Itsellä on ollut pitkä aikaista masennusta nytten todella pitkän aikaa ja aattelin vihdoinkin ehkä ostaa tuollaisen tutkimuspaketin jossa sais tietoon noi testosteroni tasot tietääkseni että olisiko se syy siihen. Tahtoisin tietää että kelpaako toi testi lääkärille jos sitten lähden hakemaan lääkitystä siihen vai joudunko meneen yksityisen lääkärin käskystä uudelleen toiseen testiin joka tulee olemaan kallista. Olen jo kerran kysynyt tästä aiheestä valtion lääkäriltä ja ne sanoi että joudun tekemään testit diagnosian yksityisen kautta että he eivät noita asioita hoida.
Kelpaako noi Puhti.fi:n tutkimukset lääkärille?
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko viisaampi vaihtoehto mennä lääkärille ?
- Anonyymi
Luitko edes kysymyksen? sanoin siinä että olen jo kysynyt asiasta lääkäriltä ja ne sanoi että ne ei noita tee ja ota yhteyttä yksityiseen.
- Anonyymi
Sä joudut menee kuitenkin yksityiselle lääkärille koska pelkkä verikoe ei riitä.Eturauhanen tunnustellaan ja otetaan laboratoriokokeita, joihin voi kuulua esimerkiksi PSA-testi tai Stockholm3, joilla kasvaimen mahdollisuus voidaan sulkea pois. Lisätutkimuksena voidaan vielä tehdä eturauhasen ultraäänitutkimus.
- Anonyymi
siinä paketissa olisi Testosteroni (vapaa laskettu) testi
- Anonyymi
Minä ainakin olen mennyt muusta syystä ensin ottamaan "paketin" Terveystalolla ja sitten kunnalliseen lääkäriin.
Valitin ongelmistani ja sitten lääkärissä mainitsin kokeen tuloksesta.
Otettiin tietysti uudet kokeet ja parikymnentä muutakin.
Sain avun.- Anonyymi
Kuten sanoin olen jo aikaisemmin kun kysynyt asiasta valtion lääkärin kanssa je se sanoi että he ei näihin asioihin koske ja mee yksityiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137