Hääkutsu vain miehelle

Anonyymi-ap

Tulossa miehen sukuun kuuluvan häät. Kutsu tuli mutta yksin miehelle. Ei mainintaa edes avecista. Ollaan miehen kanssa tunnettu liki 9 vuotta ja jäänyt täysin ulkopuolelle näistä juhlista. Mietin vaan että miksi näin... Ahdistun kun mietin liikaa miksi minua ei kutsuta, ja kauanko kestää ennenkuin suku tajuaa olemassaoloni..Itselläni ollut todella raskas syksy ja alkutalvi joten ilon ja onnen hetkiä ei isommin ole ollut. Yritän saada ajatukset muualle mutta sisimmässäni velloo paha olo ja pitäisi vaan pystyä kertomaan miehelle nämä ajatukset ja tuntemukset asiasta.

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos miehesi on/olisi fiksu, soittaisi ja kysyisi, miksi kutsu koskee ainoastaan häntä sekä ilmottaisi, että pitäkää juhlanne, en tule minäkään, mutta jos lähtee yksin, anna mennä -lopullisesti.
      Mitä miehesi sanoi, kun tuollainen kutsu tuli??
      Entä sinä, minkälainen suhde sinulla on miehen sukuun, mitä olet heille tehnyt yms? Kerro hieman enemmän, koska jokin syy tuohon on?

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mutta ei tuollaiseen käytökseen mitään muuta syytä tarvita kuin pissapäisyys.

        Tein joskus töitä työpaikalla parin vuoden ajan jossa työyhteisöllä oli tapana antaa toisilleen joulukortteja. Omakin työyksikköni sai joulukortin, mutta siitä puuttui aina oma nimeni. Hyvää Joulua toivotettiin kaikille muille paitsi minulle.

        Sinänsä hyvä että pesti päättyi ja pääsin eroon heistä. En halua olla missään tekemisissä selaisten ihmisten kanssa. Seura tekee kaltaisekseen enkä ikinä haluaisi tulla samanlaiseksi kuin he.

        Ehkäpä aloittajankin kannattaa arvioida onko järkeä hengailla miehen kanssa jos hän päättää itse mennä häihin eikä pidä puolisonsa puolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mutta ei tuollaiseen käytökseen mitään muuta syytä tarvita kuin pissapäisyys.

        Tein joskus töitä työpaikalla parin vuoden ajan jossa työyhteisöllä oli tapana antaa toisilleen joulukortteja. Omakin työyksikköni sai joulukortin, mutta siitä puuttui aina oma nimeni. Hyvää Joulua toivotettiin kaikille muille paitsi minulle.

        Sinänsä hyvä että pesti päättyi ja pääsin eroon heistä. En halua olla missään tekemisissä selaisten ihmisten kanssa. Seura tekee kaltaisekseen enkä ikinä haluaisi tulla samanlaiseksi kuin he.

        Ehkäpä aloittajankin kannattaa arvioida onko järkeä hengailla miehen kanssa jos hän päättää itse mennä häihin eikä pidä puolisonsa puolia.

        Heh,muistui mieleeni että meidän työ yksikkö sai myös joulukortin tyypiltä joka sai siirron toisaalle.Korttiin oli rustattu nimet allekkain mieltyvyyden mukaan ja omaa nimeäni ei siinä ollut.Naureskeltiin kuitenki sille kortille,muut oli suht uusia tyyppejä silloin.Kiusaaja oli kuitenki pahoittelut kollegalle ettei ollut muistanut mun nimeä kirjoittaa,niin varmaan:)oltiin kollegoja monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mutta ei tuollaiseen käytökseen mitään muuta syytä tarvita kuin pissapäisyys.

        Tein joskus töitä työpaikalla parin vuoden ajan jossa työyhteisöllä oli tapana antaa toisilleen joulukortteja. Omakin työyksikköni sai joulukortin, mutta siitä puuttui aina oma nimeni. Hyvää Joulua toivotettiin kaikille muille paitsi minulle.

        Sinänsä hyvä että pesti päättyi ja pääsin eroon heistä. En halua olla missään tekemisissä selaisten ihmisten kanssa. Seura tekee kaltaisekseen enkä ikinä haluaisi tulla samanlaiseksi kuin he.

        Ehkäpä aloittajankin kannattaa arvioida onko järkeä hengailla miehen kanssa jos hän päättää itse mennä häihin eikä pidä puolisonsa puolia.

        Mieti todella.
        Oma aviomeheni juoksee lapsen kanssa kaikki sukunsa pippalot läpi ilman minua eikä nää mitään ongelmaa asiassa
        Aikoinaan kun sovittiin että emme järjestä pippaloita en arvannutkaan että jäisin yksin. Siis hänen vanhempansa painostivat meitä/minua pitämään syntymäpäivätjuhlat pojalleen kodissamme mutta vastustin painostusta koska mieheni ei halunnut juhlia. Kiitoksena siitä mieheni on juossut kaikki sukunsa pippalot läpi lapsemme kanssa ja minä istun kotonamme yksin.
        Menikö ihan niin kuin piti?
        Olisin kyllä halunnut järjestää mm. lapsemme syntymäpäiviä ja riparijuhlat ja omat vuosipäivät mutta mieheni ei halua kahvikekkereitä meille! Mitäköhän bileitä ne hänen sukulaisten järjestämät sitten on ollu? En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti todella.
        Oma aviomeheni juoksee lapsen kanssa kaikki sukunsa pippalot läpi ilman minua eikä nää mitään ongelmaa asiassa
        Aikoinaan kun sovittiin että emme järjestä pippaloita en arvannutkaan että jäisin yksin. Siis hänen vanhempansa painostivat meitä/minua pitämään syntymäpäivätjuhlat pojalleen kodissamme mutta vastustin painostusta koska mieheni ei halunnut juhlia. Kiitoksena siitä mieheni on juossut kaikki sukunsa pippalot läpi lapsemme kanssa ja minä istun kotonamme yksin.
        Menikö ihan niin kuin piti?
        Olisin kyllä halunnut järjestää mm. lapsemme syntymäpäiviä ja riparijuhlat ja omat vuosipäivät mutta mieheni ei halua kahvikekkereitä meille! Mitäköhän bileitä ne hänen sukulaisten järjestämät sitten on ollu? En tiedä.

        Niin siis tottakai sain vihat niskoilleni vaikka vastustaja olikin oma poika, miniähän se pahempi on. Varsinkin kun yhteinen koti on ostettu appiukon ja aviomieheni kesken eli opiskelin osto hetkellä eikä minulla ollut mahdollisuutta ostoon sillä hetkellä. Ja mieheni sanoi että voidaan myöhemmin muuttaa omistusoikeus yhteiseksi kun pääsen töihin mutta eihän niin voi suomessa tehdä vaan ostohetkellä kummankin olisi pitänyt yhdessä ostaa asunto. Olisi pitänyt ottaa selvää itse tosin puolison asianajaja isä olisi voinut kertoa asian oikean laidan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe