https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/227581e2-6c52-4118-9473-295c198673c2
Hyvä että tutkitaan. Taisi usa vaatia asetoimitusten vastineeksi korruption kitkemistä, taitaa vaan kitkeytyä sitten koko kärkiporukka tuolta kun on kahmineet taskut täyteen rahaa ja offshore-tilejä.
-harmiseikirj-
Taitaa mennä koko hallinto vaihtoon
5
89
Vastaukset 5
Onneksi Venäjällä ei ole ollenkaan korruptiota eikä eliitin offshore-tilejä 😂
- Anonyymi
Käsittäkseni siellä on melkrin yhtä paljon, en muista kumpi niista oli edempänä korruptoituneimpien maiden listalla, jokpatauksessa molemmat euroopan alueen kärjessä ja sitten pitkä kaula muihin.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Käsittäkseni siellä on melkrin yhtä paljon, en muista kumpi niista oli edempänä korruptoituneimpien maiden listalla, jokpatauksessa molemmat euroopan alueen kärjessä ja sitten pitkä kaula muihin.
-harmiseikirj-Juuri noin, mutta Venäjällä ei joudu vaihtoon jos on autoritäärisen yksinvaltiaan uskollinen myötäjuoksija.
- Anonyymi
MaximiIIian kirjoitti:
Juuri noin, mutta Venäjällä ei joudu vaihtoon jos on autoritäärisen yksinvaltiaan uskollinen myötäjuoksija.
Voihan sielläkin livetä ikkunasta jos joutuu epäsuosioon :D semmoisia ne on nuo entiset nl-maat, minun puolesta ne voisi hävittää kokonaan. Monihan täällä tuntuu kuvittelevan että olisin venäjän puolella, kun eivät tajua että en ole minkään puolella ennemminkin hävittäisin ne kaikki + usa:n jos olisi mahdollista kun ei niistä ole kuin ongelmia muille, enkä varsinkaan alkaisi hirveässä maniassa yhtään niistä tukemaan kun itsehän ne ongelmansa aiheuttavat, ei ole muiden asia niitä korjata.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sielläkin livetä ikkunasta jos joutuu epäsuosioon :D semmoisia ne on nuo entiset nl-maat, minun puolesta ne voisi hävittää kokonaan. Monihan täällä tuntuu kuvittelevan että olisin venäjän puolella, kun eivät tajua että en ole minkään puolella ennemminkin hävittäisin ne kaikki usa:n jos olisi mahdollista kun ei niistä ole kuin ongelmia muille, enkä varsinkaan alkaisi hirveässä maniassa yhtään niistä tukemaan kun itsehän ne ongelmansa aiheuttavat, ei ole muiden asia niitä korjata.
-harmiseikirj-Siis hävittäisin kaikki plus usan myös.
-harmiseikirj-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522