Tinderin turn off jutut

Anonyymi-ap

Tinderin naisten profiileita selannut ja on paljon juttuja, mikä saa niskakarvat pystyyn esiintyessään niin monessa.

Tyhjä tekstitön profiili.
10 samanlaista kasvokuvaa, ei muuta.
Kertoo olevansa absolutisti ja vetää viikonloput viiniä.
Tatuointien kerääminen.
Sunnuntaipoikaystävä.
Kertoo olevansa kaunis. (huono itsetunto ehkä?)
Jokaisessa kuvassa vauhti päällä, on veneily, matkailu, laskettelu, laskuvarjo, kuntosali / painonnosto, erämaakuvia.
Minna Canth puolikuollutta elämää lainaus.
Monta kuvaa juomisesta.
Tissivakokuvat yläviistosta, jopa useita.
Lasten kuvat.

Seksinmyyntimainokset nettiosoitteineen, näistä aina ilmoitus ylläpidolle.

45

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdessä kohdassa olet väärässä, kyllä tissinvakokuva on aina turn on, missä palvelussa sitten lieneekään :)

    • Samaa mieltä näistä. Ja sitten on niitä joilla on vain koiria tai muita eläimiä kuvissa. Taikka ei kuvaa ollenkaan.

    • Anonyymi

      Eikö se ole vain hyvä, että ne vastenmieliset yksilöt ovat raakattavissa pois noin yksinkertaisin tunnistein?

      • Anonyymi

        Ei koska he kuluttavat turhaan aikaa. Haluaisitko kauppaan leipäosastolle mennessäsi että siellä olisi myös kaikki muut tuoteryhmät sikin sokin sotkettuina?

        Kuulut ihmisryhmään joka yrittää jollain tavoin nälviä typerin perustein kun joku sanoo jostain negatiivisesta asiasta.

        "Miksi haluat elää, sinähn kuolet kuitenkin joku päivä. Se on 100% varmuus"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koska he kuluttavat turhaan aikaa. Haluaisitko kauppaan leipäosastolle mennessäsi että siellä olisi myös kaikki muut tuoteryhmät sikin sokin sotkettuina?

        Kuulut ihmisryhmään joka yrittää jollain tavoin nälviä typerin perustein kun joku sanoo jostain negatiivisesta asiasta.

        "Miksi haluat elää, sinähn kuolet kuitenkin joku päivä. Se on 100% varmuus"

        He saattavat kuluttaa sinun ja sinun kaltaistesi aikaa, mutta eivät kaikkien. Tinderhän on juuri tuollainen treffailun sekatavarakauppa, jossa on vähän mitä satuu ja kaikki eivät tykkää kaikista.

        Leipäosastollahan ovat kaikenlaiset leivät enemmän ja vähemmän sekaisin, vaikka niitä näennäisesti onkin jaoteltu. Jos etsit tiettyä leipää uudessa kaupassa, niin se etsiä pitää tai jos etsit leipää tietyillä kriteereillä niin se vaatii usein tuoteselosteen lukemista. Tindereissä ja tandereissa se jaottelu on juuri tuollaista "enemmän ja vähemmän sekaisin, mutta merkitty kuitenkin naiseksi tai mieheksi tai edes joksikin".

        Jos kaipaa jo valmiiksi tarkempaa jaottelua, niin silloin pitäisi siirtyä sellaiselle alustalle, jossa on vain tietynlaista porukkaa. Tietysti olisi varmasti Tinderille itselleen kehittämisen paikka, jos se vaikka antaisi mahdollisuuden monipuolisempaan filtteröintiin. Kyllähän tekoäly jo sillä tasolla on, että sen olisi helppo pyytää filtteröimään pois kaikki, joilla on kuvia lemmikeistä tai lapsista tai laskuvarjohypystä tai tissivakokuvia. Myäs tekstittömyyden ja vaikka tiettyjen tekstissä mahdollisesti esiintyvien avainsanojen filtteröiminen on helppoa, jos kyseisen alustan omistava taho kokee sen kannattavaksi. Kyllähän tuollaisia voisi varmasti ainakin maksullisina lisäominaisuuksina kokeilla.

        Minä kysyin vilpittömästi, sillä itse koen nimenomaan vain ja ainoatan hyväksi jutuksi, jos epäkiinnostavat yksilöt ovat jollain äärimmäisen helpolla tavalla eroteltavissa. Noin pääosinhan heitä ei kykene millään tavalla sieltä massasta erottamaan, joten tuollaiset superhelpot jutut ovat 👍👍👍. Minä myös rakastan elämää, joten en ikinä kysyisi mitään noin typerää. Se 100% kuolemisen varmuus on juurikin syy elää sitä elämää, eikä vaan möllöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He saattavat kuluttaa sinun ja sinun kaltaistesi aikaa, mutta eivät kaikkien. Tinderhän on juuri tuollainen treffailun sekatavarakauppa, jossa on vähän mitä satuu ja kaikki eivät tykkää kaikista.

        Leipäosastollahan ovat kaikenlaiset leivät enemmän ja vähemmän sekaisin, vaikka niitä näennäisesti onkin jaoteltu. Jos etsit tiettyä leipää uudessa kaupassa, niin se etsiä pitää tai jos etsit leipää tietyillä kriteereillä niin se vaatii usein tuoteselosteen lukemista. Tindereissä ja tandereissa se jaottelu on juuri tuollaista "enemmän ja vähemmän sekaisin, mutta merkitty kuitenkin naiseksi tai mieheksi tai edes joksikin".

        Jos kaipaa jo valmiiksi tarkempaa jaottelua, niin silloin pitäisi siirtyä sellaiselle alustalle, jossa on vain tietynlaista porukkaa. Tietysti olisi varmasti Tinderille itselleen kehittämisen paikka, jos se vaikka antaisi mahdollisuuden monipuolisempaan filtteröintiin. Kyllähän tekoäly jo sillä tasolla on, että sen olisi helppo pyytää filtteröimään pois kaikki, joilla on kuvia lemmikeistä tai lapsista tai laskuvarjohypystä tai tissivakokuvia. Myäs tekstittömyyden ja vaikka tiettyjen tekstissä mahdollisesti esiintyvien avainsanojen filtteröiminen on helppoa, jos kyseisen alustan omistava taho kokee sen kannattavaksi. Kyllähän tuollaisia voisi varmasti ainakin maksullisina lisäominaisuuksina kokeilla.

        Minä kysyin vilpittömästi, sillä itse koen nimenomaan vain ja ainoatan hyväksi jutuksi, jos epäkiinnostavat yksilöt ovat jollain äärimmäisen helpolla tavalla eroteltavissa. Noin pääosinhan heitä ei kykene millään tavalla sieltä massasta erottamaan, joten tuollaiset superhelpot jutut ovat 👍👍👍. Minä myös rakastan elämää, joten en ikinä kysyisi mitään noin typerää. Se 100% kuolemisen varmuus on juurikin syy elää sitä elämää, eikä vaan möllöttää.

        Lisään vielä, että itsehän olen siis ohjelmistokehittäjä ja sinällään kaikenlaiset kustomointimahdollisuudet ovat tätä päivää ja iso markkinarako. Ei se olisi homma eikä mikään ympätä tuollaiseen appiin googlen kovahaun tyyppinen palikka, joka joko etsisi samankaltaisia kuvia profiileista ja sitten näyttäisi niitä sisältäviä profiileja tai filtteröisi sellaisia profiileja pois. Eri asia on sitten se miten tarpeelliseksi käyttäjäkunta tuollaisen palikan kokisi. Se vaatisi varmasti vähän markkinatutkimusta, jos tuon haluaisi selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että itsehän olen siis ohjelmistokehittäjä ja sinällään kaikenlaiset kustomointimahdollisuudet ovat tätä päivää ja iso markkinarako. Ei se olisi homma eikä mikään ympätä tuollaiseen appiin googlen kovahaun tyyppinen palikka, joka joko etsisi samankaltaisia kuvia profiileista ja sitten näyttäisi niitä sisältäviä profiileja tai filtteröisi sellaisia profiileja pois. Eri asia on sitten se miten tarpeelliseksi käyttäjäkunta tuollaisen palikan kokisi. Se vaatisi varmasti vähän markkinatutkimusta, jos tuon haluaisi selvittää.

        Mutta kuinka kannattavaa tällainen olisi? Jos kumppanin löytäminen tehdään liian helpoksi, sovelluksen käyttäjämäärät vähenisivät. Vähän kuin sukkahousujen valmistus. Niistä voidaan tehdä vaikka kuinka kestäviä, mutta menekki on parempi kun niistä tehdään sellaisia että hajoavat ensimmäisellä käyttökerralla.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuinka kannattavaa tällainen olisi? Jos kumppanin löytäminen tehdään liian helpoksi, sovelluksen käyttäjämäärät vähenisivät. Vähän kuin sukkahousujen valmistus. Niistä voidaan tehdä vaikka kuinka kestäviä, mutta menekki on parempi kun niistä tehdään sellaisia että hajoavat ensimmäisellä käyttökerralla.
        -sivusta

        No sitähän taisin juuri pohtia. Sanoin: "Se vaatisi varmasti vähän markkinatutkimusta, jos tuon haluaisi selvittää." Kunnolliseen markkinatutkimukseen kuuluu muutakin, kuin vain kuluttajien mielipiteiden kartoittaminen.

        Jonkun Tinderin (tai vastaavan) kohdalla oleellista on myös se kuinka moni sitä oikeasti käyttää aidosti parisuhteen etsimiseen. Mitä olen joskus heidän tilantojaan lukenut, niin ilmeisesti parisuhdetta etsivät eivät ole se kaikkein suurin käyttäjäryhmä. Seksiseuraa ja satunnaista suhdetta etsivät taas eivät luultavasti noista kovin tarkkoista filtteröinneistä välittäisi, ainakaan suurena joukkona. Tosin kyllä mä heillekin sille useamman markkinointikulman keksin, helposti. Kaikkien käyttöön automaattisesti päätyvänä toimintona ei hyvin suurella todennäköisyydellä olisi kannattavaa, mutta maksullisena lisäominaisuutena voisi ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuinka kannattavaa tällainen olisi? Jos kumppanin löytäminen tehdään liian helpoksi, sovelluksen käyttäjämäärät vähenisivät. Vähän kuin sukkahousujen valmistus. Niistä voidaan tehdä vaikka kuinka kestäviä, mutta menekki on parempi kun niistä tehdään sellaisia että hajoavat ensimmäisellä käyttökerralla.
        -sivusta

        "Jos kumppanin löytäminen tehdään liian helpoksi, sovelluksen käyttäjämäärät vähenisivät."

        Sinälläänhän se jos saisi filtteröityä pois tissivakokuvat, lemmikkikuvat, lapsikuvat ja laskuvarjohyppy- ja ryyppykuvat, ei varsinaisesti ihan hirveän paljon helpommaksi sitä itse kumppanin löytymistä tekisi. Noista mikään nyt ei vielä takaa, että löytyy ja varsinkaan että kestää. Lähinnä nuo olisivat tuollaisia nykyhetkessä hyvin yleisten kärsimättömien ja keskittymiskyvyn puutteesta kärsivien käyttäjien lisäominaisuuksia, jotka nopeuttaisivat profiilien läpikäymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että itsehän olen siis ohjelmistokehittäjä ja sinällään kaikenlaiset kustomointimahdollisuudet ovat tätä päivää ja iso markkinarako. Ei se olisi homma eikä mikään ympätä tuollaiseen appiin googlen kovahaun tyyppinen palikka, joka joko etsisi samankaltaisia kuvia profiileista ja sitten näyttäisi niitä sisältäviä profiileja tai filtteröisi sellaisia profiileja pois. Eri asia on sitten se miten tarpeelliseksi käyttäjäkunta tuollaisen palikan kokisi. Se vaatisi varmasti vähän markkinatutkimusta, jos tuon haluaisi selvittää.

        Kappas minäkin ohjelmistokehittäjä ja monien vuosien tausta. Pistetään jengi pystyyn ja koodataan uusi deittimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas minäkin ohjelmistokehittäjä ja monien vuosien tausta. Pistetään jengi pystyyn ja koodataan uusi deittimesta.

        No rehellisesti sanottuna itselläni ei ole sen suurempaa paloa olla hands-on noita kehittelemässä, mutta ideoita voin tietenkin pallotella. Tai periaatteessa, jos idea vietäisiin täysin boksin ulkopuolelle ja lähestyttäsiin vaikkapa pelillistämisen näkökulmasta, niin siten ehkä voisi kiinnostaakin, vaikka deittailu itsessään on minusta hitokseen tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rehellisesti sanottuna itselläni ei ole sen suurempaa paloa olla hands-on noita kehittelemässä, mutta ideoita voin tietenkin pallotella. Tai periaatteessa, jos idea vietäisiin täysin boksin ulkopuolelle ja lähestyttäsiin vaikkapa pelillistämisen näkökulmasta, niin siten ehkä voisi kiinnostaakin, vaikka deittailu itsessään on minusta hitokseen tylsää.

        Joo tehkää tästä peli. Saadaan nuo sohvannurkkaan pleikkaohjaimen kanssa jämähtäneetkin pariutumaan. Voiko siihen ympätä vaikka intiimin kanssakäymisenkin pelihahmoilla, niin ei pöpötkään leviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tehkää tästä peli. Saadaan nuo sohvannurkkaan pleikkaohjaimen kanssa jämähtäneetkin pariutumaan. Voiko siihen ympätä vaikka intiimin kanssakäymisenkin pelihahmoilla, niin ei pöpötkään leviä?

        No kyllähn noita jo on, joissa voi intiimiä kanssakäymistä harjoittaa. Tosin joo, voisi sen paremmin mallintaa ja monipuolisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He saattavat kuluttaa sinun ja sinun kaltaistesi aikaa, mutta eivät kaikkien. Tinderhän on juuri tuollainen treffailun sekatavarakauppa, jossa on vähän mitä satuu ja kaikki eivät tykkää kaikista.

        Leipäosastollahan ovat kaikenlaiset leivät enemmän ja vähemmän sekaisin, vaikka niitä näennäisesti onkin jaoteltu. Jos etsit tiettyä leipää uudessa kaupassa, niin se etsiä pitää tai jos etsit leipää tietyillä kriteereillä niin se vaatii usein tuoteselosteen lukemista. Tindereissä ja tandereissa se jaottelu on juuri tuollaista "enemmän ja vähemmän sekaisin, mutta merkitty kuitenkin naiseksi tai mieheksi tai edes joksikin".

        Jos kaipaa jo valmiiksi tarkempaa jaottelua, niin silloin pitäisi siirtyä sellaiselle alustalle, jossa on vain tietynlaista porukkaa. Tietysti olisi varmasti Tinderille itselleen kehittämisen paikka, jos se vaikka antaisi mahdollisuuden monipuolisempaan filtteröintiin. Kyllähän tekoäly jo sillä tasolla on, että sen olisi helppo pyytää filtteröimään pois kaikki, joilla on kuvia lemmikeistä tai lapsista tai laskuvarjohypystä tai tissivakokuvia. Myäs tekstittömyyden ja vaikka tiettyjen tekstissä mahdollisesti esiintyvien avainsanojen filtteröiminen on helppoa, jos kyseisen alustan omistava taho kokee sen kannattavaksi. Kyllähän tuollaisia voisi varmasti ainakin maksullisina lisäominaisuuksina kokeilla.

        Minä kysyin vilpittömästi, sillä itse koen nimenomaan vain ja ainoatan hyväksi jutuksi, jos epäkiinnostavat yksilöt ovat jollain äärimmäisen helpolla tavalla eroteltavissa. Noin pääosinhan heitä ei kykene millään tavalla sieltä massasta erottamaan, joten tuollaiset superhelpot jutut ovat 👍👍👍. Minä myös rakastan elämää, joten en ikinä kysyisi mitään noin typerää. Se 100% kuolemisen varmuus on juurikin syy elää sitä elämää, eikä vaan möllöttää.

        Vittu mitä legendaa kommentisi on. Kai tässä nyt aikuiset ihmiset osaa ajatella itse ilman sinun A4:n jeesustelu vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rehellisesti sanottuna itselläni ei ole sen suurempaa paloa olla hands-on noita kehittelemässä, mutta ideoita voin tietenkin pallotella. Tai periaatteessa, jos idea vietäisiin täysin boksin ulkopuolelle ja lähestyttäsiin vaikkapa pelillistämisen näkökulmasta, niin siten ehkä voisi kiinnostaakin, vaikka deittailu itsessään on minusta hitokseen tylsää.

        Ei ehkä sulla mutta löytyy varmasti tyyppejä joilla on halua. Ja uusin ideoin ja uusin ominaisuuksien poistaen ne "karvat" softista jotka häiritsevät ihmisiä.


    • Anonyymi

      Omituista, että haluat kertoa tämän julkisesti. Koskaan deittisovelluksia käyttämättömänä olettaisin, että se profiili kertoo juuri tekijästään, ja jos se profiili ei sinuun nappaa niin ei nappaa henkilö sen takanakaan. Eli kummallista ohjeistaa ihmisiä tekemään sellainen profiili joka nappaa, koska se ei silloin väistämättä kuvasta ihmistä sen takana lainkaan, jolloin yhteen ei päädy toisilleen sopivia ihmisiä. Esim. kun olen koiraihminen, niin todellakin lataisin sinne profiiliin kuvan hauvoistani, koska huolin lähielämääni ainoastaan koiraihmisiä.

      • Anonyymi

        No siis tuopa juuri minuakin tuossa yllä ihmetytti. Olen naiivisti kuvitellut, että sen profiilin tarkoitus on nimenomaan kertoa siitä tekijästään jotakin ja mieluiten tosiaan mahdollisimman rehellisesti. Sehän se vasta aikaani hukkaisikin, jos kaikki olisivat ihan samanlaisia, eikä olisi mitään muuta keinoa tehdä eroa ihmisten välille, kuin keskustella jokaisen kanssa. Se olisi ihan kamalaa. Tuolla kadulla kävellessäkin pystyisi silloin erottelemaan ihmisiä paremmin toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis tuopa juuri minuakin tuossa yllä ihmetytti. Olen naiivisti kuvitellut, että sen profiilin tarkoitus on nimenomaan kertoa siitä tekijästään jotakin ja mieluiten tosiaan mahdollisimman rehellisesti. Sehän se vasta aikaani hukkaisikin, jos kaikki olisivat ihan samanlaisia, eikä olisi mitään muuta keinoa tehdä eroa ihmisten välille, kuin keskustella jokaisen kanssa. Se olisi ihan kamalaa. Tuolla kadulla kävellessäkin pystyisi silloin erottelemaan ihmisiä paremmin toisistaan.

        No tämäpä. Aiemminkin huomannut sekä mies- että naisoletettujen jakavan ohjeita siihen, kuinka tehdä hyvä deittiprofiili ja itsestäni tämä tuntuu huijaukselta, ja ihan niin kuin sanoit, toisen ajan haaskaamiselta. Luulisi jutusta katoavan idea ihan tyystin, kun kaikki ovat samaa massaa; kaikki profiilit samasta muotista.


    • Huvittavinta kuitenkin se, että kun tulee match, ei kuitenkaan juttu luista yhtään. Kukaan ei osaa vastata edes tervehdykseen, saati halua edetä pidemmälle. Yleensä poistuukin aika pian sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Voiko tässä olla juuri niin, että se profiili ei ole oikeasti sinun näköisesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tässä olla juuri niin, että se profiili ei ole oikeasti sinun näköisesi?

        On se minun näköinen.


      • Anonyymi

        Niitä matcheja tulee myös vahingossa. Oletko omalla kuvalla siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä matcheja tulee myös vahingossa. Oletko omalla kuvalla siellä?

        Niin just, tai jos on joku 20 vuotta vanha tai hillittömästi muokattu kuva siellä ja sit toinen käy vilkasee vaikka instagram profiilista että eihän tämä ole sama jäppinen ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitä matcheja tulee myös vahingossa. Oletko omalla kuvalla siellä?

        Tietenkin olen omilla kuvilla ja ne on varmistettu. Johan tuossa yksi mätchi haukkui minua pedofileeksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tietenkin olen omilla kuvilla ja ne on varmistettu. Johan tuossa yksi mätchi haukkui minua pedofileeksi.

        Jos olet oman ikäsi rehellisesti kertonut, niin tuollaisen kommentin voit jättää täysin omaan arvoonsa. Sehän nyt kertoo vain kyseisen yksilön pääkopan vajauksesta, jos ensinnäkin menee tuollaisia laukomaan eikä osaa edes ikäfiltteriä käyttää. Hittoako tuollaisen idiootin sanomisista edes piittaat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet oman ikäsi rehellisesti kertonut, niin tuollaisen kommentin voit jättää täysin omaan arvoonsa. Sehän nyt kertoo vain kyseisen yksilön pääkopan vajauksesta, jos ensinnäkin menee tuollaisia laukomaan eikä osaa edes ikäfiltteriä käyttää. Hittoako tuollaisen idiootin sanomisista edes piittaat?

        No sekin. Viskasin mäkeen sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet oman ikäsi rehellisesti kertonut, niin tuollaisen kommentin voit jättää täysin omaan arvoonsa. Sehän nyt kertoo vain kyseisen yksilön pääkopan vajauksesta, jos ensinnäkin menee tuollaisia laukomaan eikä osaa edes ikäfiltteriä käyttää. Hittoako tuollaisen idiootin sanomisista edes piittaat?

        Ei se nyt välttis ole idiootti ollu. Joku sinisilmänen junnu, joka ei ole osannu odottaa että omien vanhempien ikäset tai vanhemmat häntä koittais. Sit järkyttyny ja näpäyttäny. Ja toivottavasti ottanu opikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt välttis ole idiootti ollu. Joku sinisilmänen junnu, joka ei ole osannu odottaa että omien vanhempien ikäset tai vanhemmat häntä koittais. Sit järkyttyny ja näpäyttäny. Ja toivottavasti ottanu opikseen.

        Jos junnu ei osaa ihan itse niitä filttereitään asettaa, niin totaalinen idiootti se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos junnu ei osaa ihan itse niitä filttereitään asettaa, niin totaalinen idiootti se on.

        Ei kyl, niilt puuttuu elämänkokemus, ne ei tiedä että maailma on paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyl, niilt puuttuu elämänkokemus, ne ei tiedä että maailma on paha.

        Harvinaisen pullossa kasvatettu yksilö, jos on muka kyennyt pääsemään edes esiteini-iästä ylitse oppimatta noin perusasioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen pullossa kasvatettu yksilö, jos on muka kyennyt pääsemään edes esiteini-iästä ylitse oppimatta noin perusasioita.

        Saattoi olla, että halusi päästä veetuilemaan setämiehelle.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Saattoi olla, että halusi päästä veetuilemaan setämiehelle.

        Paljon todennäköisemmin juuri tuota, kuin aidosti tietämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen pullossa kasvatettu yksilö, jos on muka kyennyt pääsemään edes esiteini-iästä ylitse oppimatta noin perusasioita.

        Etkö muka ite tehny nuorena mitään ajattelematonta, liftannu rekkakuskien kyydissä tai muuta mikä nyt tuntuu hitusen vaaralliselta? Ei sillon kelannu aina niin pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muka ite tehny nuorena mitään ajattelematonta, liftannu rekkakuskien kyydissä tai muuta mikä nyt tuntuu hitusen vaaralliselta? Ei sillon kelannu aina niin pitkälle.

        Eli toiminta oli sittenkin täysin tietoista. No niinhän mä alunperinkin sanoin. Eli idiootti ja k.sipäinen yksilö, joka toimi tarkoituksellisesti tuolla kuvatulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toiminta oli sittenkin täysin tietoista. No niinhän mä alunperinkin sanoin. Eli idiootti ja k.sipäinen yksilö, joka toimi tarkoituksellisesti tuolla kuvatulla tavalla.

        Sinä kuulostat yhä enenevässä määrin lukion liepeillä nuoria vaanivalta pedolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuulostat yhä enenevässä määrin lukion liepeillä nuoria vaanivalta pedolta

        Sen kun. Sä taas vaikutat ihan pikkuriikkisen vajaaälyiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun. Sä taas vaikutat ihan pikkuriikkisen vajaaälyiseltä.

        Sen kun mitä? Tuun jututtaa sua sinne? Nähdään pupu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun mitä? Tuun jututtaa sua sinne? Nähdään pupu.

        Että senkun vaan tulee mieleesi mitä tulee ja sen kun kuulostaa sinusta miltä kuulostaa. Ei meistä kukaan pysty sille mitään tekemään mitä sinulle mistäkin mieleen tulee. Sehän on ihan sinun ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että senkun vaan tulee mieleesi mitä tulee ja sen kun kuulostaa sinusta miltä kuulostaa. Ei meistä kukaan pysty sille mitään tekemään mitä sinulle mistäkin mieleen tulee. Sehän on ihan sinun ongelmasi.

        Nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään.

        Niin varmaan.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Naisten käytös Suomen deittipalveluissa on juuri tälläistä. Juttelein espanjalaisen ja saksalaisen kavereineni kanssa ja sanoivat että deittailessaan suomalaisten naisten kanssa tää sama kuvio oli häiritsemässä heitäkin. Lopettivat ja ottivat länsi Euroopan mimmeihin "kontakteja".


    • Anonyymi

      Vielä voisi lisätä kuvat kukkasista, leipomuksista ja hurjapäillä omasta Harrikasta.
      Niin tavallista että vasemmalle menee.

      Ai niin, ja naiset ovat omaksuneet myös kuviin aurinkolasit.

      • Anonyymi

        Oi heti nappais ammatiltaan leipuri viherpeukalo harrikkamies, jätä vaan mulle kiitos.


    • Kännykkä naaman edessä kuvat.

      • Prinssi_J

        ?? No onhan se naama kiva nähdä, ilman että se on peitettynä. Miksei tietty takapuolikin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe