Kelpaako noi Puhti.fi:n tutkimukset lääkärille?

Anonyymi-ap

Itsellä on ollut pitkä aikaista masennusta nytten todella pitkän aikaa ja aattelin vihdoinkin ehkä ostaa tuollaisen tutkimuspaketin jossa sais tietoon noi testosteroni tasot tietääkseni että olisiko se syy siihen. Tahtoisin tietää että kelpaako toi testi lääkärille jos sitten lähden hakemaan lääkitystä siihen vai joudunko meneen yksityisen lääkärin käskystä uudelleen toiseen testiin joka tulee olemaan kallista. Olen jo kerran kysynyt tästä aiheestä valtion lääkäriltä ja ne sanoi että joudun tekemään testit diagnosian yksityisen kautta että he eivät noita asioita hoida.

7

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko viisaampi vaihtoehto mennä lääkärille ?

• Anonyymi

Luitko edes kysymyksen? sanoin siinä että olen jo kysynyt asiasta lääkäriltä ja ne sanoi että ne ei noita tee ja ota yhteyttä yksityiseen.

• Anonyymi

Sä joudut menee kuitenkin yksityiselle lääkärille koska pelkkä verikoe ei riitä.Eturauhanen tunnustellaan ja otetaan laboratoriokokeita, joihin voi kuulua esimerkiksi PSA-testi tai Stockholm3, joilla kasvaimen mahdollisuus voidaan sulkea pois. Lisätutkimuksena voidaan vielä tehdä eturauhasen ultraäänitutkimus.

• Anonyymi

siinä paketissa olisi Testosteroni (vapaa laskettu) testi

• Anonyymi

Minä ainakin olen mennyt muusta syystä ensin ottamaan "paketin" Terveystalolla ja sitten kunnalliseen lääkäriin.
      Valitin ongelmistani ja sitten lääkärissä mainitsin kokeen tuloksesta.
      Otettiin tietysti uudet kokeet ja parikymnentä muutakin.
      Sain avun.

• Anonyymi

Kuten sanoin olen jo aikaisemmin kun kysynyt asiasta valtion lääkärin kanssa je se sanoi että he ei näihin asioihin koske ja mee yksityiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe