Sinkkujen palstalla vietätte aikaa vai? Eikö kannattaisi mennä baariin illalla etsimään vaikka seuraa?
Mitäs te täällä
11
141
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huolissani ainoastaan palstan aktiivisimmasta henkilöstä, jos joskus pääsisi katsomaan aurinkoa lepakkoluolastaan.
- Anonyymi
Mä saan niin huonosti baareista seuraa, että yleensä edes yksin siellä ollessani ei kukaan kiinnostu lähtemään. Ruotsin laivoilta saa seuraa 100 kertaa helpommin ja varmemmin.
Kirjautumaton palstalutka- Anonyymi
"Kiinnostu lähtemään" = kiinnostu lähestymään
Kirjautumaton palstalutka
Ei, se on ensi viikonlopun suunnitelma. 😉 Tosin ei baariin meneminen seuranhaku edellä vaan paremmat syystä. 😁 Ja myös tyttöjen ilta keikalle on suunnittelussa ja reissu Tukholmaan on tilattu.
Tänään on ollut harvinaisen sosiaalinen ja kiva päivä.- Anonyymi
Booring. Baarit on niin last season etten menis vaikka maksettaisiin. Kotona on mukavaa ja hiljaista.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
En ole eläessäni löytänyt yhdestäkään baarista. Veitän mielummin iltaa muksuni seurassa. 😀
Tuskin kannattaisi 😄
Minulla oli aiemmin todella vähän käytetty koti. - Korona-aika opetti, että täällä kotonahan onkin tosi kiva olla 👍Olin eilen baarissa kokouskaljalla melko pitkään. Silti olen edelleen sinkku aka poikamies. Mikä meni pieleen? Aiempaa näyttöäkin löytyy kun lasteni äiti-ex pokasi mut baarista.
Seuran etsiminen romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä ei ole minulle ajankohtaista juuri nyt, joten kaipa minä etsin keskustelua muuten vain samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.
Kavereita, siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845167Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253480Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382828Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin131994Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2661494- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078