Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009355991.html
No ei ihan visa, mutta sinnepäin, huumorilla vaan 😂
Olet sukupolvesi atk-nero!
ME NAISET | Todellakin muistat sen möhkäleen, jota MikroMikoksi kutsuttiin. Ja sydämeesi jätti jäljen erityisesti yksi koulun opettaja – se, joka ymmärsi tietokoneista yhtä paljon kuin vuohi uimapatjasta. Et myöskään koskaan unohda sitä tunnetta, kun yhtäkkiä kaikki maailman tieto oli vain CD-rompun päässä. Olet pysynyt hienosti kehityksen mukana – opettelithan lausumaan miukumaukun sijaan ät.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009355991.html
No ei ihan visa, mutta sinnepäin, huumorilla vaan 😂
Olet sukupolvesi atk-nero!
ME NAISET | Todellakin muistat sen möhkäleen, jota MikroMikoksi kutsuttiin. Ja sydämeesi jätti jäljen erityisesti yksi koulun opettaja – se, joka ymmärsi tietokoneista yhtä paljon kuin vuohi uimapatjasta. Et myöskään koskaan unohda sitä tunnetta, kun yhtäkkiä kaikki maailman tieto oli vain CD-rompun päässä. Olet pysynyt hienosti kehityksen mukana – opettelithan lausumaan miukumaukun sijaan ät.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Rehellinen tunnustus: Olen täysin tumpelo tietotekniikan alalla. Mikäli vekottimiin tulee ongelmia, minulla on onneksi täällä tukihenkilö, eli hovimestari, jonka puoleen voin aina kääntyä. 😂
Ajatella, olen suuren osan elämästäni tuijottanut ruutua. Netti on aikarosvo! 😵🥴
"Olet atk:n edelläkävijä!
ME NAISET | Sinä olet nähnyt melkein kaiken – ainakin ruudulla. Olet tuijotellut putkiston mallista näytönsäästäjää, piirustellut Paintillä, mutta myös uhrannut puolet elämästäsi Sims-pelille. Ymmärrät myös IRC-gallerian ja Habbo Hotellin merkityksen nuoren sielunelämälle. Tosin jopa sinulle nykymeininki on vähän liian hapokasta."
Sehän on loistavaa, että on ikioma ATK-tukihenkilö joka saapuu paikalle hujauksessa. Jokaisella naisella pitäisi olla omansa 😁
Jep! Se on tosi kätevää ja se myös asuu täällä, joten palvelu pelaa 24/7. 😂
Näin mä oletin että hän kuuluu jo kalustoon kaikkien näiden palvelusvuosien jälkeen 😂
Kyllä. Se lasketaan mukaan kalustoon aina vuosi-inventaarion yhteydessä. 😂
Saako siitä vieläkin vähennyksiä verotuksessa? 😂
Valitettavasti ei. Liian vanhaa vuosimallia. Kyllä se menee kohtaan "Muut ylimääräiset kulut".
Tyytyväisyystakuu on vielä voimassa, joten sitä kannattaa pitää vielä nurkissa kuleksimassa. 😂
Ai kun harmi. Mutta ennen tehtiin vehkeitä jotka kestää pitkään ja kovaakin käyttöä 😁
Huoltokulut varmaan pystyy vähentämään edelleen?
Ehdottomasti, jos tyytyväisyystakuu on voimassa eikä tuo pahasti rutise ja natise kulkiessaan, ei mitään syytä edes harkita vaihtoa tuoreempaan malliin 😂
Oikein! Juurikin näin. 😊👍
Mulle tuli sama. Oikeasti en todellakaan ole atk-nero.
No nyt olet, muista mainita asiasta työpaikalla ja vaatia palkankorotusta 😁
😄
Korvissasi ruksuttaa vieläkin!
ME NAISET | Ai, että sitä tunnetta, kun internet avasi maailman ympärilläsi ja ruksuttelit läpi Altavistan ja löysit sielunkumppasi Kissin chätistä. Atk-seikkailuitasi ei hidastanut edes se, että vanhempasi eväsivät vuodeksi viikkorahasi, koska perheesi puhelinlaskut moninkertaistuivat sinun takiasi. Z-sukupolveen verrattuna kärsivällisyytesi on aivan omaa luokkaa – opithan jo teininä, että joskus hyvää todellakin joutuu odottamaan.
Mainiota 😂
Jep😂
Nyt on niin "Me Naiset enme ymmärrä tekniikasta mitään" tyylinen kysymyssarja että kieltäydyn vastaamasta loppuihin kysymyksiin.
Ensimmäinen peli oli tietenkin Pong.
https://youtu.be/m-1vRCzZYGY