Kirjepostin jakelu harvenee 3 päivään viikossa.

Anonyymi-ap

orstaina ja .Joko taas tapalauantaina.Noin 60 vuotta sitten KeskiSuomen kesämökille tuli posti tiistaina, thtui virhe?

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran kuukaudessakin on liikaa. Laskut voi tuoda joka toinen kuukausi.

      • Anonyymi

        Mun kerrostaloon on jo viisi vuotta kirjeet tullut kolme kertaa viikossa !! Eipähän niitä kirjeitä juuri tule ellei oo velallinen !!


    • Anonyymi

      Nythän se virhe vasta tapahtui. Noin 60 vuotta sitten tuli KeskiSuomen kesämökille posti tiistaina, torstaina ja lauantaina.

      • Anonyymi

        Miksi joka kerta kiun jotain kirjpoitan ilmoitatte punaisella tekstillä että tapahtui virhe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joka kerta kiun jotain kirjpoitan ilmoitatte punaisella tekstillä että tapahtui virhe?

        Miksi joka kerta kun jotain kirjoitan ilmoitatte punaisella tekstillä että tapahtui virhe?


    • Anonyymi

      Yhteensä viitenä päivänä kahdessa viikossa jaetaan posti tulevina aikoina. Eka viikolla kolme ja toka viikolla kaksi jakelupäivää.

    • Anonyymi

      Kusti on tullut vanhaksi eikä jaksa enää polkea postia. Yksi kirjeposti, kesti viikon kulkea ennen määränpäätä ja matkaa alle 500 km. Tämä ei riitä.
      Siirrytään siis sähköiseen postiin ja paketit kulkekoon muun paketinkuljetuksen kautta, niin on nopeampaa ja halvempaa.

    • Anonyymi

      Pankin maksupalvelussa laskun on oltava perillä 5 päivää ennen eräpäivää.

      • Anonyymi

        No haittaako se jos lähettää laskun 7 paäivää etukäteen?


    • Anonyymi

      Posti kulkee silti 5 päivänä viikossa, mistä se säästö tulee. Onko se kirjeen kuljetus muun postin mukana niin aikaa vievä.

    • Anonyymi

      Enemmän saisivat huolehtia siitä, että postit jaetaan oikeisiin paikkoihin.
      Otan kohta postiin yhteyttä ja pyydän palkkaa jakelusta, kun saan jatkuvasti kuljetella postia naapureille, kun ne on tuotu minulle.
      Oletan, että he joutuvat varmaan tekemään sitä samaa.
      Posti saisi palkata lukutaitoiset jakajat.

      • Anonyymi

        Jakajat ovat afroja pääosin ainakin pääkaupunkiseudulla.


    • Anonyymi

      Itse kannoin jo viime vuonna koko postilaatikkoni vintille. Kerran tai pari kuukaudessa käyn postilokerolla hakemassa vähät postini kun lähes kaikki postini on jo sähköisessä muodossa.

    • Anonyymi

      Omituista touhua postilta.

    • Anonyymi

      Meille tulee kirjeposti jo vuoroviikoin 2 ja 3 kertaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe