Tämä on haamuraja jonka myös Maailmanennätysten kirjassa on. Lähelle on päästy, mutta kukaan naturaali ei ole koskaan 100 kilogrammaa tai enemmän penkkipunnerruksessa nostanut.
Nyt huhutaan, että Nakkilaan klubilla pyörisi joku mies joka pyrkii rikkomaan tämä Guannesin maailmanpyörityksen ennätyksen. Tarvitaan lisätietoja tästä miehestä!
100kg penkkipunnerrus
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
Mies huhujen mukaan nimeltään Konsta "Kontti" Järvinen. Kutsuu 100kg penkkiä markaksi. Kun kysyin mistä markka tulee, sanoi että vanhan koulukunnan bodarit kutsuvat 100kg penkkiä satamarkkaseksi.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus,
En oo pitkään aikaan kuullut enkä muistanut, joo totta, markka penkistä oli 100kg.
Kivoja muistoja, kiitos.
- Anonyymi
Nykyään tuon rajan yläpuolella olevat kilot ilmoitetaan kymppeinä.
140kg on 4-kymppiä. On turhaa lässyttää itsestään selviä peruskiloja.
Pari hunttia on pari hunttia ja siihen kympit päälle.- Anonyymi
Kyllä, tuo on ollut jo aikojen alussa ihan sama,
ei mitään uutta auringon alla.
Ihan - 70 luvulta asti
Niin aina sanottiin .
YT. Vanhempi vääntäjä
- Anonyymi
Hahahahah 100kg muka haamuraja, kukaan naturaali ei ole koskaan 100kg nostanut hahahahahahhaah. Et taida tietää kyllä mitää, 100kg menee helposti natuna ei mitää ongelmaa.
- Anonyymi
Minulla on 87kg natuna ennätys, enkä usko että se siitä enää nousee kun kohta tulee ikä vastaan ja nappeja en halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 87kg natuna ennätys, enkä usko että se siitä enää nousee kun kohta tulee ikä vastaan ja nappeja en halua.
Usko jos haluat,
nostin jo 15 v. 100kg, tosin halusin ja päätin,
enkä itkenyt ja valittanut.
Mikä ihme ämmäporukka itkee ettei saa eikä pysty, niin?
- Anonyymi
ne on ne neitimiehet jotka aina hokee "kun ikää sitä ja kun ikää tätä yhy byäää"
ei muuta kun kiikkustuoliin sitten ja äiti lämmittää lämmintä maitoa tuttipullosta.
ikää ja ikää nyyh ikää..
annetaan iän voittaa ja jätetään kaikki eiks joo??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810