Jos lopettaisi päivätyöt ja ryhtyisi yrittäjäksi... Kun on noista koruhommista jo hieman valmiiksi kokemustakin... Ainakin olisi hyvinkin eksoottinen idea kopioitavissa 😂
https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/60023d71-5c21-4b75-a203-462a1ee58d86
https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/60023d71-5c21-4b75-a203-462a1ee58d86
Vastaukset 100
Vanhimmat
Olen sanaton 🫢
Niin... Vaan tekihän sitä joku taho pökäleistä timanttejakin... Ihminen on pahhuksen luova otus ja mitä kekseliäämmillä keinoin 😁
Kyllä kyllä.
Ja "köyhän miehen" versioissa ei raaka-ainekustannukset paljon kustanna, kun kaikki napanöyhdät ja leikatut varpaankynnet ynnä muut tykötarpeet löytyy omasta takaa 🤣
Aaarrgh, alkaa kuulostamaan jo varsin yököttävältä korubisnekseltä 😂
Sitähän minäkin 😏
Ai hitsi, kampitit, ovelaa 😂
Lisää laastaria 👍🤕
Taidan hakea saikkaria, johan tässä yhdelle päivää kompuroitu riittävästi 😂
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17727471y
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Täällä on palstalla varmaan sankoin sangoin matskua mistä räpeltää. 🖤
Kyllä vain, juttujen perusteellahan palstalla ei muuta olekaan kuin inceleitä ja yksinäisiä ätmejä, niin kyllä ne voisi laittaa töihin... Taidankin perustaa samantien korutehtaan 😂
No kyllähän täällä näitä tuhkaa päälleen varistavia löytyy vaikka kuinka paljon :)
Mutta imettäviä ihmisnaaraita ei taida juurikaan olla?
-keinovaginamies-
Ja kuorit "kermat" päältä. 😉👍💶
Tuokaa naaraat tänne vaan, kohta imettää palstan vanhimmatkin muorit!
https://aijaa.com/SQckXS
100% taattua jännää laatua beibet... yeah.. 😉
Kermat... 🤮
Hetkinen, mitäs tossa kuvassa oli... HEI, sä oot käyny kampaajalla!! Kiva look 👍😂
LOL.. 😂😇
Että tymäkkää tavaraa löytyy silmämunien alapuolelta ;)
-keinovaginamies-
Joo, kyllä siinä äidinmaidossa kermaakin on. Erottuu se. 😂
Täällä kun aina kaivataan jännää ja jännämiestä, loppuu nyt se SAATANAN ruikutus!! 🤬
😁
No helevetti... KHYLLÄ!
Ääääärrrrhhh äääärrrgghh... Ääääär..
No se vielä menee... Mut se toinen kerma... Jätän sen naisille suosiolla 😂
NIIN! Saatanan hiiret herkkien tunteittenne kanssa, prkl 😂
Nimenomaan näinnikkään, jeps. Kummaa ininää aina täällä, ihme vässyköitä vänkymässä, stana.
Eipä ne naisetkaan siitä kermasta niin piittaa, pelkkää sotkua vaan ja tahmaa. Voisi miehet ihan pitää itellään vaan soosinsa. 😄
Ehei, ei todellakaan pidetään, sehän on luojan luoma lahja, joka on nimenomaisesti tarkoitettu naisia varten 😂
Kermakahvi on kyllä hyvää 🤔
Silti sille voi olla allerginenkin. No mä en kyllä pidä, vois pitää oikeesti itellään, kun lapsetkin on jo tehty.
Näin olen itsekin lukenut, että siihenkin löytyy allergia... Tee siinä sitten lapsia...
Niinpä, mitenkähän oikeasti käykinnse lapsen laitto alulle, jos toisella on voimakkaita oireita!? Ivf?
Niin, siinä kun roiskaiset pienen tipan limakalvolle, niin kohta on ihottumaa kaikkialla ja kurkku turvonnut umpeen...
Tai alapää tulessa tms. Kauheeta. 😵
Niinpä. Onneks nykyään on muita keinoja hoitaa hedelmöitys.
Joo, kalliita vaan mikäli ei saa maksusitoumuksia.
On, mutta mikäpä ei olisi kallista nykyään 🤷
On se tietty niinkin.
Korut kyllä ymmärrän, mutta en noita ainesosia. Tulee mieleen vain yksi sana ... MIKSI?
Minä enkä vielä kykenen jotenkin ymmärtämään, jos nuo rintamaidot ja siemennesteet laitettaisiin johonkin sinenöityyn kapseliin tmv. Vaan, että kuivataan ja sekoitetaan saveen ... anteeksi, mutta miksi? Parantaako se rakennetta tai kestävyyttä tai jotain? Onko sillä jokin muukin funktio kuin perverssio?
Oliskohan oikea vastaus: Koska mä voin?
Voihan sitä tosiaan maalata vaikka maalata makuuhuoneensa seinät ko. aineella, jos tahtoo. Joku varmasti siitäkin maksaisi, että joku noin tekisi.
Se vaan vaatii melkoisen "ennakkotyöstön" että sitä "maalia" on sitten riittävästi... Jo pelkkä yksiö vaatii melkoista roiskimista, tiiä riittäiskö siihen yhden "maaliruiskun" elinikäkään...
No eihän tuokaan koko koru sitä tavaraa ole. Sekoittaa maaliin.
Ihan varmasti joku maksaisi ja toimittaisi lisäaineet, kun joku nainen rupeaisi tuollaista mahdollisuutta kauppaamaan.
Sais sitä silti aika paljon tuutata, ettei voitais huijauksesta syyttää, parilla runkulla ei taitais ees yhtä seinää saada hoidettua.
Vallankin mahdollista...
Maksaja ja lisäaineen toimittaja tietysti itse määrittää oman tuotantokapasiteettinsa 🤣
Se kun maksaja haluaa mahdollisimman priimaa maalia, niin siinä lisäainefarmi pojat saa vatkata muutaman viikon tosissaan yhtä yksiötä varten, puhummattakaan sitten jostain omakotitalosta... 😂
Siinä on sitten seinää maalattu tulevaisuutemme lapsukaisilla. Mitä haaskausta. 😆
Ihme, jos kristillinen puolue ja Päivi ei tästä yhtään narise munkkikahveilla puoluepöydässä.
No en tiiä haaskausta, siinähän ne mukulan aihiot sitten pysyvät aina vanhempiensa parissa ja koko ajan silmissä, eivät voi hankkiutua vaikeuksiin 😂
No jos niitä närästää, niin voin tarjota koko porukalle kermakahvit 😁
Kerman rasva närästää lisää. 😜
Mitäs, jos talo palaa, kuka korvaa kersat?
Mulla on tämmöstä vähärasvaista siihen tarkoitukseen...
Pitää olla riittävän hyvät vakuutukset, niin henki- kuin kotivakuutuskin. On sitten vakuutuskorvauksien puitteissa varaa "maalailla" seinät uudelleen 😂
Vettä vallan? 😜
Voi voi lapsiraukat. Seinällä oli elämä, savuksi vaihtui seinä. 😢
No ei ehkä ihan, mutta voin toki lähettää näytteen, jos haluat itse arvioida? 🫣
Niin, semmoista elämä joskus on asuntopaloissa 😪
Ei täällä ole millä analysoida. 🤣
Kovin on tyly loppu. 😨
Se on varmaan parempikin niin 😁
On se, ihan karmea...
On varmasti. 😄👍
Älä 😳 En edes osaa tähän muuta sanoa. Alkoi vähän ällöttää 😁
Mä vaan sitä tässä vähän jäin miettimään, että ainakin osalla naisista (miehistäkin...) on kokemusta suuhun laukeamisesta, niin eihän toi koru nyt sen ällöttävämpää voi olla?
Kuhan vaan kelailin 😂
No, en minä sitä korua mitenkään erityisen etovana pidä, vaikkakin outona kyllä. Siis ei tosin tulisi mieleenkän lainata kaverin koruja, mutta noin muuten. Vaan se niiden "näytteiden" käsittely ja kuivattelu, josta tuossakin puhuttiin.
Itseasiassa jostain syystä tuo on mielestäni ällöttävämpää kuin siemenneste suussa tai nieltynäkään 😄 Ehkä se on johtuu siitä, että tässä yhteydessä se on pois kontekstistaan.. oikeassa yhteydessä se on ihan luonnollista, mutta toisessa yhteydessä vain outoa ja ällöttävää 😬
No se kuvailu siitä, että toimistossa ei kuivatusaikana ole kauhean kiva haju, niin joo 😂
Mielenkiintoista, kun aika moni leidi on ollut sitä mieltä ettei ikinä suuhun laueta, että yöks vaan 😂
Ei kauhean kiva haju lienee melko lievä ilmaisu 🤣
No mä voin suunnilleen kuvitella, kun miettii miltä ne yhdet lastit tuoksahtaa, niin sitten se esim. x100 pienessä lämpösessä huoneessa... Moro! 🤣
Minä en olekaan moni leidi 🤷♀️ Toki tuo vaatii vakiokumppanin, mutta muunlaisia en harrastakaan.
Miten sun kanssa aina jutut menee tälle linjalle? 😂
No siks kun olet niin härski, minähän olen ihan kuoropoikia vaan, aina sunnuntaina ehtoollisella ja silleen, saan täällä naama punaisena kuunnella naisten rivoja juttuja 😂
Harvempi on moni leidi, vaikka on niitäkin maailmassa 😁 On vaan noiden tuttavanaisten kanssa asioita eri keskusteluissa joskus sivuttu, niin tätäkin aihetta on sivuttu monen kanssa. Kaikkea mä kans juttelen naisten kanssa...
Kyllä se on sieltä päästä lähtöisin nämä härskit jutut, muutoin pidän hyvinkin asiallisen linjan, mutta sun kanssa aina lipsuu 😂
Hyvähän se on jutella monenlaisista asioista, saat inside-näkymän naisten maailmaan 😁 Mun täytyy kyllä sanoa, etten ole yhdenkään tuttavamiehen kanssa jutellut niin intiimeistä asioista.. 🤔
Niin tietysti, tässä se taas nähtiin, miehen vika... Onneks mua koulutettu jo iät ja ajat tähän rooliin😂
No mä olen aina tullut hyvin naisten kanssa juttuun ja ilmeisesti olen onnistunut olemaan hyvä ja turvallinen juttukaveri. On pyöritty kyllä varsin intiimeissäkin asioissa ja välillä sellaisten leidien kanssa, että niiden kanssa en ainakaan olisi kuvitellut moisita juttelevani. Mutta en tosiaankaan valita, päin vastoin.
Tietenkin se on miehen vika 😂 Hyvä, että osaat ottaa roolisi mukisematta 😁
Oman elämäni mysteeri on se, että tulen kyllä miesten kanssa yleensä hyvin juttuun, mutta en ole koskaan osannut olla kaveri/ystävä miesten kanssa. Minulla ei ole yhtäkään miespuolista kaveria jota voisin soittaa vaikka kahviseuraksi. On vain työkavereita, ystävien puolisoita jne mutta ei oikein kavereita. Nuorempana minulla oli sellaisia tilanteita, kun en tunnistanut miehen romanttista kiinnostusta ja onnistuin loukkaamaan heitä kun olin ajatellut meidän olevan vain kavereita, joten en sitten ole enää edes yrittänyt olla kaveri miesten kanssa 😕
Niin, niin se on, aina ja kaikessa, myös silloin kun mies ei ole lähimaillakaan, minä tiedän 😂
Mua nyt on koulutettu siihen rooliin muutamassa parisuhteessa jonkun 25 vuotta, niin onhan se oppi vihdoin mennyt perillekin 🤣
Itelläni taas ei enää paljon mieskavereita olekaan, vaikka aiemmin oli suunnilleen 50/50. Nykyään on lähinnä naiskavereita, mutta ei sillä itselleni ole niin väliä mitkä hilavitkuttimet sinne jalkojen väliin on luoja lykännyt kunhan juttu luistaa ja on mukavaa yhdessä.
Olet siis todistetusti kehittymiskelpoinen yksilö 😂
Ei sillä tosiaan väliä olekaan, mitä jalkojen välissä on, mutta omalla kohdalla se on vain mennyt niin, etten ole onnistunut saamaan miespuolisia kavereita tai ystäviä. En nyt tiedä miten paljon sellaisia on muillakaan ystävilläni, että ehkä sekin vaikuttaa, ettei se ole ollut tuttavapiirissäni kauheasti tapana. Poikkeus on Helsingissä asuva ystäväni, jolla on paljon homoystäviä, joiden kanssa esim matkustelee paljon.
Vietätkö siis ihan aikaa naispuolisten ystävien kanssa? Käytte syömässä, leffassa, viikonloppureissuilla?
Ei me kovin tiiviisti olla yhdessä, toisinaan ei edes yhteyksissä, mutta juuri syömisiä, kahvitteluja, leffaakin satunnaisesti, ulkoilua ja kävelyitä. Perushengailua.
Taitaa olla niin, että kaikki naisystäväni ovat hieman itseni kaltaisia, enemmän kotihiiriä kuin menijöitä. Näin voisin arvella.
Kuulostaa mukavalta perushengailulta 😊 Ehkä minäkin vielä joskus saan miespuolisen ystävän 😄
Nyt menen näkemään unia miepuolisista henkilöistä. Niiden ei tarvitse olla vain ystäviä.. 😂
Juu, ei sen niin ihmeellistä tarvii olla, kunhan on ystävä ja yhteisymmärrys 🤗
Hui kauhia, eikö siitä mee yöunet tai sänky kostu? 😜
Jos nyt vaan kattelisit sellasia K12 miesunia 😁
Hyvät yöt sinulle!
Voin kuvitella, että haisee kuin kalatehtaalla. 🤮
Ei se ehkä ihan kalatehdasta vastaa, mutta sinnepäin kyllä👍
No itellä hajumuisti sanoo, että merellinen pilaantunut haju.
On siinä joku semmonen vivahde, kieltämättä.
Savi kuivuu ja poltetaan, valkosaveahan nuo on etupäässä. Mutta vähän epäilen, että kuivattu rintamaito tai spermakaan ihan ykkösparfyymi on kaulalla. Ei näytä tuote lasitetulta… Tai mistäs sitä tietää, vaikka geisha-kuulina noita saisi. 😳
Kun perustat askartelufirmaa, muista ettet liian tarkkaa kuvaa tuotetta. Itsellä in kuva, että savi paistetaan/poltetaan yli 1000C, kyllä siinä on spermat ja maidot ihan samanlaisena tuhkana kuin vaikka lemmikistä tehty helminauha. 😉 Siis spermakuula onkin tuhka-savipallero. Siis varsin symbolista spermaa enää. 🤣
Firman suunnittelussa pitää varmaan huomioida, että tarvitsee nuoren lestadiolaisvaimon, koska muuten maitoa ei saa. Vai ajattelitko, että mammat lähettää maitoa ja ätmit spermaa ja sinä sitten kylmäkuivaat kätevästi tahmeat tuoreet jauhoksi? Niistä kylnäkuivaajista lähtee sitten kauhea möly… ja jos on harjaantumaton kylmäkuivaaja ja pistää ”volat” vähän liian kovalla, roiskuu tuote ympäriinsä kuivaustilassa. Olen joskus erehtynyt ”volan” kanssa, onneksi oli vain mikrosomeilla tehtyä ja jo puhdistettua tuotetta. Kymmenen eri ätmin sperman hinkkaaminen irti laitteesta sitten oliskin kivaa puuhaa meinaan. 😆 Ja jos vaivalla tuotettu lähtöaine, räiskyy kylmäkuivaajan seinämille, tarvitsee varalle korvaava tuotetta, jotta voi sitten huijata asiakasta väärällä spermalla. 🙄.
Arvasin, että askartelu/käsityöaiheinen aloitus vielä tulee.
Odotin kyllä, että se olisi ollut ruusunpunaisia kynttilöitä niiden edellisten pariksi. Väärin meni veikkaus!
Sivusta totean, että tuossa jutussa ainakin tilaajat toimittivat omat lisäaineet.
Siis jääkaappi/pakastin täynnä ätmien spermaa ja mammojen maitoa.
Niin no tolla artikkelin leidillä ainakin ne spermat kuivui ihan luomuna siellä toimiston pöydillä, mistä tietty nousi vähemmän miellyttävä haju toimistoon 😂
Kuulostaa siltä, että eka työntekijä löytyi jo, nimittäin se kuivaimien käyttäjä 😁
Kyllä ne videossa on kuivattuna, käypä katsomaan. Eikä käytännössä kuivaus onnistu kuin kylmäkuivaamalla, jos ei halua asua paksun tuoksun keskellä. Naapurisopukin voisi olla tiukilla, olisi meinaan valitseva tuoksu myös rapussa.
Ei nyt tainnut tulla kauppoja. Joudut itse treenaamaan tuon kuivatusprosessin.🙄
Mä luulen että mä muutenkin pidän nykyisen päivätyöni, ei ole yrittäjän riskejä ja ihan siistiä sisätyötä se enimmäkseen on 😁
Joo luulen, että naapurisovun kannalta se on ainakin järkevää. Heti alussa tuskin on varaa toimitilaan, ellei sitten spermahelmet nouse hitiksi. 😆
Nyt pitää mennä tutkimaan, että aivot toimii huomenna. Tänään ei toiminut yhtään!
Niin, voisinhan minä tietysti tehdä tuota sivutoimisesti, helmet voisin kuivatella päivätyöni toimistolla 🤔🤣
Hyvät yöt ja kauniita unia!
Mitähän kaikkia liikeideoita noista voisikaan kehittää. Miten olis vaikka maalaukset? Alastonkuvia spermalla maalattuina?
5 min videon katselemisen jälkeen ei enää tahdo olla koruseppä
Naisen hiuksista tehtyjä karvapörriäisiä kattoon ripustettavaksi????
Kyllähän se aina on parempi kuin ripustaa se pörröpäinen nainen hiuksistaan kattoon?
Vala ja sulata puhdasta sinkkiä, on siis sellaista että jos lohkaiset kiiltävää juttua.
Ja terveysmetalliakin hyvin.