Aaaaaaarghhh!

Minä palan tulen liekissä!

Eikö kukaan huomioi minua!

Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunkion kuningasta?

Olen Moses_Zuckerkandl ja minulla on tosi suuri ongelma itseni kanssa!

Miten saan kaikki sivupersoonani takaisin elämään keskustelemaan toistensa kanssa?

Olen jäänyt kiinni niin monta kertaa, että en kehtaa edes tunnustaa sitä.

Tämäkin nikkini on vain yksi kymmenistä aktiivisista sivupersoonistani.

Voi minua!

Njyyh!

Säälikää minua...

tai piristäkää vitsillä!

Päivän parhaan vitsin keksinyt saa palkinnoksi pierun paulat ja korvapuustin siellä, missä päivystän Tampereella, nääs...

Heh hah ! Tiesin aina asuvani siellä. :)

10

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riadissa oli sellainen tilanne Saudi-Arabiassa lentoasemalla. Missä
      islamin uskoinen yritti tehdä itse murhaa erikoisella tavalla


      lähtevän koneen avulla. Oli piiloutunut koneistoon. Saisi heti surmansa.

      Lennon perämies soitti lennonjohtoon.

      " Terve Johnny Claes täällä. Olen lähtevän lennon (XXXX XX) perämies.

      " Täällä on nyt sellainen tilanne, "


      "Että Talebaani on mennyt Turbiiniin "

      " Voisitteko hälyttää henkilö kunnan "

    • "Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunkion kuningasta?

      Olen Moses_Zuckerkandl ja minulla on tosi suuri ongelma itseni kanssa! "

      Ihan vaan Hessu sinä olet, etkä minä. Mutta olet yhdessä asiassa oikeassa, sinulla ei ole leikkikaveria ja narsistina ja huomionkipeänä nyt uliset huomiota itsellesi kun sait edellisen maanisen kierteesi vähän pysähtymään ja ilmeisesti nukuit vähän lääkkeiden avulla. Tässä synkkä yksinpuhelusi menneeltä viikolta. Melko syvissä vesissä uiskentelet. Miten ihmeessä hihhulille edes voi tulla tuollaisia uhriutumisdeluusioita? Kyllä se on vieläkin niin, että työpaikalla häiritsevät ne hihhulit, ei jumalattomat.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17727657/jumalasta-ja-jumalista-ei-ole-yhtaan-todistetta

      • Anonyymi

        Hessu has left the building.


      • Tulit sitten toisella omalla nikilläsi keräämään lisää huomiota itseäsi kohtaan.

        Eikö mikään huomio ole riittävän paljon?

        Se täytyy sanoa, että parodioit tosi hyvin itseäsi tuon Super-Hessu nikin kautta.

        Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?

        On tuoreessa muistissa se, miten ensimmäisen kännipäissäsi paljastit puolenyön jälkeen ja toisen muuten vain hävitit, kun se sivupersoona ei sopinut enää tyyliisi.

        Ai niin - hävitit myös suvakimman sivupersoonasi Michel_Arkangelo... iljettikö antaa myöten syvimmistä periaatteistasi ja tunnustaa valheitasi vaikkakin toisen nikkisi kautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hessu has left the building.

        Mistä tiedät, että Hessu on lähtenyt, ellet itse ole Hessu, Moses?


      • ego-eimi kirjoitti:

        Tulit sitten toisella omalla nikilläsi keräämään lisää huomiota itseäsi kohtaan.

        Eikö mikään huomio ole riittävän paljon?

        Se täytyy sanoa, että parodioit tosi hyvin itseäsi tuon Super-Hessu nikin kautta.

        Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?

        On tuoreessa muistissa se, miten ensimmäisen kännipäissäsi paljastit puolenyön jälkeen ja toisen muuten vain hävitit, kun se sivupersoona ei sopinut enää tyyliisi.

        Ai niin - hävitit myös suvakimman sivupersoonasi Michel_Arkangelo... iljettikö antaa myöten syvimmistä periaatteistasi ja tunnustaa valheitasi vaikkakin toisen nikkisi kautta?

        No, onhan se tämäkin jonkinlainent tapa yrittää pelastaa oma maine reaalimaailmassa 🤣🤣🤣

        Karmeaa, jos professorikaverisi saisi tietää, että olet Suomi24:n ateismipalstan trolli ja hihhuli, joka on yrittänyt jo useita vuosia vetää ateisteja kölin ali siinä onnistumatta ja matkan varrella on vaan oma maine tuhottu. Nyt yrität kääntää niin, että minä muka olisi tämä G4G:stä alkanut multinikki ja ripulivajakki.

        Ei saatana Hessu, eihän tuota usko Erkkikään😂😂😂


      • ego-eimi kirjoitti:

        Tulit sitten toisella omalla nikilläsi keräämään lisää huomiota itseäsi kohtaan.

        Eikö mikään huomio ole riittävän paljon?

        Se täytyy sanoa, että parodioit tosi hyvin itseäsi tuon Super-Hessu nikin kautta.

        Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?

        On tuoreessa muistissa se, miten ensimmäisen kännipäissäsi paljastit puolenyön jälkeen ja toisen muuten vain hävitit, kun se sivupersoona ei sopinut enää tyyliisi.

        Ai niin - hävitit myös suvakimman sivupersoonasi Michel_Arkangelo... iljettikö antaa myöten syvimmistä periaatteistasi ja tunnustaa valheitasi vaikkakin toisen nikkisi kautta?

        "Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?"

        Ehkä paras hetki tällä palstalla kun latvakakkonen lähti pää märkänä Agnoskepon perään luullen meitä samaksi henkilöksi 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        No, onhan se tämäkin jonkinlainent tapa yrittää pelastaa oma maine reaalimaailmassa 🤣🤣🤣

        Karmeaa, jos professorikaverisi saisi tietää, että olet Suomi24:n ateismipalstan trolli ja hihhuli, joka on yrittänyt jo useita vuosia vetää ateisteja kölin ali siinä onnistumatta ja matkan varrella on vaan oma maine tuhottu. Nyt yrität kääntää niin, että minä muka olisi tämä G4G:stä alkanut multinikki ja ripulivajakki.

        Ei saatana Hessu, eihän tuota usko Erkkikään😂😂😂

        Erkki käveli eilen kadulla vastaan, kun olin palaamassa kahvilta Alin kanssa.

        Oli Erkki paljon vanhentunut viime näkemästä ja pulimpaan suuntaan.

        Se siitä Erkistä.

        P.S. En ole Hessu. :)


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Mutta olisiko aika surmata se samoin kuin teit nikeille Kampelatutkija ja Agnoskepo?"

        Ehkä paras hetki tällä palstalla kun latvakakkonen lähti pää märkänä Agnoskepon perään luullen meitä samaksi henkilöksi 🤣🤣🤣

        Mutta tehän olette yksi ja sama henkilö!


    • Anonyymi

      katsotaan osaatko välttää turpiinit koskessa 🤣 eikös tämä vedä vertoja noitatestille 😠

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe