Kelpaako noi Puhti.fi:n tutkimukset lääkärille?

Anonyymi-ap

Itsellä on ollut pitkä aikaista masennusta nytten todella pitkän aikaa ja aattelin vihdoinkin ehkä ostaa tuollaisen tutkimuspaketin jossa sais tietoon noi testosteroni tasot tietääkseni että olisiko se syy siihen. Tahtoisin tietää että kelpaako toi testi lääkärille jos sitten lähden hakemaan lääkitystä siihen vai joudunko meneen yksityisen lääkärin käskystä uudelleen toiseen testiin joka tulee olemaan kallista. Olen jo kerran kysynyt tästä aiheestä valtion lääkäriltä ja ne sanoi että joudun tekemään testit diagnosian yksityisen kautta että he eivät noita asioita hoida.

7

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko viisaampi vaihtoehto mennä lääkärille ?

      • Anonyymi

        Luitko edes kysymyksen? sanoin siinä että olen jo kysynyt asiasta lääkäriltä ja ne sanoi että ne ei noita tee ja ota yhteyttä yksityiseen.


    • Anonyymi

      Sä joudut menee kuitenkin yksityiselle lääkärille koska pelkkä verikoe ei riitä.Eturauhanen tunnustellaan ja otetaan laboratoriokokeita, joihin voi kuulua esimerkiksi PSA-testi tai Stockholm3, joilla kasvaimen mahdollisuus voidaan sulkea pois. Lisätutkimuksena voidaan vielä tehdä eturauhasen ultraäänitutkimus.

      • Anonyymi

        siinä paketissa olisi Testosteroni (vapaa laskettu) testi


    • Anonyymi

      Minä ainakin olen mennyt muusta syystä ensin ottamaan "paketin" Terveystalolla ja sitten kunnalliseen lääkäriin.
      Valitin ongelmistani ja sitten lääkärissä mainitsin kokeen tuloksesta.
      Otettiin tietysti uudet kokeet ja parikymnentä muutakin.
      Sain avun.

      • Anonyymi

        Kuten sanoin olen jo aikaisemmin kun kysynyt asiasta valtion lääkärin kanssa je se sanoi että he ei näihin asioihin koske ja mee yksityiselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe