Ihminenhän ei voi naamalleen mitään. Jos se ei ole nätti niin minkä sille voi. Mutta miksi pilata nätti naamansa sotamaalauksella? Kevyen päivämeikin tajuan. Mutta inhottaa kun toinen laittaa niin paksut tekoripset ettei jaksa pitää silmiä auki, luomet roikkuu ja ilme on koko ajan sellainen kuin olisi rättiväsynyt. Naama näyttää muoviselta. Inhoan myös pitkiä linnunkynsiä. Synnyttävät mielikuvan korppikotkasta. Ei sellaisilla käsillä voi koskea mihinkään. Eikä minua saa koskea sellaisilla käsillä. Tulee mielikuva että tuo ei kosketa vaan kynsii ja raapii ja raatelee. Kolmas nounou on lävistykset ja tatuoinnit. Omana itsenäsi olisit nätimpi. Tekoripset+korppikotkan kynnet+ tatuoinnit = näytät muoviselta. Nukelta ja robotilta. Aito ihminen olisi nätimpi.
No se ulkonäkö
Anonyymi-ap
3
204
Vastaukset
- Anonyymi
Kvaak, kvaak unohdit ankkahuulet.
Mutta kun tv-ohjelmia seuraa, niin niissähän ihmisiä yritetään kannustaa leikkauksiin sun muihin hoitoihin. Sellaista sontaa meille syötetään että ei mikään ihme! - Anonyymi
Kyllä tavisnainen meikkiä kaipaa, ei se näytä muuten lyhyissä hiuksissa ja pieruverkkareissa edes naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117