Mitä mieltä naisesta

Anonyymi-ap

joka haluaa heti ensitreffeillä seksiä? Ei jaksa odottaa läheisyyttä vaan heti haluaa iholle. Haluaa olla paljon kiinni toisessa. Haluaa parisuhteen. Ei halua olla yksin vaan heti kun yksi suhde päättyy on löydettävä seuraava mies. Antaa kohdella itseään huonosti.

Mitä ajatuksia miehet? minkälainen nainen miehissä herättää kiinnostuksen?

13

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän sekaisinhan tuollainen nainen on. Tuollaisen naisen pitäisi avata itsensä minulle nopeammin kuin koittaa kaataa minut sänkyyn ja alkaa rakentaan kulissia. Tuo nainen on elämänpaniikissa, hänen pitää (minun mielestäni) kohdata se ja päästä edes jollain tavoin kyseenalaistamaan käytösmalliaan.

      Jos hän tämän tekee niin minua ei sinänsä haittaa nopea eteneminen. Nimittäin ymmärtäisin tilanteen ja naisen olot jos hän niistä avoimesti kertoisi.

      Minun pitäisi olla enemmän tuollainen ihminen itse. Olla enemmän riippuvainen, vaikka väkisin koittaa järjestellä itselleni ihmistä. Mutta kun olen erakko ja luonnsotani syrjäytyjä, keskenään pärjääjä. Sama yksinäisyys, minulla vuosien pituinen, tuolla naisella päivien tai pahimmassa tapauksessa viikkojen pituinen. Mutta ei se kenellekään hyvä ole, minullekaan - vaikka sen kanssa neuvotella osaan.

      Ja se että on parisuhde ja "ei ole yksin" ei tarkoita että olisi kohdattu kuitenkaan. Mutta se kai menee tuohon "antaa kohdella itseään huonosti" kohtaan.

      En tiedä, voiko kahta vähän rikkinäistä yhteen hieromalla saada aikaiseksi mitään ehjää?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys tuo viimeinen. Uskoisin kahden rikkinäisen kolisevan vastakkainen rähinällä. Varmasti joitakin voi myös yhdistää, ettei yleistämään pääse. Muuten ajattelen niin kuin sinäkin, että aloituksen kertoma nainen on aika sekaisin omien tunteiden kanssa. Vaikuttaa siltä ,ettei pysty olemaan yksin ja kohtaamaan itseään. On riippuvsinen muiden saamasta huomiosta. Toki sitä Varmasti olemme kaikki välillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys tuo viimeinen. Uskoisin kahden rikkinäisen kolisevan vastakkainen rähinällä. Varmasti joitakin voi myös yhdistää, ettei yleistämään pääse. Muuten ajattelen niin kuin sinäkin, että aloituksen kertoma nainen on aika sekaisin omien tunteiden kanssa. Vaikuttaa siltä ,ettei pysty olemaan yksin ja kohtaamaan itseään. On riippuvsinen muiden saamasta huomiosta. Toki sitä Varmasti olemme kaikki välillä

        Ehkä yrittäisin saada hänet ajattelemaan asiaa. Tarjoaisin suhdetta itseeni mutten odottaisi sen toimivan, mutta haluaisin saada hänet näkemään itsensä toisin. Minulla on varaa olla hyväksikäyttämättä toisia ihmisiä enkä tarvi heitä loppujen lopuksi itselleni, joten väliaikainen järjestely toisen eduksi olisi mahdollinen. Saisin minäkin seuraa, varmaankin vain hetkeksi mutta sekin on enemmän kuin mitä on ollut aikoihin.


    • Anonyymi

      Tyhmä nainen.

    • Ihan ok panosuhteeseen, mutta ei parisuhteeseen. Tosin panosuhteessakin heikkoitsetuntoinen nainen ei ole kovin hyvä.

      "Mitä ajatuksia miehet? minkälainen nainen miehissä herättää kiinnostuksen?"
      Mielipiteitä on yhtäpaljon kuin miehiäkin, mutta tässä minun:
      Kiinnostuksen herättää hyvännäköinen nainen, jossa on hiukan jotain tavallisuudesta poikkeavaa, kuten vaikka, että juo pullonsuusta kaljaa baarissa.

      • Anonyymi

        Eli jos ei mitään pysyvää synny ei ole ihme. Jotenkin tulee vaikutelma että valtuuttaa miehen tuomaan onnen kun ei löydä sitä itsestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos ei mitään pysyvää synny ei ole ihme. Jotenkin tulee vaikutelma että valtuuttaa miehen tuomaan onnen kun ei löydä sitä itsestään

        Vastuuttaa miehen siis


    • Anonyymi

      Jos joku käy samantien kiinni, pakenen helvetin nopeesit.

    • Anonyymi

      Vasta kysymys miehelle samasta asiasta,mitä mieltä olette?Itä-Helsingin alueelta. Leskimies kaljoissa piha piirissä,luulee olevan oikein uros isoine vatsoineen, panettaa tarttis saada seksiä,ruvetanko sala suhde?Ettei aikuiset lapsen saa tietää.Toine kaljoissa muttaeronut ja akaton 20v. Iältän nuorempi.Oot niin seksy katso mulla seisoo.Kun torjuu raivoo tollasta vanhaa ämmä en huoliskaan!Sama kävelytiet.Eläkeläis ukko lyhyt ja paksu.Liikuu pyörällä.Alkaa kävele sinä rinalla taluttaen pyörää,On kanssa miloin 8-10 v.ollut ilman naista,Hukaa ottaa vesipulosta,enen se oli taskumatti Koskenkorvaa..Sama kama siinä vesipulossa.Haisee.Perille ei menen ei kinosta.Joutnut tuon äliön takia vaihtaa ulkoiluaikani,kuin lenkki matkani.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa sellaiselta joka ei kelpaa sitoutumiseen eikä oikeastaan edes panoihin. Ihmisen pitää oppia olemaan ensin yksin sitten toisen kanssa.

    • Anonyymi

      Seksi on parasta mitä toisen ihmisen kanssa voi tehdä. Minusta ensimmäisiltä treffeiltä on ihan paikallaan lähteä viettämään yhteistä yötä. Ja milläpä miehen paremmin saisikaan napattua kuin tyrkyttämällä itseään?

      Eli ehdottomasti kannatan naisia, jotka haluavat naida heti suhteen alkuvaiheessa.

    • Anonyymi

      Mitä tulee sinkkumiehenä mieleen? JUOKSE....

      Ei tulisi mieleen aloittaa parisuhdetta läheisriippuvan ihmisen kanssa, jolle suhde kuin suhde kelpaa (paremman puutteessa tai pakosta, ja joka antaa kohdella itseään naisena kuin tiskirättiä noin vertauskuvainnollisesti).

      Mutta, kyllä ihmisellä pitää olla kokemusta myös yksin elämisestä ja itsenisesti toimeen tulemisesta, jotta osaisi arvoostaa myös parisuhdetta ja ymmärtäen, että kaikki elämässä ei mene aina sen 25-vuotissuunnitelman tai satuelokuvien mukaisesti. Ihmisen pitäisi olla ensin henkisesti sinut itsensä kanssa ja riittävän itsenäinen omiin päätöksiin ja valintoihin, jotta olisi edellytyksiä myös parisuhteessa elämiselle.

      Jos halluaa heti iholle ja sänkyyn, miehenä tulee sellainen fiilis,, että nyt ollaan hakemassa itselleen vain pentua ja elatusmaksujen maksajaa. Miehenä minulla ei ole sinänsä mitään omia lapsia vastaan, mutta ei heti/liian nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe