Avopuolison kaveri pilaa suhdetta

Anonyymi-ap

Puolisolla siis lapsuuden ystävä joka suoraan sanottuna perseestä. Olen tässä nyt pari vuotta yrittänyt tulla toimeen mutta ei vastaa edes kun puhun ja suhteen alussa ainakin yritti kovasti pahentaa riitojamme ja pilata suhdettamme.
Puoliso monesti ottanut etäisyyttä häneen mutta aina lähenee uudestaan johtuen siitä että hän on ujo ja vaikea siksi löytää uusia kavereita sekä opiskelevat samassa paikassa joten tulee väkisinkin nähtyä.
Mitä tässä tilanteessa pitäs tehä kun omat ystävät aina ns tukevat meitä parina ja tuo vain vie erilleen..

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakota hänet valitsemaan joko sinut tai se toinen tyyppi. Lopputulema on suora todiste siitä miten asiat ovat ja mikä on tärkeää hänelle. Tiedän että kaverien kaverit voivat olla todella ikäviä ihmisiä. Itse vattuilisin ihan avoimesti sille myrkylliselle tyypille takaisin ja jopa provosoisin. Ehkä se herättäisi puolisosi huomaamaan mistä on kyse.

    • Anonyymi

      Onko puolisosi puhunut asiasta kaverilleen? Onko vaatinut tuollaisen käytöksen lopettamista? Ja jos ei senkään jälkeen ole lopettanut, niin sanonut että joutuu katkaisemaan ystävyyssuhteen jos ei lopu?

    • Anonyymi

      Mies ei oikein itsekään tajua tai halua tajuta lapsuuden ystävänsä kieroutta.
      Saatta hyvinkin olla että lapsuuden ystävä kateellisuudesta haluaa vain pahaa miehelle.

      Kysy mieheltä, osaako tai uskaltaako hän kieltäytyä kuuntelemasta "ystävänsä" ilkeitä puheita.
      Voisitteko harjoitella kotona; sinä "ilkeänä ystävänä" sanot negatiivisia asioita ja miettikää yhdessä miten miehen kuuluu vastata lopettaakseen "ystävänsä" puheen.
      Harjoitelkaa niin kauan kunnes tyssäävät vastaukset alkavat tuntua luonnollisilta miehen suussa.
      Rohkaise häntä käyttämään nyt uutta oppimaansa materiaaliaan!
      Hän pystyy kyllä siihen, vaikka olisi kuinka ujo! Kenenkään ei tarvitse ottaa lokaa kasvoilleen!!!

      Ja lakatkaa riitelemästä. Aikuisten ihmisten on kyettävä kommunikoimaan eriävät mielipiteensä ilman henkisesti rikkovaa riitaa. Riitely on vain kehittymättomien , lapsellisten ihmisten ainoa tapa tuoda ajatuksensa esiin.
      Aikuisten kesken se on liian ala-arvoista ja tuhoavaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe