Ihminenhän ei voi naamalleen mitään. Jos se ei ole nätti niin minkä sille voi. Mutta miksi pilata nätti naamansa sotamaalauksella? Kevyen päivämeikin tajuan. Mutta inhottaa kun toinen laittaa niin paksut tekoripset ettei jaksa pitää silmiä auki, luomet roikkuu ja ilme on koko ajan sellainen kuin olisi rättiväsynyt. Naama näyttää muoviselta. Inhoan myös pitkiä linnunkynsiä. Synnyttävät mielikuvan korppikotkasta. Ei sellaisilla käsillä voi koskea mihinkään. Eikä minua saa koskea sellaisilla käsillä. Tulee mielikuva että tuo ei kosketa vaan kynsii ja raapii ja raatelee. Kolmas nounou on lävistykset ja tatuoinnit. Omana itsenäsi olisit nätimpi. Tekoripset+korppikotkan kynnet+ tatuoinnit = näytät muoviselta. Nukelta ja robotilta. Aito ihminen olisi nätimpi.
No se ulkonäkö
Anonyymi-ap
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Kvaak, kvaak unohdit ankkahuulet.
Mutta kun tv-ohjelmia seuraa, niin niissähän ihmisiä yritetään kannustaa leikkauksiin sun muihin hoitoihin. Sellaista sontaa meille syötetään että ei mikään ihme! - Anonyymi
Kyllä tavisnainen meikkiä kaipaa, ei se näytä muuten lyhyissä hiuksissa ja pieruverkkareissa edes naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466