Naisten on vaikeaa löytää miestä yli 50 vuotiaana.

Anonyymi-ap

126

1121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi on sitten niitä 60-kymppisiä miehiä, joille kelpaa se nuorekas 50-kymppinen nainen, eikös? :)

      • Anonyymi

        juujuu, kunhan on muotistaan vähän huolta pitänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juujuu, kunhan on muotistaan vähän huolta pitänyt

        Täytyy naisen olla aika kana, jos ei ymmärrä sitä, jos mies puhuu "muotistaan huolta...", että minkälainen mies on ja mitä hakee. Kyllä näitä on nähty myös naisissa, jotka pönkittävät itseään miehen/naisen ulkoisen olemuksen takia. No ihan sama mulle. Kenenkään ihmisen ei tarvitse sietää sitä, että puoliso/kihlattu/seurustelukumppani mollaa "omansa" ulkomuotoa, joka mitä luultavammin tässä aiheessa koskettaa kiloja. Kiertoon vaan ja onnea!


    • Anonyymi

      Ei mulla ainakaan ole vaikeuksia koskaan ollut miesten suhteen, päinvastoin😊😋tosin en mä mitään tilastoja edes luekkaan. Kohta 50v

    • Ei haittaa. Pysyn nykyisen kanssa tai olen ilman miestä. Ja onhan niitä naisiakin, jotka vielä viisikymppisinäkin tahtovat parisuhteen toisen naisen kanssa. Joten en hätäänny. 😛

      • Niin ja joille vielä viisikymppinen siis kelpaa kumppaniksikin. ☝️😉


      • Anonyymi

        Selväähän tuo, hakuprosessihan perustuu kolmioihin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selväähän tuo, hakuprosessihan perustuu kolmioihin :)

        Karvakolmioihin vai? 😇


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Karvakolmioihin vai? 😇

        No kolmio kuin kolmio :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kolmio kuin kolmio :)

        Kunhan kolmio ei ilmesty huulien päälle, tietää kuolemaa. ☹️


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kunhan kolmio ei ilmesty huulien päälle, tietää kuolemaa. ☹️

        Ai jaa, oon luullut ihan toisin tyttöjen kohdalla tapahtuvan jos näin käy ja siihen on yhdistetty jopa "pieni kuolema" , mutta että ihan henki lähtis...;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, oon luullut ihan toisin tyttöjen kohdalla tapahtuvan jos näin käy ja siihen on yhdistetty jopa "pieni kuolema" , mutta että ihan henki lähtis...;)

        Heh, arvasin että tuo tulee tästä mun kommentista vastineeksi. 😂👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, arvasin että tuo tulee tästä mun kommentista vastineeksi. 😂👍

        Voihan siinä tukehtua, jos toinen tukkii itsellään hengitystiet. 🥴


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Voihan siinä tukehtua, jos toinen tukkii itsellään hengitystiet. 🥴

        No ei sitä syyttä suotta ole kolmion muotoa valittu varoitusmerkkeihin 😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei sitä syyttä suotta ole kolmion muotoa valittu varoitusmerkkeihin 😎

        Phhäähhää, näinpä. Muu vaara merkki minun huppariin. 😂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Phhäähhää, näinpä. Muu vaara merkki minun huppariin. 😂

        ellei sitten kaksisuuntainen liikenne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ellei sitten kaksisuuntainen liikenne?

        Yksisuuntaista mennää. 😄

        Ei voi olla kun yhdellä tiellä kerrallaan muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sitä syyttä suotta ole kolmion muotoa valittu varoitusmerkkeihin 😎

        Tää oli hyvä..


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kunhan kolmio ei ilmesty huulien päälle, tietää kuolemaa. ☹️

        Se kolmio on toisinpäin kuin karvakolmio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kolmio on toisinpäin kuin karvakolmio.

        Phehh, mutta kuolemaksi.


    • Anonyymi

      Kyllähän jutun naisessa vielä on paljon naista jäljellä, jokunen ryppy ja juonne ei sitä suuresti vähennä. Kunhan on selkeästi naisellinen. Nam, olen puhunut :)

    • Anonyymi

      Toiset saa tinteriin tuhansia tykkäyksiä päivässä ja se ei kelpaa, kun "eihän niitä ehdi selaamaan"
      Miehet taas ei saa tinderiin mitään ja lopettavat sentakia.
      Erikoista deittikulttuuria nykyään. Toiset haluais mutta eivät saa ja toiset saa mutta eivät halua.
      Luojan kiitos nuo deittiajat on minulla taaksejäänyttä aikaa ukkomiehenä.

    • Anonyymi

      Sorry en jaksa avata linkkiä, en niin hirveesti laske iltapulun juttujen varaan yhtikäs mitään mutta voi se olla noin, tai voi se olla niin, hällä väliä

    • Anonyymi

      Ei haittaa yhtään, enpä ees haluaisi, Hyi.

    • Anonyymi

      Selvä vaihdevuosiero sekä siihen liittyvä voimaantuminen taustalla, teorioineen. Paljon yhtäläistä näillä palstoilla päivystävien mummeleiden pajatusten kanssa.

      Tästä anna yhden pisteen: "Maria on huomannut, kuinka odotukset kumppanin suhteen ovat keski-iässä toisenlaisia kuin nuorempana."

      Vain puoli pistettä tästä: "Tämän ikäisenä en enää hae lapsille isää. Haku perustuu ihan eri asioihin." koska kantti ei riittänyt paljastamaan mitä 'eri asioita'. Ne tietenkin ovat samoja asioita mistä näillä palstoilla päivystävät mummelit pajattavat.

      • Anonyymi

        Ai jaa, juttu olikin sulle vaan tekosyy päästä haukkumaan naisia. Oletpa kivantuntuinen olio. Terkkuja vaimolle!


      • "Ne tietenkin ovat samoja asioita mistä näillä palstoilla päivystävät mummelit pajattavat."

        Mitä ne sitten on? Ne asiat, kun mulla on menny ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, juttu olikin sulle vaan tekosyy päästä haukkumaan naisia. Oletpa kivantuntuinen olio. Terkkuja vaimolle!

        'Nainen' on eri-ikäinen kuin 'mummeli', siinä on vaihdevuodet välissä.

        Minkä koit haukkumisena? Minusta vaihdevuosien tuomat ongelmat on syytä vihdoin tuoda esiin, tabut on murrettava, se ei ole haukkumista eikä vähättelemistä, vaan faktojen toteamista.

        Jos ei huomannut niin juttu oli 'Me Naiset' -lehden mainos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Nainen' on eri-ikäinen kuin 'mummeli', siinä on vaihdevuodet välissä.

        Minkä koit haukkumisena? Minusta vaihdevuosien tuomat ongelmat on syytä vihdoin tuoda esiin, tabut on murrettava, se ei ole haukkumista eikä vähättelemistä, vaan faktojen toteamista.

        Jos ei huomannut niin juttu oli 'Me Naiset' -lehden mainos.

        Siis oletko mies joka siteeraa Me Naiset -lehden mainosta tietolähteenä ja alkaa sen myötä saarnata naisten vaihdevuosista joillekin kuvitteellisille mummoille täällä?
        I rest my case.
        Ja edelleen, terkkuja sille vaimolle ja suosittelen ottamaan tämän aiheen hänen kanssaan puhuttavaksi tai jos aihe muuten vaan kovasti kiinnostaa, voit ihan feissata kadulla keski-ikäisiä tätejä ja alkaa pienen faktantarkistuksen. Olen varma, että heillä on paljon mielenkiintoista kerrottavaa. Lycka till! Lykkyä pytteröön!


      • Anonyymi

        Vähän tommoinen painotusjuttu, voi tulkita monella tavalla onko tuo muihin asioihin keskittyvä haku henkisen yhteensopivuuden etsintää vai jotain muuta enemmän maallista kauniisti sanoen :)


      • Anonyymi

        Jaahas. Taas tämä käästeispsykologiaa harrastava femisimiaktivisti on herännyt. Missiosi on selvästi antaa miessukupuolesta mahdollisimman vastenmielinen ja vääristynyt kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletko mies joka siteeraa Me Naiset -lehden mainosta tietolähteenä ja alkaa sen myötä saarnata naisten vaihdevuosista joillekin kuvitteellisille mummoille täällä?
        I rest my case.
        Ja edelleen, terkkuja sille vaimolle ja suosittelen ottamaan tämän aiheen hänen kanssaan puhuttavaksi tai jos aihe muuten vaan kovasti kiinnostaa, voit ihan feissata kadulla keski-ikäisiä tätejä ja alkaa pienen faktantarkistuksen. Olen varma, että heillä on paljon mielenkiintoista kerrottavaa. Lycka till! Lykkyä pytteröön!

        Oletan että vaimolle terkut tarkoitetaan minulle, mutta sekoilet harhoissasi henkilön kanssa jota kuvittelet minuksi.🤣
        Ei siinä voihan tämän ketjuosan alun henkilölläkin vaimo olla.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletko mies joka siteeraa Me Naiset -lehden mainosta tietolähteenä ja alkaa sen myötä saarnata naisten vaihdevuosista joillekin kuvitteellisille mummoille täällä?
        I rest my case.
        Ja edelleen, terkkuja sille vaimolle ja suosittelen ottamaan tämän aiheen hänen kanssaan puhuttavaksi tai jos aihe muuten vaan kovasti kiinnostaa, voit ihan feissata kadulla keski-ikäisiä tätejä ja alkaa pienen faktantarkistuksen. Olen varma, että heillä on paljon mielenkiintoista kerrottavaa. Lycka till! Lykkyä pytteröön!

        Voihan aloittaja olla nainenkin:D..
        No, naisten vaihdevuodet on ihan normi juttu, mutta jos ei vielä ole kenelläkään tiedossa, niin myös miehille tulee vaihdevuodet, sekin on ihan normi juttu.
        Sekä miehet että naiset "kärsivät" ne eri lailla, toisilla kovat, toisilla menee huomaamatta tai pienillä tunteilla. Jokainen ihminen on erilainen. Lisäksi naiset (enemmän naisten vaiva, mutta saattaa tulla miehillekin) on kilpirauhasen liika- tai vajaatoiminta. Tämä saattaa tulla jo pari-kolmikymppisille, mutta on pirullinen tauti, joka tulee hiljalleen vuosien myötä eli on ehtinyt muhia, ennen kun huomaat selkeitä muutoksia (+50 vee), jotka olet aiemmin, kun on pieniä tuntemuksia ollut, sivuuttanut stressin/työmäärän//väsymyksen takia.
        Kantsii lukea, kysellä jne, että saisitte laajempaa tietämystä "miksi" eikä vain tyyliin, jota aloittajakin tarkoittaa "syö itsensä läskiksi" -tyyppisiä juttuja. Tuon kilpirauhasen otin siksi esimerkiksi, että siihen kuuluu mm lihominen vaikka ruokavalio pysyy samana sekä jotkin lääkitykset lihottaa.
        Jokaisella on varmasti joku sukulainen, kaveri tai muu tuttu, joka kärsii jostain vaivasta. Heiltä voi kysellä, jos lukeminen tai muulla tavoin tiedonsaanti ei kiinnosta.
        Tieto on viisautta ja elämänkokemus on plussaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan aloittaja olla nainenkin:D..
        No, naisten vaihdevuodet on ihan normi juttu, mutta jos ei vielä ole kenelläkään tiedossa, niin myös miehille tulee vaihdevuodet, sekin on ihan normi juttu.
        Sekä miehet että naiset "kärsivät" ne eri lailla, toisilla kovat, toisilla menee huomaamatta tai pienillä tunteilla. Jokainen ihminen on erilainen. Lisäksi naiset (enemmän naisten vaiva, mutta saattaa tulla miehillekin) on kilpirauhasen liika- tai vajaatoiminta. Tämä saattaa tulla jo pari-kolmikymppisille, mutta on pirullinen tauti, joka tulee hiljalleen vuosien myötä eli on ehtinyt muhia, ennen kun huomaat selkeitä muutoksia ( 50 vee), jotka olet aiemmin, kun on pieniä tuntemuksia ollut, sivuuttanut stressin/työmäärän//väsymyksen takia.
        Kantsii lukea, kysellä jne, että saisitte laajempaa tietämystä "miksi" eikä vain tyyliin, jota aloittajakin tarkoittaa "syö itsensä läskiksi" -tyyppisiä juttuja. Tuon kilpirauhasen otin siksi esimerkiksi, että siihen kuuluu mm lihominen vaikka ruokavalio pysyy samana sekä jotkin lääkitykset lihottaa.
        Jokaisella on varmasti joku sukulainen, kaveri tai muu tuttu, joka kärsii jostain vaivasta. Heiltä voi kysellä, jos lukeminen tai muulla tavoin tiedonsaanti ei kiinnosta.
        Tieto on viisautta ja elämänkokemus on plussaa

        "niin myös miehille tulee vaihdevuodet"

        Käännöstä:

        Miesten vaihdevuodet: onko se todellinen kliininen oireyhtymä

        Ikääntymiseen liittyvän testosteronipuutoksen ja miesten myöhään alkaneen kliinisen hypogonadismin välinen yhteys on edelleen kiistanalainen käsite. Useita kuvaavia nimiä, kuten andropaussi, miesten vaihdevuodet, ikääntyvän miehen osittainen androgeenipuutos ja myöhään alkava hypogonadismi, on ehdotettu yrittäessään yhdistää ikään liittyvä androgeenituotannon väheneminen ja ikääntymisen oireet miehillä. Monista tutkimuksista huolimatta selkeää korrelaatiota ei kuitenkaan ole osoitettu, ja sen seurauksena keskustellaan myös androgeenikorvaushoidon käytöstä tässä kliinisessä kokoonpanossa. Viime aikoina on kuitenkin julkaistu uusia tietoja laajamittaisista tutkimuksista, jotka valaisevat tätä monimutkaista kysymystä enemmän. Äskettäinen New England Journal of Medicine -artikkeli osoitti, että vain pieni osa (2%) iäkkäistä miehistä kertoivat kärsivänsä tästä kliinisestä oireyhtymästä ja antoivat seerumin testosteronitason kynnysarvot jotka tukevat sitä. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/20670200/


    • Anonyymi

      Rahalla saa ja taksilla pääsee.

      Olen vasta viime aikoina ymmärtänyt ettei suurin osa miehistä voi valita sadoista naisista sopivaa vaan ottavat sen minkä saavat. Eli kyse ei voi mitenkään olla rakkaudesta miesten osalta vaan hyötysuhteesta. Mies hyötyy saamalla seksiä, kumppanin, lapset. Näitä erilaisia hyötysuhteita on tarjolla vaikka 100v naiselle, eikö se yksikin 80v toimi ilotyttönä.

      • Anonyymi

        "ettei suurin osa miehistä voi valita sadoista naisista sopivaa vaan ottavat sen minkä saavat."

        Suurin osa tytöistä ei voi valita sadoista miehistä sopivaa vaan antautuvat sille jolle kelpaavat. (Suurin osa tytöistä on rumapainoisia).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ettei suurin osa miehistä voi valita sadoista naisista sopivaa vaan ottavat sen minkä saavat."

        Suurin osa tytöistä ei voi valita sadoista miehistä sopivaa vaan antautuvat sille jolle kelpaavat. (Suurin osa tytöistä on rumapainoisia).

        What? Missä näitä rumapainoisia mahtaa olla? Itselläni ollut läpi elämän ylitarjontaa, joskus mies sanonut missin näköiseksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What? Missä näitä rumapainoisia mahtaa olla? Itselläni ollut läpi elämän ylitarjontaa, joskus mies sanonut missin näköiseksi. :D

        Nainen ei mitenkään kykene näkemään yhtä paljon rumapainoisia tyttöjä kuin mies näkee. Miehet ja tytöt ovat tässäkin suhteessa NIIN paljon erilaisia. Miehet katsovat (kaunispainoisia ja söpöpainoisia) tyttöjä sillä nimenomaisella silmällä. En tiedä miten naiset ja mummelit katsovat mutta eivät tietenkään katso eroottisen esteettisesti kuten mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei mitenkään kykene näkemään yhtä paljon rumapainoisia tyttöjä kuin mies näkee. Miehet ja tytöt ovat tässäkin suhteessa NIIN paljon erilaisia. Miehet katsovat (kaunispainoisia ja söpöpainoisia) tyttöjä sillä nimenomaisella silmällä. En tiedä miten naiset ja mummelit katsovat mutta eivät tietenkään katso eroottisen esteettisesti kuten mies.

        Sinä mitä ilmeisimmin et ainakaan ole mies. Jos olisit, niin tietäisit miten erilaiset oikeiden miesten naismaut ovat. Niitä jotka tykkäävät sinun "rumanpainoisistasi" ja pitävät sinun "kaunispainoisiasi" rumina, on valtavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei mitenkään kykene näkemään yhtä paljon rumapainoisia tyttöjä kuin mies näkee. Miehet ja tytöt ovat tässäkin suhteessa NIIN paljon erilaisia. Miehet katsovat (kaunispainoisia ja söpöpainoisia) tyttöjä sillä nimenomaisella silmällä. En tiedä miten naiset ja mummelit katsovat mutta eivät tietenkään katso eroottisen esteettisesti kuten mies.

        Minä olen nainen ja en todellakaan katsele vieraita naisia enkä miehiä. Se on todella epäkohteliasta ja moukkamaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mitä ilmeisimmin et ainakaan ole mies. Jos olisit, niin tietäisit miten erilaiset oikeiden miesten naismaut ovat. Niitä jotka tykkäävät sinun "rumanpainoisistasi" ja pitävät sinun "kaunispainoisiasi" rumina, on valtavasti.

        Eikö se ole tärkeintä, että kotona on joku seurana ja tekee ruokaa? Ei ulkonäöllä pitäisi olla väliä puolin eikä toisin.


    • Anonyymi

      Eihän nainen miestä tarvitse yli viisikymppisenä.

      • Anonyymi

        Alan kallistua tähän totuuteen. 😄👵


    • Anonyymi

      Nykyään voi avioitua vaikka puun kanssa ja sen voi huoleti paloitella ja polttaa takassa, kun kyllästyy.

      • Anonyymi

        Päteekös tuo puupäihin kanssa? :D


    • Anonyymi

      Eihän sitä sukupuoltaan voi tietää, nainen voi olla vaikka mies... tai muu-sukupuolinen...

      • Heh, no muunsukupuolisillakin on biologinen sukupuoli, mutta sukupuoli-identiteetti voi olla jotain binääriltä poikkeavaa. Ja onkin yleensä. Tätä mun äitikin aina ihmettelee, mitä tarkoittaa muunsukupuolinen..

        Julkkiksiakin on muunsukupuolisia. Tiedä pitääkö lista paikkaansa, mutta..

        "Tunnettuja henkilöitä Tunnettuja muunsukupuolisia suomalaisia ovat muun muassa näyttelijä Elsi Sloan, kirjailija Katariina Souri, tähtitieteilijä Anne Liljeström, näyttelijä Pietu Wikström, artisti Ronja Stanley, voimanostaja Emmeth Salo ja aktivisti Panda Eriksson."

        Lähde: Wikipedia


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, no muunsukupuolisillakin on biologinen sukupuoli, mutta sukupuoli-identiteetti voi olla jotain binääriltä poikkeavaa. Ja onkin yleensä. Tätä mun äitikin aina ihmettelee, mitä tarkoittaa muunsukupuolinen..

        Julkkiksiakin on muunsukupuolisia. Tiedä pitääkö lista paikkaansa, mutta..

        "Tunnettuja henkilöitä Tunnettuja muunsukupuolisia suomalaisia ovat muun muassa näyttelijä Elsi Sloan, kirjailija Katariina Souri, tähtitieteilijä Anne Liljeström, näyttelijä Pietu Wikström, artisti Ronja Stanley, voimanostaja Emmeth Salo ja aktivisti Panda Eriksson."

        Lähde: Wikipedia

        Kata on ainakin nainen ei mikään hypridi kun joskus paljasteli itseään kaikelle kansalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kata on ainakin nainen ei mikään hypridi kun joskus paljasteli itseään kaikelle kansalle.

        Päälle päin voi näyttää vaikka simpanssille, mutta sukupuoli-identiteetti on ihmisen sisäinen henki. Henki joka sanelee miten asioita teet ja koet, mihin samaistut.

        Voi olla vaikka kuinka nätti nainen, mutta samaan aikaan samaistua maskuliinisuuteen ja olla ihan pihalla femiinistä puolestaan, se ei välttämättä tunnu yhtään itseltä vaan muotilta johon sinut on tyrkätty. Ja millaisia odotuksia siihen on sattumoisin asetettu.

        En tiedä miksi on niin mahdottoman vaikeaa ymmärtää sukupuolen moninaisuutta, kun minulle itselleni se on ihan helppoa. Kuin leivän jauhaminen.

        Jos mietit että sinussa on kaksi puolta, femiini ja maskuliini. Toinen niistä on henkisenä voimana ja energiana, liikkeellee laittavana voimankin usein dominantimpi. Ja yleensä sen dominantimman puoliskosi mukaan elät tai voi olla liukavakin vuoroin femiini ja vuorin maskuliini. Muunsukupuolisuus on sitä mitä ihminen itse kokee olevansa, ei aina suinkaan se mitä muiden silmät ihmisessä näkee. Siitä on kyse.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Päälle päin voi näyttää vaikka simpanssille, mutta sukupuoli-identiteetti on ihmisen sisäinen henki. Henki joka sanelee miten asioita teet ja koet, mihin samaistut.

        Voi olla vaikka kuinka nätti nainen, mutta samaan aikaan samaistua maskuliinisuuteen ja olla ihan pihalla femiinistä puolestaan, se ei välttämättä tunnu yhtään itseltä vaan muotilta johon sinut on tyrkätty. Ja millaisia odotuksia siihen on sattumoisin asetettu.

        En tiedä miksi on niin mahdottoman vaikeaa ymmärtää sukupuolen moninaisuutta, kun minulle itselleni se on ihan helppoa. Kuin leivän jauhaminen.

        Jos mietit että sinussa on kaksi puolta, femiini ja maskuliini. Toinen niistä on henkisenä voimana ja energiana, liikkeellee laittavana voimankin usein dominantimpi. Ja yleensä sen dominantimman puoliskosi mukaan elät tai voi olla liukavakin vuoroin femiini ja vuorin maskuliini. Muunsukupuolisuus on sitä mitä ihminen itse kokee olevansa, ei aina suinkaan se mitä muiden silmät ihmisessä näkee. Siitä on kyse.

        Ja jos on kauhean vaikea ylipäänsä ymmärtää transsukupuolisuutta, niin kuvittele naisen keho, jossa on miehen aivot tai miehen keho, jossa on naisen aivot.

        Mieti mitkä asiat voivat aiheuttaa ristiriitaa, kun niillä eri sukupuolen silmillä ja aivoilla kehoasi katselet ja käytät? Elämääsi elät.

        Saattaa helpottaa ymmärtämään asiaa. Ehkä, jos mitään ymmärtää ylipäänsä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja jos on kauhean vaikea ylipäänsä ymmärtää transsukupuolisuutta, niin kuvittele naisen keho, jossa on miehen aivot tai miehen keho, jossa on naisen aivot.

        Mieti mitkä asiat voivat aiheuttaa ristiriitaa, kun niillä eri sukupuolen silmillä ja aivoilla kehoasi katselet ja käytät? Elämääsi elät.

        Saattaa helpottaa ymmärtämään asiaa. Ehkä, jos mitään ymmärtää ylipäänsä.

        Mulle se on sitä, että olen hyväksynyt kehoni ja biologisen sukupuoleni, nainen. Mutta koska persoonani ja sisäinen energiani on enemmän kallellaan maskuliinisiin juttuihin ja mulle ne on ominaisempia ja kiinnostavempia juttuja, kun femiinit jutut yleensä. Kuten vaikka miesten vaatteet, miesten hiusmuoti mä pidän niistä. Mä koen olevani kotonani niissä, kun naisen vaatteissa mä tunnen olevani kuin muukalainen ja jatkuvasti kiertoajelulla vieraassa maassa. Epämukavaa, tulee pahoinvointia.

        En mä halua kiusata itseäni naistenvaatteilla tai meikeillä, mielestäni mä en edes tarvi niitä. oon ihan hyvä ilmankin ja miesten vaatteissa. Mainio itsenäni maskuliinisuuteni ja femiinin puoleni kanssa. Silti mä en tunne olevani kumpakaan ehdottomasti, vaikka mun keho on naisen mun mieli on usein kuin miehen. Ja mä rakastan sitä, että mä oon mä. Tällainen hybridi ja kykenen näkemään molemissa sukupuolissa hyvää ja ilmentämään sitä itsellänikin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ja jos on kauhean vaikea ylipäänsä ymmärtää transsukupuolisuutta, niin kuvittele naisen keho, jossa on miehen aivot tai miehen keho, jossa on naisen aivot.

        Mieti mitkä asiat voivat aiheuttaa ristiriitaa, kun niillä eri sukupuolen silmillä ja aivoilla kehoasi katselet ja käytät? Elämääsi elät.

        Saattaa helpottaa ymmärtämään asiaa. Ehkä, jos mitään ymmärtää ylipäänsä.

        "kuvittele naisen keho, jossa on miehen aivot "

        Kuvittele miehen keho joka on kirurgisesti silvottu ja kemiallisesti muokattu vaikuttamaan naisen keholta, jossa on miehen aivot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kuvittele naisen keho, jossa on miehen aivot "

        Kuvittele miehen keho joka on kirurgisesti silvottu ja kemiallisesti muokattu vaikuttamaan naisen keholta, jossa on miehen aivot.

        Olen kuvitellut monet kerrat.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen kuvitellut monet kerrat.

        Itse en menisi niin pitkälle, mutta eihän mulla ole tarvekkaan olla binäärisesti yhtään mitään. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Itse en menisi niin pitkälle, mutta eihän mulla ole tarvekkaan olla binäärisesti yhtään mitään. 😆

        Ja toisaalta miksi purkittaa itseään johonkin tiukkaan sabluunaan, jos nauttii siitä että on vapaa ilmentämään puoliaan, sukupuoltaan, sukupuolia kuten tykkää?

        Sähän voit tuoda esiin itsesi sellaisena, kun olet ja miten viihdyt itsessäsi. Vaikka mieheksi syntyneenä, naiseksi muivattuna ja miehen aivoilla. Mahtavaa, voi olla moninainen eikä vain yksi seinään naulattu naula.


    • Anonyymi

      Julkkisstatushan ei tietenkään hänen kohdallaan vaikuta mitenkään. Kyse on ihan vaan siitä, että hän on aivan karmea kurppa.

      • Anonyymi

        Mutta,sai 1300 tykkäystä Tinderissä. Joo, karmea on. 🤣
        Montas sinä sat yhden päivän aikana? Arvaan: et yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta,sai 1300 tykkäystä Tinderissä. Joo, karmea on. 🤣
        Montas sinä sat yhden päivän aikana? Arvaan: et yhtään.

        Otan osaa. Et ymmärrä sarkasmia ja olet tosikko.

        p.s. En ole koskaan edes nähnyt Tinderiä, eli totta, en yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta,sai 1300 tykkäystä Tinderissä. Joo, karmea on. 🤣
        Montas sinä sat yhden päivän aikana? Arvaan: et yhtään.

        Siis, +++ s a n o i +++ mummeli saaneensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, s a n o i mummeli saaneensa.

        Sua yllättää, että julkkismummeli saa paljon kokeilutykkäyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua yllättää, että julkkismummeli saa paljon kokeilutykkäyksiä?

        Miksi tämä on sulle niin arka ja kuohuttava aihe? Kun et saa naista, et minkään ikäistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä on sulle niin arka ja kuohuttava aihe? Kun et saa naista, et minkään ikäistä?

        No luojan kiitos. Se olis heteronaiselle aika kamalaa, jos joku naikkonen lyöttäytyisi seuraan, eikä tajuaisi häipyä.


    • Anonyymi

      Ja miehille tilanne on ihan tosi eri.

    • Anonyymi

      Olisihan tolle kuvan Naiselle vielä käyttöä.

    • Anonyymi

      Miehestä on vielä vaikeampi päästä eroon.

    • Anonyymi

      Kun nainen ei löydä kumppania niin se sanoo ettei edes halua vaikka etsii kuitenkin koko ajan tinderistä ja muista deitti palveluista koska ei halua olla yksin eläke iässä. Niin tuon jutun nainenkin tekee. Tinderistä tosin löytyy vain panoseuraa eikä sitä oikeaa parisuhdetta koska naiset itse on liian vaativia ja nirsoja ettei ne edes lähde miesten kanssa treffeille ellei parisuhde cv ssä lue että ollut kymmenien naisten kanssa. Baaariin vaaan juomaan viinaa ja tutustumaan miehiin. Niin se kumppani helpoiten löytyy. Harva julkkis silti on ollut yli 3 vuoden suhteessa edes. 50 vuotias nainen on jo melkoisen vanha jotta löytäisi pitkäaikaisen kumppanin.

      • Anonyymi

        "50 vuotias nainen on jo melkoisen vanha jotta löytäisi pitkäaikaisen kumppanin."

        Totta, ainakin jos ei haluaisi nuorempaa miestä. Tuossa iässä miehet alkavat jo laumoittain kupsahdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "50 vuotias nainen on jo melkoisen vanha jotta löytäisi pitkäaikaisen kumppanin."

        Totta, ainakin jos ei haluaisi nuorempaa miestä. Tuossa iässä miehet alkavat jo laumoittain kupsahdella.

        Kyllä yli viiskympiset ukot on kaikki jatkoajalla ☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yli viiskympiset ukot on kaikki jatkoajalla ☝️

        Voi olla vaan kun en välitä siitä paskaakaan, onhan loppusuora koko ajan lähempänä ja toivottu lopputulos, roiku sinä siellä optimismin sekaisen tulevaisuuden toivossasi ihan vapaasti 😎


    • Anonyymi

      Nainen saa 1300 tykkäystä niin siitä 1295 etsii pelkkää panoseuraa.

      • Anonyymi

        Viidestä voi jo löytää pitkäaikaista seuraa ja veikkaan, ettei tältä palstalta löydy yhtään ätmiä, joka olisi saanut edes sadasosaa tuosta 1295:sta. 😂 Siksi te täällä itkette ja haukutte naisia, koska ette itse kelpaa. Ja muutama nuorempi nainen liittyy kuoroon, koska joku syy taustalla aiheuttaa saman. Syystä en tiedä, mutta saattaapa olla ihan villinä veikkauksena asperger tai epävakaus (aiempaa keskustelua seuranneena ja ärhäkkää epäsosiaalisia kommentointia seuranneena).

        Jos itse kelpaa ja sisin on terve, miksi tälläistä nostoa tekisi? Kyseiselle naiselle löytyy taatusti seuraa iästä huolimatta, kunhan sopiva ehdokas tulee kohdalle!


    • Anonyymi

      Haet väristä paikoista. Liikut väärissä paikoissa.Huonointa netti hakea yhtään mitään.Siellä kertätään kaiken ikäisistä naisista vain yhden illan juttuja..

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä tekee miehellä, kun lapset on jo tehty. Paljon helpompaa elämä. Saa olla ku ellun kana.

    • Anonyymi

      Tämä oli Palstaprinssin aloitus näköjään. Mikä sinut saa haukkumaan aikuisia naisia?
      Etkö uskalla seurustella heidän kanssaan?
      Etkö tiedä, että vaikka naisella olisi vaihdevuodet, silti kaikki naiset ovat erilaisia?
      Oletko sinä ukki, vaari vai pappa, kun haukut naisia mummeleiksi?

      • Ei ollut minun aloitus! En tee aloituksia anonyyminä. Ja minä en vaan innostu ns aikuisista, liian kypsistä naisista. Sille en voi mitään. Ihastelen kauneutta joita nuorilla on. En tuota osaa paremmin sanoiksi pukea. Enkä tullut tänne ketään haukkumaan. Kaikki haukkuminen on johtunut siitä kun minua on täällä ärsytetty. Yritän olla provosoitumatta jatkossa...
        Kyllä minä voin ja olen jutellut vanhojen naisten kanssa niitä näitä ja kavereinakin heitä on, mutta he eivät saa minua syttymään yhtään. Eikä saa kaikki nuoretkaan. Ei se ole pelkästään ikäkysymys.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Ei ollut minun aloitus! En tee aloituksia anonyyminä. Ja minä en vaan innostu ns aikuisista, liian kypsistä naisista. Sille en voi mitään. Ihastelen kauneutta joita nuorilla on. En tuota osaa paremmin sanoiksi pukea. Enkä tullut tänne ketään haukkumaan. Kaikki haukkuminen on johtunut siitä kun minua on täällä ärsytetty. Yritän olla provosoitumatta jatkossa...
        Kyllä minä voin ja olen jutellut vanhojen naisten kanssa niitä näitä ja kavereinakin heitä on, mutta he eivät saa minua syttymään yhtään. Eikä saa kaikki nuoretkaan. Ei se ole pelkästään ikäkysymys.

        Kuvitteletko, että joskus joku parikymppinen muija kiinnostuu susta, ei kuule, sanon suoraan, ei ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko, että joskus joku parikymppinen muija kiinnostuu susta, ei kuule, sanon suoraan, ei ikinä.

        Niin tai sun pitäis olla jo jotain 80v ja testamenttaat sille noin 10 miljoonaa ekee heti tilille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko, että joskus joku parikymppinen muija kiinnostuu susta, ei kuule, sanon suoraan, ei ikinä.

        En pelkästään kuvittele niin, vaan asia myös on niin, että alle pari kymppisillekin vielä kelpaan. :)


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        En pelkästään kuvittele niin, vaan asia myös on niin, että alle pari kymppisillekin vielä kelpaan. :)

        Ja täällä joka päivä itket, kun ei kenellekään kelpaa. Säälittävä ja myöskin aika pimee oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täällä joka päivä itket, kun ei kenellekään kelpaa. Säälittävä ja myöskin aika pimee oot.

        Miehiin katkeroitunut palstafemakko pääs vauhtiin, kun huomaa heikon lenkin jota ärsyttää ja kiusata tarkoitushakuisesti. 🙄 Tätä samaa teet heti, jos vain mitenkään pääset jonkun miehen ihon alle. Säälittävää ja todella katkeraa toimintaa mikä tosin on ymmärrettävää, jos on jäänyt suhde elämän ulkopuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiin katkeroitunut palstafemakko pääs vauhtiin, kun huomaa heikon lenkin jota ärsyttää ja kiusata tarkoitushakuisesti. 🙄 Tätä samaa teet heti, jos vain mitenkään pääset jonkun miehen ihon alle. Säälittävää ja todella katkeraa toimintaa mikä tosin on ymmärrettävää, jos on jäänyt suhde elämän ulkopuolelle.

        Ei kuule, olet täysin väärässä. Tykkään naisista.
        Jotkut miehet nyt vaan sattuu olemaan niin vähä-älyisiä ettei edes tiedosta typerää touhuansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuule, olet täysin väärässä. Tykkään naisista.
        Jotkut miehet nyt vaan sattuu olemaan niin vähä-älyisiä ettei edes tiedosta typerää touhuansa.

        Sinun vinkumista kun täällä on lukenut, niin mitään muuta se ei ole kuin katkeruutta. Elämäntehtäväsi on joka asiassa pyrkiä saamaan miehet huonoon valoon, koska vihaat sisimmässäsi.
        Vihalle on tehtävissä jotain, jos joku läheisesi älyäisi passittaa sinut mielenterveyskuntoutukseen.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        En pelkästään kuvittele niin, vaan asia myös on niin, että alle pari kymppisillekin vielä kelpaan. :)

        Mistä sen tietää jos ei ainakaan 10 vuoteen ole tuommosen lähietäisyydellä ollu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tietää jos ei ainakaan 10 vuoteen ole tuommosen lähietäisyydellä ollu?

        Mistäs tiedät kuinka lähellä on ollut? En ole täällä kaikkea kertonut, enkä aio kertoakaan.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Mistäs tiedät kuinka lähellä on ollut? En ole täällä kaikkea kertonut, enkä aio kertoakaan.

        Aivan varmana olisit kertonu jos olis flaxi käyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vinkumista kun täällä on lukenut, niin mitään muuta se ei ole kuin katkeruutta. Elämäntehtäväsi on joka asiassa pyrkiä saamaan miehet huonoon valoon, koska vihaat sisimmässäsi.
        Vihalle on tehtävissä jotain, jos joku läheisesi älyäisi passittaa sinut mielenterveyskuntoutukseen.

        Wau, en ole täällä kirjoitellut edes, typerä luuseri. Taidat itse olla lekurin tarpeessa ja pahoin. Ja mulla on kyllä suhde, tosin naisen kanssa, joten mönkään meni.
        Miehet saa olla mitä tykkää, kitisijät nyt vaan on niin raukkoja ja mielipiteelleni et voi yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, en ole täällä kirjoitellut edes, typerä luuseri. Taidat itse olla lekurin tarpeessa ja pahoin. Ja mulla on kyllä suhde, tosin naisen kanssa, joten mönkään meni.
        Miehet saa olla mitä tykkää, kitisijät nyt vaan on niin raukkoja ja mielipiteelleni et voi yhtään mitään.

        Ja TAAS tämä perinteinen "en ole täällä kirjoitellut"🤣 Kummasti se kiukuttelu sitten osuukin aina samoihin henkilöihin tai oletettuihin "ätmeihin". 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja TAAS tämä perinteinen "en ole täällä kirjoitellut"🤣 Kummasti se kiukuttelu sitten osuukin aina samoihin henkilöihin tai oletettuihin "ätmeihin". 😉

        Saan kuule tehdä ihan mitä vaan huvittaa, taitaa sielläpäin Ärsyttää.
        No otapa pamit tällepäivää ja mee maate.
        Me naiseni kanssa nautitaan toisistamme.
        😊


    • Niin ja sanoisin vielä, ettei se ole helppoa saada naisystävää viiskymppisenä miehenäkään. Joku rajapyykki tuo 50v. Sen jälkeen aletaan pitämään ihmistä ihan ikäloppuna romuna. Varmaan ihan sisäsyntyinen juttu sekin.

    • Eipä tuo vienti näytä vetävän saman ikäisillä miehilläkään😁 Maria Kuusiluoma saanut paljon tykkäyksiä Tinderissä, joten aika moni haluaa koskea 53v naiseenkin, upea nainen muuten ja kelpais mullekkin.

    • Anonyymi

      Miehet ei jaksa naisia. Helpompaa on elää yksin. Naiset on haankalia luonteeltaan enkä itse jaksa mitään kiukuttelevaa akkaa katsoa.

    • Anonyymi

      Miehet 50 v ei ole 50 v naisten tasoisia. Miehet on lihavia ja huonokuntoisia.

      • Ei kuitenkaan ihan kaikki miehet.


      • Anonyymi

        Okei, täydet 100% , mitäs muuta tuo onnenpyörän pyörittely antaa vastaukseksi?


    • Anonyymi

      Koukutettu ja revitty. Seinään heitetty.

    • On kyllä näyttävä ja naisellinen nainen. Lähtisin kyllä treffeille jos kyselisi. Jos ei muuta juttua keksittäisi niin puhuttaisiin vaikka politiikkaa.

      Jos 1300 tykkäystä tulee päivässä niin onhan siinä kermaa kuorittavaksi; jotenkin sellainen määrä ettei osaa edes miehenä hahmottaa mitä reaktioita tuollainen määrä aiheuttaisi.

      Mulla taitaa olla nuo kolmiot ihan toisiinpäin. Nuorena oli vain muutama kaveri ja joka paikkaan piti keritä. Nyt työ-ja harrastuspiirien kautta on tullut enemmän kavereita ja ystäviä mutta oikeastaan mihinkään ei ole sellaista älytöntä hoppua.
      Jos sellaisia vaatimuksia nyt on koskaan ollutkaan niin nyt niistä viimeisetkin versot on karisseet. Varmaan vaikuttaa se että nuorena mietti pidemmälle tulevaisuuteen kun nyt pelkkä treffikokemus kantaa pitkälle.

    • Anonyymi

      Jos nainen tinkii miehen ulkonäöstä niin voisivat ne löytää miehen muttsa tuskimpa 50 v vanha kurppa tinkii mistään.

    • Anonyymi

      "Ensimmäisen Tinder-päivän aikana Maria sai 1 300 tykkäystä."

      • Niin... Kyllä niitä naiset saa helposti ja sitten kehtaa vielä valittaa.


      • Anonyymi

        Julkkisstatus vetää miehiä puoleensa.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Niin... Kyllä niitä naiset saa helposti ja sitten kehtaa vielä valittaa.

        Miehet siitä valittavat. Tyrkkyjä ukkoja piisaa kaikenikäisille.


      • Anonyymi

        Selvää markkina-arvon romahtamista tuo on kun parikymmentä vuotta takaperin olisi saanut 60 000 tykkäystä. Ei muuta kuin mummokotiin asumaan ja katselemaan kiikkustuolissa istuen Salattuja elämiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvää markkina-arvon romahtamista tuo on kun parikymmentä vuotta takaperin olisi saanut 60 000 tykkäystä. Ei muuta kuin mummokotiin asumaan ja katselemaan kiikkustuolissa istuen Salattuja elämiä.

        Eihän sieltä Tinderistä edes löydy tuollaista määrää miehiä.


    • Anonyymi

      Hauska alotus, kiitos nauruista. Tuli vaan mieleen, kuka nainen sitten haluaa sitten vanhan ukon kosketeltavakseen? Ei kukaan, ellei ole selvää hyötyä tiedossa. Vielä vähempi haluaa omaishoitajaksi. Yleensähän miehet keikahtaa aiemmin.
      Ihan elävä esimerkki kaikille tämä eräs herra, jolla nuorempi muija. Tehtiin "pikku" sydänoperaatio, niin ikinuoruutta tavoitteleva ukkeli lähtikin heti lenkille operaation jälkeen. Taitaa vieläkin ukkeli maata lasareetissa.

    • Anonyymi

      Marian kannattaisi käydä spekseiverssillä.

    • Anonyymi

      Naenen päättää ...

    • Anonyymi

      Löytää, jos on tarpeeksi rahaa ja omaisuutta.

    • Anonyymi

      Ei se ole iästä kiinni löytääkö hyvän miehen tai naisen. Jos on kusipää tai koko kylän irtonumero ei löydä ketään, olipa 18 tai 81.

    • Anonyymi

      Mitä sitä pilalle hakatulla vanhalla naisella tekee, rassattu niin, ettei paska pysy sisällä.😂 Anteeksi.

      • Anonyymi

        Miehen kommentti ja just huomaa, kuinka jotkut naiset on niin tyhmiä, kun suhteissa miehien kanssa antavat rassata itsensä noin, enpä ois ikinä noin tollo. Siitä vain vaippa ostoksille heteronaiset. Mulle riitti miehet, kun lapset sai tehtyä.


      • Anonyymi

        Ihan totta. Sama juttu vanhalla ukolla, ainoo mikä seisoo on silmät.


    • Ongelma on synnytetty, jos ihminen ikääntyessään alkaa vaatia ja odottaa eri asioita. Miksi ihmeessä? Ihmiset kun ikääntyessään eivät muuksi muutu, joten sitä samaa on tarjolla mitä ennenkin, tosin ehkä vähän nuutuneessa paketissa. Vanha viidakon sanonta: ronkelit runkkaa.

      • Anonyymi

        Se ihme on vaihdevuodet, siinä nainen muuttuu mummeliksi tai voimaantuu. Kummassakin tapauksessa seksi loppuu ja tilalle tulee aivan jotain muuta. Kuten koira tms. kotieläin, feminismi, tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ihme on vaihdevuodet, siinä nainen muuttuu mummeliksi tai voimaantuu. Kummassakin tapauksessa seksi loppuu ja tilalle tulee aivan jotain muuta. Kuten koira tms. kotieläin, feminismi, tms.

        Mutta Maria tuskin valehtelee kun hän sanoo, että iho kaipaa ihoa. Epäsuhta tulee kuitenkin niistä kolmioista, jotka milloin makaavat kyljellään ja milloin kärjellään. Ihoa kun kuitenkin on ihan jokaisella: ei sen määrä ole kolmio vaan suorakaide joka jatkuu niin kauan kuin on ihmisiä. Joten se jää nyt määrittelemättä mitä Marian kakun kerma on.


    • Anonyymi

      Menee sitten ja hakee haluamansa. Mikä estää😃? Miksi pitää märistä palstalla jatkuvasti samasta aiheesta? Eikös siitä ole puhe mistä puute,eli kurppaa vailla olet,eikä nuorempi sitä tilaa täytä. Voivoi💩

      • Anonyymi

        Ps. Nämä jankkaavat jäärät ei voi millään mitenkään milloinkaan ymmärtää,että kaikki eivät kaipaa jankkaajan kaltaisia kumppaneita edes painajaisunissaan💩


    • Anonyymi

      Aina kun joku julkkis on sinkku niin se tulee lehtiin valittamaan ettei löydy miestä ja se saa julkisuutta siitä ja kohta sillä on joku panomies käsivarressa. Näin käy joka kerta julkkis naisille samoin kun ne on eronnut niin niitten on pakko tulla lehtiin itkemään miten suhde loppui. Vanha 50 v kurppa onkin epätoivoinen kun ei löydä uutta miestä viikossa niin siksi on pakko tulla iltalehtiin sanomaan asiasta.

      • Anonyymi

        Oletko minkä ikäinen? Onko sinulla kumppani? Miksi itket täällä päivätpäästään? Eikö ole muuta tekemistä? Aika surkimus olet. Tiedät sen itsekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä ikäinen? Onko sinulla kumppani? Miksi itket täällä päivätpäästään? Eikö ole muuta tekemistä? Aika surkimus olet. Tiedät sen itsekkin.

        Naista ei saa kritsoimalla,mollaamalla,haukkumalla,maalittamalla,ei kä noilla tavoin mitenkään alistamalla. Naisen saa arvostamalla,kunnioittamalla,kohteliaisuudella, kuuntelemalla. Ei itsekkäästi ja omista lähtökohdistaan. Jos ei tuota osaa ja tuohon kykene,on ikisinkku ja joutaa ollakkin.💩


    • Anonyymi

      Mun lähipiirissä on jo kaikki naiset täyttäny 50 ja ne on muuttunu kireiksi ja niillä on uusi nimikin Pirkko.

    • Anonyymi

      Mummoni löysi vielä lähempänä 80 miesystävän.

      • Anonyymi

        .Onni olkoon osanansa. Gerisuhde/oleskelusuhde/pärjäilysuhde kuitenkaan ei ole pariutumisen/ parisuhteen perusmalli.


    • Anonyymi

      Kuka viidenkymmenenvuoden kokemuksella enään tahtoisi miehen?💩

    • Anonyymi

      seinä, Seinä, SEINÄ!

    • Anonyymi

      Rakkaus ja erotiikka kuuluu myös vanhoille ja monilla ihmisillä on todella hyvä parisuhde.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti eivät ole enää hyvissä väleissä, kun nostaa asian esille? Koston halu kokemastaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe