Tuosta:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009364120.html
No ei nyt ihan mennyt nappiin, ei ole nuo Aasian herkut niin tuttuja. Tarvinnee lähteä talvilomalla Phuketiin tutkimaan tarjontaa 🤣
Hyvää tietoa maailman johtajista! Olet selvästi ajan hermolla.
Vastasit oikein 5 kysymykseen
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009364120.html
No ei nyt ihan mennyt nappiin, ei ole nuo Aasian herkut niin tuttuja. Tarvinnee lähteä talvilomalla Phuketiin tutkimaan tarjontaa 🤣
Vastaukset 38
Vanhimmat
Aloinkin jo selailla aloituksia, että missäs päivän visa luuraa! 🤗
No, minua nyt ei niin politiikka kiinnosta, joten ihan lonkalta vedin. Yhden vai kaksi tiesin ja loput meni arvaten. 🙂
Taas täytynee vähentää panosta ensi viikonlopun rahapeleissä..
Kelpo tulos!
Hyvä kuulla, pitkä kouluttaminen alkaa siis toimimaan ja hiljalleen palstalaiset ovat ehdollistettuja jokapäiväisille visoille. Pavlovin koiria... Randomin palstalaisia... Sama asia 😂
4 tiesin ja yhden arvasin oikein. Ja ne loput viisi... Ei puhuta niistä 😁
Ehdollistun ilmeisen nopeasti kaikkeen kivaan 😂 Olen kyllä lukenut päivän Hesarin 😉 mutta en vielä rohjennut tehdä sen pohjalta ajankohtaista keskustelunavausta.
Vuf vuf!
Siellä oli isompi juttu, Suomalaisten seksifantasiat, en ole vielä lukenut mutta laitoin linkin talteen, on varmasti mielenkiintoinen ja ehdottomaasti palstamatskua 😁
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009160951.html
Luin sen kyllä. Samaa mieltä, mutta mieluiten osallistun ennemmin huomaamattomasti keskusteluun kuin heitän itse tuosta aloituksen palstalle. Se sopii paremmin sinun tyyliisi. 😄
Minun tyyliini? Kuulostaa jo hieman kiusalliselta 😁
Enköhän mä siitä jotain huomenna palstalle räävi...
Aivan mahtava tulos! Taidat viihtyä itsekin päättäjien pöydässä.
Vastasit oikein 8 kysymykseen
Eivät menneet arvaukset tänään mielettömän hyvin..
- Sheena
Loistava tulos!
Paremmin ne meni kuin muilla tähän mennessä, kärjessä porskutat. Taas... 😂
Outs, vain 5 oikein. Italia hävettää erityisen paljon, koska lukeutuu lempimaihini.
Kirjautumaton palstalutka
Kelpo tulos!
No ei niitä aina muista, kun vasta vaihtui pääministeri. Itse poimin Aasian tyypeistä hämmästyttävällä tarkkuudella juuri niitä edellisiä pääministereitä 😂
Joo, kyllähän sitä Berlusconin olisi muistanut, jos olisi vielä ollut sen valtakausi...
Tietoa olivat pelkästään Rishni ja Olaf, kun olen viimeaikoina sattunut bongaamaan ne uutisista. Loput kolme oikein olivat vain hyviä arvauksia.
Ehkä sitä mies muistaa helpommin sen Italian Melonin... No joistain syistä 😁
Ja jos naisen nimi on Melonit, niin se pitäisi olla helppo muistaa.
Auts. Sorry toisto.
Noh lisätään että maailman suurimman demokratian johtajalla on aina töitä ainakin joulupukkina, jos äänestäjät hylkäävät.
Joulupukkeja tarvitaan vielä kauan sen jälkeenkin kun demokratiat ovat kaatuneet 😁
On olemassa vain yksi todellinen joulupukki, ja se olen minä!
Oikea joulupukki
Sain tuosta 7 oikein :)
-harmiseikirj-
Loistava tulos!
Vastasit oikein 7 kysymykseen
Loistava tulos!
Eiku, mahtava! :D
No ehkä olen aiheettomasti IS:ää kriittisempi, joten valitus on hyväksytty ;)
Mahtava tulos!
Melkein kuin lotossa,7 oikein.
Loistava tulos!
Sitten vaan kipikapi sitä lottoa vetämään, kaiken varaltakin :D
Siellä meni yksi kaukoidän päättäjä ohi. Muuten nuo nimet ovat jääneet mielenpohjalle muhimaan lukemalla kansainvälisiä uutisia. 😃
"Aivan mahtava tulos! Taidat viihtyä itsekin päättäjien pöydässä.
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Kiva visa. Kiitos! 😊👍
Törkeä tulos!
Haluan sinun aivosi, pois lukien ne naiskomponentit, kiitos 😂
Thänks!
Niitä on tosi vaikea erotella toisistaan. Mahdollisten puuttuvien varaosien vuoksi älli saattaa jäädä pahasti jumiin. Siitä ei seuraa mitään hyvää. 🙄😎
Seuraisipas, olet ehkä joskus joutunut katsomaan elokuvan Uuno Turhapuron muisti palailee pätkittäin? Sitä siitä seuraisi, mutta onneksi ulkonäkö minulla olisi valmiiksi samanlainen kuin esikuvallani 😁
Olen joskus katsonut kaikki Uunot useampaan kertaan läpi, mutta siitä on jo aikaa. Tuota en enää muista kovin hyvin.
Mielestäni paras oli Lottovoittaja. Varsinkin se keskustelu Uunon ja vaimon välillä, mahdollisesta lottovoitosta ja tulevista hankinnoista, jos sellainen lottovoiton sattuisivat joskus saamaan.
Se keskustelu on yksi käsikirjoittajien parhaita helmiä. 😂
Ehkä jossain välissä katson taas Uunot läpi? Muistinvirkistykseksi.
Se oli se, missä Uuno ja Sörsselström juoksevat päät vastakkain ja Uuno luulee olevansa nainen 😁
Lottovoittaja on kyllä aika helmi, siinä se karrikointi on vedetty aivan maksimiin ja se Uunon röhkeys ja ajattelemattomuus puheissaan on aivan omaa luokkaansa 🤣
Jep! Tuo Uunojen huumori on ajatonta. Se uppoo vauvasta vaariin. Edelleen ne leffat naurattaa ja viihdyttää. 😂
Osaa ne jaksaa naurattaa, mutta on kyllä niitäkin jotka oksentavat jo nimen kuullessaankin. En ymmärrä, mutta meitä on moneen junaan 😂
Kaikilla ei ole samanlainen huumorintaju. Toisille nuo Uunot ovat lähinnä rasittavaa "viihdettä", jonka he mielummin ohittavat.
Tuo Uunojen huumori sopii vain suomalaisille. Sitä on ulkomaalaisten vaikea ymmärtää, koska he eivät ymmärrä kulttuurillisia eroja ja vivahteita. Eikä ne vitsit ja sutkautukset käänny, vaikka kuinka yrittäisi kääntää hauskuuksia ulkomaalaisille.
Vain suomalainen ymmärtää toista suomalaista. 😁
Elokuvinahan ne sinällään ovat likimain kaiken luokituksen ulkopuolella, mutta jos ruuvaa omat mutterit kohtaan aivotonta höröplöötä, niin onhan ne hauskoja 😁
Kyllä, noita ei voi muut kuin suomalaiset ymmärtää, mahdotonta päästä samalle taajuudelle. Jotkut pitkään maassa asuneet ulkomaalaiset ovat ymmärtäneet sen huumorin, niin ei se pelkästään sisäsiittoista sekoilua ole. Ja tiettävästi ruotsalaisetkin sitä ymmärtävät ja jossain määrin osaaavat samaistuakin, elleivät muuten niin typerän "pikkuserkkunsa" irvikuvana 🤣
Oma lemppari oli nyt ja aina Uuno Epsanjassa. Mutta oli niitä muitakin hyviä, kuten se jonka lopussa Tuuran palkkaama viettelijä lähtikin vahingossa sen oman vaimon kanssa lätkimään ulkomaille.
Se oli sitä Epsanjan kohellusta ja Uuno hyppelee omissa rääsyissään rannalla. Kyllä siinä on paikallisilla ollut hauskaa katsoa, kun suomalaiset tekee huumoria. 😂
Mun varmaan tarvitsee katsoa nuo Uunot uudestaan. On jo unohtunut osa niistä Uunon kohelluksista. 😊
3 oikein ja nekin arvaamalla. Laitappas seuraavaksi sähkötekniikan tai kemian alan kyselyjä. Silloin ei minun tarvitse tuntea itseäni tyhmäksi.
>simiti<
Se on tulos!
Kattotaan jos sellasta tulis, aika vähissä ovat ns. asiapitoiset visat olleet. Kemiaa tai fysiikka voisi kyllä, minäpä katselen ;)
Ei näissä kannata itseään tyhmäksi tuntea, minäkin teen näitä ihan huvikseni ja välillä tulee ihan paskoja tuloksia, mutta heitän ne palstalle silti, kun mitäpä väliä sillä on, minä olen minä ja jos en jotain tiedä, niin eipä se maailma siihen kaadu. Ja ainakin saan nauraa ittelleni :D