.

Mutta kehtaisko rikollinen noita tietoja itse esittää?

Vinkkivitonen, jos on joutunut vankilaan sisään niin tuomio näkyy netissä. Pikkurikollisista sitten erikseen. Tilasin kyl exän käräjäoikeuden paprut kun halusin varmistaa että puhu 100% totta mulle (niin teki). Ei se paljoa maksanut koska varmaan muistaisin jos ois maksanu paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

Vinkkivitonen, jos on joutunut vankilaan sisään niin tuomio näkyy netissä. Pikkurikollisista sitten erikseen. Tilasin kyl exän käräjäoikeuden paprut kun halusin varmistaa että puhu 100% totta mulle (niin teki). Ei se paljoa maksanut koska varmaan muistaisin jos ois maksanu paljon.

Oukkei, tuota en tiennyt. Muuta kuin lööppien näkyvän, jos rikoksesta uutisoidaan. 👍

No mutta hyvä ehkä tietää, kuka tahtoo ottaa selvää. Mikä sitten on se syy millä niitä saa tilattua?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Oukkei, tuota en tiennyt. Muuta kuin lööppien näkyvän, jos rikoksesta uutisoidaan. 👍

No mutta hyvä ehkä tietää, kuka tahtoo ottaa selvää. Mikä sitten on se syy millä niitä saa tilattua?

Ihan nimellä tilasin Helsingin käräjäoikeudesta, kaikkihan on julkista tietoa jollei erikseen ole salattu oikeudenkäyntiä ja sillonkin vastaajien nimet julkisia. Tuo seksuaalirikollinen löytyi ihan iltalehden uutisista.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Tuskin sinä saat tilattua mitään mistään ellet ole hyvissä väleissä viranomaisten kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan nimellä tilasin Helsingin käräjäoikeudesta, kaikkihan on julkista tietoa jollei erikseen ole salattu oikeudenkäyntiä ja sillonkin vastaajien nimet julkisia. Tuo seksuaalirikollinen löytyi ihan iltalehden uutisista.

Onko se todella niin simppeliä??

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sinä saat tilattua mitään mistään ellet ole hyvissä väleissä viranomaisten kanssa

No niin olen ollut siinä uskossa itsekin. Ei kyllä ole ollut tarvetta tilatakkaan mitään, kuin omat tiedot työnantajalle päiväkotiin ja kouluun kun niissä työskentelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa oikeudenkäynneistä 100% julkista tietoa, julkisia asiakirjoja. Johan sen näet jos lehtiä seuraat, ei ne kysele oletko seiskan toimittaja. :D

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Onko se todella niin simppeliä??

Kyllä se on erittäin simppeliä. Sivistäkää nyt sen verran itseänne että tiedätte oikeudenkäyntien olevan julkisia. Jossain seksuaalirikoksissa uhrin nimi ei ole julkinen ja tiedot voidaan salata 70 vuodeksi mutta niissäkin haastetun tiedot julkisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on erittäin simppeliä. Sivistäkää nyt sen verran itseänne että tiedätte oikeudenkäyntien olevan julkisia. Jossain seksuaalirikoksissa uhrin nimi ei ole julkinen ja tiedot voidaan salata 70 vuodeksi mutta niissäkin haastetun tiedot julkisia.

No pitää sivistää. Ei ole ollut aihetta tuolle tiedolle. On jäänyt tyystin pimentoon koko asian miettiminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole noin simppeliä. Ensinäkin sulla pitää olla tiedossa oikea käräjäoikeus. Asioita voi olla monessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole noin simppeliä. Ensinäkin sulla pitää olla tiedossa oikea käräjäoikeus. Asioita voi olla monessa.

Tuo on totta kyllä.

• Anonyymi

Jos mies on pitkä ja komea ja eronnut alle 2 vuotta sitten niin mies on todennäköisesti pettäjä jännämies.

• Onhan niitä varmaan pilvin pimein, mutta esittäminen on yksi vmäisimmistä.

• Anonyymi

Ei naiset karkaa ikkunasta vaan kelpuuttavat jännämiehiä. Kiltti ja kunnollinen mies kun tulee treffeille niin nainen karkaa.

• Anonyymi

Mä oon alakanu harrastaan pirtämistä ja mä oon nyt harjoitellu piirtää kilttiä ja kunnollista miestä, kohta saatte kuvaa.

• Anonyymi

Onnekseni ei tarvitse enää ajatella tulevaisuutta, tai vuosikymmeniä kestävää lapsiperhe arkea jossa koulunkäynnit lapsilla jne.
      Jäin kokonaan ulos tuosta kun ei ajallaan ollut sopivaa naista hommaan ryhtyä.
      Nyt on enää ratkaisevaa miten keskenään viihtyy yhdessä, ja mitä haluaa tehdä.
      Koska en aio jäädä Suomeen, luultavasti löydän ulkomailla kumppanin katukahviloista tai mistä vain. Harjoitin tuota deittailua parikymmentä vuotta sitten, ja sitten löytyi nainen jonka kanssa oltu parikymmentä vuotta. Ei lapsia onneksi tällaiseen Suomeen ja maailmaan.

• Anonyymi

Surullista kun ei lapsia. me voitas muutta suomi paremmaksi ja saada pisatulokset nousuun.

• Tupakointi
      Sosiaalisesti vammainen
      Imelä tai siirappimainen
      Puhuu jostain exästä

• Anonyymi

Hmm ... mun on nyt jotenkin tosi vaikea keksi mitään pahimpia varoitusmerkkejä. Jos en yleisesti ottaen tykästy tyyppiin, niin toisia treffejä ei tule ja jos koen toisen epämiellyttäväksi seuraksi, niin sitten juon kohteliaasti sen yhden kupin kahvia ja sanon sen jälkeen hei hei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe