Minulla on aiemmin ollut useampaan kertaan raidoitetut melko vaaleat hiukset, mutta oma väri tumman ruskea. Päätin mennä kampaajalle, koska hiukset olivat päässeet hieman huonoon kuntoon ja olivat todella kuivat. Tarkoituksena oli lisätä ruskeaa väriä niin, että vaalea olisi silti näkynyt hiuksista ja oletin, että esim. vanhaa raitaa olisi jäänyt näkyviin. Väristä tuli kuitenkin kauttaaltaan hyvin tummanruskea ja ehkä myös hieman liian lämmin.
Onko kenelläkään kokemusta samanlaisesta tilanteesta ja kuinka nopeasti ruskea väri lähtee kulumaan, kun alla on vaalennettu hius? Alkavatko hiukset punertaa vielä lisää värin kuluessa? Kuinka nopeasti hiuksiin voisi käydä laittamassa uudestaan raitaa, jotta väri olisi vähän elävämpi ja vaaleampi? Nämä hiukset eivät tunnu nyt yhtään omilta.
Juuri värjättyjen hiusten raidoitus
Anonyymi-ap
1
168
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243