Aaaaaaarghhh!

Minä palan tulen liekissä!

Eikö kukaan huomioi minua!

Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunkion kuningasta?

Olen Moses_Zuckerkandl ja minulla on tosi suuri ongelma itseni kanssa!

Miten saan kaikki sivupersoonani takaisin elämään keskustelemaan toistensa kanssa?

Olen jäänyt kiinni niin monta kertaa, että en kehtaa edes tunnustaa sitä.

Tämäkin nikkini on vain yksi kymmenistä aktiivisista sivupersoonistani.

Voi minua!

Njyyh!

Säälikää minua...

tai piristäkää vitsillä!

Päivän parhaan vitsin keksinyt saa palkinnoksi pierun paulat ja korvapuustin siellä, missä päivystän Tampereella, nääs...

Heh hah ! Tiesin aina asuvani siellä. :)

10

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riadissa oli sellainen tilanne Saudi-Arabiassa lentoasemalla. Missä
      islamin uskoinen yritti tehdä itse murhaa erikoisella tavalla


      lähtevän koneen avulla. Oli piiloutunut koneistoon. Saisi heti surmansa.

      Lennon perämies soitti lennonjohtoon.

      " Terve Johnny Claes täällä. Olen lähtevän lennon (XXXX XX) perämies.

      " Täällä on nyt sellainen tilanne, "


      "Että Talebaani on mennyt Turbiiniin "

      " Voisitteko hälyttää henkilö kunnan "

    • "Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunkion kuningasta?

      Olen Moses_Zuckerkandl ja minulla on tosi suuri ongelma itseni kanssa! "

      Ihan vaan Hessu sinä olet, etkä minä. Mutta olet yhdessä asiassa oikeassa, sinulla ei ole leikkikaveria ja narsistina ja huomionkipeänä nyt uliset huomiota itsellesi kun sait edellisen maanisen kierteesi vähän pysähtymään ja ilmeisesti nukuit vähän lääkkeiden avulla. Tässä synkkä yksinpuhelusi menneeltä viikolta. Melko syvissä vesissä uiskentelet. Miten ihmeessä hihhulille edes voi tulla tuollaisia uhriutumisdeluusioita? Kyllä se on vieläkin niin, että työpaikalla häiritsevät ne hihhulit, ei jumalattomat.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17727657/jumalasta-ja-jumalista-ei-ole-yhtaan-todistetta

      • Anonyymi

        Hessu has left the building.


      • Tulit sitten toisella omalla nikilläsi keräämään lisää huomiota itseäsi kohtaan.

        Eikö mikään huomio ole riittävän paljon?

        Se täytyy sanoa, että parodioit tosi hyvin itseäsi tuon Super-Hessu nikin kautta.

        Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?

        On tuoreessa muistissa se, miten ensimmäisen kännipäissäsi paljastit puolenyön jälkeen ja toisen muuten vain hävitit, kun se sivupersoona ei sopinut enää tyyliisi.

        Ai niin - hävitit myös suvakimman sivupersoonasi Michel_Arkangelo... iljettikö antaa myöten syvimmistä periaatteistasi ja tunnustaa valheitasi vaikkakin toisen nikkisi kautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hessu has left the building.

        Mistä tiedät, että Hessu on lähtenyt, ellet itse ole Hessu, Moses?


      • ego-eimi kirjoitti:

        Tulit sitten toisella omalla nikilläsi keräämään lisää huomiota itseäsi kohtaan.

        Eikö mikään huomio ole riittävän paljon?

        Se täytyy sanoa, että parodioit tosi hyvin itseäsi tuon Super-Hessu nikin kautta.

        Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?

        On tuoreessa muistissa se, miten ensimmäisen kännipäissäsi paljastit puolenyön jälkeen ja toisen muuten vain hävitit, kun se sivupersoona ei sopinut enää tyyliisi.

        Ai niin - hävitit myös suvakimman sivupersoonasi Michel_Arkangelo... iljettikö antaa myöten syvimmistä periaatteistasi ja tunnustaa valheitasi vaikkakin toisen nikkisi kautta?

        No, onhan se tämäkin jonkinlainent tapa yrittää pelastaa oma maine reaalimaailmassa 🤣🤣🤣

        Karmeaa, jos professorikaverisi saisi tietää, että olet Suomi24:n ateismipalstan trolli ja hihhuli, joka on yrittänyt jo useita vuosia vetää ateisteja kölin ali siinä onnistumatta ja matkan varrella on vaan oma maine tuhottu. Nyt yrität kääntää niin, että minä muka olisi tämä G4G:stä alkanut multinikki ja ripulivajakki.

        Ei saatana Hessu, eihän tuota usko Erkkikään😂😂😂


      • ego-eimi kirjoitti:

        Tulit sitten toisella omalla nikilläsi keräämään lisää huomiota itseäsi kohtaan.

        Eikö mikään huomio ole riittävän paljon?

        Se täytyy sanoa, että parodioit tosi hyvin itseäsi tuon Super-Hessu nikin kautta.

        Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?

        On tuoreessa muistissa se, miten ensimmäisen kännipäissäsi paljastit puolenyön jälkeen ja toisen muuten vain hävitit, kun se sivupersoona ei sopinut enää tyyliisi.

        Ai niin - hävitit myös suvakimman sivupersoonasi Michel_Arkangelo... iljettikö antaa myöten syvimmistä periaatteistasi ja tunnustaa valheitasi vaikkakin toisen nikkisi kautta?

        "Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?"

        Ehkä paras hetki tällä palstalla kun latvakakkonen lähti pää märkänä Agnoskepon perään luullen meitä samaksi henkilöksi 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        No, onhan se tämäkin jonkinlainent tapa yrittää pelastaa oma maine reaalimaailmassa 🤣🤣🤣

        Karmeaa, jos professorikaverisi saisi tietää, että olet Suomi24:n ateismipalstan trolli ja hihhuli, joka on yrittänyt jo useita vuosia vetää ateisteja kölin ali siinä onnistumatta ja matkan varrella on vaan oma maine tuhottu. Nyt yrität kääntää niin, että minä muka olisi tämä G4G:stä alkanut multinikki ja ripulivajakki.

        Ei saatana Hessu, eihän tuota usko Erkkikään😂😂😂

        Erkki käveli eilen kadulla vastaan, kun olin palaamassa kahvilta Alin kanssa.

        Oli Erkki paljon vanhentunut viime näkemästä ja pulimpaan suuntaan.

        Se siitä Erkistä.

        P.S. En ole Hessu. :)


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?"

        Ehkä paras hetki tällä palstalla kun latvakakkonen lähti pää märkänä Agnoskepon perään luullen meitä samaksi henkilöksi 🤣🤣🤣

        Mutta tehän olette yksi ja sama henkilö!


    • Anonyymi

      katsotaan osaatko välttää turpiinit koskessa 🤣 eikös tämä vedä vertoja noitatestille 😠

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe