Paljonko liikuntaa harrastava saa syödä

Anonyymi-ap

Tässä teille esimerkki miten paljon oikeat urheilijat syö päivän aikana..
Se miten paljon saa syödä riippuu liikunnan määrästä ja painosta sekä tavoitteista pitääkö yllä samaa painoa nostaako lihaspainoa vai laskeeko painoa.

Jos on pienikokoinen parempi laihdutustapa on nostaa lihaspainoa runsaalla liikunnalla ja syömällä enemmän ravinnollista ruokaa kuin laskea painoa muuten syönti määrät menee liian pieneksi.
Mitä pienempi kokoinen olet sitä vähemmän on energian kulutus ja silloin pitää syödä erittäin vähän.

Liikuntaa harrastamaton 65 kiloinen saa syödä vain 1800 kaloria,jos syö enemmän lihoo ja painavampi vähän enemmän

Syöntiä 4700 kaloria päivässä.Kovat hiihtäjät saa syödä keskimäärin 6000 kaloria ja tavallinen kuntohiihtäjä noin 3000-4000 riippuen painosta ja liikunnan määrästä

https://youtu.be/It27HZ4x-bU

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sinun pitää saada syödä niin paljon?

      • Anonyymi

        Tässä ei saa puhua häiriöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei saa puhua häiriöistä.

        Minulla siis ei ole häiriö, vaikka olisikin, koska sitä ei saa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla siis ei ole häiriö, vaikka olisikin, koska sitä ei saa sanoa.

        Onko kuukautiskiertosi ollut säännöllinen? Kai sinulla on jo kuukautiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kuukautiskiertosi ollut säännöllinen? Kai sinulla on jo kuukautiset?

        Oletko etsinyt itsellesi psykiatria? Vai riittäälö sinulle joku täyspäinen juoppo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko etsinyt itsellesi psykiatria? Vai riittäälö sinulle joku täyspäinen juoppo?

        En ole etsinyt itselleni psykiatria, mutta voitko sinä nyt vastata kysymykseeni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole etsinyt itselleni psykiatria, mutta voitko sinä nyt vastata kysymykseeni?

        En ole klovneille tavannut kertoa asioitani, elleivät ne kuulu laihdutukseen. Kiinnostaako sinua laihdutus vai seuraatko hain tavoin tuota avauksen tekijää, jota pidät mielenkiintoisena tapauksena? Hän tarvitsee apua.

        Mene nyt isoon kaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole klovneille tavannut kertoa asioitani, elleivät ne kuulu laihdutukseen. Kiinnostaako sinua laihdutus vai seuraatko hain tavoin tuota avauksen tekijää, jota pidät mielenkiintoisena tapauksena? Hän tarvitsee apua.

        Mene nyt isoon kaupunkiin.

        Miksi hoet koko ajan tuota isoa kaupunkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hoet koko ajan tuota isoa kaupunkia?

        Näin on täällä opetettu.


    • Anonyymi

      meillä metsureilla toi 8000 on ihan normi

      • Anonyymi

        Se onkin uimarin veroinen ammatti.


    • Anonyymi

      Tämän 4700 pystyy syömään ilman huonoa oloa terveellisestä ravinnosta,mutta jos syöt roskaruokaa jossa on sokeria 400 grammaa ja rasvaa 200 grammaa
      Sekä viljatuotteita olo on erittäin huono seuraavat kolme päivää.Pääyä särkee ja väsyttää.

      • 4700 kcal terveellistä ruokaa on noin 5 kg. Aika paljon. Volyymiä saa tietysti alas syömällä paljon kasviöljyä.

        Kilpapyöräilijöiden dieetistä tulee iso osa riisistä ja glukoosista koska moisia energiamääriä ei voi saada terveellisestä ruuasta.


    • Anonyymi

      Liikunta ja "liikunta"?!
      Lähipiiristäni pari esimerkkiä. Molemmat säännöllisesti kuntoilevia eläkeläisiä.
      Toinen ulkoiluttaa sauvojaan viidesti viikossa 3:n kilometrin verran. Verkkaisesti.
      Hiihtokauden loputtua toinen valmistautuu kesään juoksemalla juoksumatolla päivittäin matkoja siten, että heppu lisää jokainen viikko juoksumatkaa 5km.
      Kun kelit suovat niin siirtyy juoksemaan ulkona.
      Kumpaakaan eivät kalorit kiinnosta mutta kun toinen harrastaa "liikuntaa" ja toinen liikuntaa niin kulutuksessakin lienee eroa.
      Kulutus riippuu hyvin monesta tekijästä. Itse pidän perusasioina liikuntarupeaman kestoa ja syketasoa suhteessa todelliseen maksimiin. Yksilöllinen asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2366
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1790
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1629
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      115
      1036
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe