Kelpaako noi Puhti.fi:n tutkimukset lääkärille?

Anonyymi-ap

Itsellä on ollut pitkä aikaista masennusta nytten todella pitkän aikaa ja aattelin vihdoinkin ehkä ostaa tuollaisen tutkimuspaketin jossa sais tietoon noi testosteroni tasot tietääkseni että olisiko se syy siihen. Tahtoisin tietää että kelpaako toi testi lääkärille jos sitten lähden hakemaan lääkitystä siihen vai joudunko meneen yksityisen lääkärin käskystä uudelleen toiseen testiin joka tulee olemaan kallista. Olen jo kerran kysynyt tästä aiheestä valtion lääkäriltä ja ne sanoi että joudun tekemään testit diagnosian yksityisen kautta että he eivät noita asioita hoida.

7

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko viisaampi vaihtoehto mennä lääkärille ?

• Anonyymi

Luitko edes kysymyksen? sanoin siinä että olen jo kysynyt asiasta lääkäriltä ja ne sanoi että ne ei noita tee ja ota yhteyttä yksityiseen.

• Anonyymi

Sä joudut menee kuitenkin yksityiselle lääkärille koska pelkkä verikoe ei riitä.Eturauhanen tunnustellaan ja otetaan laboratoriokokeita, joihin voi kuulua esimerkiksi PSA-testi tai Stockholm3, joilla kasvaimen mahdollisuus voidaan sulkea pois. Lisätutkimuksena voidaan vielä tehdä eturauhasen ultraäänitutkimus.

• Anonyymi

siinä paketissa olisi Testosteroni (vapaa laskettu) testi

• Anonyymi

Minä ainakin olen mennyt muusta syystä ensin ottamaan "paketin" Terveystalolla ja sitten kunnalliseen lääkäriin.
      Valitin ongelmistani ja sitten lääkärissä mainitsin kokeen tuloksesta.
      Otettiin tietysti uudet kokeet ja parikymnentä muutakin.
      Sain avun.

• Anonyymi

Kuten sanoin olen jo aikaisemmin kun kysynyt asiasta valtion lääkärin kanssa je se sanoi että he ei näihin asioihin koske ja mee yksityiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      167
      4949
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1565
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1519
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1411
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1153
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1037
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      40
      967
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      298
      925
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      151
      824
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      747
    Aihe