Mitä Jumala meistä tai meille haluaa

Anonyymi-ap

Olemme mieheni kanssa hyvin hankalassa elämäntilanteessa ja olenkin rukoillut
että tilanteemme selkyityisisi. Miehelläni on henkisesti vaativa työ ja osaltaan työ
stressi näkyy hänen käytöksessään, hän ei ole oikein mihinkään tyytyväinen, yleensä siihen, mitä minä teen. Kaikki on väärin, ruoka mitä ostan ja mitä teen, auton käyttö,auton paikka pihassa, hän on hyvin kontrollifriikki, kaiken pitää mennä prikulleen, niinkuin HERRA sanoo, jos jokin ei mene niin kuin HERRA sanoo,niin suuttuu ja ikäänkuin uhriutuu. Tänään kun olin laittanut kanankoipia uuniin ja yhden olin laittanut toiseen astiaan,niin suuttui siitä.
Olen rukoillut ja taas rukoillut. Välillä en edes ole varma kuuleeko Jumala ja ketä itseasiassa rukoilen. En nyt tietenkään tarkoita, että Jumala olisi jokin taikuri ja kaikki muuttuisisi. Muutaman kerran olen sanonut Jumalalle, että jos mikään ei muutu, niin hylkään HÄNET ja alan palvoa no tiedettä kyllä ketä, En nyt tietenkään tarkoita että,Jumala olisi jokin taikuri ja kaikki muuttuisis Sims la Bim hyväksi.
Vaan kun mitään ei tapahdu. Kaikki menee vuosi vuodelta vaan huononmaksi ja
huononmaksi. Itsemurhakin on käynyt mielessä ja jopa laajennettu itsemurha,koska lapsemme jäisivät muutoin vieraiden armoille. Jospa se on osa Jumalan suunnitelmaa.Olen rukoillut että kuolisimme kaikki koko perhe yhdessä, ettei kenenkään tarviiis jäädä suremaan. Mieheni on lisäksi muuttunut todella rahanahneeksi, ymmärtäähän tuon kun on joutunut tätä kivirekeä vuosikausia perässään vetämään. Kerran oikein painosti etsimään töitä. Mies ei myöskään suostu siihen, että minulla olisi oma tili, johon tulisi takuueläkkeeni,eikä avio tai asumuseroon. Mieheni ei myöskään ota mitään ns. onkeensa, ei halua katsoa asioita näkökulmastani, mutta minä katson aina hänen näkökulmastaan asioita. Suurin virhe on, kun en ole niinkuin hänen äitinsä, anoppi aina hyvittely ja hyssyteli appiukkoa.
Minä en ole sellainen,vaan sulkeudun kokonaan, hän ei edes anna tehdä sitä, vaan jatkaa riidan,jotka ovat muodostuneet entistäkin intensiivisimmiksi. hän ei siis ole väkivaltainen fyysisesti,mutta henkinen väkivalta on sitäkin rajumpaa,hän ei toisinaan edes anna nukkua. Olen henkisesti ja ruumiillisestikin erittäin loppu ja mietin usein, itsemurhaa,mutten halua tehdä sitä,koska en voi jättää lapsiani.
Jumalan tahto varmaan on,että teen laajennetun itsemurhan ja mies saa jäädä omaan paskaansa.

5

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sillä hyvä palkka ?

    • Anonyymi

      lopputiliä pukkaa laman kynnyksellä , velkaiset maksavat silloin aina kovan hinnan 🤣

    • Anonyymi

      Sano sille , Että normaaleissa perheissä syödään kanan rintafilettä !

    • Anonyymi

      Raha ? mitä rahalla tekee ? elämästä tulee liian helppoa ja sitten ei ole mitään tekemistä ?

    • Anonyymi

      Mielikuvituskaveri ei ketään pelasta vaan asioiden yksityiskohtainen analyysi !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe