Millaisia ajatuksia kaverini herättää?

Anonyymi-ap

-On 30v+ mies

-On kouluja käynyt

-On työ, asunto ja auto

-Ei aikaisempia seurustelusuhteita

-Ehkä kerran saanut naista tai neitsyt

-Ei mikään ätmi tai ruma. On niitä naisia rumemmillakin kavereillani

-Ei ole koskaan käynyt edes treffeillä

-Ei lataa tindereitä tai muita deittisovelluksia

16

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko hänen seksuaalinen suuntautumisensa normaali, eli päinvastainen kuin mitä massamedian mielikuvilla meille yritetään alati tyrkyttää?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hmm... mietitäänpäs. Jos hän on kiltti ja kunnollinen homomies, joka juuri ei halua omaa seksuaalisuuttaan kenellekään tyrkyttää niin miksi sinä otat sen esille? Haluatko sinä jättää hänet rauhaan? Et vaan kiusata ja räksyttää omaa agendaasi median homotyrkytyksestä. Noh, tämähän oli tietysti tiedossa ja alunperinkin.


    • Anonyymi

      Ei mitään sen kummempia. Itse olin tuossa iässä samanlainen, paitsi nainen. (Enkä omistanut autoa, kun asuin isossa kaupungissa.) Joillakin vain on elämässä muutakin mielenkiinnon kohdetta kuin parin etsintä.

    • Anonyymi

      Ei ole kauaa kun kyselit täällä tätä samaa. Mikä sua tässä ihmisessä häiritsee, jos keskusteltais ennemmin siitä?

      xLiner

    • Varsin hyvin näyttää kaverin asiat olevan. Paremmin kuin itselläsi?

    • Anonyymi

      Poikkeuksellisen hyvin pärjännyt jos kerran saanut jo naista . Moni jää kokonaan ilman . Tämä maailma on tehty vaan naisille ja komeille miehille . Heillä pelkästään ihmisarvo elämässä.

    • Ensimmäinen ajatukseni on se, että kaveri lienee kovin tyytyväinen elämäänsä ihan noinkin. Ja se täytyy hänelle sallia. 🙂

    • Anonyymi

      Eli on ruma jos ei ole naista saanut. Monet ei uskalla myöntää että naisen saaminen on ulkonäöstä kiinni. On minullakin työ, asunto ja auto ja olen velaton en ole velkaa ollut koskaaan. Se vaan ei ole mitään merkannut. Pakkohan se on uskoa että itse olen ruma koska ei naiset osoittanut kymmeneen vuoteen minkäänlaista kiinnostusta tutustua.

    • Anonyymi

      Ei mitään sen ihmeempiä ajatuksia. Ei kaikilla ole seksi jatkuvasti mielessä ja ehkä kaverisi ei ole sellainen, jota tuo niin ahdistaisi.

    • Anonyymi

      Ottakaa myt huomioon noi työelämän vaatimukset. Mulla ton ikäsenä, joka ikinen työpäivä veny, eikä lomia ehtinyt ikinä pitää. Ei siinä oikein parinhaku tullut ees mieleenkään ja viikonloput meni ihan palautuessa. Onneks nykyään osaa olla vähän vaativampi. Nytkin mulla alkaa mutaman päivän hermoloma. Se ei tietenkään oo mikään etu paria hankkiessa, jos sanoo olevansa hermolomalla. Mutta mulle se on nykyään jo yhdentekevää, koska ikää on jo sen verran ettei lapsia kannata tehdä. Että ihan kaikille vaan tiedoks, että oon hermolomalla.

    • Anonyymi

      Kaverisi ei ole löytänyt itselleen sopivaa naista. Eihän tuo tilanne mikään ihmeellinen ole, voi vielä löytää kumppanin, jos haluaa.

    • Anonyymi

      Ei se ole ainakaan viinaa juonut.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Kaverisi vaikuttaa olevan tyytyväinen elämäänsä. Olisit sinäkin omaasi.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Klassinen "kaverin puolesta kyselen" -kysymys?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1701
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1473
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1388
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      178
      1156
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1044
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1021
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      985
    9. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      945
    10. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      66
      930
    Aihe