Olen seurustellut mieheni kanssa 2vuotta. Olemme asuneet yhdessä vuoden uusioperheenä. Mies on huomaavainen ja haluaa olla lähellä, kertoo useita kertoja päivässä rakastavansa. Kuitenkin jäi jokin aika sitten huorissa käymisestä kiinni. En olisi ikinä hänestä uskonut. Kertoja on ollut ilmeisesti useampia enkä jaksa uskoa, että tuollainen käytös on edes loppunut. Seksi on monipuolista ja rohkeaa ja sitä on päivittäin.
Mies on aina kovin vakava, kun puheeksi tulee hänen ex ja tämän uusi mies. Taitaa siis olla kiinni eksässään, jonka kanssa pitkä suhde takana. Aina välillä päätän, että lopetan tämän ja muutan pois, olen ansainnut parempaa. Toisaalta mietin, että jos mies vielä joskus oppisi rakastamaan minua oikeasti. Hänen exänsä on oikeasti hirveä haaska, mutta jotain todella ihanaa hänessä silti tuntuu olevan, kun mies niin hänen peräänsä haikailee, vaikka tämä jätti mieheni toisen miehen vuoksi.
Meillä on yhteistä omaisuutta mieheni aloitteesta ja hän haluaisi, että ostaisimme yhteisen asunnon. Minusta tuntuu ahdistavalta, etten pääse mieheni ajatusmaailmaan. Miksi väittää niin kovasti rakastavansa, palvelee minua ja suukottelee ja silti samaan aikaan pettää. Jos ei ole onnellinen kanssani, miksi hän ei jätä minua?
Rakastaa muttei rakasta
3
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ajattelemme onnellisia ajatuksia, elämme onnellista elämää. ja tälläisiä asioita on turha kysyä muilta, kaikilla on sama vastaus. Luulen että uskottelet itselles että asiat muuttuvat mutta ne ei ole sinun hallussa. Sellaiset asiat mihin emme pysty vaikuttaan, on turhia murehtia. Päätä sinä aiotko elää tollasta elämää vai valitsetko oikein.
- Anonyymi
Olet oikeilla teillä, epäilet yhteisen tulevaisuuden rakentamista tuon tuuliviirin kanssa. Niin minäkin epäilisin.
Ei missään tapauksessa nyt ole hyvä aika alottaa velkakierre (yhteinen asunto) tai taloudellinen sitoutuminen tuuliviirin kanssa.
Se nyt jo , tässä vaiheessa, tietää ongelmia hamaan tulevaisuuteen.
Pidä vain suhdettanne yllä jos yhä haluat, mutta ole varma että kummallakin on oma tupa, oma lupa. Ei tässä vaiheessa saman katon alle!
Miksi hankkisitkaan täydellisen tarpeettomasti ongelmia elämääsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657