Uusi mies kiinni exässä?

Anonyymi-ap

Hei!

Olen tapaillut miestä(olemme nähneet vain 3x sillä asumme kaukana toisistamme) mutta, joka tuntuu olevan todella kiinnostunut minusta ja on todella innokas tapaamaan ja juttelemaan tms.

Itse olen 23v ja mies 27v.

Tilanteessa on kuitenkin ongelma joka minua häiritsee, nimittäin miehen exä.
Mies puhuu exästään todella vihastuneesti ja haukkuu häntä.

Mies kävi tänään exänsä perheen tai pikkuveljen luona toisella puolella kaupunkia missä itse asuu, viemässä exän pikkuveljelle urheilutarvikkeita.
(entiedä pikkuveljen ikää tai asuuko vielä exän vanhempien luona ja asuuko tämä exäkin sielä)

Mitä teen tilanteessa, sillä en tiedä tapailemmeko vielä ja roikkuuko tämä mies exässään, ja tätä kautta pitää minua laastarina. Heidän erosta on kuulemma n. alle vuosi ja ilmeisesti päättyi siihen että tapailemaani miestä loukattiin/petettiin.

Minua tämä tilanne ainakin häiritsee koska minun exällä oli tunteitä exäänsä kohtaan ja jätti minut siksi.

En halua että minulle käy samalla tavalla taas.

Pitäiskö minun lopettaa miehen tapailu tähän?

5

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enempi olisin huolissani siitä, miten uusi miehesi puhuu exästään, ei ole kauhean lupaavaa jos exää pitää haukkua.

      Muutoin en näe kertomasi perusteella, että miehesi olisi erityisesti juuri exässäsi kiinni. Hänellä varmaan vain on hyvät välit exänsä perheeseen, niin mitäpä sitä suotta ystävyyssuhteita rikkomaan vaikka ero tulikin?

    • Anonyymi

      Ei teidän suhteenne vielä kovin pitkällä ole, jos olette vasta kolme kertaa tavanneet. Mitäs, jos ottaisit tämän asian puheeksi kyseisen miehen kanssa?

    • Anonyymi

      Minä ainakin lopettaisin. Ei anna kauhean hyvää kuvaa, jos haukkuu muita ihmisiä.

      Omasta mielestäni exät ovat exiä syystä, heidän kanssaan ei enää haluta jatkaa elämää. Minulle exät ja kaikki heihin liittyvät kuuluvat historiaan. Olen tutustunut heidän perheisiinsä heidän kauttaan, joten hekin jääköön historiaan. On paljon helpompi muodostaa uusia parisuhteita, kun exät eivät jää niihin vaikuttamaan.

      Lisäksi minusta existä ei tarvitse puhua muuta kuin uuden suhteen kannalta välttämättömistä asioista. Vain sellaisista, jotka vaikuttavat uuteen suhteeseen.

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Mieheni puhui paljon exästään vihamielisesti alussa. Kyllä se ajan myötä loppui.

      Ollaan oltu nyt 6v yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe