Voisimmeko olla kavereita Mikko?
Minun puolestani voisimme
21
131
Vastaukset
- Anonyymi
Olet mukavan oloinen mies näin päällisin puolin kun olen huomioinut.
- Anonyymi
Eikö olla jo? 😛
- Anonyymi
No emme taida kunnolla olla?
- Anonyymi
Mikä viesti tässä oli kun en kerennyt lukea?
- Anonyymi
Viestittele luuriin pönttö 😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestittele luuriin pönttö 😻
Viestittele sinä jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestittele sinä jos siltä tuntuu.
Laitoin just. Kysyin esittääkö ätmi taas sua palstalla vai ootko sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmihän se kalastelemassa tietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole viestiä saanut en minä mitään kalastele saan minä omaan aloitukseeni kirjoittaa jos haluan.
- Anonyymi
Haluaisitko että näkyisin enemmän elämässäsi Mikko?
- Anonyymi
Kuinka usein nyt näette?
- Anonyymi
Haenko sut ens viikolla? Sama paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haenko sut ens viikolla? Sama paikka?
Ei minua mistään tarvitse hakea pääsen omilla jaloillani. Sun kirjoitus kuulostaa kummalta ei liity aloitukseen.
- Anonyymi
Kuulostaa trollilta🤣🤣🤣🤗
- Anonyymi
Ei haittaa.
- Anonyymi
Onneks Mikko onki jo mun kaveri 🤭 mistäs sulle saatas?
- Anonyymi
Mikko taitaa päättää itse kenen kaveri on?
Olen hänen kaverinsa vain mutta te taidatte olla jotain muuta. - Anonyymi
Koetko naiset jotka haluavat tutustua mikkoon niin ätmeinä? Oletko ystävästäsi mustis ei tuo ole silloin ystävyyttä.
- Anonyymi
Jaa olitkin se naista trollaava ätmi.
- Anonyymi
En trollaa ja saat uskoa miten haluat.
- Anonyymi
Ei meidän pakko ystäviä ole olla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632635Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428