Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009323605.html
Meni ihan ok, arvasin että sinne on tungettu liuta kysymyksiä, joissa jää kahden vaiheille ja kun en vihjeitä käytä, niin arvaan vituiks. Näin kävi, monta kertaa 😂
WHAM! Visastahan napsahti aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 14 kysymykseen
Sunnuntain PopVisa
16
101
Vastaukset
- Anonyymi
Vastasit oikein 21 kysymykseen
Arvasin oikein moneen kysymykseen, ainakin kuuteen. Hyvä taktiikka laittaa se vaihtoehto, josta ei ole ikinä kuullut mitään..
- Sheena - Anonyymi
10 oikein mutta olisin saanut 11 jos olisin ajatellut grunge-kysymystä kunnolla ennen vastaamista (koska tiesin toki Nirvanan olevan Seattlesta).
Kirjautumaton palstalutka Oli onnea matkassa. Moni kysymys meni arvaamalla oikein. Osa oli tuttuja kysymyksiä. Siellä oli muutama kompa, johon helposti lankesin.
Kun luulee terävänä tietävänsä, huomaa nopeasti, ettei tiedä yhtään mitään. 😉
"WHAM! Visastahan napsahti aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 19 kysymykseen"
Kiitos kivasta visasta. 😊Loistava tulos!
Se on, hätästen kirous, langeta ansoihin 😁
Tee sinäkin huumorilla NHL-visa, moni muukin on tehnyt, Xenakin 😉randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Se on, hätästen kirous, langeta ansoihin 😁
Tee sinäkin huumorilla NHL-visa, moni muukin on tehnyt, Xenakin 😉Oolrait, käyn katsomassa.
- Anonyymi
20 oikein
Aika paljon piti arvata. Luulin, että olisi mennyt paremminkin.. Mun täytyy vielä pohtia sitä Eurojackpotin panosta 🤔
I Wanna Dance with Somebody! Sehän oli hyvä suoritus.
Vastasit oikein 12 kysymykseenKelpo tulos!
Ehdottomasti tämän tuloksen myötä kannattaa pienentää Europotin panosta hieman, vaikka johonkin 500 euroon? 😂randombypasser kirjoitti:
Kelpo tulos!
Ehdottomasti tämän tuloksen myötä kannattaa pienentää Europotin panosta hieman, vaikka johonkin 500 euroon? 😂Kiitos neuvosta, ystävä hyvä.
Luotan sun arvioon, tässäkin asiassa 😁Xena-183 kirjoitti:
Kiitos neuvosta, ystävä hyvä.
Luotan sun arvioon, tässäkin asiassa 😁O-ou 😯
21 meni oikein 😊
randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Ja jaettu kärkitila Sheenan kanssa, onnittelut 🤗Kiitos 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080