Tuosta:
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009356307.html
Rehellisesti, tiedän jotain urheilusta, mutten pahemmin seuraa. Ja se näkyy tuloksessa. 2 tiesin, 2 arvasin oikein kun oli jotain mutua. Tosi hyvä tulos my ass 😂
Tosi hyvä tulos!
Vastasit oikein 4 kysymykseen
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009356307.html
Rehellisesti, tiedän jotain urheilusta, mutten pahemmin seuraa. Ja se näkyy tuloksessa. 2 tiesin, 2 arvasin oikein kun oli jotain mutua. Tosi hyvä tulos my ass 😂
Tosi hyvä tulos!
Vastaukset 24
Vanhimmat
Eiii. Mä näin tämän jo aiemmin tuolla iltapäivälehden sivulla ja ajattelin, että tuota en edes kokeile... 🤣
Mut ei huono. Arvaamallakin pärjää 👍
Sen tuomarin kypärän värin ja Tampereen kisat tiesin, mutta kaikki loput meni arvaamalla, syteen tai saveen 😄
Mahtava tulos!
Vastasit oikein 6 kysymykseen
Hieno tulos!
Minen en tiennyt kuin molemmat lätkäaiheiset, kaikki muu oli sitten puhdasta lottoa 😂
Tosi hyvä tulos!
Ihan withuilleen-män.
-aito piirakka on aito piirakka
Hieno tulos!
Ei se mennyt vituralleen, kun sait samat pisteet kuin minä 😂
Lätkä oli ihan hepreaa kun oon boikotoinut sitä vuodesta 2013..
-aito piirakka on aito piirakka
No lätkä oli itelle taas ainoa mitkä tiesin varmasti 😂
Kiitos fanituksestani, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️
Olisin tiennyt varmasti jos sitä erästä seuraa ei olisi myyty ryssiin, silloin loppui lätkän seuraaminen ja yhä boikotti jatkuu.
-aito piirakka on aito
Entäs jos se yksi seura lähivuosina palaa liigaan, harkitsetko asiaa uudelleen?
Ilman muuta mutta taustojen on oltava puhtaat.
-aito piirakka on aito
"Tosi hyvä tulos!" Huihai! Onkohan tuo piruilua iltiksen puolelta? Yhden tiesin, sen Olympiakomitean kaupungin nimen, yhden arvasin ja yhden osuman sain vihjeen kautta.
Olen ylpeä itsestäni! Nyt saan viikonlopun kävellä ympäriinsä ylpeänä. 😂
"Tosi hyvä tulos!
Vastasit oikein 3 kysymykseen"
Thänks!
Hieno tulos!
On, piruilua, kaikki saa siitä jonkun tuollaisen sanallisen arvion 😂
Tuossa vielä kolmas, juuri sinua silmällä pitäen:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17723372/lauantain-yleistietovisa---jeopardy-tyyliin
Sori Rande, mää pistin sua paremmaks. Mää tiesin 4 oikein ja niistäkin kaikki vain tuurilla, kun arvasin =)
En ole minäkään mikään urheilutietäjä. En katso urheilua oikeastaan muuten kuin kesä-ja talviolympialaisten aikaan. Muuten mun urheilu on sitä, että kävelen jääkaapille, linja-autopysäkille ja mittailen ostoskeskuksen käytäviä. No, joskus kävelylenkkikin tai metsäpolulla talsimista.
Pirskatti, kai sulla oli lotto vetämässä tuolla tuurilla? 😁
Mulla ne urheilut jää futis/lätkä tasolle ja sekin pitkälti otsikoista. Toki jotain isoimpia kisoja jaksaa kattella, mutta vähemmän enää niitäkään, tuli niitä nuoruudessa kateltua ihan riittävästi 😂
Yhteen aikaan tuli joskus tehtyä Vikinglottoa ja kerran yllätyin, kun voitin siitä 4,20 tai 4,70 tai mikä se nyt pienin voittosumma siitä on. Menin sitten voiton kunniaksi kahville.
Jonkun 4 euroa tms. se on. Sillon sillä sai vielä kahvin, kohta ei saa edes sitä enää...
Saa kahvia vielä tuolla. Esim. R-kioskissa maksaa 2,20, Kotipitsassa 1,50 ja monista ruokakaupoista täälläpäin saa eurolla, joistain jopa 50 centillä. Rossossa on hieman kalliimpaa, jotain 2,50-2,70. Riippuu missäpäin asuu. Helsingissä voi olla kalliimpaa. Mutta on täälläkin myös kalliimpia paikkoja. Yhdessä kahvila-ravintolassa kahvi maksaa jotain 3 euroa tai sinnepäin.
Helsingissä on kalliimpaa, mutta Ärrällä samat hinnat. Muuten voi helposti ollakin sen 4 euroa.
Tänään join kahvit keskustassa ollessa. Maksoi 2 euroa.
En oo ite hetkeen käynyt siellä kahvilla, niin ei ole tiedossa kuin noi Ärrän pick-n-run kahvien hinnat.
EI ihme, että olen välillä jäykkä kuin rautakanki, kun en kauheasti venyttele (joskus kyllä) enkä lenkkeile päivittäin.
4 oikein mullakin, kaksi niistä arvaten. En seuraa urheilua ollenkaan.
Kelpo tulos!
Jep, jos ei yhtään seuraa urheilua, niin 4 on jopa todella hyvin 😊
Ykskin vastaus oikein on mahtava tulos, jos ei seuraa urheilua ollenkaan.