Onkohan se hän.... Onkohan se Viinamies?

Tosielämän Viinamies, voisiko olla? Ainakin tuolla vesselillä suu tuntuu loppasevan eikä järki paljon päätä pakota, mutta näemmä on taas hauskaa ollut koko rahan edestä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009360502.html

Mä nyt sitä vaan mietin, että kuinka perhanan paljon sitä viinaa pitää juoda (hitosti!), ennen kuin itse tajuaa (vielä enemmän!), että se ei ehkä ihan sovi ittelle? No tiiänhän minä, sitä pitää juoda enemmän kuin maa päällään kantaa, onhan se nähty...

Mutta melkoinen sankari ja varmasti nää pari juttua on vain jäävuoren huippu. Vaan koska mökkinaapurini toimii samalla alalla, samalla alueella, niin kysynpä naapurilta keväällä, että tunteeko kyseisen veijarin, luultavasti tuntee.
7112
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Siinä on aikamoinen toimitusjohtaja. Luulisi nyt edes hiukan osaavan käyttäytyä, äkkiä maine kiirii asiakkaillekin 🙈voi olla, että pian työt vähenee.

Äänestä
  • Aloittaja

On se melkoinen veijari. Sille ei vaan näytä menevän jakeluun, että se ei osaa toimia viinan kanssa, vaan aina lähtee laukalle. Eri juttu jos olis parikymppinen, semmosilta hölmöilyn ja örvellyksen vielä ymmärtää, vaikkei sitä tarvitsekaan hyväksyä.

Se on toi rakennusala vähän vieläkin semmonen jätkäkulttuurin reservaatti, että enpä usko että pahemmin asiakkaat närkästyy ellei ole sitten julkishallinnosta asiakkaita. Muut tahot varmaan lähinnä taputtaa olalle ja naureskelee noille tapahtumille.

Äänestä

• 😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­N­­y­­m­f­o­­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17726074M

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Äänestä

Todella typerää käytöstä aikuisilta ihmisiltä ja ei anna luotettavaa kuvaa yrityksen hoidosta.

Äänestä
  • Aloittaja

No ei anna ei, mutta valitettavasti ei taida isommin vaikuttaa bisneksiin...

Äänestä

Henkilöllä on valtavia ongelmia niin alkoholin kuin mielenterveytensä kanssa. Epänormaalia ja täysin tuomittavaa toimintaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Ongelmia sillä on, jonkinlaisia, se on varma. Mutta tuo vielä kasvaa aikuiseksi...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tosielämän Viinamies, voisiko olla? Ainakin tuolla vesselillä suu tuntuu loppasevan eikä järki paljon päätä pakota, mutta näemmä on taas hauskaa ollut koko rahan edestä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009360502.html

Mä nyt sitä vaan mietin, että kuinka perhanan paljon sitä viinaa pitää juoda (hitosti!), ennen kuin itse tajuaa (vielä enemmän!), että se ei ehkä ihan sovi ittelle? No tiiänhän minä, sitä pitää juoda enemmän kuin maa päällään kantaa, onhan se nähty...

Mutta melkoinen sankari ja varmasti nää pari juttua on vain jäävuoren huippu. Vaan koska mökkinaapurini toimii samalla alalla, samalla alueella, niin kysynpä naapurilta keväällä, että tunteeko kyseisen veijarin, luultavasti tuntee.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu