Mikä on noloin tapahtuma Kauhavalla?

Anonyymi-ap

No tietenkin Härmän älykääpiöiden masinoima HÄXIT.Mua ei lakkaa naurattamasta tapa jolla sitä tehtiin ja totaalinen mahalasku tuloksena .Ei koko maakunnasta yhtä onnetonta tapausta mieleen tuu.

32

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on se kun neuvolat lopetettiin Kortesjärveltä ja Alahärmästä nolla säästön vuoksi. Keskustan uhkailuilla. Ja kokoomuksen Jannelta silti riitti nyt rahaa siirtää homehirsikoulu melkein 400t€:lla.

      Jeesus mitä touhua Antti Kurvinen ja Janne Sankelo. Oletteko ihan idiootteja?

    • Anonyymi

      Puurot ja vellit sekaisin. Lautakunnan tehtävänä on selvittää onko valtuuston asettamat tavoitteet toteutuneet. Ei ihmetellä kuitteja.

      • Anonyymi

        Noloa kun raportit kateissa Kva kaupungilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa kun raportit kateissa Kva kaupungilla

        Valittajat, myötähäpeää


    • Anonyymi

      Lumion erottaminen.

      • Anonyymi

        Nolo kaupungin hallitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo kaupungin hallitus

        Totta, noloin kautta aikain.


    • Anonyymi

      Noloin tapahtuma Kauhavalla? Äänestää vihervasemmistokepua.

      • Anonyymi

        Kurvinen uusii valtakirjansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurvinen uusii valtakirjansa.

        Tuskin uusii.


    • Anonyymi

      En tiedä onko noloin, mutta ainakin melkein, se kun Ojanperä kaksneuvoosen pj:nä lopetti Voltin palvelukeskuksen.
      Jäläkehen päin väitti ettei tiänny asiasta mitää, että Pusa oli päätöksen yksin teheny ilaman hallitusta!!!😂🤣😅😁

      • Anonyymi

        Kaks neuvooset johtajat järjestään, noloa


    • Anonyymi

      Olisi helpompaa luetella ne asiat jotka Kauhavalla EIVÄT OLISI noloja. 🤣

      • Anonyymi

        No näin, ei kuluisi kynä läheskään niin paljon.


    • Anonyymi

      SKAALA

      • Anonyymi

        Kuoppainen lauttamuksen kylän raitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuoppainen lauttamuksen kylän raitti

        Hysteeriset vanhat akat


    • Anonyymi

      Härmäläinen paskakaivojen tyhjentäjä,joka tekee hommat ilman kuittia,mahtaa verottaja olla ihmeissään.

      • Anonyymi

        Haluan kaupungin hallitukseen. Tarvin urakoita. Ja vuokralaisia .


      • Anonyymi

        Sentään tekee jotain. Koittakaa Tekin "kantikset" tehdä välillä jotain edes itsellenne tuottavaa.
        Mutta ei, ei muuta kun perse syvemmälle penkkiin ja taas mussuttamaan jostain. Kyllä yhteiskunta elättää.

        Vielä tuohon varsinaiseen kommenttiisi, löytyy sitä kuitittomia tekijöitä ihan varmasti niin Kauhavan, kuin minkä tahansa kylän alueelta. Ei tuo nyt mikään uusi juttu ole.
        Ala sinäkin yrittäjäksi ja tee hommasi ilman kuittia. Taidat olla itse melko pian ihmeissäsi.


      • Anonyymi

        Tyhjää kaivosi itse, niin ei tarvitse itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjää kaivosi itse, niin ei tarvitse itkeä.

        Pitäisi lailla kieltää yrittäjien pääsy kunnan hallintoon.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe