Paljonko keskustelette/kerrotte ex-deiteistänne uudelle henkilölle

Anonyymi-ap

En itse ole hirveän halukas kertomaan ex-deiteistäni uudelle henkilölle kuin jotain pinnallista. Minusta ex-deitin asiat ovat myös hänelle henkilökohtaisia enkä voi laverrella niistä.

Usein miehenä koen että naishenkilöt kyselevät näistä asioista kiusallisen paljon.

1.5 kk sitten tapasin naishenkilön ja tuossa 1.5 kk:n aikana hän on kertonut minulle kyllästymiseen asti entisistä deiteistään ja ex-aviomiehestään. Ja samalla kysellyt minun asioistani liikaa. Olen tuntenut että hukun noihin tarinoihin. Pari kertaa sanonut että en halua puhua existä liikaa.

Muutama päivä sitten tuli riitää jostain asiasta ja tämä henkilö alkoi "liekittää" minua minun vanhoista asioistani joista olen koittanut pysyä hiljaa.

Nainen on ilmeisen mustasukkainen koska kyttää minua myös Facessa ja vaati päästä kaverikseni. Stalkkaamista siis.

Nyt fiilis siitä että asiat eivät tule onnistmaan tämän henkilön kanssa ovat todella vahvat. Eihän tällä tavalla saada mitään tasapainoista suhdetta aikaiseksi. Kaikki normaalit kivat fiilikset ja tunteet hukkuvat tälläiseen ahdistavaan roskaan.
En yksinkertaisesti jaksa enää.

6

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No itsehän en ole varsinaisesti koskaan pelkillä treffeillä käynyt, enkä deittaillut. Vaan jos olisin, niin en katsoisi kyseisen asian kuuluvan keskustelunaiheeksi deiteille. Tuo on aihe, josta voisin puhua, jos suhde on muuttumassa vakavammaksi ja silloinkin vain tyyliin "monillako treffeillä piti käydä, ennen kun törmättiin". En myöskään puhuisi yhtään syvällisemmin eksistäni. Heidän asiansa eivät todellakaan kuulu jollekin deitille tai varsinaisesti edes uudelle kumppanille. Jossain määrin olen tietenkin valmis entisistä parisuhteistani puhumaan, mutta silloinkin lähinnä omista tekemisistäni ja tuntemuksistani. Minusta eksistä puhuminen on useammalla tasolla asiatonta.

    • Anonyymi

      Ei mitään kerrota. Ainoastaan pitäisi kertoa jos on hiv kuppa tms tauti mikä tappaa ja tarttuu. Muuten ri ole mitään syytä. Ketä kiinnostaa joku exxä? Katkerat vääristyneet jutut. Jätä se sika.

      • Anonyymi

        Ap: Jeps tää nainen jäi multa historiaan.
        Ja olen myös sitä mieltä että ex-deiteistä ei kuulu laverrella. Se on tosi huonoa käytöstä.


    • Anonyymi

      Tää on iso ongelma. Tinderit ja muut kierrättää ihmisiä ja heistä tulee paskojen kokemuksien jälkeen tunnevammasia.

      • Anonyymi

        Tämä pitää paikkansa. Hyvä otto! Erittäin hyvä.

        Sitten tulee mieleen että voiko tänä päivänä edes tavata ketään koska kaikilla on monia exia, tapaamisia sun muita niin monia.
        Onko deittikuviot siis siinä mielessä jotenkin mahdoton yhdistelmä.


    • Kerron sen mitä toinen haluaa tietää menneistä suhteistani, mikä toiveet pysyvät asialinjalla. Ja jollei erikseen kielletä, niin kerron itsenäisesti elämän varrella, jos se tieto jotenkin olennaisesti liittyy sillä hetkellä käsillä olevaan tilanteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe