Tuhoavatko hugenbergit ja persut myös Suomen koulujärjestelmän?

Anonyymi-ap

Jos pakkoruotsi poistetaan, niin kuulemma mitään muutakaan ainetta ei ole enää pakko lukea. Onko tämä hugenbergien ja persujen ovela juoni, jonka tarkoitus on tuhota koko Suomen koulutusjärjestelmä?

41

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ole hiljaa, fennomaani. Minä päätän, mitkä argumentit ovat päteviä keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa, fennomaani. Minä päätän, mitkä argumentit ovat päteviä keskustelussa.

        Sinä hörhö "kielenkääntäjä" et päätä mitään. Mene hoitoon suuruusharhoinesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä hörhö "kielenkääntäjä" et päätä mitään. Mene hoitoon suuruusharhoinesi.

        Ad hominem ei ole koskaan pätevä argumentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ad hominem ei ole koskaan pätevä argumentti.

        "Terävä" havainto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä hörhö "kielenkääntäjä" et päätä mitään. Mene hoitoon suuruusharhoinesi.

        Turkulainen ruotsinmielinen salaliittohörhö taisi spämmätä kielenkääntämisfirmansa konkkaan. Nämä pakkoruotsin kannattajat pitäisi laittaa johonkin hoitoon; Riihimäen pakkoruotsihörhö spämmäsi itsensä oikein arkkuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulainen ruotsinmielinen salaliittohörhö taisi spämmätä kielenkääntämisfirmansa konkkaan. Nämä pakkoruotsin kannattajat pitäisi laittaa johonkin hoitoon; Riihimäen pakkoruotsihörhö spämmäsi itsensä oikein arkkuun asti.

        Toivottavasti Turun hörhö saadaan pakkohoitoon ennen kuin vaihingoittaa jotakuta toista ihmistä.


      • Anonyymi

        Mä halluun jälkeläisilleen persuvapaan koulun !!


    • Anonyymi

      Montakohan allekirjoitusta saisi tämä väitetty persujen ja hugenbergien salaliitto. Kokeiletko hörhö itse, kun sinulle näyttää olevan niin perverssin tärkeää eri adressien allekirjoitusten lukumäärät?

      • Anonyymi

        Koska sivupersoonia ei lasketa, niin ei tarvinne sanoa, kuinka monta allekirjoitusta aloite saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sivupersoonia ei lasketa, niin ei tarvinne sanoa, kuinka monta allekirjoitusta aloite saisi.

        Ruotsinmielinen salaliittohörhö voisi asettua ehdolle vaaleihin. Tosin sielläkään sovipersoonat eivät voi äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinmielinen salaliittohörhö voisi asettua ehdolle vaaleihin. Tosin sielläkään sovipersoonat eivät voi äänestää.

        Ruotsinmielisellä salaliittihörhöllä on nyt tuplamäärät spämmittävänä, kun Riihimäen hörhö ei ole enää kehissä. Ehtiiköhän pestä edes hampaitaan enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinmielisellä salaliittihörhöllä on nyt tuplamäärät spämmittävänä, kun Riihimäen hörhö ei ole enää kehissä. Ehtiiköhän pestä edes hampaitaan enää.

        Pakkoruotsin kannattajilla on huomattavasti pienempi elinajanodote kuin tavallisella kansalaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinmielisellä salaliittihörhöllä on nyt tuplamäärät spämmittävänä, kun Riihimäen hörhö ei ole enää kehissä. Ehtiiköhän pestä edes hampaitaan enää.

        Mestari on ainakin pessyt hampaansa, kun oikeasti kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on ainakin pessyt hampaansa, kun oikeasti kelpaa naisille.

        Googlatkaa "koska mielisairaus on este". Mestarilta kunnon tykitystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlatkaa "koska mielisairaus on este". Mestarilta kunnon tykitystä!

        Mestarille kiitos!


      • Anonyymi

        Allekirjoituksia saattaisi tulla kaksi: hörhö vaimoineen. Pari muuta teorian kannattajaa taitaa olla jo mullan alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlatkaa "koska mielisairaus on este". Mestarilta kunnon tykitystä!

        Mestarillista tykitystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestarillista tykitystä!

        Kyllä näin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestarillista tykitystä!

        Mestari on kirjoittanut myös pakkoruotsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoituksia saattaisi tulla kaksi: hörhö vaimoineen. Pari muuta teorian kannattajaa taitaa olla jo mullan alla.

        Todennäköisesti ei tulisi edes kahta.


    • Anonyymi

      Hmmm. Semmosta juttua liikkuu, että Suomen koulujärjestelmä on jo tuhottu - eikä sitä todellakaan ole tuhonneet persut vaan ne, jotka ovat olleet vallassa. Jos Suomen tuhottu koulujärjestelmä halutaan rakentaa uudelleen vanhan hyvän mallin mukaan niin ei sitä ainakaan nykyiset hallituspuolueet tee.

    • Ei sitten tiedä että onko tuo vihervasen-perverssiys ja aivojen sulattaminen niillä miedoilla humeilla jotka eivät johda väkevämpiin, syynä että mielessä pyörii kokoajan persut, ja sekavat mietteet siitä kun ne ovat kaiken tuhonneet , tai ainakin takuuvarmasti tuhoavat jos asioista päättämään pääsevat, varsinkin kun kaikki barometrit näyttävät että nyt esim. juurikin koulutuksessa on asiat paremmin kuin koskaan.
      Toivottavasti persut ensitöikseen tuhoavat sen "vapaan" maailman missä mielisairaat mielipuolet hoipertelee kaduilla kuola suusta valuen ja persujen pahuutta hokien, ja samoin nämä nettihörhöt jotka samalla ilmeellä ruudun takana ulostavat itseään ja runkkavat aatetovereidensa live-koulutuksissa.

      • Anonyymi

        Niin, tämä yksi ruotsinmielinen saliittohörhö on jankuttanut 10 vuotta persujen ja hugenbergien salaliitosta suomenkielisessä mediassa. Salaliitto muka juonitteli hänelle potkut jne. Toista 10 vuotta tuo tuskin saa täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä yksi ruotsinmielinen saliittohörhö on jankuttanut 10 vuotta persujen ja hugenbergien salaliitosta suomenkielisessä mediassa. Salaliitto muka juonitteli hänelle potkut jne. Toista 10 vuotta tuo tuskin saa täyteen.

        Kiinnostaisi tietää, uskooko edes vaimonsa tuohon salaliittoteoriaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää, uskooko edes vaimonsa tuohon salaliittoteoriaan?

        Ei, jos on henkisesti terve. Toki ymmärrettävistä syistä voi uskotella hörhölle aviomiehelleen, et uskoo.


    • Anonyymi

      Onpa merkillinen tarina, merkillinen on palstakin

      • Anonyymi

        Googleta "kuinka persut tuhosivat urani mediassa"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Googleta "kuinka persut tuhosivat urani mediassa"

        Oli ihan pakko katsoa mitä ton "kuinka persut..." takana on. Nyt ainakin oamsta mielestäni löytyi jälleen yksi evoluutioteorian raiteelta sivuun tippunet oman elämänsä hörhö. Mutta jos kaveri on turun seudulta, niin voisi liittoutua toisen kirjallisuuden palkinnon asnainneen, mutta tietenkin vääryydellä sivuutetun, toimittelijan kanssa. Sellaine kontino älää sama todellisuutta, näkee kaikkialla pahuutta tajuamatta jos yhdellä ihmisellä on ongelmia kaikkien kanssa niin vika on todennäköisesti hänessä. Siinähän hiukan harmaa kaurapuurokin siellä hupun alla alko sulamaan ja oltiin hiukan toipumislomalla työllistämistöistä. Aiiemmin porukalla käytiin luonaan kalastelemassa, mutta alko ne jutut olemaan juurikin tuota luokkaa niin ei kukaan ole aikoihin enää viitsinyt mennä.
        Mutta tuollako on vaimo?, mitähän ne edelliset mors-ohdokkat sitten oli?


      • Anonyymi
        jeri1970 kirjoitti:

        Oli ihan pakko katsoa mitä ton "kuinka persut..." takana on. Nyt ainakin oamsta mielestäni löytyi jälleen yksi evoluutioteorian raiteelta sivuun tippunet oman elämänsä hörhö. Mutta jos kaveri on turun seudulta, niin voisi liittoutua toisen kirjallisuuden palkinnon asnainneen, mutta tietenkin vääryydellä sivuutetun, toimittelijan kanssa. Sellaine kontino älää sama todellisuutta, näkee kaikkialla pahuutta tajuamatta jos yhdellä ihmisellä on ongelmia kaikkien kanssa niin vika on todennäköisesti hänessä. Siinähän hiukan harmaa kaurapuurokin siellä hupun alla alko sulamaan ja oltiin hiukan toipumislomalla työllistämistöistä. Aiiemmin porukalla käytiin luonaan kalastelemassa, mutta alko ne jutut olemaan juurikin tuota luokkaa niin ei kukaan ole aikoihin enää viitsinyt mennä.
        Mutta tuollako on vaimo?, mitähän ne edelliset mors-ohdokkat sitten oli?

        "mitähän ne edelliset mors-ohdokkat sitten oli?"

        https://web.archive.org/web/20090621003850/http://vaivihkaavainottu.freehostia.com/juttu.php


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuiko tuo kaheli putkaan, jossa poliisi pakotti suihkuun ja hampaiden pesuun?

        Hammasmätä voi aiheuttaa verenmyrkytyksen kautta kuoleman, joten hörhön omaksi parhaaksihan siinä on toimittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mitähän ne edelliset mors-ohdokkat sitten oli?"

        https://web.archive.org/web/20090621003850/http://vaivihkaavainottu.freehostia.com/juttu.php

        Olipa aika tiukkaa settiä kaverista, toi evoluution raiteelta sivuun tippunut oletus sai ehkä hieman vahvistusta ainakin omassa mielessäni.
        Kai sinä aiheen aloittaja urpo luet näitä muidenkin kirjoituksia etkä vaan omia teesejäsi kuola suusta valuen?, meinaan että et taida ymmärtää että etsiytyminen jonkinlaisen avun piiriin voisi olla aiheellista.


    • Anonyymi

      Ohhoh, vai niin

    • Anonyymi

      No voihan

    • Anonyymi

      Oi dai - mitenköhän

    • Anonyymi

      Sekopalsta

    • Anonyymi

      No jo on

    • Anonyymi

      Sekopäitä pakkoruotsin puolella

    • Anonyymi

      Ihan mieletöntä

    • Anonyymi

      Surullista

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe