Uskotko että

Anonyymi-ap

Rouvashenkilöt Xena ja Cit menestyvät netti deittailussa?

96

565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vanhemmillekkin naisille on ottajia.

• Anonyymi

Varmasti ottajia löytyy molemmille. Eri asia kelpaako. Citriksellä vaikuttaisi olevan aika kovat vaatimukset.

• Rouvas? Viittaako sukupuoleen eikä statukseen? Miksi ei menestyisi. Älykkäät ja hyvät vuorovaikutustaidot omaavat naiset varmasti löytää kumppanin.

• Anonyymi

Eli xena menestyy, cit ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli xena menestyy, cit ei.

No mikäs nyt on hampaan koloon kiilautunut citrista vastaan?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

No mikäs nyt on hampaan koloon kiilautunut citrista vastaan?

Näyttää olevan "useammalla" henkilöllä nyt palstalla ongelma hänen suhteensa. Nämä hetket, kun joku yksilö alkaa närästää ovat mielenkiintoisen paljastavia. Yhtäkkiä unohtuu ihan kokonaan suojella multinikkejään ja niitä huomaamatta paljastetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan "useammalla" henkilöllä nyt palstalla ongelma hänen suhteensa. Nämä hetket, kun joku yksilö alkaa närästää ovat mielenkiintoisen paljastavia. Yhtäkkiä unohtuu ihan kokonaan suojella multinikkejään ja niitä huomaamatta paljastetaan.

Minusta tuntuu, että vuoronperään joku rekattu on tuossa ruoskittavan tolpassa ja sanallinen raippa laulaa. Uskoisin, ettänovat joko trolleja joiden idea onkin vaan häiriköidä tai sitten jotain huonoja häviäjiä, joilla on mennyt herneet varsineen nenään jossain verbaalisessa "ottelussa". 😂

On nämä huvittavia toisaalta. Etenkin jos joku aivan tosissaan on noin heikko itsetuntoinen, ettei kestä jonkun persoonaa.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Minusta tuntuu, että vuoronperään joku rekattu on tuossa ruoskittavan tolpassa ja sanallinen raippa laulaa. Uskoisin, ettänovat joko trolleja joiden idea onkin vaan häiriköidä tai sitten jotain huonoja häviäjiä, joilla on mennyt herneet varsineen nenään jossain verbaalisessa "ottelussa". 😂

On nämä huvittavia toisaalta. Etenkin jos joku aivan tosissaan on noin heikko itsetuntoinen, ettei kestä jonkun persoonaa.

Minun persoonani on ihanin kaikista. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi kirjoitti:

Minun persoonani on ihanin kaikista. :)

Iaskin..väärin

Niinhän sä luulet. Yleisö päättää. 😉

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sehän se on tämän palstan ongelma ollut ainakin niin kauan kun olen itse täällä aina satunnaisen epäsäännöllisesti vieraillut. Jostain syystä tuntuu, että täällä on miltei jatkuva rääpiminen jotain hahmoa kohtaan menossa, joskus rajumpana ja joskus kevyempänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se on tämän palstan ongelma ollut ainakin niin kauan kun olen itse täällä aina satunnaisen epäsäännöllisesti vieraillut. Jostain syystä tuntuu, että täällä on miltei jatkuva rääpiminen jotain hahmoa kohtaan menossa, joskus rajumpana ja joskus kevyempänä.

Ja siis en tarkota tolla normaalia sananvaihtoa, jossa on ihan tavallista, että joskus sanotaan vähän rumemminkin ja joskus liiankin suoraan. Mä tarkotan just tällasia tiettyihin hahmoihin kohdistuvia alotuksia ja räävintää. Joskus aiemmin, kun täällä oli enemmän rekattuja, niin täällä törmäsi pitkiin ketjuihin, joissa rekatutkin keskenään pohtivat kuka kukin on ja yrittivät sitoa eri nikkejä toisiinsa. Lievästi sanottuna vainoharhaisen oloista puuhaa se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shittinellalla on melko ärsyttävä keskustelutapa, joten ei ihme että monella tulee ongelmaa sen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shittinellalla on melko ärsyttävä keskustelutapa, joten ei ihme että monella tulee ongelmaa sen kanssa.

Jo tuon viestin perusteella voin todeta, että sinulla itselläsikin on aika ärsyttävä keskustelutapa, että sitä lienee sitten liikkeellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, se on vakiintunut tapa täällä. Onneksi siihenkin tavallaan turtuu, vaikkei ehkä pitäisi silti hyväksyä sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis en tarkota tolla normaalia sananvaihtoa, jossa on ihan tavallista, että joskus sanotaan vähän rumemminkin ja joskus liiankin suoraan. Mä tarkotan just tällasia tiettyihin hahmoihin kohdistuvia alotuksia ja räävintää. Joskus aiemmin, kun täällä oli enemmän rekattuja, niin täällä törmäsi pitkiin ketjuihin, joissa rekatutkin keskenään pohtivat kuka kukin on ja yrittivät sitoa eri nikkejä toisiinsa. Lievästi sanottuna vainoharhaisen oloista puuhaa se.

Heh, miehittelijän tyyliin siis. Kaikki on yhden saman niccejä ja kaikki on joku mies! 😄

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niin, se on vakiintunut tapa täällä. Onneksi siihenkin tavallaan turtuu, vaikkei ehkä pitäisi silti hyväksyä sitä.

Mä joskus mietin, että onko tuo periytyvä tapa, jonka kirjoittajat ovat vain oppineet ja sitten toistavat. Vain onko täällä todella joku/joitain sellaisia palstadinosauruksia, jotka oikeasti ovat pyörineet täällä jatkuvalla syötöllä palstan alkuhämäristä saakka.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Heh, miehittelijän tyyliin siis. Kaikki on yhden saman niccejä ja kaikki on joku mies! 😄

Joo ja mä muista joskus sattunaisena kävijänä sellanneeni hämmentyneenä sellaisia ketjuja, joissa rekkautuneet kävivät "sananvaihtoa" eri nikeistä, että mikä on jonkun multinikki. Hyvämuistisena mä muistan jopa niitä nikkejä, mutta en nyt ala niitä tähän rääpimään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä joskus mietin, että onko tuo periytyvä tapa, jonka kirjoittajat ovat vain oppineet ja sitten toistavat. Vain onko täällä todella joku/joitain sellaisia palstadinosauruksia, jotka oikeasti ovat pyörineet täällä jatkuvalla syötöllä palstan alkuhämäristä saakka.

En pidä mahdottomana tota dinosaurus ajatustakaan. Voi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ja mä muista joskus sattunaisena kävijänä sellanneeni hämmentyneenä sellaisia ketjuja, joissa rekkautuneet kävivät "sananvaihtoa" eri nikeistä, että mikä on jonkun multinikki. Hyvämuistisena mä muistan jopa niitä nikkejä, mutta en nyt ala niitä tähän rääpimään.

Niitä tuulihattu teorioita täällä on aina välillä. Kuka olis kuka jne. Tylsiä, kun eipä se vatvoen miksikään muutu.

Tähän hommaan ei pidä upota liikaa, liika syvälle vaikka tätä paljon käyttäisikin. Vain sillä täällä selvii järjissään. 🤪

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niitä tuulihattu teorioita täällä on aina välillä. Kuka olis kuka jne. Tylsiä, kun eipä se vatvoen miksikään muutu.

Tähän hommaan ei pidä upota liikaa, liika syvälle vaikka tätä paljon käyttäisikin. Vain sillä täällä selvii järjissään. 🤪

Joo, ne olivat sellaisia ketjuja, joita satunnainen lukia katseli lävitse suurisilmäisen hämmästyneenä. Mielessä kävi, että a) ovatko näiden kirjoittajat aikuisia, vai eksyinkö ala-astrlaisten keskusteluryhmään vain b) ovatko kaikki nämä avohoitopotilaita. 😮🤨🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, ne olivat sellaisia ketjuja, joita satunnainen lukia katseli lävitse suurisilmäisen hämmästyneenä. Mielessä kävi, että a) ovatko näiden kirjoittajat aikuisia, vai eksyinkö ala-astrlaisten keskusteluryhmään vain b) ovatko kaikki nämä avohoitopotilaita. 😮🤨🤔

Hehee, voin uskoa. Ulkopuolisena varmasti näyttää hullujen huoneelle, kun on ihan pihalla ryhmädynamiikasta ja keskinäisestä kuppikuntaisuudesta yms.

• G-LoveR kirjoitti:

Hehee, voin uskoa. Ulkopuolisena varmasti näyttää hullujen huoneelle, kun on ihan pihalla ryhmädynamiikasta ja keskinäisestä kuppikuntaisuudesta yms.

Niin se mullakin oli miehen logiikkaan ja tänne eksyessäni alkuun. Mietin, että mitä vit... Mihin helvetin sekolaan mä itseni löysin. 😂

Aikansa lueskelee, niin alkaa valjeta koko veljeskunnan olemus. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo tuon viestin perusteella voin todeta, että sinulla itselläsikin on aika ärsyttävä keskustelutapa, että sitä lienee sitten liikkeellä.

Olet täysin väärässä. Tilastojen mukaan jokainen kirjoittelee monia viestejä. Viestit eivät ole samanlaisia 100 % ajasta. Quid novi kuten sanotaan latinaksi.

Yksittäinen viesti voi edustaa 0,81 %:n vähemmistöviestejä. Jotta voisi tehdä yhden viestin perusteella oikean tulkinnan pitäisi tietää keskihajonta ja katsoa tilastomatriiseista sekä olla väitellyt aiheesta kuten minä. Itse luen kansainvälistä huippututkimuskirjallisuutta kohteliaasta keskustelutavasta.

Olen siis kohteliaan keskustelutavan ammattilainen ja ymmärrän keskustelutapojen teorian. Sinä selvästi et ymmärrä siitä mitään kun syyttelet ihmisiä vähemmistöviestin perusteella. Olet selvä alikehittynyt ISRT kuten ex-mieheni joka pakeni autotalliin kun seurasin häntä ja yritin keskustella. Kaikki ihmiset eivät ole empaattisia ja muiden tunteita huomioivia kuten minä. Itse olen todella sangviininen.

Näyttää siltä että tilastotiede ja excel on maallikoille liian vaikeaa ymmärtää. Aloittelijan virhe väittää, että keskustelutapa 'olisi liikkeellä'. Se on niin että suu liikkuu eikä keskustelutapa. Jo Newton tiesi, että omena ei ole staattinen. Näin ollen olet siis väitteessäsi täysin väärässä. Olen sen tässä tieteellisesti ja kiinnostavasti kaikille todistanut.

Voitte kysyä minulta lisäkysymyksiä.
        Selostan mielelläni lisää.

• Anonyymi

Hercules muuttanut asuinpaikkaa eli on jossain avaruussarjassa ja kasvattanut viiksetkin Andromeda avaruuspaikkaan muuttanut lentoalukszelle aszumaan.

• Anonyymi

Kevin Sorbo siis hercules ja andromeda sarjojen ihan hyvä näyttelijä.

• Anonyymi

Tiedän mikä voisi olla kysymys ilman vastausta, mutta en tiedä oikein mikä olisi vastaus ilman kysymystä.

Kerro piin viimeinen kokonaisluku numerona?

• Anonyymi

Jos avaruus on loputon, miten se voi samalla kokoajan laajeta?

Kirjautumaton palstalutka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos avaruus on loputon, miten se voi samalla kokoajan laajeta?

Kirjautumaton palstalutka

Hyvä huomio

Teknisesti, käytännöllisesti ja katsomuksellisesti haastavin tehtävä ihmisaivoille on tähän kysymykseen vastaaminen.

Olemme niin jämähtäneitä planeettamme fyysiseen konkretiaan, että vain vaivoin kykenemme ymmärtämään tai kuvittelemaan jotain muuta.

Me emme ole missään.

(naurua)

• Anonyymi

Rahalla ainakin

• Kiitos mielenkiinnosta. Valitettavasti en voi luvata loppuraporttia tästä projektista. - Enkä edes kerro koska projekti alkaa tai alkaako se. 😉
      Ei tehrä tästä ny numeroo 👍

Mukavaa viikonloppua aloittajallekin 🙋‍♀️☀️

• Kyllä pärjäävät. Kummatkin on jo palstalla marinoitu kestämään kaikenlaista taustashaibaa.

Citikka laatii diagrammin jokaisesta mielenkiintoisesta kanditaatista ja katselee niitä sohvalla bon aqua-villivadelma vissypullo edessä lukulasien yli.
      Xena taas kukkahattu päässä tanssahtelee kivoille runomuotoon asetetuille lähestymisille. 😁

Tuossa melko varma visio

• Muuten hyvä mut kukkahattu ei sovi Xenalle. 😅

• G-LoveR kirjoitti:

Muuten hyvä mut kukkahattu ei sovi Xenalle. 😅

No mä en tunnekaan häntä, mutta nopeesti sain sellaisen "hellanlettas"-vaikutelman. 😁

• Enkä minä tarvitse lukulaseja kuin piilarit päässä.

Se, että ajattelen ja pohdin, ei tee minusta matemaatikkoa eikä statistiikkoa. Ja valitsen ajattelusta huolimatta mahdollisen puolison tunne- ja intuitiopohjaisesti. Se, että tietää mitä etsii, on hyvä pohja edetä tunteen ja intuition varassa, kun se tuntuu oikealta.

Minulle on ihan sama mitä kukin täällä minusta tai kenestäkään muusta ajattelee. Mistä kukaan täällä tietää muuta kuin oman päänsä sisäisen mielikuvan toisesta. Se ainoa kenet olen täällä irl nähnyt ainakin oli hämmästynyt, etten ollut sen oman kuvansa mukainen eikä hänkään vastannut sitä kuvaa mitä itsellä oli. Mistä teistäkään kukaan tietää kukaan tietää vaikka olisin oikeasti 25v nuoria miehiä iltapalaksi syövä hepsankeikka tai yhtä hyvin kotiin linnoittautunut ikineitsyt.

• Disseisback kirjoitti:

No mä en tunnekaan häntä, mutta nopeesti sain sellaisen "hellanlettas"-vaikutelman. 😁

No opit varmaan vähän vielä tuntemaan. Huumorilla pistää hänkin menemään. Sarkasmilla, mikä voi näyttää kuin olisi tosissaan.

• Citrinella kirjoitti:

Enkä minä tarvitse lukulaseja kuin piilarit päässä.

Se, että ajattelen ja pohdin, ei tee minusta matemaatikkoa eikä statistiikkoa. Ja valitsen ajattelusta huolimatta mahdollisen puolison tunne- ja intuitiopohjaisesti. Se, että tietää mitä etsii, on hyvä pohja edetä tunteen ja intuition varassa, kun se tuntuu oikealta.

Minulle on ihan sama mitä kukin täällä minusta tai kenestäkään muusta ajattelee. Mistä kukaan täällä tietää muuta kuin oman päänsä sisäisen mielikuvan toisesta. Se ainoa kenet olen täällä irl nähnyt ainakin oli hämmästynyt, etten ollut sen oman kuvansa mukainen eikä hänkään vastannut sitä kuvaa mitä itsellä oli. Mistä teistäkään kukaan tietää kukaan tietää vaikka olisin oikeasti 25v nuoria miehiä iltapalaksi syövä hepsankeikka tai yhtä hyvin kotiin linnoittautunut ikineitsyt.

Oikeasti se oli vaan kieli poskessa rakennettu mielikuva, mihin voisi tarttua. Oothan sä täällä tuonut sellaisen järjestelmällisyyden kuvan ja se on oikeesti fine. 😊

Ootte molemmat huikeita kirjoittajia ja tarkoitus oli ainakin lempeästi heittää tuo tuumaus. 😉

• G-LoveR kirjoitti:

No opit varmaan vähän vielä tuntemaan. Huumorilla pistää hänkin menemään. Sarkasmilla, mikä voi näyttää kuin olisi tosissaan.

Joo. Siis vähän tulee mieleen Ellu... 😄

Siis positiivisessa mielessä kukkahattutäti. 😊

Näkee äkäisessäkin kirjoittajassa pienen ihmisen takana. 😊

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Tästä sivusta naurahdan, että mäkin hihittelin tuolle "matemaatikko/statistikko" ajatukselle, vaikken nyt sinua sen syvemmin tunnekaan. Lähinnä olen useamman kerran huomannut, että meidän ajatukset juoksevat monissa asioissa hyvin samansuuntaisesti ja matemaatikko/statistikko on ajatuksena valovuosien päässä minusta, vaikka joudunkin matematiikka ja tilastojakin jatkuvasti käyttämään. Ne ovat enemmän sellainen pohja, jonka päältä on yleensä turvallisempaa käyttää intuitiota ... siis minulle noin.

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Siis vähän tulee mieleen Ellu... 😄

Siis positiivisessa mielessä kukkahattutäti. 😊

Näkee äkäisessäkin kirjoittajassa pienen ihmisen takana. 😊

Juu. 😊👍

Asiakirjoittajia, mutta pilke silmäkulmassa.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Joo rande on yllättävän lyhyt.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu. 😊👍

Asiakirjoittajia, mutta pilke silmäkulmassa.

Joo, minusta molemmat yllämainitut on huipputyyppejä. Tykkään. 😊

Mulla itsellä vaan on tänään sellainen päivä, että lähtee tälläistä juttua. Ja tää oli niinkuin kirjallinen katupilapiirtäjän tuotos... ei syväanalyyttinen henkilökuvaus. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo, minusta molemmat yllämainitut on huipputyyppejä. Tykkään. 😊

Mulla itsellä vaan on tänään sellainen päivä, että lähtee tälläistä juttua. Ja tää oli niinkuin kirjallinen katupilapiirtäjän tuotos... ei syväanalyyttinen henkilökuvaus. 😁

No, sinä ja minä edustetaankin enemmän mielialakirjoittajia, kun asiakirjoittajia, vaikka asiaakin toki kirjoitetaan. 😅😇

Päästetään pihalle avoimesti fiiliksen mukaan, ei niinkään hyvän etiketin tms. Asiallisen ohjeistuksen mukaan.

• G-LoveR kirjoitti:

No, sinä ja minä edustetaankin enemmän mielialakirjoittajia, kun asiakirjoittajia, vaikka asiaakin toki kirjoitetaan. 😅😇

Päästetään pihalle avoimesti fiiliksen mukaan, ei niinkään hyvän etiketin tms. Asiallisen ohjeistuksen mukaan.

Joo. Ehdottomasti omalta kohdalta ainakin noin...koetan noilla hymiöillä viestiä, milloin vähän "väritän", mutta kaikki ei niitä ehkä niin osaa lukea. 🤔

Voin vaan kuvitella kun joku tosikko miettii vaikka tätä: Kräähhähhää! 🤪😝🤣🤣🤣

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Ehdottomasti omalta kohdalta ainakin noin...koetan noilla hymiöillä viestiä, milloin vähän "väritän", mutta kaikki ei niitä ehkä niin osaa lukea. 🤔

Mutta kyllä minäkin joskus vedän ihon alle jotain, kun on sellainen fiilis... siis en kestä välttämättä vaikka Linukan tapaista v.ttuilua...sellaista joka etsii heikoimman kohdan ja tökkäsee puukolla, vääntää sitä ja sirottaa suolaa pistohaavaan katsoen ilkikurisesti. Sekin pentele saattaa tehdä tuota ilman allekirjoitusta tutuille. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Jep. Me ollaa molemmat vähän silleen luonnonlapsia, ettei aina tuu mietittyä kun jo liipasee. On niin ittensä ja spontaani. Joten uskosin ymmärtäväni sinua ainaskin hyvin. 😜

Joku tosikko ajattelee, että nyt se sekosi! 🤪😂

Tai onpa ilkeää kun nauraa noin. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Mutta kyllä minäkin joskus vedän ihon alle jotain, kun on sellainen fiilis... siis en kestä välttämättä vaikka Linukan tapaista v.ttuilua...sellaista joka etsii heikoimman kohdan ja tökkäsee puukolla, vääntää sitä ja sirottaa suolaa pistohaavaan katsoen ilkikurisesti. Sekin pentele saattaa tehdä tuota ilman allekirjoitusta tutuille. 😁

No niitä on meillä kaikilla, arkoja kohtia. Itelleni arka kohta on helposti, kun joku yrittää kuvailla mua ihan väärin termein ä, ymmärtää mut ihan väärin tai tunkee mun suuhun sanoja mitä en edes sanonut koskaan. 🙄

Ylitulkitsee minua, ai että mä vittunnun silloin. Menee rähinäksi. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

No niitä on meillä kaikilla, arkoja kohtia. Itelleni arka kohta on helposti, kun joku yrittää kuvailla mua ihan väärin termein ä, ymmärtää mut ihan väärin tai tunkee mun suuhun sanoja mitä en edes sanonut koskaan. 🙄

Mulla ja yhdellä anolla menee usein, hyvin kunnes hän sanoo minusta jotain näkemyksensä mukaista mutta joka ei pidä paikkaansa. Hän on tulkinnut mut väärin omien näkemystensä kautta tulkiten. Sitten menee vaikeeksi. 😄

Jönnää, että periaatteessa sujuu ja voidaan olla samaa mieltäkin, mutta kun toinen ymmärtää väärin jotain menee koko keskustelu vituiksi sen jälkeen. Eikä huvita enää avata mitään.

• G-LoveR kirjoitti:

Joo, jokaiselta löytyy jotain mihin iskeä...ja täällä löytyy sellaisia jotka osaa halutessaan ottaa siitä ilon irti...

Toisaalta sieltä löytyykin usein remontintynkää...joten minusta on ihan jees, jos joku pikkuisen puukottaakin. 😁
        Ei oo tullut pitkiinaikoihin pistoja...🤣
        Mä oonkin ssnonut, että Linukastakin on tullut nössö. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Mulla ja yhdellä anolla menee usein, hyvin kunnes hän sanoo minusta jotain näkemyksensä mukaista mutta joka ei pidä paikkaansa. Hän on tulkinnut mut väärin omien näkemystensä kautta tulkiten. Sitten menee vaikeeksi. 😄

Jönnää, että periaatteessa sujuu ja voidaan olla samaa mieltäkin, mutta kun toinen ymmärtää väärin jotain menee koko keskustelu vituiksi sen jälkeen. Eikä huvita enää avata mitään.

Oon huomsnnut kyllä. Joskus känäsitte mun vastauksen alla pari päivää. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Joo, jokaiselta löytyy jotain mihin iskeä...ja täällä löytyy sellaisia jotka osaa halutessaan ottaa siitä ilon irti...

Toisaalta sieltä löytyykin usein remontintynkää...joten minusta on ihan jees, jos joku pikkuisen puukottaakin. 😁
        Ei oo tullut pitkiinaikoihin pistoja...🤣
        Mä oonkin ssnonut, että Linukastakin on tullut nössö. 😄

Juu. Ne on niitä kohtia mitä voisi työstää.

Eiköhän täällä vielä joku sinuakin koettele. 😅

• Disseisback kirjoitti:

Oon huomsnnut kyllä. Joskus känäsitte mun vastauksen alla pari päivää. 😄

Juu, sori. Kumpikaan ei osaa myöskään pakittaa. Kaksi pässinpäätä, erityisherkkää ja ylitulkintaa, siinä on helposti riita pystyssä. 😬

Me ymmärretään sanoja erilailla, hän purkaa sanoina atomeiksi asioita mitä mä ajattelen, tiedostan kirjoittamattakin. Ja mun virhe, että oletan hänenkin ymmärtävän ajatuksenkulkuni, vaikkei usein ymmärrä. Selkeesti, koska menee ihan asian viereen. 😆

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Mulle tulee susta aivan samanlainen jäykkä ja kuiva mielikuva.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, sori. Kumpikaan ei osaa myöskään pakittaa. Kaksi pässinpäätä, erityisherkkää ja ylitulkintaa, siinä on helposti riita pystyssä. 😬

Me ymmärretään sanoja erilailla, hän purkaa sanoina atomeiksi asioita mitä mä ajattelen, tiedostan kirjoittamattakin. Ja mun virhe, että oletan hänenkin ymmärtävän ajatuksenkulkuni, vaikkei usein ymmärrä. Selkeesti, koska menee ihan asian viereen. 😆

No eipä mitään... 😁

• G-LoveR kirjoitti:

Juu. Ne on niitä kohtia mitä voisi työstää.

Eiköhän täällä vielä joku sinuakin koettele. 😅

No ehkä on yrittänytkin, mutta on ollut muuta mielessä... pari kuukautta meni aikalailla jossain missä lie. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Oikeasti se oli vaan kieli poskessa rakennettu mielikuva, mihin voisi tarttua. Oothan sä täällä tuonut sellaisen järjestelmällisyyden kuvan ja se on oikeesti fine. 😊

Ootte molemmat huikeita kirjoittajia ja tarkoitus oli ainakin lempeästi heittää tuo tuumaus. 😉

Olen toisaalta olen järjestelmällinen, tai ainakin siihen halutessani pystyn, mutta oikeasti olen (irl) paljon enemmän luonnonlapsi huitshapeli kuin voit edes arvata. 😉 Huitshapelitkin saattaa pohtia ja ajatella. 😂Jos tapaisit minut irl, tuskin voisit arvata, että olen Citrinella.

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä sivusta naurahdan, että mäkin hihittelin tuolle "matemaatikko/statistikko" ajatukselle, vaikken nyt sinua sen syvemmin tunnekaan. Lähinnä olen useamman kerran huomannut, että meidän ajatukset juoksevat monissa asioissa hyvin samansuuntaisesti ja matemaatikko/statistikko on ajatuksena valovuosien päässä minusta, vaikka joudunkin matematiikka ja tilastojakin jatkuvasti käyttämään. Ne ovat enemmän sellainen pohja, jonka päältä on yleensä turvallisempaa käyttää intuitiota ... siis minulle noin.

Juuri noin. Mietin järjellä, mutta teen päätökset 95%:sti tunteella ja intuitiolla.

• Citrinella kirjoitti:

Olen toisaalta olen järjestelmällinen, tai ainakin siihen halutessani pystyn, mutta oikeasti olen (irl) paljon enemmän luonnonlapsi huitshapeli kuin voit edes arvata. 😉 Huitshapelitkin saattaa pohtia ja ajatella. 😂Jos tapaisit minut irl, tuskin voisit arvata, että olen Citrinella.

No en menis sanomaan... tuo mun "maalaus" oli enemmän kieli poskessa heitetty, kuin todellinen kuva sinusta.
        Olen lukenut sun jutusteluita täällä ja kyllä niissä rentoutta ja hupia löytyy...siksi uskalsinkin vähän "värittää". 😁

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Voin kuvitella. Kerran kuukaudessa joka ensimmäinen lauantai klo. 17 otat vadelmavissyn sijasta päärynäsiiderin ja laitat tv:stä pyörimään Sinkkuelämää Emmerdalen sijasta. Huitshapelin elämää.

• Anonyymi

Jos näet jotain hassuja uniakin, itsenäen jotain hassuja juttuja

Jos vaikka jonkin loton jättipotti on robotti :D:

• Anonyymi

näin unessa hassun jutun jossa tai ei ollut unta joku miss colorado on robotti :D

• Anonyymi

Ehkä vähn aikaa huijaavat itseään kunnes toteavat ettei nettideiteistä kunnon miestä löydy kun niille ei kiltit & kunnolliset kelpaa ja jännät vaan huijaa ja käyttää niitä hyväkseen. Rouvista tulee entistäkin miesvihaisempia ja palstalla sitten sitä vihaansa varmaan purkavat viattomiin palstan kiltteihin & kunnollisiin miehiin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Tämä luettuani olen onnellinen, etten ole koskaan nettideittaillut, enkä koe lainkaan kiinnostavaksi aloittaa. Kun on pitäytynyt ihan vaan tuolla IRL, niin ei ole päässyt katkeroitumaan, eikä onneksi myöskään törmäämään yhteenkään k&k mieheen.

• Ai niin kun minäkin puran? 😇😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä luettuani olen onnellinen, etten ole koskaan nettideittaillut, enkä koe lainkaan kiinnostavaksi aloittaa. Kun on pitäytynyt ihan vaan tuolla IRL, niin ei ole päässyt katkeroitumaan, eikä onneksi myöskään törmäämään yhteenkään k&k mieheen.

Hyvä päätös niin säästyt jännämiesten mukiloinneilta :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ai niin kun minäkin puran? 😇😜

Onko nosse k&k-mies?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ai niin kun minäkin puran? 😇😜

melkolailla varmaan joo vaikka ei ehkä ihan suoraan voi perheellisen miesvihaan verratakaan sinkkunaisten miesvihaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Onko nosse k&k-mies?

Ätmihän se on. Mutta suhteessa elävä sellainen.

• Anonyymi kirjoitti:

melkolailla varmaan joo vaikka ei ehkä ihan suoraan voi perheellisen miesvihaan verratakaan sinkkunaisten miesvihaa.

-harmiseikirj-

Paitsi etten minä miehiä vihaa yhtään enempää, kuin naisiakaan. On yksilöitä joita en siedä sukupuolesta viis.

Se etten miessukupuolta seksuaalisesti ihaile, ei ole miesvihaa. Se on vain seksuaalinen suuntautuminen mikä siinä vaikuttaa dominantimpaan suuntaan kallellaan. Yhtä paljon minä annan palautetta molemmille sukupuolille mies tahi nainen.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ätmihän se on. Mutta suhteessa elävä sellainen.

Jiimen on ätmi friendzonella :)

Lillis

• Anonyymi kirjoitti:

Jiimen on ätmi friendzonella :)

Lillis

Ja mitä iloa saat Jiimenin ja Lilliksen vetämisestä tähän räävittäväksi? Kumpikaan ei ole täällä nimimerkeillään ollut enää pitkiin aikoihin.

• G-LoveR kirjoitti:

Ja mitä iloa saat Jiimenin ja Lilliksen vetämisestä tähän räävittäväksi? Kumpikaan ei ole täällä nimimerkeillään ollut enää pitkiin aikoihin.

Ps. Enkä hetkeäkään usko, että olet Lillis. Hänellä voi kyllä jekututtaa ja tehdä jekun, mutten ikinä usko että hän rääpisi täällä kumppaniaan tai ex-kumppaniaankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä päätös niin säästyt jännämiesten mukiloinneilta :)

-harmiseikirj-

Jep, en ole koskaan elämässäni yhtään sellaistakaan tavannut, siis jännämiestä. Ihan tavallisia normaaleja, välillä ihania ja välillä vähemmän ihania miehiä tunnen. Siis ihan vaan ihmisiä, vikoineen ja hyvine puolineen.

• Anonyymi

Riippuu ihan onko heillä miten hulvattomat vuIvat

• Anonyymi

ROBOTTI-nsainen bottimainen hah joo itse pitäisi mennä auuttamaan jotain tyttöjäkin jossain ohjelmointi-jutuissa, kunhan pystyisin menemään

Jätti-potti olisi jättirobotti-nainen joka jossazin elokuvassa oli hassu hahmo piiloutuu pikkupopikiekien leikkimökkiin.

• Anonyymi

Joku jättikokoinen nainen elokuva oli aika hassu, pikkupojat piilottavat johonkin leikkimökkiin sellaisen ja sitten tajuavat että sitä naista pitäisi myös ruokkiakin jotenikin kun kasvaa...

• Anonyymi

joku elokuva joo kun pikkupojat ruokkivat jotain naista niin e kasvaa niin suureksi etttä ei mahdu enään asumaan jossain pikkumökissä.

• Uskon kyllä, uskon myös että löytäisivät sinkut palstalta miehen tapailusuhteeseen

• Anonyymi

Voi löytää jos on tarpeeksi epätoivoinen ja rima alhaalla.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Pujottelija taisi tuossa tarjotella itseään, aikonee perustaa palstahaaremin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Pirpanalle kuitti?

• Anonyymi kirjoitti:

Pirpanalle kuitti?

Pirpanalla on kolmen koon tapailumies, kiltti, kunnollinen, ja komea

• Anonyymi

Kyllä uskon ja xena sais äkkiä oman miehen jos vaan haluaa

• Anonyymi

Hyvää pohdiskelua tälläistä tarvittaisiin lisää palstalle.

• Anonyymi

Eivät kai he ole rouvia?
      Eikös Xena kertonut olevansa leski ja citronella eronnut.

Mikseivät menestyisi, naisillehan on aina enemmän kysyntää kuin miehille. Lisäksi vaikuttavat aivan järkeviltä naisilta.

Tietysti vaatii rohkeuden puuskan heiltä itseltään, että saavat sen treffi-ilmon aikaiseksi ja ovat aktiivisia.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Leski on rouva, eronnut on rouva ☝. Aikuinen nainen on aina rouva, vaikkei olisi naimisissakaan. Nuorikin nainen on rouva, jos hänellä on lapsia.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leski on rouva, eronnut on rouva ☝. Aikuinen nainen on aina rouva, vaikkei olisi naimisissakaan. Nuorikin nainen on rouva, jos hänellä on lapsia.

- Sheena

Yleissivistyksessäni näyttää tosiaan olleen aukko.
        Minä kun olen aina pitänyt vain oikeasti naimisissa olevaa naista rouvana.

Kiitos tästä Sheena-rouva.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Diplomaattinen ikäraja on 30, sen jälkeen nainen on rouva siviilisäädystä riippumatta.

• Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

Diplomaattinen ikäraja on 30, sen jälkeen nainen on rouva siviilisäädystä riippumatta.

Mjaa

Suomalaisissa fiftarileffoissa esiintyy toisinaan mummeleita, jotka korjaavat olevansa neitejä.

(reps)

• Anonyymi

No miksipä eivät löytäisi, jos vaan jaksavat kahlata lävitse kaikesta siitä turhastakin tarjonnasta mitä noista palveluista löytyy.

• Ehdottomasti! Molemmat tavanneena tunnen kumpaakin jonkin verran ja olisin yllättynyt elleivät menestyisi deittailussa ylipäänsä.

• Elleivät he, ketkä sitten? Keskusteluvalmiita ja -halukkaita, huumorintajuisia ja sosiaalisesti selvästi lahjakkaita. Aloituksen ilkeilysosiaaliporno haukkasi nyt kaakkelia.

• Anonyymi

Miksi rouvashenkilöt(=naimisissa olevat) olisivat nettideiteissä?

• Anonyymi

Janoiset miehet ovat loppumaton luonnonvara. Tasonsa ei vaan välttämättä ole korkea.

• Jos pitää tiivistää kyllä tai ei vaihtoehtoihin, niin luultavasti ei. Epätäsmällisin osa kysymyksessä on, mitä menestyksellä tarkoitetaan.

• Erään tunnetun ajattelijan nimeä ei kuulemma saisi lausua, sillä se on sitten muka henkilöhyökkäys. Mainittu nikki yrittää yhdistää IDEOLOGIAN ja TIETEEN. Se tuottaa vain sutta ja sekundaa. Niistä ei voi luoda yhdelmää. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4022
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2263
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2038
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1811
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1790
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      70
      1790
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1517
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe