Naisen autoilut ei ole miehen kommentoitavissa

Jepulis jees. Nainen keksi mielestäni nerokkaan tankkauskikan tankkausruuhkassa, olin rehellisesti sanoen ällistynyt kun ei tuo ole itsellä käynyt edes mielessä. Taas kerran sai nauraa itselleen oikein huolella 😂

Vaan mitäpä siitä seurasi? Kateellisten vittuilua ja jopa tappouhkauksia. Ja hyvin todennäköisesti vähintään valtaosa miesten kommentteja, joita turhauttaa kun eivät ole itse tajunneet ikinä kokeilla sitä kikkaa.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009359843.html
4156
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 41

Vanhimmat

No siis eihän sitä letkua turhaan niin pitkäksi ole laitettu, että se noin yltää. Eli en tajua mitä väärää tuossa muka jonkun mielestä on.

Äänestä
  • Sama juttu en tajunnut jos kerta letku ylettyy niin sama miten päin auto on ja jos ei yllä niin toisissa autoissa on oikealla toisissa vasemmalla puolen tankin korkki eli jos vasemmalla niin saman perin olis auto ollut ja korkeastikoulutetut pääsi ääneen ja uhkasi tappaa tuntemattoman ihmisen kun tankkaa autoa tai raivoavat no ei mennyt jakeluun

Äänestä

• Aloittaja

Sepä tuossa niin hassua onkin, yksi meni ja teki sen mikä on mahdollista ja muita ketuttaa kun eivät ole itse tajunneet asiaa, mikä on tietysti väärin, miehenhän tuo olisi pitänyt tajuta ensimmäisenä 😂😂😂

Äänestä

Niin, että väärin tankattu. Just joo.

Itselläni on yksi vanhempi ystävä (nainen), jolla on oikeastan aina tapana ajaa ihan kummalle puolen vaan ja sitten tankata juuri noin, jos sattuu ns. väärin päin. Sieltä tuon olen aikanaan itse bongannut, että kato se toimiin noinkin. Ilmeisesti kyseessä ei sitten olekaan juttu, jonka kaikki yleisesti tietäisivät, vai?

Äänestä
  • Aloittaja

Jep, juuri näin, väärin tankattu 👍
    Eihän se auto nyt voi toimia, kun bensa on tankattu väärinpäin tankkiin, sanoo miehen logiikka, luullakseni 😂

Ei tuo ole ollut yleisesti tiedossa, oli eka kerta kun itsekään näin/kuulin asiasta. Mutta kylläpä nauroin itselleni makeasti 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Jep, juuri näin, väärin tankattu 👍
    Eihän se auto nyt voi toimia, kun bensa on tankattu väärinpäin tankkiin, sanoo miehen logiikka, luullakseni 😂

Ei tuo ole ollut yleisesti tiedossa, oli eka kerta kun itsekään näin/kuulin asiasta. Mutta kylläpä nauroin itselleni makeasti 😂

No juu, kyllä se mutkin yllätti silloin kun sen ekan kerran näin. Hänellä on sellanen vanha amerikanrauta kesäautona, jossa on iso tankki ja en mä tiennyt sitäkään, että niitä pistooleja saa lukkoon. Hän aina tosiaan ajaa auton "miten sattuu" ja sitten laittaa sen pistoolin tankkiin ja tulee siihen oviaukkoon jutustelemaan, kun se tosiaan hetken kestää, että se tankki on täynnä. 😁

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00005 kirjoitti:

No juu, kyllä se mutkin yllätti silloin kun sen ekan kerran näin. Hänellä on sellanen vanha amerikanrauta kesäautona, jossa on iso tankki ja en mä tiennyt sitäkään, että niitä pistooleja saa lukkoon. Hän aina tosiaan ajaa auton "miten sattuu" ja sitten laittaa sen pistoolin tankkiin ja tulee siihen oviaukkoon jutustelemaan, kun se tosiaan hetken kestää, että se tankki on täynnä. 😁

Kaikkea oppii, kun vanhaksi elää 😁

Äänestä

Ei niin mitään väärää, joissain autoissa on takana keskelläkin rekisterikilven alla piilossa luukku, tai no Volvon Amazonissakin on fiksusti takana eikä sivulla se tankkausluukku, jolloin voi tankata kummaltakin puolelta :D

Äänestä
  • Aloittaja

Sehän oli aikanaan melko yleistäkin, mutta ymmärtääkseni siirsivät tankkausaukon paikan sivulle, kun peräänajot ovat aika yleisiä...

Äänestä

Ei tainnut olla miesten konmentteja:

"Lisää hämmennystä, jopa raivoa, oli luvassa, kun nainen päätti kertoa asiasta Facebookin Naistenhuone-ryhmässä.

Osoisttaa vain etä naiset on nykyään murhanhimoisia hulluja, viininlitkiminen kai sekoittanut pienet päät.

-harmiseikirj-

Äänestä
  • Aloittaja

Niin, miehiähän ne naise... Ei kun siis ihmisiähän ne naisetkin vain ovat 😁

Äänestä

Niin, miehiähän ne naise... Ei kun siis ihmisiähän ne naisetkin vain ovat 😁

Jotenkin minusta tuntuu että miehet osaisi suhtautua asiaan aikalailla lunkimmin :)

-harmiseikirj-

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Jotenkin minusta tuntuu että miehet osaisi suhtautua asiaan aikalailla lunkimmin :)

-harmiseikirj-

Joo, miehet kun ovat aina niin fiksuja! Mulle itselle on käynyt niin ett jouduin sattumalta ketjukolariin, kun polkupyöräilijä oli kaatunut tielle nurin. Edelläni ajanut auto teki äkkijarrutuksen, samoin minä... sain autoni pysähtymään muutamien senttien päähän, edelleni pysähtyneen auton perää. Ehdin huokaista helpotuksesta ja olin jo nousemassa autosta, kun rysähti oikein voimalla mun autoni perään. Onnekseni en ollut ehtinyt kuin ajattelemaan sitä autosta nousemista joten ei siinä mulle suurempaa vahinkoa syntynyt. Tarkistelin vielä sivupeilistä josko takana tulevia olisi jonoksi asti tuuppimassa, ei ollut.

Nousin siis autostani, ja menin sen persuksiini ajaneen Mersukuskin vointia kyselemään.
    Turpea, hyvinvoivan näköinen äijänköriläs nousi autosta ja katseli vahinkoja, kiroillen.
    Uudistin kysymykseni hänen voinnistaan oliko ehkä loukkaantunut, kun törmäys oli ollut niin voimakas? Silloin mä kuulin olevani idiootti, Mersun keula rutussa ja mä kyselen vointia; katto ite mitä sä olet saanut aikaseks pysähtymällä tielle yllättäin. Mä jätin äijän raivoamaan, niille sijoilleen ja kävelin katsomaan, miten mun edessäni ajaneille oli käynyt.
    He nyt olivat olleet jo ulkona autostaan, kun ketjukolari kokonaisuudessaan syntyi, sen mersumiehen, rysäyttäessäni minuun perääni vauhdilla.

Polkupyöräilijä ei pahemmin ollut loukannut kaatuessaan, mutt polkupyörälle oli käynyt hieman huonommin, se oli vahingoittunut niissä loppupeleissä, etumaisen auton renkaan alle vanne rutistunut, ei sillä enää ajamaan päässyt. Sinne läheisen kaupan pihaan polkupyöräilijä sen pyöränsä talutti, ainoastaan mersumies tarvitsi apua autonsa kanssa, siihen kun oli pahemmin sattunut, syylari vai mikä se nyt valutti nesteet pihalle.

Mä kuulin siinä syytöksiä naisautoilijoiden idioottimaisuudesta, pysähtyä nyt ajotielle kesken kaiken. En mä ihan hiljaisena sitä äijää kuunnellut! Lohkaisin siihen ett "niinpä kai, ihmisuhrithan tästä vielä puuttuisikin. Olisi pitänyt ajaa vaikka muutaman ihmisen yli vauhdilla. Sitten olis ruumiitakin kuin Raatteen tiellä! Josta ukko pillastui täysin ja uhosi ett tämä kolarisuma tulee mulle kalliiksi. Poliisia ei paikalle kutsuttu ja asiaa piti selvitellä vielä seuraavaksi eka auton kuljettajan asianajajatoimistossa, koko porukan kesken.

Mä tykkäsin jälkeenpäin olevani hieman heikoilla koska poliisia ei paikalle kutsuttu ja minä olin porukasta ainoa nainen... ja se koko kolarisuman aiheuttanut äijä jo avoimesti syytti mua asiasta. Mä menin siihen tapaamiseen kummitätini kanssa, joka sattui olemaan ammatiltaan lakiasianajaja. Kaikki muut saavuttiin selvittämään asioita; paitsi se polkupyörällä kaatunut mies, ei näkynyt eikä kuultu hänestä koskaan mitään.

Mersumies kävi kuumana ja syytti mua koko tapahtumaketjusta; vaatien mua korvaamaan hänen autonsa mittavat vahingot. Mä olin juuri vastaamassa, kun kummitätini koski mua olkapäähän, ja aloitti oman puheensa.
    "Herra ei taida tietää ett Suomen tielainsäädäntö on aika yksinkertainen tältä osin;
    Toisen perään ajanut on aina syyllinen, sillä auto on saatava pysähtymään tarvittaessa.
    Ainoa poikkeus on hänen tietääkseen hirvikolarit ja joissain epäselvissä tapauksissa poliisiautot, ne kun tuppaa olemaan "pyhiä lehmiä" liikenteessä!"

Lopulta päästiin neuvottelulla sopimukseen; Sikalan omistaja äijän oli korvattava (tai hänen vakuutusyhtiönsä) kaikki; meidän kahden auton vahingot! Uhkasi vielä haastaa koko porukan tientukkimisesta oikeuteen. Kai oli jossain käynyt asioita hieman kyselemässä, koska lopulta suostui maksamaan vahingot... jälkikäteen korjaus vahinko kuittien mukaisesti.
    Kummitätini sanoi ett muista aina kutsua poliisit paikalle, jollet saa kirjallista vakuutusta vastapuolelta hänen syyllisyydestään; vielä allekirjoituksella.
    Tämmöinen tapaus, vuosien takaa!

trollikka

Neitikin nukahti, lopulta... oli nukkunut pitkät päiväunet tänään.

Äänestä

Tulipa mieleeni kerta, kun olin vaihtanut autoa ja tankki oli uudess autossa toisella puolella kuin edellisessä. Ajoin pitkän työpäivän päätteeksi väsyneenä tankille ja tottumuksesta tietenkin väärälle puolelle. Vaihdoin puolta, mutta tankki oli silti väärällä puolella. Pyörin ympyrää ja peruuttelin varmaan viisi kertaa pömpelin ympäri ennen kuin tankki oli oikealla puolella, kun meni pää ihan sekaisin 😄 En millään saanut aivojani käsittämään, miten saisin autoni oikein päin 🙈
Olisipa tämä nainen ollut silloin neuvomassa 😁

Äänestä
  • Aloittaja

No ensi kerralla tiedät tuon kikan, niin et hämmenny 😁

Ja muuten, kojelaudassa siinä missä on bensamittari, on aina kun autossa on virrat päällä, pieni nuoli joka osoittaa oikealle tai vasemmalle, riippuen siitä kummalla puolella tankki juuri siinä autossa sijaitsee. Tämä on hyvä tieto, etenkin jos joutuu ajelemaan myös muilla kuin omalla autollaan 😉

Äänestä

Ja muuten, kojelaudassa siinä missä on bensamittari, on aina kun autossa on virrat päällä, pieni nuoli joka osoittaa oikealle tai vasemmalle, riippuen siitä kummalla puolella tankki juuri siinä autossa sijaitsee. Tämä on hyvä tieto, etenkin jos joutuu ajelemaan myös muilla kuin omalla autollaan 😉

Yleensä myös se bensamittarin kuvake on niin päin, että kuvakeen pistooli näyttää aina tankin puolen. Ainakin kaikissa omissa tähän astisissa autoissani on ollut noin. Tosin mitään nuolia niissä ei ole ollut, että ovatkohan nuo sitten vaihtoehtoiset merkintätavat.

Äänestä

Joo ensi kerralla olen viisaampi tämän naisen ansiosta 😁 Vaikka letkun kiskominen toiselle puolelle kyllä tuntuu jotenkin epämukavalta ajatukselta 🤔

Onhan tuon nuolijutunkin joku minulle kertonut, mutta elämä on paljon tapahtumarikkaampaa, kun ei muista mitään tuollaisia elämää helpottavia juttuja vaan menee sieltä missä aita on korkein 😄

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00009 kirjoitti:

Yleensä myös se bensamittarin kuvake on niin päin, että kuvakeen pistooli näyttää aina tankin puolen. Ainakin kaikissa omissa tähän astisissa autoissani on ollut noin. Tosin mitään nuolia niissä ei ole ollut, että ovatkohan nuo sitten vaihtoehtoiset merkintätavat.

Ai jaa? No hitto, kiitos, taas opin uuden jutun! Tarkistan tuon omasta Höndästäni, mutta ulkomuististakin sanoisin, että olet oikeassa.

Ei kai ihan kaikissa niitä nuolia olekaan, mutta useimmissa. Se käytäntö syntyi muistaakseni jo 80-luvulla, viimeistään 90-luvulla.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo ensi kerralla olen viisaampi tämän naisen ansiosta 😁 Vaikka letkun kiskominen toiselle puolelle kyllä tuntuu jotenkin epämukavalta ajatukselta 🤔

Onhan tuon nuolijutunkin joku minulle kertonut, mutta elämä on paljon tapahtumarikkaampaa, kun ei muista mitään tuollaisia elämää helpottavia juttuja vaan menee sieltä missä aita on korkein 😄

No siinä olet oikeassa, että elämä on rikkaampaa tuolla tavalla, sattuu ja tapahtuu, riittää kerrottavaa ja itselle hihittelyä 😁

Niin, korkea aita on tosi kiva alittaa, etenkin kun ei pituutta sitä paria metriä 👍

Äänestä

No siinä olet oikeassa, että elämä on rikkaampaa tuolla tavalla, sattuu ja tapahtuu, riittää kerrottavaa ja itselle hihittelyä 😁

Niin, korkea aita on tosi kiva alittaa, etenkin kun ei pituutta sitä paria metriä 👍

Täytyy ottaa tämä luonnevika posin kautta. Mieluummin sitä hihittelee itselleen, kuin harmittelee, miten ei taas tämäkään homma ota oikein sujuakseen 😁

Eikun aidat on tehty ylitettäviksi, keinolla millä hyvänsä. Tyyli on vapaa 😄

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00011 kirjoitti:

Täytyy ottaa tämä luonnevika posin kautta. Mieluummin sitä hihittelee itselleen, kuin harmittelee, miten ei taas tämäkään homma ota oikein sujuakseen 😁

Eikun aidat on tehty ylitettäviksi, keinolla millä hyvänsä. Tyyli on vapaa 😄

Ei se ole luonnevika, vaan huoleton ja positiivinen asenne, pidä siitä kiinni kynsin hampain hautaan saakka 👍🤗

Rimanalitus on paljon hauskempaa ja lyhyenä myös helpompaa kuin ylitys 😁

Äänestä

Ei se ole luonnevika, vaan huoleton ja positiivinen asenne, pidä siitä kiinni kynsin hampain hautaan saakka 👍🤗

Rimanalitus on paljon hauskempaa ja lyhyenä myös helpompaa kuin ylitys 😁

Juu täytyy arvostaa niitä ominaisuuksia, jotka on syntymässä luonto antanut 🤗

No itse olen 173cm pitkä, että se on vähän miten ottaa onko pitkä vai pätkä 😁 Ehkä sellainen sopiva, pääsee joko aidan yli ja ali tilanteen vaatimalla tavalla 🤔

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00012 kirjoitti:

Juu täytyy arvostaa niitä ominaisuuksia, jotka on syntymässä luonto antanut 🤗

No itse olen 173cm pitkä, että se on vähän miten ottaa onko pitkä vai pätkä 😁 Ehkä sellainen sopiva, pääsee joko aidan yli ja ali tilanteen vaatimalla tavalla 🤔

Samoin 😁

No 174cm miehenä olen sopivan pieni ja ketterä moneen hommaan, mutta kyllä rimanalitus on ehdottomasti palkitsevaa 😂

Äänestä

• Disse puskissa :o

Äänestä

Samoin 😁

No 174cm miehenä olen sopivan pieni ja ketterä moneen hommaan, mutta kyllä rimanalitus on ehdottomasti palkitsevaa 😂

No naisena minua ei kyllä pieneksi voi sanoa, mutta kuvittelen silti aika ajoin olevani myös ketterä 😁 Mutta hei, kunnon koroilla pituus huitelee lähellä 185cm niin sillä pituudella jo vaikka astuu sen aidan yli. Ja pelottaa arimmat miehet samalla matkoihinsa 😏

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00016 kirjoitti:

No naisena minua ei kyllä pieneksi voi sanoa, mutta kuvittelen silti aika ajoin olevani myös ketterä 😁 Mutta hei, kunnon koroilla pituus huitelee lähellä 185cm niin sillä pituudella jo vaikka astuu sen aidan yli. Ja pelottaa arimmat miehet samalla matkoihinsa 😏

No ei, ei ihan, voi sanoa että melkein pieni ja siro, ketterä kuin gasellikin vielä 😁

185 alkaa olemaan melko rouhea mitta, kyllä siinä pienimmät urokset jää jalkoihin, jos eivät älyä juosta karkuun 😂

Äänestä

No ei, ei ihan, voi sanoa että melkein pieni ja siro, ketterä kuin gasellikin vielä 😁

185 alkaa olemaan melko rouhea mitta, kyllä siinä pienimmät urokset jää jalkoihin, jos eivät älyä juosta karkuun 😂

Joo melkein kaikkea tuota 😂 Mutta on pituudesta hyötyäkin, ylettyy paremmin hyllyille, näkee paremmin konserteissa, yltää auton polkimiin ongelmitta jne. Varsinkin ne 10cm korot jalassa 😁

Joo otkut miehet ehkä juoksee karkuun, mutta sehän on vain hyvä, niin ei kulu aikaa sellaisten kanssa, jotka ei viehäty tai muutoin kestä vähän pidempää naista. Kätevää 🤗

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00017 kirjoitti:

Joo melkein kaikkea tuota 😂 Mutta on pituudesta hyötyäkin, ylettyy paremmin hyllyille, näkee paremmin konserteissa, yltää auton polkimiin ongelmitta jne. Varsinkin ne 10cm korot jalassa 😁

Joo otkut miehet ehkä juoksee karkuun, mutta sehän on vain hyvä, niin ei kulu aikaa sellaisten kanssa, jotka ei viehäty tai muutoin kestä vähän pidempää naista. Kätevää 🤗

On siitä hyötyä on. Välillä sitä olis ittekin kiva olla vaikka 185 ilman korkokenkiä ja huopahattua 😂

Niin, turha sitä on aikaansa tuhlata arkoihin teletappeihin. Rohkeammat hukkapätkät on sitten oma lukunsa, ne voi olla yllättävän miellyttäviä 😉

Äänestä

On siitä hyötyä on. Välillä sitä olis ittekin kiva olla vaikka 185 ilman korkokenkiä ja huopahattua 😂

Niin, turha sitä on aikaansa tuhlata arkoihin teletappeihin. Rohkeammat hukkapätkät on sitten oma lukunsa, ne voi olla yllättävän miellyttäviä 😉

Olen jopa naisena joskus miettinyt, miten kätevää olisi olla vielä hiukan pidempi. Keittiön ylähyllyille ei ihan yllä kurottelematta tai nousematta tuolille 😁

Nimenomaan rohkeus ja asenne on tärkeämpää kuin fyysinen mitta. Eikä fiksuus tai lämminsydämisyyskään miehen pituudesta kiinni ole 😊

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen jopa naisena joskus miettinyt, miten kätevää olisi olla vielä hiukan pidempi. Keittiön ylähyllyille ei ihan yllä kurottelematta tai nousematta tuolille 😁

Nimenomaan rohkeus ja asenne on tärkeämpää kuin fyysinen mitta. Eikä fiksuus tai lämminsydämisyyskään miehen pituudesta kiinni ole 😊

Se olis kieltämättä kätevää, jos ei tarttis keittiöjakkaraa toisinaan. Tosin... Voisinhan mä hankkia semmoset 15cm tappokoroilla olevat korkkarit ja säilyttää niitä keittiössä 🤔😁

Asennehan se, kun luottaa itteensä, niin ei tartte painaa päätä piiloon 👍

Äänestä

Se olis kieltämättä kätevää, jos ei tarttis keittiöjakkaraa toisinaan. Tosin... Voisinhan mä hankkia semmoset 15cm tappokoroilla olevat korkkarit ja säilyttää niitä keittiössä 🤔😁

Asennehan se, kun luottaa itteensä, niin ei tartte painaa päätä piiloon 👍

Sellaiset tappokorot miehellä olis mageet, vähän kuin 70-luvun disco fever kengät 😂 Pinkeet pöksyt jalkaan ja vielä pinkeempi kauluspaita hieman yli navan napitettuna niin on valmis vetämään tanssiliikkeitä Travoltan tyyliin 😁 Varo vaan ettet huido mitään rikki siellä keittiössä 🤭

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00019 kirjoitti:

Sellaiset tappokorot miehellä olis mageet, vähän kuin 70-luvun disco fever kengät 😂 Pinkeet pöksyt jalkaan ja vielä pinkeempi kauluspaita hieman yli navan napitettuna niin on valmis vetämään tanssiliikkeitä Travoltan tyyliin 😁 Varo vaan ettet huido mitään rikki siellä keittiössä 🤭

Olis kyllä. Mietin, että vois hankkia just sellaset seiskarin läskipohjakorkkarit, mitä siihen discon kultaiseen aikaan miehet paljon piti, olis kyllä makeet 😁

Uuuh, leveelahkeiset pinkeet sammarit, smaragdin vihreät, saumat vaan narisee kun kävelee 🤗

Joo, ehkä vielä toistaseks säilytän ton keittiöjakkaran 😂

Äänestä

Olis kyllä. Mietin, että vois hankkia just sellaset seiskarin läskipohjakorkkarit, mitä siihen discon kultaiseen aikaan miehet paljon piti, olis kyllä makeet 😁

Uuuh, leveelahkeiset pinkeet sammarit, smaragdin vihreät, saumat vaan narisee kun kävelee 🤗

Joo, ehkä vielä toistaseks säilytän ton keittiöjakkaran 😂

Uuh, mikä mielikuva 😍 Sammarit ja tappokorot jalassa keittiössä puuhaava mies. Ei ehkä kestäisi katsella tuota naama peruslukemilla 😂

Laittele sit kuvaa, jos kuitenkin joskus innostut 😁

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Minäkin käytän toisinaan kenkiä jotka ovat korkkareita, mutt autossa mulla on varuilta aina palleriinat, hanttimiehen penkin alla! Ei 10 cm korkkareilla ajo ole enää helppoa/turvallista!
    trollikka

Äänestä

Ongelman ratkaisussa luovuus on yleensä suorin tie maaliin.

Itsehän olen joskus peruutellut tankkijonossa, jotta pääsen sitä lyhyempää jonoa tankinluukku kuitenkin oikeaan suuntaan. Ei tarvi vetää letkua noin pitkästi, sekin on aika raskas.

Eli laiskuus on tässäkin kehittänyt ykkösratkaisun. :)

-keinovaginamies-

Äänestä

Se on raaka peli Ranualla, kun avautuu somessa noin hauskasta jutusta 🙂
Ja joskus ovat tunteet kuumenneet ihan tuolla ulkoilmassakin, etenkin kun pyrkii tulemaan jonossa vastapäivään juurikin sen kätisyyden vuoksi 🙈

Minulla on tankilla vielä sellainenkin operaatio, että se bensatankin luukku avataan kuljettajan penkin vieressä lattiassa olevalla kahvalla, periaatteessa, mutta autoni luukun mekanismi tai joku jousitus on rikki. Siksi minulla pyörii ovikoteloissa sellaisia pieniä, tarkoitusts varten veistettyjä puupalikoita ja yritän ensin virittää palikan sen kahvan alle ääriasentoon ilman, että kahvan muovikuori irtoaa. Sitten kipitän toiselle puolelle autoa painamaan luukun auki. Takaisin kuskin ovelle irrottamaan palikkaa ja sulkemaan oven.
Seuraavaksi tankkaan täyteen. Ja se on sitten täyteen, eli kun se tunnistin laukeaa, niin lirutan silmämääräisellä tarkkailulla tankkiin vielä muutaman litran.
Sitten tankin korkki ja luukku kiinni, kuitti koneesta ja autoon.
Lopuksi vielä hansikaskotelosta tankkauspäiväkirja. Siihen merkitsen kokonaiskilometrit, kuitista tankatun määrän ja hinnan.

Sitten alan katsella turvavyötä ja sipaisen vielä vähän huulipunaa ennen kuin lähden ajamaan. Ja nollaan matkamittarin.😀

Siinä on joskus sattunut, että jono on alkanut kummasti siirtyä toisen puolen tankille..

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä vain, ja kovaa peliä Kouvolassa, nainen kun ei saa olla hauska eikä nokkela. Ei ainakaan toisten naisten mielestä. Kyä ny on syän syrjällää 😂

Ja sulla on tommonen moderni kaksivaiheinen "tunnistautuminen" siinä luukussa 😁

Kyllä on itelläkin toisinaan menneessä elämässä alkanut hiilet päänupissa käryämään, kun jonossa näkee kuin toinen on tankannut ja sitten se peilaa, meikkaa, säätää radiota ja ties mitä muuta 🤣
    Vaan siihen on oppinut suhtautumaan hyväksyvästi, ei se ole kuin poisoppimista hieman 😁

Äänestä

Kyllä vain, ja kovaa peliä Kouvolassa, nainen kun ei saa olla hauska eikä nokkela. Ei ainakaan toisten naisten mielestä. Kyä ny on syän syrjällää 😂

Ja sulla on tommonen moderni kaksivaiheinen "tunnistautuminen" siinä luukussa 😁

Kyllä on itelläkin toisinaan menneessä elämässä alkanut hiilet päänupissa käryämään, kun jonossa näkee kuin toinen on tankannut ja sitten se peilaa, meikkaa, säätää radiota ja ties mitä muuta 🤣
    Vaan siihen on oppinut suhtautumaan hyväksyvästi, ei se ole kuin poisoppimista hieman 😁

Just näin. Ihminen on oppivainen eläin 👍🤣

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Just näin. Ihminen on oppivainen eläin 👍🤣

On, on se. Vanhempikin mies voi vielä oppia antamaan tassua, jos oikein kouluttaa 😂

Äänestä

Häh!

Tuleeko se letku ulos koneesta kun päästä vetää?

Herttileijaa

(naurua)

Äänestä

Tuohan on vanha ja käytännöllinen tankkaustaktiikka. Pari kertaa tankannut samalla taktiikalla, koska toisella puolella oleva tankkausjono oli monta autoa pidempi. Muutenkin sillä puolen oli kaikki vasurit kuin pässit narussa:)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Jepulis jees. Nainen keksi mielestäni nerokkaan tankkauskikan tankkausruuhkassa, olin rehellisesti sanoen ällistynyt kun ei tuo ole itsellä käynyt edes mielessä. Taas kerran sai nauraa itselleen oikein huolella 😂

Vaan mitäpä siitä seurasi? Kateellisten vittuilua ja jopa tappouhkauksia. Ja hyvin todennäköisesti vähintään valtaosa miesten kommentteja, joita turhauttaa kun eivät ole itse tajunneet ikinä kokeilla sitä kikkaa.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009359843.html

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu