Onkohan näin...

Anonyymi-ap

...myös naisten osalta? Miesten vastauksia toivon!
Eli tuolla deittisovelluksessa panin merkille oudon asian. 20-30 vuotiaat miehet vaikuttaa normaaleilta ja hyvännäköisiltäkin. Siinä vaiheessa kun ikä alkaa 34v. tilanne muuttuu ihan täysin. Ehdokkaat ovat rumia ja outoja. Täysin erilainen tarjonta kuin jos katsoo 30-vuotiaita. Voiko tästä tehdä päätelmän että 34-ikävuoteen mennessä ne miehet jotka parisuhteeseen/puolisoksi kelpuutetaan ovat kadonneet?
En viitsi edes mainita niitä kuluneita miehiä joilla lapsia mutta näillä 34-vuotiailla EI ole lapsia painolastina.

22

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapset kertoo sen että kerran elämässä mies saanut pimpsaa (kyllä, moni lapsi syntyy yhdenillanjutun seurauksena). Mitään muuta se ei kerro puolison parisuhdekelpoisuudesta. Jos naisella monta lasta suhtautuisin epäröiden hänen parisuhdekelpoisuuteensa koska sellaisia naisia oikeasti on joille lapset on se kiima ja rakkaus ja ovat ihan hulluna lastentekoon ja haluavat niitä lisää ja lisää.

    • Anonyymi

      Kaikki yli 35v miehet on hyvin kyynisiä. Ei ikinä yli 50v. Orjuuttajia ja kusettajia. Pitäs olla joku äiti hahmo heille. Hyppiä ja pomppia ku babara. Vaatteet aamuksi valmiiksi kun mies lähtee töihin ja puuro ja kaakao. Ei ikinä

      • Anonyymi

        Jos tossa ois vielä 2 tenavaa hoidettavana ni varma nakki ettei tulisi edes treffejä ja sitten vielä ne koirat ja kissat ja paskane pyykki pestävänä


    • Anonyymi

      +35 miehet on huonokuntoisia ja tupakkia polttavia laiskoja miehiä. Miten sellaisen kanssa voisi seurustella kun tykkään itse liikkua ja miehet ei jaksa edes parin tunnin lenkille lähteä pyörällä tai kävellen. Sohvaperunoita lähes kaikki miehet nykyään.

    • Anonyymi

      No itse olen ollut iät ajat se ruma ja hyljeksitty etenkin alle kolmekymppisenä, mutta päälle kolmekymppisenä aloin kelpaamaan. Itse laitoin sen merkille, että naisista tulee fiksumpia vanhemmiten ja se sellainen naisten teinidiivailu kun jää pois niin löytää paremmin yhteisen sävelenkin. Tämä siis päälle nelikymppiseltä naimisissa olevan miehen näkövinkkelistä.

      • Anonyymi

        Kelpaamaan minkä ikäisille ??


    • Anonyymi

      Aika tarkka haarukka käytössä :), olisiko vain niin että eronneita tai karanneita elämän kuluttamia kavereita löytyy eniten juuri siitä ryhmästä, optimismi hiipumassa ja tilaa täyttämään ovat tulleet lähinnä huonot tavat. Kaipa tuo olemuksessa näkyy

    • Anonyymi

      Sanko naisena kysyä, että mistä deittisovelluksesta puhut? Tuntiu jonkin verran eroja olevan sovellusten välillä.

      • Anonyymi

        Kristillisestä valo sovelluksesta. Siellä on kuulema samat naamat kuin tinderissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristillisestä valo sovelluksesta. Siellä on kuulema samat naamat kuin tinderissä.

        Itsekin olen Valossa, ihan mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia. Olen Valon kautta kyllä jutellut muutamien ihan fiksujen ja tavallisten nelikymppisten miesten kanssa, mitään täyttä sekopäätä ei ole vielä tullut vastaan.

        Onhan siellä kyllä paljon kaikenlaista, mutta ihan oudoimmat tapaukset olen heti ruksinut pois. Rumaksi en ketään sano. Arpapeliähän se silti on, kuvat eivät kerro totuutta ja kaikkien tykkääjien joukosta on käytännössä mahdotonta seuloa ne itselleen sopivimmat eli vaatiihan se turnauskestävyyttä käydä profiileja läpi ja jutella, jotta saa edes sen verran ihmisestä selville, että tietää onko järkeä nähdä livessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen Valossa, ihan mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia. Olen Valon kautta kyllä jutellut muutamien ihan fiksujen ja tavallisten nelikymppisten miesten kanssa, mitään täyttä sekopäätä ei ole vielä tullut vastaan.

        Onhan siellä kyllä paljon kaikenlaista, mutta ihan oudoimmat tapaukset olen heti ruksinut pois. Rumaksi en ketään sano. Arpapeliähän se silti on, kuvat eivät kerro totuutta ja kaikkien tykkääjien joukosta on käytännössä mahdotonta seuloa ne itselleen sopivimmat eli vaatiihan se turnauskestävyyttä käydä profiileja läpi ja jutella, jotta saa edes sen verran ihmisestä selville, että tietää onko järkeä nähdä livessä.

        Kävin napsauttamassa Valossa profiilini päälle ja vartin sisään tuli 10 tykkäystä miehiltä ikähaarukalla 35-52, itse olen 40+. Mielestäni yksikään miehistä ei profiilin perusteella vaikuta oudolta eikä kukaan ole ruma. Muutama jopa niin hyvännäköinen, että katson heidän olevan jopa liian hyvännäköisiä minulle 😄

        Tämä on tottakai pelkkä pintaraapaisu, enhän tiedä näistäkään miehistä yhtään mitään, mutta en osaa yhtyä tuohon, että tämän ikähaarukan miehet olisivat järjestäen outoja ja rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin napsauttamassa Valossa profiilini päälle ja vartin sisään tuli 10 tykkäystä miehiltä ikähaarukalla 35-52, itse olen 40 . Mielestäni yksikään miehistä ei profiilin perusteella vaikuta oudolta eikä kukaan ole ruma. Muutama jopa niin hyvännäköinen, että katson heidän olevan jopa liian hyvännäköisiä minulle 😄

        Tämä on tottakai pelkkä pintaraapaisu, enhän tiedä näistäkään miehistä yhtään mitään, mutta en osaa yhtyä tuohon, että tämän ikähaarukan miehet olisivat järjestäen outoja ja rumia.

        Siis kiinnitän huomiota onko parta ja hiukset ajettu, millainen kroppa, onko treenattu, minkälainen iho jne...rumalla tarkoitan näitä yhdessä eli jotenkin toivonsa menettäneitä plörähtäneitä. Ruma on ruma sana mutta tuo kaikki yhdistettynä tulee rumaksi. Käypä katsomassa niitä 20-30v onko läskiä ja parta ajamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kiinnitän huomiota onko parta ja hiukset ajettu, millainen kroppa, onko treenattu, minkälainen iho jne...rumalla tarkoitan näitä yhdessä eli jotenkin toivonsa menettäneitä plörähtäneitä. Ruma on ruma sana mutta tuo kaikki yhdistettynä tulee rumaksi. Käypä katsomassa niitä 20-30v onko läskiä ja parta ajamatta?

        Selailin minusta tykänneitä miehiä muutamat kymmenet läpi eikä siellä tullut vastaan yhtään epäsiistiä eikä merkittävästi ylipainoista, mitä nyt kuvien perusteella voi sanoa. Aika usealla miehellä on parta, kaikilla siististi ajettu, muutamalla sänkeä mikä mielestäni sopii heidän tyyliinsä, lopuilla kaikki karvat siistitty.. Ihan tavallisia miehiä.

        Tottakai parikymppisissä on enemmän timmejä ja siloposkisia miehiä kuin vanhemmissa, se on selvä. Sitä kutsutaan vanhenemiseksi.. Toiset pitävät enemmän huolta itsestään kuin toiset ja jossain vaiheessa se alkaa näkyä. Minulle ulkonäkö ei ole kuitenkaan niin tärkeä kriteeri, vaan minua kiinnostaa enemmän millainen mies on. Riittää kun huolehtii itsestään normaalisti ja on sellainen miellyttävän näköinen eli hymyilevä ja lämminkatseinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selailin minusta tykänneitä miehiä muutamat kymmenet läpi eikä siellä tullut vastaan yhtään epäsiistiä eikä merkittävästi ylipainoista, mitä nyt kuvien perusteella voi sanoa. Aika usealla miehellä on parta, kaikilla siististi ajettu, muutamalla sänkeä mikä mielestäni sopii heidän tyyliinsä, lopuilla kaikki karvat siistitty.. Ihan tavallisia miehiä.

        Tottakai parikymppisissä on enemmän timmejä ja siloposkisia miehiä kuin vanhemmissa, se on selvä. Sitä kutsutaan vanhenemiseksi.. Toiset pitävät enemmän huolta itsestään kuin toiset ja jossain vaiheessa se alkaa näkyä. Minulle ulkonäkö ei ole kuitenkaan niin tärkeä kriteeri, vaan minua kiinnostaa enemmän millainen mies on. Riittää kun huolehtii itsestään normaalisti ja on sellainen miellyttävän näköinen eli hymyilevä ja lämminkatseinen.

        Itse etsin itseni kaltaista. En ole koskaan vienyt edes roskia jätehuoneeseen meikkaamatta. Laittaudun noin tunnin ennenkun lähden asioille. Olisi vaikea olla kumppanin kanssa joka ei välittäisi ulkonäöstään, varsinkaan vatsalihaksistaan. :D


    • Anonyymi

      Tuon ikäryhmän miehet eivät kenties viihdy missään deittisovelluksissa.

      • Anonyymi

        Missä he sitten viihtyvät? Baarissako, vielä pahempi.


    • Anonyymi

      Tuo havaintosi kertoo sen, viimeistään noin kolmevitosena kaikki parisuhteeseen kelpuutettavat tapaukset ovat joko siinä parisuhteessa tai toisella kierroksella. Tuon takia niillä osalla on ne "lapset painolastina".

      • Anonyymi

        Niin sitä juuri arvelin ja koitin kysyä onko naisillakin jokin maaginen ikä millon alkavat näyttää toivottomilta, eivät urheile, putsaa ihoa ja käy kampaajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä juuri arvelin ja koitin kysyä onko naisillakin jokin maaginen ikä millon alkavat näyttää toivottomilta, eivät urheile, putsaa ihoa ja käy kampaajalla?

        Eiköhän se mene niin, että ne, jotka eivät noita tee, eivät ole koskaan tehneetkään noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se mene niin, että ne, jotka eivät noita tee, eivät ole koskaan tehneetkään noita.

        Eli kyseessä jonkinmoiset ikisinkut jotka vielä 35v vapaana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyseessä jonkinmoiset ikisinkut jotka vielä 35v vapaana...

        Ne, tai toisella tai kolmannella kierroksella olevat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe