Auton tyhjäpaino on noin 1700kg, tilava perheauto, akun paino saa olla max 100kg.
Toimintamatka kertalatauksella 1000 km talvella, auton pitää olla lämmin matkanaikana.
Ellei näitä kriteereitä sähköauto täytä jää kauppaan, käytännöllisyys ennenkaikkea
Kriteerini sähköautolle
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun kriteerisi täyttää bensa ja diesel auto, sitä varmaan hait
- Anonyymi
No sitä, eikä minulla olisi varaakaan sähköautoon.
- Anonyymi
Jännää, ei ole ikinä autoa ostaessa tullut asettaa tyhjäpainoa tai akun painoa kriteeriksi.
Oletko varma ettei takapenkin painoa pitäisi puntaroida tarkkaan, tai ratin halkaisijaa? - Anonyymi
Minun kriteerini polttomoottoriautolle.
Ei haise
Ei metelöi
Ei tärise
Ei nyi
Vähintään 400hv
Voima pitää löytyä 0 kierroksesta lähtien
Pitää lämmetä parissa minuutissa
Tankkaus oltava kotona
Kulutus alle 2 litraa satasella- Anonyymi
täyttää lähes kaikki kriteerit, pois lukien hatusta vetetyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851