Moi, toivon että joku vastaa, mutta mun äiti ja sisko riitelee tosi pahasti ja sisko sanoo että se haluaa pois ja se ei jaksa äitiä enää ja äiti huutaa tosi paljon niin kuin siskokin. Mitä mun pitäisi tehdä? Ps.ne on riidellyt aikaisemminkin:(
Vastaukset 6
Valitettavan vähän sinä voit tehdä.
Voisit koittaa pyytää heitä rauhoittumaan ja lopettamaan huutamisen, sanoa ettet kestä sitä huutamista. Ja voisit ehdottaa, että eivätkö he voisi istua alas ja yrittää sopia asioita kuin aikuiset.- Anonyymi
Teinien elämää, aikuiseksi kasvaminen vaatii ääntä ja ovien paiskomista. Pari vuotta tuota, kunnes oppii itsekkin olemaan huutamatta.
- Anonyymi
P.s. iskällekkin saa muuttaa.
- Anonyymi
Kerro niille miltä susta tuntuu. No ei nyt oikeest. Sano että rauhottuu. Voi olla että teini iässä tapahtuu jotain mutta ei kannata puuttua asiaan. Soita apua jos äityy pahaksi:(
- Anonyymi
Onko sulla tätiä tai setää, joka voisi auttaa? Ulkopuolinen, joka on molempien tuttu ja arvostama ihminen voisi olla hyvä apu tilanteeseen? Hänelle voit sanoa, että sinua ahdistaa heidän riitelyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51916
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11863En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45798- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20527Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 48510
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429